Is die lijst meer of minder waarschijnlijk dan de al bestaande misschienhopelijkmaarnognietzeker-lijst?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:51 schreef janatwork het volgende:
Zet mij ook maar op de waarschijnlijkwelmaarnogniethelemaalzeker-lijst
Iets waarschijnlijker!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:53 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Is die lijst meer of minder waarschijnlijk dan de al bestaande misschienhopelijkmaarnognietzeker-lijst?
Kom je ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:29 schreef tong80 het volgende:
Is het wel een goed idee het in Vreeswijk te doen ? Voor je het weet slaan ze je van de fiets.
Wat denk je zelf ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
werd gewoon een D1 training toch?! uren maken... of werd het met okselgemiddeldes over de dijk knallen?!everyone's a critic...
even you ! !![]()
Dat eerste is het voornemen en dat tweede is wat het in de praktijk gaat worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:18 schreef the_critic het volgende:
werd gewoon een D1 training toch?! uren maken... of werd het met okselgemiddeldes over de dijk knallen?!![]()
Mijn fiets is begrensd met een hartslagmeter die weer gekoppeld is aan mijn schema. Als ik in D1 moet trainen, kan ik trappen wat ik wil..maar dan schakelt hij automatisch terug.quote:
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Mijne heeft het andersom, als ik D1 rij en toch okselachtige gemiddeldes wil zet ik gewoon het motortje wat hoger.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mijn fiets is begrensd met een hartslagmeter die weer gekoppeld is aan mijn schema. Als ik in D1 moet trainen, kan ik trappen wat ik wil..maar dan schakelt hij automatisch terug.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Helaas, ik ben er niet bij. Feest van een vriend.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Op zondagochtend?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:19 schreef kanovinnie het volgende:
Helaas, ik ben er niet bij. Feest van een vriend.
Vast iemand met kinderen
Sorry, zie nu ook je andere posting. Ja, dat is een hele dagbesteding ja
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Gaat er nou verdoeme nog iemand mee fietsen de 17e? Aan al die misschiens heb ik niks he!
Aanmelden allemaal dus. Ik heb nl. net weer een voorraad belgische biertjes ingekocht
Mijn foto's op Flickr!
Ik wil wel, maar jij rijdt me met tien tenen in de neus aan gort . Dus ik wil me wel aanmelden, maar rijdt er een ambulance mee?Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Een ambulance is niet nodig, met de Vreeswijk-meet kom je opgebaard over de meet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik wil wel, maar jij rijdt me met tien tenen in de neus aan gort . Dus ik wil me wel aanmelden, maar rijdt er een ambulance mee?![]()
Oh, als julie wel nog voor m'n karkas zorgen, voel ik me veel geruster.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
We passen er wel een mouw(stuk) aan, en jij hebt toch al de reputatie om ondanks verdwalen altijd de weg naar casa Gripper terug te vindenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik wil wel, maar jij rijdt me met tien tenen in de neus aan gort . Dus ik wil me wel aanmelden, maar rijdt er een ambulance mee?
Mijn foto's op Flickr!
Ik ben getrained op de lucht van lekker eten en goede espresso. Speciale cursus bij Cesar Milan gehad![]()
Kan een goede trainingsrit echt wel gebruiken, om niet helemaal als een hijgend dikkertje de RvV te doen, dus ik ga dat weekend zeker de weg op, en een meet is altijd leuk!Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Ik zou best mee willen fietsen, tenminste als dat toegestaan is.quote:[...] op het inmiddels wel bekende plekje bij ons in Vreeswijk.
Aangezien ik hier nieuw ben is "het wel bekende plekje" mij niet bekend... Iemand die duidelijkheid kan geven.
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Tuurlijk is dat toegestaan, gezellig!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:21 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik zou best mee willen fietsen, tenminste als dat toegestaan is.
Aangezien ik hier nieuw ben is "het wel bekende plekje" mij niet bekend... Iemand die duidelijkheid kan geven.
Ik woon in Nieuwegein, in het oude dorpje Vreeswijk. Tzt komt er wel een PM over adres en starttijd etc.Mijn foto's op Flickr!
Ik woon in Utrecht dus Vreeswijk is om de hoekik wacht je PM af en hoop op lekker weer
Welk tempo houden jullie aan? Want D1 is voor iedereen anders natuurlijk
Kruissnelheid zal waarschijnlijk tussen de 28-33 liggen, en het gemiddelde blijft zeker rond de 30.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:07 schreef forty-two het volgende:
Ik woon in Utrecht dus Vreeswijk is om de hoekik wacht je PM af en hoop op lekker weer
Welk tempo houden jullie aan? Want D1 is voor iedereen anders natuurlijk
Ik realiseer me dat dat niet voor iedereen D1 is, maar voor de meerderheid wel
Mijn foto's op Flickr!
Ah ok, lekker tempo. Daar kan ik mee leven
Dan kun je op de fiets naar me toe komenBij de IKEA de brug over, en vanaf daar alsmaar het merwedekanaal volgen door Jutphaas heen tot in Vreeswijk. Ik woon praktisch aan het merwedekanaal.
Mijn foto's op Flickr!
een auto heb ik sowieso niethet is maar 14 km naar Vreeswijk, dus ik kan mooi warm rijden op die manier
Die maakt er zelfs een heel weekendje uit van, komt zaterdag al en we gaan samen de keien uit de straat fietsenquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:54 schreef Oksel het volgende:
Wat een gezeik over D1. Komt Patroon ofzo?
(en ik controleer alvast ff voor jou of ie fok-meet waardig is: als ie net zo snauwerig is als ie soms online doet zet ik m zaterdagavond weer op de trein, met zn triple)
Mijn foto's op Flickr!
Dat zelfde vroeg ik me de eerste keer ook over jou af hoor. Ik dacht "als ie in het echt net zo'n bijdehante lul is als op het forum, dan wordt dat nog een hele lange dag..."quote:Mijn foto's op Flickr!
Om je gerust te stellen, in het echt ben ik stil en zwijgzaam.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat type vrezen we juist het meest.
Gripper heeft al een keer een zwijgmeet meegemaakt. Wil hij niet nog een keer.![]()
Denk 't niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:48 schreef Patroon het volgende:
Gaat okselchick ook fietsen? Mijn vriendin komt miss ook mee..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: