SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerstvolgende meet:
SPT / Fietsmeet Vreeswijk zondag 17 maart: La Primaveraeveryone's a critic...
even you ! !
Ik heb er wat routes lopen, ben er woensdag/donderdag nog geweest. En kijk eens op de site van de Franse bond, www.ffct.fr onder de categorie randonnées permanentes.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:53 schreef Steven184 het volgende:
Een vraagje:
Ga binnenkort een weekendje naar de Champagne-Ardennen (bij Sedan) en wilde dan een lekker stukje fietsen. Iemand van jullie bekend met wellicht een site met handige info voor die streek, bijvoorbeeld met klimmetjes, om een leuke route uit te stippelen?
Dat ben ik sowieso van plan, ik heb nu een triple maar dat is wel mooi geweest nu.quote:patroon
Neem dan een compact. Kan je zowel 50/34 als 50/39 (ideaal in NL) rijden
Hij bedoeld een 39 naast de 34, je wordt van een 34 niet echt vrolijk in (plat) Nederland. en voor die 3 tientjes hoef je het ook niet te laten als je toch een nieuwe fiets koop.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:00 schreef forty-two het volgende:
[..]
Dat ben ik sowieso van plan, ik heb nu een triple maar dat is wel mooi geweest nu.
Het wordt wel een 50/34, met mijn gewicht moet ik wel een klein blad hebben wil ik de heuveltjes in de Bourgogne nog opkomen...
Giro heeft wel wat rustiger designs.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:07 schreef MarcoD het volgende:
Ik zat laatst te kijken voor nieuwe schoenen, witte ipv mijn niet soigne zwarte schoenen maar wat ik tegenkwam was allemaal wit met allemaal merknamen etc over die schoen geplamuurd zijn er ook nog schoenen die dat niet zo erg hebben?
Strava laat alles zien..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:07 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar je resultaten... of ga je die niet met ons delen?
Heb zelf deze Sworks trivent.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:07 schreef MarcoD het volgende:
Ik zat laatst te kijken voor nieuwe schoenen, witte ipv mijn niet soigne zwarte schoenen maar wat ik tegenkwam was allemaal wit met allemaal merknamen etc over die schoen geplamuurd zijn er ook nog schoenen die dat niet zo erg hebben?
hmm nee een 39 als grootste blad is toch echt te klein voor mij... of bedoel jij toch een triple?...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:04 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Hij bedoeld een 39 naast de 34, je wordt van een 34 niet echt vrolijk in (plat) Nederland. en voor die 3 tientjes hoef je het ook niet te laten als je toch een nieuwe fiets koop.
ivo bedoeld deze denk http://www.ffct.org
1x fietsen in de regen in de schoen is weg met dat Carton!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:46 schreef buzz1291 het volgende:
Witte schoenen? Nou hier dan een goddelijk paar!
[ afbeelding ]
een 39 naast de 34 als in dat je die 39 eraf schroeft om de 34 er op te monteren. daarnaast gewoon als grootste blad een 50 of groter uiteraard.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:49 schreef forty-two het volgende:
[..]
hmm nee een 39 als grootste blad is toch echt te klein voor mij... of bedoel jij toch een triple?...
Kijk, hier hebben we een kenner! Maar die waarschijnlijk nog niet weet dat DMT voor alle profs met moeilijke voeten de sponsor schoenen gewoon nabouwt, eender welk merk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:51 schreef peleetje het volgende:
[..]
1x fietsen in de regen in de schoen is weg met dat Carton!
Neuh Kaas, geen prof, want ik hoef niet te fietsen om brood op de plank te brengen ......quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
Want Buzz is een prof met moeilijke voeten.
ah op die manierquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:51 schreef MarcoD het volgende:
[..]
een 39 naast de 34 als in dat je die 39 eraf schroeft om de 34 er op te monteren. daarnaast gewoon als grootste blad een 50 of groter uiteraard.
Wellicht de laatste jaren wat minder maar kijk maar eens goed naar dit plaatje en zoek dan eens uit met welk merk schoenen deze dopeurs coureurs echt reden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:08 schreef peleetje het volgende:
Vergeef mj m'n onkunde op dit gebied maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat DMT modellen van andere merken namaakt voor 'wie dan ook' met moeilijke voeten. De meeste grote merken hebben toch eigen "bij Specialized: BG FIT" systemen om alles passend te maken.
Dit is wel een damesmodel. Maar een DMT herenmodel is echt wel iets breder dan een Sidi. Bij Sidi's moet ik maat 45 hebben voor de breedte en bij een DMT volstaat maatje 44 voor een perfect passende schoen, voor mij dan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:12 schreef eentwee het volgende:
Die DMTs zijn wel mooi ja. Vrij smal dacht ik of niet? Deze vind ik ook mooi:
[ afbeelding ]
Beetje jammer dat het een damesmodel is
Als je naar het peleton kijkt dan rijden de meeste coureurs gewoon rond in de sponser schoenen. Denk ook niet dat sponsers zomaar zouden accepteren als een coureur opeens besluit met een ander merk schoenen te gaan rijden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wellicht de laatste jaren wat minder maar kijk maar eens goed naar dit plaatje en zoek dan eens uit met welk merk schoenen deze dopeurs coureurs echt reden.
[ afbeelding ]
Je begrijpt het niet hé?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:43 schreef peleetje het volgende:
[..]
Als je naar het peleton kijkt dan rijden de meeste coureurs gewoon rond in de sponser schoenen. Denk ook niet dat sponsers zomaar zouden accepteren als een coureur opeens besluit met een ander merk schoenen te gaan rijden.
Bedankt, ik ga eens kijken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb er wat routes lopen, ben er woensdag/donderdag nog geweest. En kijk eens op de site van de Franse bond, www.ffct.fr onder de categorie randonnées permanentes.
Ben er toevallig, dus leek me zonde om niet van de gelegenheid gebruik te maken een rondje te fietsen. Ik ga even duiken in het stukje wat je noemt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:03 schreef kaasplankje het volgende:
De omgeving van Sedan is meest vlak geloof ik. Het ligt een beetje aan de rand van de Champagne streek. Langs de Marne is het wel mooi rijden, verder is het glooiend landschap met boerderijen, niet heel boeiend om te fietsen. Boven Sedan richting Bouillon kom je in een mooie grillige streek geloof ik, bij Givet is het ook erg fraai.
Ik begrijp het heel goed...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet hé?
Als een coureur door de ploeg aan een schoenencontract verbonden is zal hij wel met die schoenen moeten rijden, maar als ze niet goed passen heeft hij dus een probleem. En DMT lost (lostte) dat dus altijd op door de originele sponsor schoen gewoon te verbouwen totdat die paste, of ze maakten gewoon een hele nieuwe die er dan precies zo uitzag als de originele maar dan wel met de perfecte pasvorm. Een heel dicht bij huis voorbeeld waren de Shimano schoenen van Richard Groenendaal, die op een serie in een bepaald jaar gewoon niet kon rijden. Dat was dus een paar weken klagen en toen was het probleem ineens over..............
Inderdaad, fffct.orgquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga eens kijken.
[..]
Ben er toevallig, dus leek me zonde om niet van de gelegenheid gebruik te maken een rondje te fietsen. Ik ga even duiken in het stukje wat je noemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Stelletje piepers...quote:Op zondag 17 maart 2013 11:31 schreef peleetje het volgende:
Is er met die horrorwinter nog wel een beetje getraind eigenlijk?
Mijn vriendin doet dat ook. Die heldin kan ze zelf verwisselenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:51 schreef MarcoD het volgende:
[..]
een 39 naast de 34 als in dat je die 39 eraf schroeft om de 34 er op te monteren. daarnaast gewoon als grootste blad een 50 of groter uiteraard.
ik uiteindelijk 112.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
Stelletje piepers...
Net met de meet heerlijk 80 km ( en kaas 132) gereden met wat zon, stevige wind en nu we binnen zijn barst de bui los. Goeie timing
Je laat er ook geen gras over groeien met Puala hè? Net een paar maandjes samen en nu al trouwen....quote:Op zondag 17 maart 2013 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb ook een briljant weekend achter de rug. Vrijgezellenfeest, wat een weekend
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je laat er ook geen gras over groeien met Puala hè? Net een paar maandjes samen en nu al trouwen....
Jammer dat het mij niet goed uitkwam. Maarja, ik heb vandaag ook lekker getaxctquote:Op zondag 17 maart 2013 15:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
Stelletje piepers...
Net met de meet heerlijk 80 km ( en kaas 132) gereden met wat zon, stevige wind en nu we binnen zijn barst de bui los. Goeie timing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
Mooie foto,zo te zien was je al een tijdje door de sneeuw aan het fietsen!quote:Op zondag 17 maart 2013 22:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag heb ik geprobeerd de 300 te rijden, even na Limerlé liep ik vast
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag heb ik geprobeerd de 300 te rijden, even na Limerlé liep ik vast
[ afbeelding ]
Ik moest iedere kilometer stoppen om alle bewegende delen weer vrij te steken met een tak.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:07 schreef janatwork het volgende:
[..]
Mooie foto,zo te zien was je al een tijdje door de sneeuw aan het fietsen!
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik moest iedere kilometer stoppen om alle bewegende delen weer vrij te steken met een tak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |