Is die lijst meer of minder waarschijnlijk dan de al bestaande misschienhopelijkmaarnognietzeker-lijst?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:51 schreef janatwork het volgende:
Zet mij ook maar op de waarschijnlijkwelmaarnogniethelemaalzeker-lijst
Iets waarschijnlijker!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:53 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Is die lijst meer of minder waarschijnlijk dan de al bestaande misschienhopelijkmaarnognietzeker-lijst?
Kom je ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:29 schreef tong80 het volgende:
Is het wel een goed idee het in Vreeswijk te doen ? Voor je het weet slaan ze je van de fiets.
Wat denk je zelf ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
werd gewoon een D1 training toch?! uren maken... of werd het met okselgemiddeldes over de dijk knallen?!everyone's a critic...
even you ! !![]()
Dat eerste is het voornemen en dat tweede is wat het in de praktijk gaat worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:18 schreef the_critic het volgende:
werd gewoon een D1 training toch?! uren maken... of werd het met okselgemiddeldes over de dijk knallen?!![]()
Mijn fiets is begrensd met een hartslagmeter die weer gekoppeld is aan mijn schema. Als ik in D1 moet trainen, kan ik trappen wat ik wil..maar dan schakelt hij automatisch terug.quote:
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Mijne heeft het andersom, als ik D1 rij en toch okselachtige gemiddeldes wil zet ik gewoon het motortje wat hoger.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mijn fiets is begrensd met een hartslagmeter die weer gekoppeld is aan mijn schema. Als ik in D1 moet trainen, kan ik trappen wat ik wil..maar dan schakelt hij automatisch terug.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: