Is die lijst meer of minder waarschijnlijk dan de al bestaande misschienhopelijkmaarnognietzeker-lijst?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:51 schreef janatwork het volgende:
Zet mij ook maar op de waarschijnlijkwelmaarnogniethelemaalzeker-lijst
Iets waarschijnlijker!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:53 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Is die lijst meer of minder waarschijnlijk dan de al bestaande misschienhopelijkmaarnognietzeker-lijst?
Kom je ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:29 schreef tong80 het volgende:
Is het wel een goed idee het in Vreeswijk te doen ? Voor je het weet slaan ze je van de fiets.
Wat denk je zelf ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
werd gewoon een D1 training toch?! uren maken... of werd het met okselgemiddeldes over de dijk knallen?!everyone's a critic...
even you ! !![]()
Dat eerste is het voornemen en dat tweede is wat het in de praktijk gaat worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:18 schreef the_critic het volgende:
werd gewoon een D1 training toch?! uren maken... of werd het met okselgemiddeldes over de dijk knallen?!![]()
Mijn fiets is begrensd met een hartslagmeter die weer gekoppeld is aan mijn schema. Als ik in D1 moet trainen, kan ik trappen wat ik wil..maar dan schakelt hij automatisch terug.quote:
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Mijne heeft het andersom, als ik D1 rij en toch okselachtige gemiddeldes wil zet ik gewoon het motortje wat hoger.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mijn fiets is begrensd met een hartslagmeter die weer gekoppeld is aan mijn schema. Als ik in D1 moet trainen, kan ik trappen wat ik wil..maar dan schakelt hij automatisch terug.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Helaas, ik ben er niet bij. Feest van een vriend.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Op zondagochtend?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:19 schreef kanovinnie het volgende:
Helaas, ik ben er niet bij. Feest van een vriend.
Vast iemand met kinderen
Sorry, zie nu ook je andere posting. Ja, dat is een hele dagbesteding ja
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Gaat er nou verdoeme nog iemand mee fietsen de 17e? Aan al die misschiens heb ik niks he!
Aanmelden allemaal dus. Ik heb nl. net weer een voorraad belgische biertjes ingekocht
Mijn foto's op Flickr!
Ik wil wel, maar jij rijdt me met tien tenen in de neus aan gort . Dus ik wil me wel aanmelden, maar rijdt er een ambulance mee?Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Een ambulance is niet nodig, met de Vreeswijk-meet kom je opgebaard over de meet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik wil wel, maar jij rijdt me met tien tenen in de neus aan gort . Dus ik wil me wel aanmelden, maar rijdt er een ambulance mee?![]()
Oh, als julie wel nog voor m'n karkas zorgen, voel ik me veel geruster.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
We passen er wel een mouw(stuk) aan, en jij hebt toch al de reputatie om ondanks verdwalen altijd de weg naar casa Gripper terug te vindenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik wil wel, maar jij rijdt me met tien tenen in de neus aan gort . Dus ik wil me wel aanmelden, maar rijdt er een ambulance mee?
Mijn foto's op Flickr!
Ik ben getrained op de lucht van lekker eten en goede espresso. Speciale cursus bij Cesar Milan gehad![]()
Kan een goede trainingsrit echt wel gebruiken, om niet helemaal als een hijgend dikkertje de RvV te doen, dus ik ga dat weekend zeker de weg op, en een meet is altijd leuk!Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Ik zou best mee willen fietsen, tenminste als dat toegestaan is.quote:[...] op het inmiddels wel bekende plekje bij ons in Vreeswijk.
Aangezien ik hier nieuw ben is "het wel bekende plekje" mij niet bekend... Iemand die duidelijkheid kan geven.
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Tuurlijk is dat toegestaan, gezellig!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:21 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik zou best mee willen fietsen, tenminste als dat toegestaan is.
Aangezien ik hier nieuw ben is "het wel bekende plekje" mij niet bekend... Iemand die duidelijkheid kan geven.
Ik woon in Nieuwegein, in het oude dorpje Vreeswijk. Tzt komt er wel een PM over adres en starttijd etc.Mijn foto's op Flickr!
Ik woon in Utrecht dus Vreeswijk is om de hoekik wacht je PM af en hoop op lekker weer
Welk tempo houden jullie aan? Want D1 is voor iedereen anders natuurlijk
Kruissnelheid zal waarschijnlijk tussen de 28-33 liggen, en het gemiddelde blijft zeker rond de 30.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:07 schreef forty-two het volgende:
Ik woon in Utrecht dus Vreeswijk is om de hoekik wacht je PM af en hoop op lekker weer
Welk tempo houden jullie aan? Want D1 is voor iedereen anders natuurlijk
Ik realiseer me dat dat niet voor iedereen D1 is, maar voor de meerderheid wel
Mijn foto's op Flickr!
Ah ok, lekker tempo. Daar kan ik mee leven
Dan kun je op de fiets naar me toe komenBij de IKEA de brug over, en vanaf daar alsmaar het merwedekanaal volgen door Jutphaas heen tot in Vreeswijk. Ik woon praktisch aan het merwedekanaal.
Mijn foto's op Flickr!
een auto heb ik sowieso niethet is maar 14 km naar Vreeswijk, dus ik kan mooi warm rijden op die manier
Die maakt er zelfs een heel weekendje uit van, komt zaterdag al en we gaan samen de keien uit de straat fietsenquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:54 schreef Oksel het volgende:
Wat een gezeik over D1. Komt Patroon ofzo?
(en ik controleer alvast ff voor jou of ie fok-meet waardig is: als ie net zo snauwerig is als ie soms online doet zet ik m zaterdagavond weer op de trein, met zn triple)
Mijn foto's op Flickr!
Dat zelfde vroeg ik me de eerste keer ook over jou af hoor. Ik dacht "als ie in het echt net zo'n bijdehante lul is als op het forum, dan wordt dat nog een hele lange dag..."quote:Mijn foto's op Flickr!
Om je gerust te stellen, in het echt ben ik stil en zwijgzaam.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat type vrezen we juist het meest.
Gripper heeft al een keer een zwijgmeet meegemaakt. Wil hij niet nog een keer.![]()
Denk 't niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:48 schreef Patroon het volgende:
Gaat okselchick ook fietsen? Mijn vriendin komt miss ook mee..![]()
Had ik al gezegd dat ik het leuk vind om mensen in de maling te nemen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Laat de pedalen maar eens spreken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:59 schreef kanovinnie het volgende:
Had ik al gezegd dat ik het leuk vind om mensen in de maling te nemen?![]()
Die staan al ff stilquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Laat de pedalen maar eens spreken.
Praatjes vullen geen gaatjes hé vriend?quote:
Is bij je chick zeker ook zo; wel ouwehoeren maar niet ketsen?![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes hé vriend?
Is bij je chick zeker ook zo; wel ouwehoeren maar niet ketsen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:56 schreef kanovinnie het volgende:
Om je gerust te stellen, in het echt ben ik stil en zwijgzaam.
De zen van het fietsenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:56 schreef Oksel het volgende:
Gripper heeft al een keer een zwijgmeet meegemaakt. Wil hij niet nog een keer.
Wie gaan er allemaal mee? Mijn chickje kan niet. Ze gaat een wintertriatlon doen, het fietsen althans![]()
![]()
Misschien is een opsomming in de startpost handig...quote:Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Dat waren enge figuren ja. Van de 5 vroegen er 2 meteen na thuiskomst om m'n Wifi wachtwoord, en die hebben de rest van de avond met iPad of smartfoon op de bank gezeten. Een andere jongen praatte aan een stuk door alsof ie een jaar verloren sociale interactie wilde goedmaken. Waardoor die 2 eerder genoemde stille Willy's er helemaal geen woord meer tussenkregen.... Typische fokkers denk ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:56 schreef Oksel het volgende:
Gripper heeft al een keer een zwijgmeet meegemaakt. Wil hij niet nog een keer.
Mijn foto's op Flickr!
10 uur koffie, 11 uur inklikken dacht ik zo. Ik woon vlakbij de sneltram van CS naar Nieuwegein zuid, dus prima te bereiken. Of je komt zaterdag al met patroon mee, dan kan de delegatie Friesland ook eens iets anders opfietsen dan de brug over het haringma kanaalquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:57 schreef Tommeke het volgende:
Hoe laat had je de start in gedachten? Ivm OV enzo
En is er een beetje te komen daar?
Mijn foto's op Flickr!
Ja. En kan nu niet meer vrij regelen.. Zal ff kijken wat te doen met OV. Kan je fiets mee in zo'n tram-ding?![]()
Ben wel ff nieuwsgierig, dus ik blijf gewoon vragen
Die 200km die jullie gaan doen, met wat voor tempo gaat dat?
Zo vroeg in het seizoen is dat toch een flinke afstand, petje af hoorik denk dat ik gesloopt zou zijn als ik nu met jullie mee zou doen...
Zolang je maar niet zoveel vraagt als meneerfiets van een paar weken geledenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:54 schreef forty-two het volgende:
Ben wel ff nieuwsgierig, dus ik blijf gewoon vragen
Die 200km die jullie gaan doen, met wat voor tempo gaat dat?
Zo vroeg in het seizoen is dat toch een flinke afstand, petje af hoorik denk dat ik gesloopt zou zijn als ik nu met jullie mee zou doen...
![]()
Niet al te snel, vorig jaar met een peloton van 8 man deden we de 300 in 28 gemiddeld.Mijn foto's op Flickr!
Ja joh, zeker op zondagochtend. (of zaterdagavond, als je na je werk zou komen: hoef je zondag niet zo vroeg op)quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:07 schreef Tommeke het volgende:
Ja. En kan nu niet meer vrij regelen.. Zal ff kijken wat te doen met OV. Kan je fiets mee in zo'n tram-ding?Mijn foto's op Flickr!
na 50+ meetings ben ik ook wel wat gewendquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat waren enge figuren ja. Van de 5 vroegen er 2 meteen na thuiskomst om m'n Wifi wachtwoord, en die hebben de rest van de avond met iPad of smartfoon op de bank gezeten. Een andere jongen praatte aan een stuk door alsof ie een jaar verloren sociale interactie wilde goedmaken. Waardoor die 2 eerder genoemde stille Willy's er helemaal geen woord meer tussenkregen.... Typische fokkers denk ikno worry's
Neuh, ik houd verder m'n snavelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zoveel vraagt als meneerfiets van een paar weken geleden![]()
Een lekker kratje weissenbier van een trinkgut bij jou in de buurt zal bij de meesten wel in de smaak vallen denk ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:11 schreef Oksel het volgende:
Grip, als ik wat moet voorbereiden laat maar weten.![]()
Verder doe ik niet te gek hoor: een grote pan pasta of een lekkere ovenschotel met stoofvlees ofzo.Mijn foto's op Flickr!
50+ meetings? Is dat in de geest van: Op een ouwe fiets moet je het leren?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
na 50+ meetings ben ik ook wel wat gewendno worry's
![]()
ben ik Speciaal heengegaan zodat ouwe bokken als jou wat beter begrijpquote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
50+ meetings? Is dat in de geest van: Op een ouwe fiets moet je het leren?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
ExcuusOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:02 schreef Oksel het volgende:
We wilden fietsen, niet over poepluiers praten![]()
![]()
80 km ofzo? Mini-rondje van de zomerse meetroutequote:Mijn foto's op Flickr!
Kunnen we niet net zo goed met Ledig Erf meerijden?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
80 km ofzo? Mini-rondje van de zomerse meetroute![]()
Dat rondje gaan we inderdaad nagenoeg compleet zo rijden. Maar als we met hun meerijden, zijn we pas om 13 uur op weg en tegen 16 uur terug, en dan missen we de Poggio ...quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kunnen we niet net zo goed met Ledig Erf meerijden?Mijn foto's op Flickr!
En waar zit Boonen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:40 schreef kaasplankje het volgende:
We gaan toch zeker wel op de Belg koers kijken hé? Anders kom ik niet hoor.
Tuurlijk sporza!Mijn foto's op Flickr!
OK, langzaam aan is het decision-time i.v.m. een paar boodschappen doen. Ik kan het niet mooier maken: het blijft zondag vast niet helemaal droog.Dus, wie durft het toch aan? na afloop lekker warm bij de kachel, dat is dan weer de positieve kant!quote:Zondag begint bewolkt en nat. In de middag zijn er ook droge perioden en plaatselijk kan even de zon doorbreken. De middagtemperatuur ligt op 7 of 8 graden.
aanmelders:
Kaas, Patroon, forty-two, Oksel
misschieners:
Tommeke
[ Bericht 1% gewijzigd door Gripper op 15-03-2013 13:44:25 ]Mijn foto's op Flickr!
Oksel aan de telefoon net, die komt ook. Tommeke: weet jij al meer?
En wat willen jullie eigenlijk eten en drinken?Mijn foto's op Flickr!
Ja ik twijfel een beetje. Het lijkt me echt heel leuk hoor, maar heb een aardig drukke week en vind het ook wel lekker om eens een dagje niet overal naartoe te vliegen![]()
![]()
100 maxquote:
ook afhankelijk van weer natuurlijk.Mijn foto's op Flickr!
Ik denk dat ik gewoon kom. Ik pak mijn spatbordjesfiets, ik doe mijn regenpakkie en schone kleding voor nadien in mijn tas en kom op de fiets naar Vreeswijk. Mevrouw kaas komt mij misschien ophalen, als je dat goed vind eet ze wellicht een prakkie mee. Ik zal haar morgen even vragen over hoe en wat en je berichten hieromtrent. Anders ga ik met OV naar huis terug.![]()
Reken maar niet op mij, met dat weer ga ik niet fietsen.Mocht het nog omslaan (bijv. in de middag pas regenen) dan kan ik altijd nog aanschuiven, verzorging voor de innerlijke mens kan ik dan zelf wel meenemen.
![]()
Grip wilde pas 11:30 vertrekken hoor, we rijden in de middag.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:30 schreef eentwee het volgende:
Reken maar niet op mij, met dat weer ga ik niet fietsen.Mocht het nog omslaan (bijv. in de middag pas regenen) dan kan ik altijd nog aanschuiven, verzorging voor de innerlijke mens kan ik dan zelf wel meenemen.
![]()
Ik ben er ook niet bij
Zie het niet zitten om vroeg uit m'n nest te gaan en lang in de kou te fietsen.
Ik ben een mietje, sorry![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:11 schreef Tommeke het volgende:
Ik ben er ook niet bij
Zie het niet zitten om vroeg uit m'n nest te gaan en lang in de kou te fietsen.
Ik ben een mietje, sorry![]()
![]()
Weet je, ik kijk morgen even aan.
Ik moet morgen om 8u op de fiets om tot 1u een clinic te verzorgen en ben al redelijk moe
Vanavond maar vroeg erin![]()
![]()
niet een idee om de meet te verplaatsen naar weekend LBL ofzo? Meer kans op iets lekkerder weer.
Nu is de kans om zwaar verkleumt van de fiets te stappen erg groot..everyone's a critic...
even you ! !![]()
Het kan meevallen morgen.quote:Vannacht trekt het gebied met regen verder noordoostwaarts over het land. In het noordoosten kan de regen tijdelijk overgaan in natte sneeuw. De minimumtemperatuur ligt op de meeste plaatsen rond een graad of 4, in het noordoosten iets lager. De wind wordt zuidoost, matig boven land en (vrij) krachtig in de kustgebieden.
Morgen klaart het van het zuidwesten uit op. In de middag zijn er enkele buien, met een kleine kans op onweer. In de avond trekt een gebied met buien van het zuidwesten uit het land binnen. De maximumtemperatuur ligt tussen de 8 en 11 graden. De zuid- tot zuidoostenwind is matig, in het noordelijk kustgebied eerst nog af en toe (vrij) krachtig. (Bron: KNMI)![]()
dan gewoon weerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:02 schreef the_critic het volgende:
niet een idee om de meet te verplaatsen naar weekend LBL ofzo? Meer kans op iets lekkerder weer.
Nu is de kans om zwaar verkleumt van de fiets te stappen erg groot..
Beetje laat hè, anderhalve dag van tevoren.. Niks ervan, we gaan! ( en ik heb al voor 6 mee-eters pasta ingeslagen)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:02 schreef the_critic het volgende:
Nu is de kans om zwaar verkleumt van de fiets te stappen erg groot..Mijn foto's op Flickr!
Doen jullie met de LBL dan maar een korte meet, wij fietsen dan inmiddels zo verschrikkelijk hard dat er toch niks aan is om mee te rijden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:02 schreef the_critic het volgende:
Nu is de kans om zwaar verkleumt van de fiets te stappen erg groot..![]()
Ben net met Grip bij Mantel geweest. Nu zo ff fietsen. Zijn espressos zijn goed gekeurd. Vanavond lekker samen knus op de bank bij de openhaard.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Sorry Gripper... beetje laat, ik ben van de partij morgen
Vandaag nieuw regenjasje en nieuwe handschoenen ingeslagen, ik ben er klaar voor.
Halve ochtend bested om m'n fiets mooi schoon te maken.
Het weer ziet er ook veelbelovend uit, ik denk dat het zo goed als droog blijft.
http://www.buienradar.nl/verwachting-24-uur/neerslagAnswer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Hoeveel mensen zijn er nou van de partij? En wat is de planning qua tijd etc? Is er nog plaats?
Ik zou morgen een tochtje gaan fietsen maar dat gaat zeer waarschijnlijk niet door.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
patroon (Zit hier al op de bank te chillen) , Oksel, Kaasplankje, Forty-two, en uw gastheer. Dus kom gerust langs!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:22 schreef MarcoD het volgende:
Hoeveel mensen zijn er nou van de partij? En wat is de planning qua tijd etc? Is er nog plaats?
Ik zou morgen een tochtje gaan fietsen maar dat gaat zeer waarschijnlijk niet door.
Tijdsplanning: vanaf 10:30 bij mij koffie, 11:30 opstappen. Ik stuur je wel ff de pm door.Mijn foto's op Flickr!
PM ontvangen!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
patroon (Zit hier al op de bank te chillen) , Oksel, Kaasplankje, Forty-two, en uw gastheer. Dus kom gerust langs!
Tijdsplanning: vanaf 10:30 bij mij koffie, 11:30 opstappen. Ik stuur je wel ff de pm door.
Gaat definitief niet door, dus ik ben ook van de partijopwarmertje voor de drie tetten en de marmotte.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Leuk man! Welkom
Mijn foto's op Flickr!
Heb er nu al zin inquote:, ik hoop dat ik een beetje vooruit kom morgen
(even indekken)
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:52 schreef Oksel het volgende:
Gripper SMSte me net dat Patroon echt een enorme nerd is!![]()
Define enorme nerd....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:52 schreef Oksel het volgende:
Mijn vriendin komt wel mee.
Gripper SMSte me net dat Patroon echt een enorme nerd is!
kom ook op de fiets. Bij die kleine 25km die ik vandaag heb gereden merkte ik al dat m'n hartslag niet echt super onder controle is met die smerige wind. Dus je mag wel in mijn wieltje plakkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kom op de fiets naar Vreeswijk, dus ik zie wel of er nog jus in de benen zit als we die klimmen op knallen. Jullie mogen winnen. Ik hoef nog niet hard te rijden.laat de rest maar rijden
Btw, rijden we een beetje sociaal? Bij lekke bandjes en pissen wachten we op elkaar? Ik weet bijna zeker dat ik sowieso 1x moet zeiken....Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Niks zo lekker als fietsen in 't wiel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:05 schreef forty-two het volgende:
[..]
kom ook op de fiets. Bij die kleine 25km die ik vandaag heb gereden merkte ik al dat m'n hartslag niet echt super onder controle is met die smerige wind. Dus je mag wel in mijn wieltje plakkenlaat de rest maar rijden
Hoe ver is 't fietsen voor jou naar Vreeswijk?![]()
Zodra jij je lul uit je broek haalt, demarreren we meteen!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:08 schreef forty-two het volgende:
Btw, rijden we een beetje sociaal? Bij lekke bandjes en pissen wachten we op elkaar? Ik weet bijna zeker dat ik sowieso 1x moet zeiken....
Oksel, nare lul, ik heb helemaal niks ge sms t!
Patroon is best ok, maar ik fiets wel harder
Mijn foto's op Flickr!
Verhaaltje voor het slapengaan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:15 schreef Patroon het volgende:
Ik lees Gripper nu voor uit de trainingsbijbel.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Mooi dat is dan het eerste dat ik doe als ik morgen om 10:30 kom binnenrijdenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zodra jij je lul uit je broek haalt, demarreren we meteen!met z'n tong op z'n wiel achter je aan?quote:Patroon is best ok, maar ik fiets wel harder
[ Bericht 21% gewijzigd door forty-two op 16-03-2013 21:13:30 ]Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
14 km ongeveer, kom vanuit Zuilen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niks zo lekker als fietsen in 't wiel.
Hoe ver is 't fietsen voor jou naar Vreeswijk?Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Biertje voor het slapengaan!quote:![]()
Oksel doet ook alvast zn krachtslaapje om er morgenochtend scherp te staan![]()
Mijn foto's op Flickr!
t is toch mn eigen bier in m'n eigen huis zegquote:
Mijn foto's op Flickr!
Handen boven de dekens!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:13 schreef Gripper het volgende:
Oksel doet ook alvast zn krachtslaapje om er morgenochtend scherp te staan![]()
[ afbeelding ]![]()
En morgen zeker weer piepen van "huhuhu zware poten vandaag , dit wordt niks vandaag, zijn we er al bijna, waar is het bier"quote:Mijn foto's op Flickr!
Nou, wij gaan nu slapen. Een sportman moet tenslotte op tijd in bed liggen. Bis morgen allen!!Mijn foto's op Flickr!
Kut geslapen, hartslag is te hoog, voel me brak. Dat wordt lachen vandaag.... Tot zo
Zo we zijn er weer! Lekker gereden, hoog tempo en hard knallen op de klimmetjes. Een echte oksel-rit dus![]()
80 km op de heuvelrug en langs de Lekdijk.
Nu met een biertje voor de buis, en een hele natte Milaan san remo kijken. Met speciale Italiaanse kaasjes die -kan ook eigenlijk niet anders- Kaasplankje heeft meegenomen
Mijn foto's op Flickr!
Gezellig hier. Oksel is best top. Grip is een echte gastheer. MarcoV een aardige gast en Kaasplank een echte kaas expert en bikkelhard. Fortytwo is een goede aanwinst. Nicole aardig en een lust voor het oog
Alleen ik op dit moment. Dit zijn best sociale gasten hoor, ze praten ook echt irl!!! Ongehoord voor fok. Lekker Belgisch biertje erbij en tv kijken, je mist wel wat hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:15 schreef Tommeke het volgende:
Ik zie nu in m'n verbeelding 5 mensen met een smartphone in de handen zittenMijn foto's op Flickr!
Weet ikquote:Op zondag 17 maart 2013 16:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Alleen ik op dit moment. Dit zijn best sociale gasten hoor, ze praten ook echt irl!!! Ongehoord voor fok. Lekker Belgisch biertje erbij en tv kijken, je mist wel wat hoor.![]()
![]()
Het was gezellig ja, nogmaals thx gripper voor de gastvrijheid
Op de dijk was het hard bikkelen om die vier koplopers in te halen... Niet te doen dus
Volgende keer blijf ik langer hangen
Ik heb zo te lezen een toff meet gemist. Maar mijn weekend was ook goed. zat bovenop de cauberg in eenhuizje.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hoogtemetertjes volgens strava (230) kloppen trouwens aardig, m'n polar houdt het op 215.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Leuke meet, toffe gasten, lekker stukje gefietst (ik liet de jongens maar even op de dijk spelen) en achteraf lekkere kaasjes van Kaas
en Milaan - San remo.
Dat wordt nog leuk met de marmotte & trois ballons.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Goed gedaan allen! Leek inderdaad mooi fietsweer.
Baal wel als een stekker dat ik wel een week of 2 op nieuwe crank kan wachten, maar goed. Morgen maar rondje op de mtb maken.![]()
Vergeet ik de appeltaart van Patroon z'n chickdie was ook lekker!
Eea gemist zo te lezen. Weer viel 100% mee! Mezelf daarom maar op een straftraininkje getrakteerd140km en 1000hm.
![]()
Ja, was top. Goede rit, Kneiterhard gereden opbde Dijk, kon net mee. Geile appeltaart, goede kaas, goede pasta, goede wijn. Goede bank ook, trouwens. Was zeker gezellig, leuke groep. Eentwee, stom dat je er niet was man! 1000 hm?in nl?![]()
Gij hedde zeker niet de handjes aan het stuur dat je zoveel Posts achter mekaar ken zetten of wa???
Ik ben ook fan
Mijn foto's op Flickr!
Marco, je hebt de eer der Noord Hollanders toch wel verdedigd mag ik hopen? Ik bedoel, van mij zijn de verwachtingen laag, maar jij fietst blijkbaar ook geen deuk in een pakje boter? Is dan alleen Kees een rappe man?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nou, hij heeft aardige poten, maar heuvelop was hij niet heel snel (wel sneller dan ik, maar da's eenvoudig), en op 't vlakke was hij erg rustig. Maar volgens mij kan hij veel harder![]()
![]()
Hoho, ik ben niet rap. (Kan het alleen maar meevallen)quote:Op zondag 17 maart 2013 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
Marco, je hebt de eer der Noord Hollanders toch wel verdedigd mag ik hopen? Ik bedoel, van mij zijn de verwachtingen laag, maar jij fietst blijkbaar ook geen deuk in een pakje boter? Is dan alleen Kees een rappe man?
Afgaande op Strava-data denk ik dat Marco en ik van hetzelfde kaliber zijn.![]()
Ach, ik fiets wel met Okkie mee op de volgende meet. Kunnen wij ondertussen wat beter van het landschap en de fietsende dames enzo genieten ipv dat keiharde geram op niets af.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik ben trouwens blij dat de rust weer in huis teruggekeerd is, iedereen opgesodemieterd en ik lekker op m'n eigen bank kan liggen!
Nadat ik kaas had weggebracht naar het station was m'n meisje al in slaap gevallen, die had ff wat in te halen na d'r beursweekend.Mijn foto's op Flickr!
Ik zat voorin te rammenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ach, ik fiets wel met Okkie mee op de volgende meet. Kunnen wij ondertussen wat beter van het landschap en de fietsende dames enzo genieten ipv dat keiharde geram op niets af.![]()
![]()
Hier ook weer veilig thuis. Mooi weekend gehad. Gezellige groep, en belangrijkste van alles, ik heb Oksel ff pijn gedaan toen hij in mijn wiel zat. Daar had ik wel een week spierpijn voor over
Die houd jij niet bij denk ik.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ach, ik fiets wel met Okkie mee op de volgende meet. Kunnen wij ondertussen wat beter van het landschap en de fietsende dames enzo genieten ipv dat keiharde geram op niets af.![]()
Verder:
Gripper, bedankt voor de gastvrijheid, het eten en de gezelligheid. Ik heb mijn tas met vuile fietskleding, handdoek en fietsschoenen bij je laten staan in de woonkamer.![]()
Er zit niet iets in wat ik niet dubbel heb hier, ben door schade en schande wijs geworden en heb een paar extra fietsschoenen en handschoenen hier wel liggen, dus als je 't met Ivo's 300km mee neemt is het wel oké.![]()
Oh ja, gevonden. Ik zal t maar ff wassen, anders is het over 2 weken supermuf.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:13 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb mijn tas met vuile fietskleding, handdoek en fietsschoenen bij je laten staan in de woonkamer.
Mijn foto's op Flickr!
Thanks, gooi je 't niet gelijk met jouw fietskleding in de was anders weet je niet meer welke Castelli collant van wie is.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh ja, gevonden. Ik zal t maar ff wassen, anders is het over 2 weken supermuf.![]()
![]()
Ik leg een dubbele knoop in een van jouw broekspijpen om ze uit elkaar te houdenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Thanks, gooi je 't niet gelijk met jouw fietskleding in de was anders weet je niet meer welke Castelli collant van wie is.
Mijn foto's op Flickr!
Fuck D1quote:Op zondag 17 maart 2013 21:44 schreef eentwee het volgende:
De hamvraag is natuurlijk: is Patroon in D1 gebleven?
Ik ga me even indekken:quote:Op zondag 17 maart 2013 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
Marco, je hebt de eer der Noord Hollanders toch wel verdedigd mag ik hopen? Ik bedoel, van mij zijn de verwachtingen laag, maar jij fietst blijkbaar ook geen deuk in een pakje boter? Is dan alleen Kees een rappe man?
1. ik was zaterdag al op pr-jacht geweest en dus niet optimaal 'voorbereid'
2. ik dacht dat het ritje een sociaal karakter had (D1)
3. ik moest iemand uit de wind fietsen![]()
4. er waren mensen met betere parcourskennis![]()
5. ik zit nog in de opbouwfase, D2&D3 sijpelt langzaam het trainingschema binnen.Kees heeft een baard, mensen met baarden zijn sneller/taaier heb ik vandaag gezienquote:
Dan hoop ik voor jou dat je de appeltaart na afloop nog lust.. (of was dat niet oksel die daarover begon?)quote:Op zondag 17 maart 2013 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ach, ik fiets wel met Okkie mee op de volgende meet. Kunnen wij ondertussen wat beter van het landschap en de fietsende dames enzo genieten ipv dat keiharde geram op niets af.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Niet te strak aantrekken hé?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik leg een dubbele knoop in een van jouw broekspijpen om ze uit elkaar te houden![]()
Taai klopt wel. M'n baard gaat wel terug naar stoppel-lengte binnenkort, gewichtsverlies hèquote:Op zondag 17 maart 2013 22:58 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik ga me even indekken:
1. ik was zaterdag al op pr-jacht geweest en dus niet optimaal 'voorbereid'
2. ik dacht dat het ritje een sociaal karakter had (D1)
3. ik moest iemand uit de wind fietsen![]()
4. er waren mensen met betere parcourskennis![]()
5. ik zit nog in de opbouwfase, D2&D3 sijpelt langzaam het trainingschema binnen.
[..]
Kees heeft een baard, mensen met baarden zijn sneller/taaier heb ik vandaag gezien![]()
Nog makkelijker: jij hebt dat lange label nog in de broek zitten, en ik heb die er al uitgeknipt, kriebelde teveel in mn bilnaad.quote:Mijn foto's op Flickr!
Jij bent ook een mooie trouwens, eerst proberen de meet te ontmoedigen, en als je dan ziet dat het op zondag toch best OK weer wordt wél 100 km met EP bikes fietsen maar niet met ons meegaan!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:02 schreef the_critic het volgende:
Nu is de kans om zwaar verkleumt van de fiets te stappen erg groot..
Mijn foto's op Flickr!
Zet eentwee er ook maar bij dan.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij bent ook een mooie trouwens, eerst proberen de meet te ontmoedigen, en als je dan ziet dat het op zondag toch best OK weer wordt wél 100 km met EP bikes fietsen maar niet met ons meegaan!![]()
![]()
waar zie jij dat ik het ontmoedig... gaf alleen aan dat ik verwacht dat met kans op mooier weer, men iets duidelijker durft toe te zeggen werkelijk te komen en dus de opkomst ook wat groter zou zijn. Heb zelf inderdaad het weer zondag afgewacht en in de ochtend pas de gok genomen... ( daarnaast, zoals op pagina 1 al vermeld, moest ik dit weekend werken dus kon uberhaupt niet mee... Zou graag jullie keer ontmoeten. Zien welke koppen er achter welke naam schuilen, maar gaat door werkweekenden vaak lastig)quote:Op maandag 18 maart 2013 09:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij bent ook een mooie trouwens, eerst proberen de meet te ontmoedigen, en als je dan ziet dat het op zondag toch best OK weer wordt wél 100 km met EP bikes fietsen maar niet met ons meegaan!everyone's a critic...
even you ! !![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:15 schreef the_critic het volgende:
[..]
waar zie jij dat ik het ontmoedig... gaf alleen aan dat ik verwacht dat met kans op mooier weer, men iets duidelijker durft toe te zeggen werkelijk te komen en dus de opkomst ook wat groter zou zijn. Heb zelf inderdaad het weer zondag afgewacht en in de ochtend pas de gok genomen... ( daarnaast, zoals op pagina 1 al vermeld, moest ik dit weekend werken dus kon uberhaupt niet mee... Zou graag jullie keer ontmoeten. Zien welke koppen er achter welke naam schuilen, maar gaat door werkweekenden vaak lastig)
Als je me dit weekend had ontmoet had je gezien dat ik zulke opmerkingen met een grijns plaats
Mijn foto's op Flickr!
goedzo! was al bang dat ik ff langs vreeswijk moest komen fietsen om dit op te lossen!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als je me dit weekend had ontmoet had je gezien dat ik zulke opmerkingen met een grijns plaats
[ Bericht 66% gewijzigd door the_critic op 18-03-2013 16:34:16 ]everyone's a critic...
even you ! !![]()
Nog effe wat foto's van hoe het echt in z'n werk ging dit weekend![]()
Onze ouwe fietsheld op de dijk
De koppies staan (bijna allemaal) nog lekker fris na 80 km knallen
Punk Patroon![]()
Het kaasplankje van Kaasplankje![]()
Pasta party achteraf
(telefoon foto's, dus sommige zijn een beetje matig)Mijn foto's op Flickr!
Tuurlijk niet, maar ik doe het toch.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:25 schreef Tommeke het volgende:
Kaas mien jong, mag jij van Leintjuh wel zonder helm fietsen?![]()
Waarom eigenlijk? Je kunt ook bij zo'n muts toch prima een helm dragen? Ik heb als notoire koukleum ook een heel arsenaal aan mutsen (zelfs een dikke Oakley) en balaclava's en draag altijd een helm![]()
![]()
Ach, zo hard ging het ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:53 schreef eentwee het volgende:
Waarom eigenlijk? Je kunt ook bij zo'n muts toch prima een helm dragen? Ik heb als notoire koukleum ook een heel arsenaal aan mutsen (zelfs een dikke Oakley) en balaclava's en draag altijd een helm![]()
Boefje.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar ik doe het toch.![]()
zo hard ging Jalabert ook niet... maar toen er een auto uit de zijweg kwam lagen hijzelf en zijn fiets toch aardig in de kreukels.. http://nos.nl/video/485299-jalabert-na-ongeluk-in-ziekenhuis.htmlquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ach, zo hard ging het ook weer niet.everyone's a critic...
even you ! !![]()
Gripper, even als mannen onder elkaar..kun je die bovenkant er ook af knippen? Zo kan je zien dat ik kalend benquote:
Jij hebt een bos waar menig vrouw jaloers op is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gripper, even als mannen onder elkaar..kun je die bovenkant er ook af knippen? Zo kan je zien dat ik kalend ben
Mijn meisje zei s avonds nog: " t is een bijdehante eikel, maar hij heeft wel een dikkere kuif dan jij"
Mijn foto's op Flickr!
Kejje nagaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:36 schreef Patroon het volgende:
En dan heb ik je meisje maar 5 minuten gesproken![]()
![]()
En in het Fries?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:37 schreef Patroon het volgende:
"Kuif" is in Vreeswijkers een koosnaampje voor een penisOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Groepje jongens uit 't dorp gaan meedoen met tour for life. Gaaf iets maar mij te extreem.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Heb je van onder ook zulk dik haar?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:50 schreef Patroon het volgende:
En arme Gripper maar denken dat het over mijn haar ging![]()
Ei'k niet, maar kaas heeft zo'n dikke plaat voor zijn kop dat die hem voldoende beschermdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:25 schreef Tommeke het volgende:
Kaas mien jong, mag jij van Leintjuh wel zonder helm fietsen?En daarbij, hij zorgt wel dat de andere weggebruikers meer gevaar lopen dan hij.
[ Bericht 4% gewijzigd door Leintjeuh op 20-03-2013 08:12:03 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: