SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerstvolgende meet:
SPT / Fietsmeet Vreeswijk zondag 17 maart: La Primaveraeveryone's a critic...
even you ! !
Ik heb er wat routes lopen, ben er woensdag/donderdag nog geweest. En kijk eens op de site van de Franse bond, www.ffct.fr onder de categorie randonnées permanentes.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:53 schreef Steven184 het volgende:
Een vraagje:
Ga binnenkort een weekendje naar de Champagne-Ardennen (bij Sedan) en wilde dan een lekker stukje fietsen. Iemand van jullie bekend met wellicht een site met handige info voor die streek, bijvoorbeeld met klimmetjes, om een leuke route uit te stippelen?
Dat ben ik sowieso van plan, ik heb nu een triple maar dat is wel mooi geweest nu.quote:patroon
Neem dan een compact. Kan je zowel 50/34 als 50/39 (ideaal in NL) rijden
Hij bedoeld een 39 naast de 34, je wordt van een 34 niet echt vrolijk in (plat) Nederland. en voor die 3 tientjes hoef je het ook niet te laten als je toch een nieuwe fiets koop.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:00 schreef forty-two het volgende:
[..]
Dat ben ik sowieso van plan, ik heb nu een triple maar dat is wel mooi geweest nu.
Het wordt wel een 50/34, met mijn gewicht moet ik wel een klein blad hebben wil ik de heuveltjes in de Bourgogne nog opkomen...
Giro heeft wel wat rustiger designs.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:07 schreef MarcoD het volgende:
Ik zat laatst te kijken voor nieuwe schoenen, witte ipv mijn niet soigne zwarte schoenen maar wat ik tegenkwam was allemaal wit met allemaal merknamen etc over die schoen geplamuurd zijn er ook nog schoenen die dat niet zo erg hebben?
Strava laat alles zien..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:07 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar je resultaten... of ga je die niet met ons delen?
Heb zelf deze Sworks trivent.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:07 schreef MarcoD het volgende:
Ik zat laatst te kijken voor nieuwe schoenen, witte ipv mijn niet soigne zwarte schoenen maar wat ik tegenkwam was allemaal wit met allemaal merknamen etc over die schoen geplamuurd zijn er ook nog schoenen die dat niet zo erg hebben?
hmm nee een 39 als grootste blad is toch echt te klein voor mij... of bedoel jij toch een triple?...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:04 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Hij bedoeld een 39 naast de 34, je wordt van een 34 niet echt vrolijk in (plat) Nederland. en voor die 3 tientjes hoef je het ook niet te laten als je toch een nieuwe fiets koop.
ivo bedoeld deze denk http://www.ffct.org
1x fietsen in de regen in de schoen is weg met dat Carton!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:46 schreef buzz1291 het volgende:
Witte schoenen? Nou hier dan een goddelijk paar!
[ afbeelding ]
een 39 naast de 34 als in dat je die 39 eraf schroeft om de 34 er op te monteren. daarnaast gewoon als grootste blad een 50 of groter uiteraard.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:49 schreef forty-two het volgende:
[..]
hmm nee een 39 als grootste blad is toch echt te klein voor mij... of bedoel jij toch een triple?...
Kijk, hier hebben we een kenner! Maar die waarschijnlijk nog niet weet dat DMT voor alle profs met moeilijke voeten de sponsor schoenen gewoon nabouwt, eender welk merk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:51 schreef peleetje het volgende:
[..]
1x fietsen in de regen in de schoen is weg met dat Carton!
Neuh Kaas, geen prof, want ik hoef niet te fietsen om brood op de plank te brengen ......quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
Want Buzz is een prof met moeilijke voeten.
ah op die manierquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:51 schreef MarcoD het volgende:
[..]
een 39 naast de 34 als in dat je die 39 eraf schroeft om de 34 er op te monteren. daarnaast gewoon als grootste blad een 50 of groter uiteraard.
Wellicht de laatste jaren wat minder maar kijk maar eens goed naar dit plaatje en zoek dan eens uit met welk merk schoenen deze dopeurs coureurs echt reden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:08 schreef peleetje het volgende:
Vergeef mj m'n onkunde op dit gebied maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat DMT modellen van andere merken namaakt voor 'wie dan ook' met moeilijke voeten. De meeste grote merken hebben toch eigen "bij Specialized: BG FIT" systemen om alles passend te maken.
Dit is wel een damesmodel. Maar een DMT herenmodel is echt wel iets breder dan een Sidi. Bij Sidi's moet ik maat 45 hebben voor de breedte en bij een DMT volstaat maatje 44 voor een perfect passende schoen, voor mij dan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:12 schreef eentwee het volgende:
Die DMTs zijn wel mooi ja. Vrij smal dacht ik of niet? Deze vind ik ook mooi:
[ afbeelding ]
Beetje jammer dat het een damesmodel is
Als je naar het peleton kijkt dan rijden de meeste coureurs gewoon rond in de sponser schoenen. Denk ook niet dat sponsers zomaar zouden accepteren als een coureur opeens besluit met een ander merk schoenen te gaan rijden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wellicht de laatste jaren wat minder maar kijk maar eens goed naar dit plaatje en zoek dan eens uit met welk merk schoenen deze dopeurs coureurs echt reden.
[ afbeelding ]
Je begrijpt het niet hé?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:43 schreef peleetje het volgende:
[..]
Als je naar het peleton kijkt dan rijden de meeste coureurs gewoon rond in de sponser schoenen. Denk ook niet dat sponsers zomaar zouden accepteren als een coureur opeens besluit met een ander merk schoenen te gaan rijden.
Bedankt, ik ga eens kijken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb er wat routes lopen, ben er woensdag/donderdag nog geweest. En kijk eens op de site van de Franse bond, www.ffct.fr onder de categorie randonnées permanentes.
Ben er toevallig, dus leek me zonde om niet van de gelegenheid gebruik te maken een rondje te fietsen. Ik ga even duiken in het stukje wat je noemt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:03 schreef kaasplankje het volgende:
De omgeving van Sedan is meest vlak geloof ik. Het ligt een beetje aan de rand van de Champagne streek. Langs de Marne is het wel mooi rijden, verder is het glooiend landschap met boerderijen, niet heel boeiend om te fietsen. Boven Sedan richting Bouillon kom je in een mooie grillige streek geloof ik, bij Givet is het ook erg fraai.
Ik begrijp het heel goed...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet hé?
Als een coureur door de ploeg aan een schoenencontract verbonden is zal hij wel met die schoenen moeten rijden, maar als ze niet goed passen heeft hij dus een probleem. En DMT lost (lostte) dat dus altijd op door de originele sponsor schoen gewoon te verbouwen totdat die paste, of ze maakten gewoon een hele nieuwe die er dan precies zo uitzag als de originele maar dan wel met de perfecte pasvorm. Een heel dicht bij huis voorbeeld waren de Shimano schoenen van Richard Groenendaal, die op een serie in een bepaald jaar gewoon niet kon rijden. Dat was dus een paar weken klagen en toen was het probleem ineens over..............
Inderdaad, fffct.orgquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga eens kijken.
[..]
Ben er toevallig, dus leek me zonde om niet van de gelegenheid gebruik te maken een rondje te fietsen. Ik ga even duiken in het stukje wat je noemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Stelletje piepers...quote:Op zondag 17 maart 2013 11:31 schreef peleetje het volgende:
Is er met die horrorwinter nog wel een beetje getraind eigenlijk?
Mijn vriendin doet dat ook. Die heldin kan ze zelf verwisselenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:51 schreef MarcoD het volgende:
[..]
een 39 naast de 34 als in dat je die 39 eraf schroeft om de 34 er op te monteren. daarnaast gewoon als grootste blad een 50 of groter uiteraard.
ik uiteindelijk 112.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
Stelletje piepers...
Net met de meet heerlijk 80 km ( en kaas 132) gereden met wat zon, stevige wind en nu we binnen zijn barst de bui los. Goeie timing
Je laat er ook geen gras over groeien met Puala hè? Net een paar maandjes samen en nu al trouwen....quote:Op zondag 17 maart 2013 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb ook een briljant weekend achter de rug. Vrijgezellenfeest, wat een weekend
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je laat er ook geen gras over groeien met Puala hè? Net een paar maandjes samen en nu al trouwen....
Jammer dat het mij niet goed uitkwam. Maarja, ik heb vandaag ook lekker getaxctquote:Op zondag 17 maart 2013 15:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
Stelletje piepers...
Net met de meet heerlijk 80 km ( en kaas 132) gereden met wat zon, stevige wind en nu we binnen zijn barst de bui los. Goeie timing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
Mooie foto,zo te zien was je al een tijdje door de sneeuw aan het fietsen!quote:Op zondag 17 maart 2013 22:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag heb ik geprobeerd de 300 te rijden, even na Limerlé liep ik vast
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag heb ik geprobeerd de 300 te rijden, even na Limerlé liep ik vast
[ afbeelding ]
Ik moest iedere kilometer stoppen om alle bewegende delen weer vrij te steken met een tak.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:07 schreef janatwork het volgende:
[..]
Mooie foto,zo te zien was je al een tijdje door de sneeuw aan het fietsen!
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik moest iedere kilometer stoppen om alle bewegende delen weer vrij te steken met een tak.
Nog twee weken ja, komende zondag probeer ik opnieuw.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:30 schreef janatwork het volgende:
[..]En dat half maart! Nog 2 weken tot de 300 toch? Zal wel goed komen.
Vet!quote:Op maandag 18 maart 2013 00:58 schreef keesfietst het volgende:
Voor Kaas en Tommeke:
[ afbeelding ]
Meer foto's hier: http://velos-mont-valerie(...)pisode-64984453.html
Je hebt anders flink doorgebeukt gisteren! Hoe zit het met de vorm, je was niet zo fantastisch de winter doorgekomen zei je pas nog?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:04 schreef eentwee het volgende:
Ik kom 3 min te kort voor de 2/3 badge van Train like Taylor
Niet best.. Paar kilo zwaarder ook zelfsquote:Op maandag 18 maart 2013 10:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je hebt anders flink doorgebeukt gisteren! Hoe zit het met de vorm, je was niet zo fantastisch de winter doorgekomen zei je pas nog?
Freddeh, als iemand nieuw in dit topic zou komen en jouw posts over trainen zou lezen, zou ie denken dat je een onvervalste troll bent. Zeg me dat je dit niet serieus meentquote:Op maandag 18 maart 2013 10:43 schreef Freddeh het volgende:
Vanavond rondje doen ter voorbereiding op de RVV met Fab. Veel te weinig getraind dus wordt echt een flinke klus op karakter rijden, maar dat zien we dan wel. Laatste paar weken voor de rit nog even hard aan de slag.
Zat trouwens eens te kijken bij de elevation in mn route en zie direct na 2km een klimmetje met 16 meter hoogteverschil. Is dat de moeite waard? 16m Over een afstand van wat is het... 300 á 400 meter? Is dat bruikbaar als heuveltraining?
Ik moet soms net zo ver fietsen om op de heuvelrug te komen als jouw trainingsrondjes lang zijn, dus met mn reet erbovenop is misschien een beetje overmoedig. maar inderdaad: er is hier hoogteverschil te vinden. En de hondsrug is niet zo indrukwekkend geloof ik?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:56 schreef Freddeh het volgende:
Jij zit met je reet bovenop de heuvelrug, ik nietHier in de buurt is een verkeersdrempel een heuvel. Maar eerlijk, het is hier zo plat als maar kan, zelfs een fatsoenlijke spoorbrug ofzo hebben we niet. Wellicht iemand anders die in west-Drenthe of oost-Friesland nog wat echte heuvels kent?
En eerlijk hoor Gripper. Doe ik hier nog wel wat anders dan trollen? Sinds dag 1?
Dat stel echt niets voor. Een viaduct is hogerquote:Op maandag 18 maart 2013 11:17 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Klik eens op dat rondje van me. Dat ís de Bosberg
Lulquote:Op maandag 18 maart 2013 11:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat stel echt niets voor. Een viaduct is hoger
De VAM-bult is pittig, maar daar mag je eigenlijk niet op volgens mij.
Dat is wel zwaarquote:Op maandag 18 maart 2013 11:39 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Lul
Maar idd, die VAM-bult is gesloten door het jaar heen. Heb wel echt het idee dat ik echt geen fatsoenlijke bultjes in de buurt heb. Wordt toch een keer of 40 de Bosbult dan maar.
Gewicht, snelheid, hartslag, stijgingspercentage Dat soort grappen. Is niet betrouwbaar nee, want dingen als wind, weerstand van je fiets (MTB trapt zwaarder dan racefiets), ondergrond (offroad vs asfalt) en of je in een groep of achgter een brommer fietst wordt niet meegenomen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:50 schreef Maxbet het volgende:
Hoe berekend Strava trouwens je Wattage output? lijkt me niet echt betrouwbaar, of wel?
Zelf maken.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:00 schreef Freddeh het volgende:
Echt he, ik zit gewoon midden in de fucking bermuda driehoek als het om segmenten gaat... Fak.
Gewicht van rijder en fiets, hoogteprofiel, snelheid. Hartslag is geen factor denk ik. Erg nauwkeurig kan het niet zijn maar het komt best aardig overeen als je op een racefiets rijdt, vooral bij langere beklimmen waar foutjes in het hoogteprofiel en de invloed van de wind minder doorwegen. Kan nu met mijn Powertap wel mooi vergelijken met de schattingen van Strava. Bijv op de Amerongse:quote:Op maandag 18 maart 2013 11:50 schreef Maxbet het volgende:
Hoe berekend Strava trouwens je Wattage output? lijkt me niet echt betrouwbaar, of wel?
Zoals je zelf zegt: op karakter rijden. Die laatste paar weken gaan geen moer uitmaken. Zorg dat je uitgeslapen aan de start staat, eet en drink genoeg en doorbijten.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:43 schreef Freddeh het volgende:
Vanavond rondje doen ter voorbereiding op de RVV met Fab. Veel te weinig getraind dus wordt echt een flinke klus op karakter rijden, maar dat zien we dan wel. Laatste paar weken voor de rit nog even hard aan de slag.
Zat trouwens eens te kijken bij de elevation in mn route en zie direct na 2km een klimmetje met 16 meter hoogteverschil. Is dat de moeite waard? 16m Over een afstand van wat is het... 300 á 400 meter? Is dat bruikbaar als heuveltraining?
Volgens hemzelf was er een windvlaag die z'n voorwiel uit balans bracht. Hoge velgenquote:Op maandag 18 maart 2013 10:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik zag overigens gisteren nog een koers volgens mij handsame classic of zo. Die gast die wind en die Kenny van Hummel 2e die wilt de winnaar de hand geven en die winnaar volgens mij de Haes ofzo die valt zo op zijn bek zeg! Ben je ongedeerd gefinished heb je dat nog.
Nouja, het is ook met welk idee je je opgeeft en erheen gaat. Wat dat betreft zit iedereen anders in elkaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:20 schreef Oksel het volgende:
uhhhm... als 't echt zo makkelijk zou zijn?
Zou je je niet eerst eens zorgen dat je regelmatig(er) op die fiets komt te zitten en ook daadwerkelijk afstanden gaat afleggen, in plaats van je druk te maken om Strava?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:00 schreef Freddeh het volgende:
Echt he, ik zit gewoon midden in de fucking bermuda driehoek als het om segmenten gaat... Fak.
Ach, maak je niet druk. En als er geen heuvels zijn, gewoon wat intervalletjes inbouwen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:50 schreef Freddeh het volgende:
Echt he, had niet eens hier moeten inchecken vandaag
Fixed.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:52 schreef Oksel het volgende:
Fred is de enige echte vrouw in dit topic. Samen met C_F. En Cycling_Girl.
+1.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zou je je niet eerst eens zorgen dat je regelmatig(er) op die fiets komt te zitten en ook daadwerkelijk afstanden gaat afleggen, in plaats van je druk te maken om Strava?
Hé!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
heb je meer aan dan de heuveltjes (niet eens noemswaardig) bij Utrecht.
Ja natuurlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 12:37 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Volgens hemzelf was er een windvlaag die z'n voorwiel uit balans bracht. Hoge velgen.
Dan is 2 weken van voren wel een goed moment om de trainingen op te pakken voor de RVV die je samen met Cap Fabiola wilt gaan rijden.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:00 schreef Freddeh het volgende:
Ohja, en ik heb zeker 2 jaar niet fatsoenlijk gefietst he, heb dus geen enkel besef van hoogte meer
Ja, jeweetwel, de jongen met een KOM op een terpquote:Op maandag 18 maart 2013 13:15 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zit die dekselse Patroon nu onze cols te ridiculiseren?
Gelijk heb jequote:Op maandag 18 maart 2013 13:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik lees het wel weer, ik krijg hier achter mijn rug om even een k*t aangenaaid door Oksel, de toon is weer gezet!
Verder zal het me worst wezen, ik ga genieten in Vlaanderen tenzij het echt beestenweer is, en ik moet nu eenmaal soms de keus maken tussen logopedie oefeningen doen met m'n dochter, (of huiswerk overhoren met m'n zoon), of zeggen, nee, papa heeft geen tijd want hij moet fietsen. Dan verliest de fiets het meestal. Kan ik mee leven
Zo weinig mogelijk, anders ben je écht kansloosquote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, ik train de hele winter in de sportschool, en de laatste weken steeds intensiever qua spinnen enzo, dus ik neem het zo serieus als ik kan. Wat Freddeh precies heeft gedaan, weet ik ook niet....
Wat bedoel je dan met tijdsintensief? 4 uur is 4 uur.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:29 schreef janatwork het volgende:
En laten we wel wezen wielrennen is best wel een tijds intensieve hobby. Mijn vriendin loopt hard en die loopt 3 keer in de week 10 km in een uurtje. Met omkleden en douchen ben je dan 4 uur in de week kwijt.
4 uur ben ik al kwijt als ik 75 km wil gaan fietsen en ik mijn fiets moet schoonmaken.
Met 30 km hardlopen heb je een aardige trainingsintensiteit. 3 keer fietsen in de week is dus als snel 12 uur kwijt....quote:Op maandag 18 maart 2013 14:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met tijdsintensief? 4 uur is 4 uur.![]()
Je kunt ook zeggen dat hardlopen tijdsintensief is. Jij kunt in 4 uur al 75 kilometer fietsen terwijl je vriendin kan maar 30 kilometer hardlopen in 4 uur.
Alsof 1km fietsen gelijk staat aan 1km hardlopen...quote:Op maandag 18 maart 2013 14:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met tijdsintensief? 4 uur is 4 uur.![]()
Je kunt ook zeggen dat hardlopen tijdsintensief is. Jij kunt in 4 uur al 75 kilometer fietsen terwijl je vriendin kan maar 30 kilometer hardlopen in 4 uur.
Maar 4 uur is 4 uur?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Alsof 1km fietsen gelijk staat aan 1km hardlopen...
Klopt maar mijn vriendin is met 4 uur in de week klaar, heeft dan een goede basis conditie en kan leuk aan loopjes meedoen. Met 1 keer in de week 75 km fietsen fiets je nog geen deuk in een pakje boter en kan de uitrijden van een fatsoenlijke toertocht wel vergeten.quote:
Ik had het gister graag tegen je op genomen op de amerongseberg en op de dijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, jeweetwel, de jongen met een KOM op een terp
Ik heb 2 maanden niet getraind. Oneerlijke wedstrijd.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik had het gister graag tegen je op genomen op de amerongseberg en op de dijk.
Geen enkele reden gezien dat je niet kon trainen.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb 2 maanden niet getraind. Oneerlijke wedstrijd.
Op de Amerongseberg blies ik me een beetje op gisteren. Ik dacht ik stamp wel even naar boven maar daar is ze dan toch net te lang voor. Op de dijk ging het beter.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik had het gister graag tegen je op genomen op de amerongseberg en op de dijk.
Voelde goed om ff bij je weg te rijden. Kreeg er een klein stijfje vanquote:Op maandag 18 maart 2013 16:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Op de Amerongseberg blies ik me een beetje op gisteren. Ik dacht ik stamp wel even naar boven maar daar is ze dan toch net te lang voor. Op de dijk ging het beter.
Ok. Jij hebt net even mijn tijdsindeling geanalyseerd?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Geen enkele reden gezien dat je niet kon trainen.
\vraagt scheiding aan...quote:Op maandag 18 maart 2013 16:20 schreef Patroon het volgende:
Je vriendin neemt alle aandacht van je. Straks is ze weg en zit je met lege handen.
Kom je weer aankloppen bij je vrienden. Elke vrienden groep heeft zo'n in de groep
Jezus wat een hoge hartslag bij die snelheid, en dan ook nog erger verwachtenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:14 schreef firewirecable het volgende:
Gisteren heb ik ook weer voor het eerst op mijn Bianchi baanfiets gezeten omdat de racefiets in puin ligt vanwege het ongeluk.
Ik moet zeggen dat ik erger had verwacht: 23Km met 31,9Km/u gemiddeld +/-170-180Bpm (bewolkt en matige tegenwind). Echter na 45 minuten werd ik "moe" en ben ik naar huis gegaan omdat ik ook niet wilde overbelasten. Normaal fiets ik met een veel lagere Bpm namelijk.
Nu kan ik tenminste weer lekker gaan opbouwen en wachten tot ik mijn nieuwe racefiets heb :-)
Das zeengins het geval.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:20 schreef Patroon het volgende:
Je vriendin neemt alle aandacht van je. Straks is ze weg en zit je met lege handen.
Kom je weer aankloppen bij je vrienden. Elke vrienden groep heeft zo'n in de groep
heeft je fm niet een reserve cranck die je kunt gebruiken? (desnoods van een 2e hands fiets oid?? waardeloze service zeg!)quote:Op maandag 18 maart 2013 16:30 schreef keesfietst het volgende:
Zoals het er naar uitziet kan ik de komende weken niet op de racer. Zit te denken om m'n Raleigh even op te lappen (zadel overzetten) en daar maar op te trainen de komende weken. Geen zin om duurritjes op de mtb te maken.
Verder maar even wat meer krachttraining en uitrusten, is ook wel eens goed.
Grip. Zegt de knakker die uit Fryslan komt....quote:
Zoals gezegd, het was ook de eerste keer weer op de fiets. Ik moet zeggen dat ik niet precies het gemiddelde weet gezien mijn Garmin, voor een onduidelijke reden, de route niet opgenomen heeft, maar ik weet wel dat ik een hoge BPM had.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Jezus wat een hoge hartslag bij die snelheid, en dan ook nog erger verwachten
Deuk in een pakje boter rijden is misschien niet helemaal goed geformuleerd, als je met andere mensen fietst die de zelfde hoeveelheid trainingsarbeid rijden kan jij immers de gene zijn die de rest naar huis fietst.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou daar ben ik het eigenlijk mee oneens. Ten minste, wat bedoel je met een deuk in een pakje boter?
Ja, jij kwam toch uit de buurt? Zou je omhoog moeten vliegen. Heb je niet gezien...ja later naast me op de stoel tijdens het bier drinken en MSR kijken.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:36 schreef forty-two het volgende:
[..]
Grip. Zegt de knakker die uit Fryslan komt....
epo of transfusie?quote:
Maar zowat elk sprintje gewonnen op je stalen rosquote:Op maandag 18 maart 2013 13:58 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb trouwens vrij slechte benen vandaag, maar ik kom vooruit.
alu fiets plus 84kg fietser tegen carbon met een vedergewichtjequote:Op maandag 18 maart 2013 16:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, jij kwam toch uit de buurt? Zou je omhoog moeten vliegen. Heb je niet gezien...ja later naast me op de stoel tijdens het bier drinken en MSR kijken.
Jij ende Gripper beschikken al over een goede basisconditie. Straks dat tempio van tegen de 40km/u 5/6 uur lang vol kunnen houden, bergop niet dan natuurlijk en je rijd een goede tijd met de Trois Ballons. Moet Gripper wel beter in 't wiel leren rijden, anders red hij 't niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Voelde goed om ff bij je weg te rijden. Kreeg er een klein stijfje van
Jaja, 13/15kg schoon aan de haak, met slot en spatborden.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:44 schreef forty-two het volgende:
[..]
Maar zowat elk sprintje gewonnen op je stalen ros
Konden jullie kaas de diesel er niet af sprinten? Temporijden kan hij als de beste maar explosief is kaas toch niet?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:44 schreef forty-two het volgende:
[..]
Maar zowat elk sprintje gewonnen op je stalen ros
Hij is natuurlijk wel een paar stappen verder dan de meesten, maar relatief sprint hij niet hard.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:41 schreef Oksel het volgende:
Mwoah, hij heeft nog best een sprintje in z'n benen hoor.
Klopt.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:43 schreef No-P het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk wel een paar stappen verder dan de meesten, maar relatief sprint hij niet hard.
Ah dan doet hij niet veel onder voor die van mij (10,6).quote:Op maandag 18 maart 2013 18:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jaja, 13/15kg schoon aan de haak, met slot en spatborden.
Zekerquote:Je hebt gezien hoe slap dat ding is hé?
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:52 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ah dan doet hij niet veel onder voor die van mij (10,6).
[..]
Zeker
Liever die van jou dan die death trap van Gripper (met z'n carbon wiebel waggel stuur).....
ik heb wel op de dijk naar Wijk bij Duurstede met 40 per uur ze allemaal op de kant gezet No-P, Patroon vloeken natuurlijk want die zat in mijn wiel en moest bijna de berm in.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:39 schreef No-P het volgende:
[..]
Konden jullie kaas de diesel er niet af sprinten? Temporijden kan hij als de beste maar explosief is kaas toch niet?
Vandaag voor eerst van het jaar meer dan 100 km gereden. Volgende week nog een keer 150-180 solo fietsen en ik ben klaar voor de 300.
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
heb je meer aan dan de heuveltjes (niet eens noemswaardig) bij Utrecht.
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:12 schreef forty-two het volgende:
[..]
alu fiets plus 84kg fietser tegen carbon alu met een vedergewichtje![]()
geen match...
geef me de volgende keer een kans als ik een nieuwe fiets heb en 4kg kwijt ben![]()
Ben al blij dat ik Oksel d'r af gereden heb op de Amerongseberg....
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Op de Amerongseberg blies ik me een beetje op gisteren. Ik dacht ik stamp wel even naar boven maar daar is ze dan toch net te lang voor. Op de dijk ging het beter.
voor een binnenkabeltje in principe niet.. kun je gewoon doordrukken (mits buitenkaber mooi goed aansluit in remhendel)quote:Op maandag 18 maart 2013 19:28 schreef kanovinnie het volgende:
Ja hoor. Ketting erop, derrie gesteld voor zo goed als ik 'm kon krijgen en dan maar het kabeltje eraan. Dan ligt het iig niet aan de fiets.
Springt er een draadje van het kabeltje uitDat wordt een nieuwe kabel monteren... Moet daarvoor je stuurlint eraf?
Nu nog ff uitvogelen hoe ik dat moet wisselen bij een campa rempgreep.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:45 schreef the_critic het volgende:
[..]
voor een binnenkabeltje in principe niet.. kun je gewoon doordrukken (mits buitenkaber mooi goed aansluit in remhendel)
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
Volgende keer mart smeets op de motor mee voor het livecommentaar?
Jaaa, met dat NOS Studio sport finalemuziekje.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
Is een makkie, je moet wel de shifter op het kleinste kransje schakelen. als je de rubber van je ergopower opzij trekt komt 't tonnetje er zo uit.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu nog ff uitvogelen hoe ik dat moet wisselen bij een campa rempgreep.![]()
![]()
*youtube opstart*
Dit ff aanzetten tijdens het lezen!quote:Op maandag 18 maart 2013 19:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jaaa, met dat NOS Studio sport finalemuziekje.
Daar kom je mee nadat ik het gelezen hebquote:
Wordt er schijtziek van. Eerst een ander derriewieltje, toen een hele derrie+ketting, cassette en nu weer een kabel. Wat voor kabel moet ik hebben? Heb echt geen idee.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is een makkie, je moet wel de shifter op het kleinste kransje schakelen. als je de rubber van je ergopower opzij trekt komt 't tonnetje er zo uit.
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wordt er schijtziek van. Eerst een ander derriewieltje, toen een hele derrie+ketting, cassette en nu weer een kabel. Wat voor kabel moet ik hebben? Heb echt geen idee.
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wordt er schijtziek van. Eerst een ander derriewieltje, toen een hele derrie+ketting, cassette en nu weer een kabel. Wat voor kabel moet ik hebben? Heb echt geen idee.
Een campa binnenkabel en die hebben een kleiner tonnetje dan een Shimano kabel. Je kan ook een Shimano binnenkabel kopen en er een stukkie afvijlen rondom. Dat scheelt een paar Euro want de Shimano binnenkabel zijn goedkoper, daar worden er wellicht ook veel meer van verkocht.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet durfenquote:
Dan zouden jullie allemaal aan de dope zittenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
Heb vandaag gefietst tot het donker was 18:55quote:Op maandag 18 maart 2013 20:36 schreef Freddeh het volgende:
Gewoon omdat ik ook eens op jullie wil kunnen zeiken: Wtf moeten jullie binnen? Ga fietsen! Spoel ik me nu ff af onder de douche
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:27 schreef Oksel het volgende:
Patroon, je moet wel ff zeggen dat we samen kop-over-kop 't gat dichtreden. 'k Heb m'n portie kopwerk (redelijk) keurig gedaan. Was helemaal kapot toen ik bij Kaas aankwam, maar kon wiel blijven houden (2e positie gereden, achter Gripper die weer wat kon). Bij de eindsprint moest ik laten gaan.
Dit is een van de foto's die gemaakt is van ons, op de dijk, voordat we ontsnapten.
[ afbeelding ]
Kaas en familie op de foto.
[ afbeelding ]
De eerste ontsnappingspoging van Kaas.
[ afbeelding ]
Groepsfoto van de Fok!helden, van links naar rechts; Oksel, Kaas, Gripper. Patroon staat er net niet op, die was z'n hartslagmeter aan 't checken.
[ afbeelding ]
Patroon die het gat dichtfietst naar Kaas.
[ afbeelding ]
En nog even een actiefoto van Oksel die kijkt waar Patroon nu eigenlijk is.
[ afbeelding ]
Ohja, jij bent er zoeentje met een butjesrooster die voor donker nog naar buiten kanquote:Op maandag 18 maart 2013 20:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Heb vandaag gefietst tot het donker was 18:55
Veeg me opquote:Op maandag 18 maart 2013 20:27 schreef Oksel het volgende:
Patroon, je moet wel ff zeggen dat we samen kop-over-kop 't gat dichtreden. 'k Heb m'n portie kopwerk (redelijk) keurig gedaan. Was helemaal kapot toen ik bij Kaas aankwam, maar kon wiel blijven houden (2e positie gereden, achter Gripper die weer wat kon). Bij de eindsprint moest ik laten gaan.
Dit is een van de foto's die gemaakt is van ons, op de dijk, voordat we ontsnapten.
[ afbeelding ]
Kaas en familie op de foto.
[ afbeelding ]
De eerste ontsnappingspoging van Kaas.
[ afbeelding ]
Groepsfoto van de Fok!helden, van links naar rechts; Oksel, Kaas, Gripper. Patroon staat er net niet op, die was z'n hartslagmeter aan 't checken.
[ afbeelding ]
Patroon die het gat dichtfietst naar Kaas.
[ afbeelding ]
En nog even een actiefoto van Oksel die kijkt waar Patroon nu eigenlijk is.
[ afbeelding ]
Begint in Leeuwarden he? Dan is toch ook een koers dacht ik? Anders vraag ik me neefje mee, kan ik mooi een touw aan zijn zadelpen vastmaken en op sleeptouwquote:
Zie edit.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Begint in Leeuwarden he? Dan is toch ook een koers dacht ik? Anders vraag ik me neefje mee, kan ik mooi een touw aan zijn zadelpen vastmaken en op sleeptouw
Ruim voldoende. Ik zat 4 weken geleden nog met een zeurende pees. Nu rij ik ook weer 100+ km.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:08 schreef kanovinnie het volgende:
200 is wel een hoop. Nog anderhalve maand om in vorm te raken
Ja, maar ik zou gewoon naar de lokale fietsenmaker gaan die moet het ook wel hebben. Heb ik ook gedaan toen ik perongeluk de kabel te kort knipte.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
Kaas? Deze? http://www.rose.nl/artikel/campagnolo-versnellingskabel/aid:42487
Kanie mooi ff helpen met mijn derrie en vertellen dat ik mijn ketting er toch maar mooi op heb zittenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou gewoon naar de lokale fietsenmaker gaan die moet het ook wel hebben. Heb ik ook gedaan toen ik perongeluk de kabel te kort knipte.
Je kan ook een Shimano nemen, maar dan moet je dat tonnetje wat af vijlen.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
Kaas? Deze? http://www.rose.nl/artikel/campagnolo-versnellingskabel/aid:42487
Krijg geen enkele kans om het verhaal een beetje aan te dikkenquote:
Pfff, er zit zelfs een triple op die fiets van 'm. Dat je er van verliestquote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef forty-two het volgende:
[..]
Krijg geen enkele kans om het verhaal een beetje aan te dikken
Volgens mij moet de volgorde een beetje anders, maar vooruit, het zij je vergeven. Waar was je overigens in Strijen? DNS of DNF?quote:Op maandag 18 maart 2013 08:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja en die bus bracht ze tot over de top van de berg en daarna mochten ze met regen de Poggio afdalen. Nog 140km koers.
Dus we kunnen bij jou terecht voor al onze soigné makeover'squote:Op maandag 18 maart 2013 20:56 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb trouwens zaterdag een mini-meet gehad met Yankee die nu weer ontzettend soignee is!
Je hebt mij in een mooi pakje gehesenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:56 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb trouwens zaterdag een mini-meet gehad met Yankee die nu weer ontzettend soignee is!
Wordt dat weer beulen of nu echt D1 en 11x onderweg stoppen voor Friesche biertjes?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef Patroon het volgende:
Kom je ook Kaas? Met de trein en bij ons pitten? Top kok hier in huis.
Hé knul, wel even op je woorden passen hé. Dat ze je één keer uut Frieslan losgelaten hebben, wil nog niet zeggen dat je gelijk een grote broek aan moet trekken. En van onze heuvels blijf je zowiezo af!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
+1.
Gewoon een uur vollebak tegen windkracht 5 beuken, heb je meer aan dan de heuveltjes (niet eens noemswaardig) bij Utrecht.
Sopje.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef Freddeh het volgende:
Waarmee poetsen jullie je fiets? Of wassen jullie hem alleen schoon?
Geen ideequote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef forty-two het volgende:
[..]
Wordt dat weer beulen of nu echt D1 en 11x onderweg stoppen voor Friesche biertjes?
De eigen merk binnenkabels van Decathlon zijn geschikt voor zowel Shimano als Campa.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een campa binnenkabel en die hebben een kleiner tonnetje dan een Shimano kabel. Je kan ook een Shimano binnenkabel kopen en er een stukkie afvijlen rondom. Dat scheelt een paar Euro want de Shimano binnenkabel zijn goedkoper, daar worden er wellicht ook veel meer van verkocht.
Ik distantieer mij van dit stelletje ongeregeldquote:Op maandag 18 maart 2013 22:27 schreef eentwee het volgende:
He P, waarom zit jij niet meer in de Fok club?
Is goed, zal ff een ban voor je aanvragenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik distantieer mij van dit stelletje ongeregeld
Oke oke zit er weer bij.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is goed, zal ff een ban voor je aanvragen
Zo'n ban komt er niet door hoor, maar ik ben blij dat de dreiging al genoeg is om je weer knus in het team te krijgenquote:
ja hoor, dat is natuurlijk weer een voorbereiding van niks he? T is maart, t is nog winter en meneer gaat zonder handschoenen weg. Blote benen zeker ook, omdat de zon zo lekker scheen? En je hebt niet geluisterd, met je "paar keer de bosberg op" . Zeker nog op binnenblad ook? Je zou op de grote molen gaan, minstens 20x en met krakende knieën na die 2 jaar retraite!!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:54 schreef Freddeh het volgende:
Was overigens niet eens echt koud ofzo. Wel na een paar keer de Bosberg op en af te zijn gegaan eerst even terug naar huis, was m'n handschoenen vergeten![]()
Blablabla... Sentimenteel gelul over lekker ruikend bos, fietsen moet je, trappen tot je bloed achterin je mond proeft. Dan merk je niks meer van die bomen, en omarm je de pijn als een oude vriend.quote:Daarna de weg weer op, het bos in. Heel bijzonder rijden in het donker in het bos. Fietspaden vielen me ontzettend mee, waren allemaal betonnen platen en sloten goed aan. Voelde nagenoeg geen ribbels bij 7 bar. Heel bijzonder ook als je dan langs een enorme stapel vers gekapt naaldhout rijdt, die geur!!
Kwast om het zand en ander vuil weg te vegen, om krassen te voorkomen als je met water aan de gang gaat.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef Freddeh het volgende:
Waarmee poetsen jullie je fiets? Of wassen jullie hem alleen schoon?
Zoals ik gisteren ervoer op de dijk in mijn zinloze achtervolging op die losgeslagen mafketels....quote:Op maandag 18 maart 2013 22:56 schreef Gripper het volgende:
trappen tot je bloed achterin je mond proeft.
ow ja verrek! En de uierzalfquote:
Ja. Misschien gaat m'n chick ook mee en fiets ik na de tijd naar Grunn.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:20 schreef Patroon het volgende:
Zondags doen Tommeke (misschien Grip) en ik trouwens de 100km met heen en weer 150km. De dag ervoor doe ik de 200 met vriendin.
Hahaha, als je op endomondo mn route nakijkt zie je dat ik op het eind van m'n ronde gewoon wéér de Bosbult over ben gegaan hoor. Was eerst richting Bosbult, daarna handschoenen halen, daarna rondje en weer Bosbult.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
ja hoor, dat is natuurlijk weer een voorbereiding van niks he? T is maart, t is nog winter en meneer gaat zonder handschoenen weg. Blote benen zeker ook, omdat de zon zo lekker scheen? En je hebt niet geluisterd, met je "paar keer de bosberg op" . Zeker nog op binnenblad ook? Je zou op de grote molen gaan, minstens 20x en met krakende knieën na die 2 jaar retraite!!
[..]
Blablabla... Sentimenteel gelul over lekker ruikend bos, fietsen moet je, trappen tot je bloed achterin je mond proeft. Dan merk je niks meer van die bomen, en omarm je de pijn als een oude vriend.
Zo. Ik zou best personal coach kunnen worden
4 uur harlopen in de week is gewoon vrij intensief, terwijl je van 4 uur fietsen in de week echt niet veel beter wordt.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou daar ben ik het eigenlijk mee oneens. Ten minste, wat bedoel je met een deuk in een pakje boter?
Ik ploeg je maar een beetje he? Ik kan zelf ook genieten van 's morgens vroeg rijden over de dijk, terwijl er nog wat mist in de uiterwaarden hangt en de zon opkomtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:05 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Hahaha, als je op endomondo mn route nakijkt zie je dat ik op het eind van m'n ronde gewoon wéér de Bosbult over ben gegaan hoor. Was eerst richting Bosbult, daarna handschoenen halen, daarna rondje en weer Bosbult.
Sentimenteel gelul idd, mee eens. Maar als je na ruim een jaar eindelijk in je eigen huis woont met je eigen gezinnetje, en je beseft je wat je al die tijd gemist hebt, dan ga je die dingetjes toch wel erg waarderen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ploeg je maar een beetje he? Ik kan zelf ook genieten van 's morgens vroeg rijden over de dijk, terwijl er nog wat mist in de uiterwaarden hangt en de zon opkomt![]()
Mooi dat je tenminste weer op die fiets zit, al ben je natuurlijk weer eens veel te laat om de RVV op een comfortabele manier te kunnen uitrijden. Maar nou erop blijven zitten (als je dan maar niet weer zo over je 3e bal begint te mekkeren...)
Ik hap veel te makkelijk idd, terwijl ik ook wel weet dat ik genard word hierquote:
dat licht helemaal aan de intensiteit en wat je doel isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:03 schreef Blik het volgende:
[..]
4 uur harlopen in de week is gewoon vrij intensief, terwijl je van 4 uur fietsen in de week echt niet veel beter wordt.
Het is verder geen waarde-oordeel, maar het is gewoon een feit dat fietsen tijdsintensiever is dan een andere sport.
zal je mij niet zien doen , terwijl ik wel zonder of met weinig training 150 tot 200 Km kan fietsenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:54 schreef kaasplankje het volgende:
We hadden er hier zelfs ene die 2 marathons achter elkaar liep ongetraind.
daarom heb ik ook skatesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:57 schreef kaasplankje het volgende:
Hardlopen is wel qua sport effectiever als je weinig tijd hebt om te trainen. Op de fiets kan ik bijv. mijn benen stilhouden, en dan rol ik nog 500 meter door. Als ik dat hardlopend doe lig ik op mijn bek.
Een echte baas dusquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:01 schreef kaasplankje het volgende:
Een of andere Rapha adept uit Brisbane (AUS) wil mij frienden op Strava. Hij fietst haast net zoveel als ik voor zover ik kan zien recreatief. Dus een baas is het best, maar hij draagt zwarte sokken op een van zijn foto's.
http://app.strava.com/athletes/199975
Op de fiets een neger dragen is nog erger.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:07 schreef kaasplankje het volgende:
Op de fiets zwarte sokken dragen is nog erger dan een neger als avater hebben.
Maar nog niet zo erg als met je heuffie achter een ouwelullemuziekinstrument.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Op de fiets een neger dragen is nog erger.
Lees vorige topic, niet meegedaan. DNS.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Volgens mij moet de volgorde een beetje anders, maar vooruit, het zij je vergeven. Waar was je overigens in Strijen? DNS of DNF?
Ik ken een gast die Ironmans doet, maar in z'n hardlooptrainingen niet verder gaat dan 10 km, want je krijgt toch alleen maar blessures van hardlopenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:54 schreef kaasplankje het volgende:
We hadden er hier zelfs ene die 2 marathons achter elkaar liep ongetraind.
Ik draag alleen met slecht weer zwarte (Assos om het nog enigszins soignee te houden) sokken, om m'n witte wit te houden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:07 schreef kaasplankje het volgende:
Op de fiets zwarte sokken dragen is nog erger dan een neger als avater hebben.
Uiteraard, maar feit blijft dat je voor een marathon een maximale trainings-sessie zult houden van ongeveer 3 a 4 uur, en dat is voor als je gaat trainen voor een cyclo als de Marmotte echt niet genoeg, dan ben je nog niet eens op de helft. Dan moet je wel echt sessies maken van 7/8 uur.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:52 schreef dop het volgende:
[..]
dat licht helemaal aan de intensiteit en wat je doel is
trainen voor een marathon doe je ook niet met 4 uurtjes in de week trouwens
ik heb zelf ook niet heel veel tijd om te trainen en train dus vaak op het meer explosieve werk
op veel korte heuveltjes kan ik de meest hier wel bij benen denk ik.
maar als het om duur gaat zal ik sneller tekort komen.
vergeet ook niet dat een marthon 3 tot 3,5 uurtjes lopen is en een beetje cyclo meer richting de 5 uur en hoger gaat als je daar voor traint gaan er dus ook meer uurtjes in zitten
verder is het ook maar net waar je talent zit , ik ben geen loper en zal het nooit worden.
Wat een druktemakertjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:46 schreef kaasplankje het volgende:
Echt hé?![]()
STA / [Rotterdam] #193 010 Waar het licht altijd brandt
"Zal het nooit meer doen" en een kushandje werpen. Kijken hoe ie daarop reageertquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wat een druktemakertje
Ik had vanochtend ook nog mot, iemand gooide z'n busje zo op de weg terwijl ik voorrang had. Z'n busje stond nog scheef op de weg want hij moest stoppen voor een geparkeerde auto.
Ik moest er met volle Bullit langs, dus klikte uit en hield dat busje ff vast om niet om te donderden, zo kon ik net tussen busje en stoeprand. Stapt ie uit en begint ie te schelden en zegt ie dat ik niet aan z'n auto mag komen_
Zoiets werkt vaak wel goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef keesfietst het volgende:
[..]
"Zal het nooit meer doen" en een kushandje werpen. Kijken hoe ie daarop reageert
Blijft er toch altijd raar uitzien, hardlopers. Alsof hun fiets net gestolen is en ze nu achter de dief aan rennen ofzo.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef eentwee het volgende:
Ik ben ook wel eens jaloers op hardlopers die altijd en overal kunnen trainen in een fractie van de tijd die het fietsen kost.
En dan alleen ook maar zo hard als nodig isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hardlopen moet je doen om aan gevaar te ontkomen of om een gnoe te vangen, verder is er geen enkele evolutionaire noodzaak voor.
Nou, als ik er zomers lekker vroeg op de fiets zit, en in de verte zo'n mooie blonde hinde in een net iets te strak broekje zie huppelen hebben de oh zo esthetische weilanden mijn aandacht niet meer hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen esthetisch gezien ook geen mooie sport.
Punt heb je.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou, als ik er zomers lekker vroeg op de fiets zit, en in de verte zo'n mooie blonde hinde in een net iets te strak broekje zie huppelen hebben de oh zo esthetische weilanden mijn aandacht niet meer hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Zeker, verschrikkelijk om naar te kijken is het.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:15 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind hardlopen esthetisch gezien ook geen mooie sport.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Eigelijk zouden we eens een soort van kaart van Nederland moeten maken, met de fietswegen waar de meeste blonde hindes in de zomer hardlopen. Dan kun je de training tenminste een beetje gericht inrichten. Op Google maps iets maken zeg maar.je kunt ook gewoon de hele dag met je lange regenjas aan op een bankje in het julianapark in utrecht gaan zitten, kapitein fapgraag. Dat zijn tussen mei en september ook prima jachtgronden om exemplaren zoals in bovenstaand gifje te spotten. Stuk minder vermoeiend ook dan erachteraan moeten fietsen, en minder gevaarlijk: niet zoveel kans dat je tegen een paaltje rijdt terwijl je je aan al dat lekkers zit te vergapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk oerdom dat ik daarvandaan verhuisd ben, ik zat altijd eersterangs met een groot raam wat uitkijkt op de amsterdamsestraatweg....Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Jij ongeloofelijke amateurquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:46 schreef Gripper het volgende:
Stuk minder vermoeiend ook dan erachteraan moeten fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |