Op zaterdag 16 maart 2013 11:30 schreef Ajacied422 het volgende: PSV: De laatste keer dat een club kampioen werd met 7 nederlagen of meer is 56 jaar geleden in het seizoen 1956-1957 (Ajax).
Jij schijnt je nogal dood te staren op die 7 nederlagen van PSV. Maar Ajax bijv. heeft al 11 keer niet kunnen winnen, slechts 2 nederlagen maar wel 9 gelijke spelen (wat overgens 18 verliespunten zijn) Wat maakt het uit dat je 7 keer verliest, als je maar kampioen wordt, en alleen PSV en Ajax hebben dat nog in eigen hand. Vanavond gewoon 3 punten....
Op zaterdag 16 maart 2013 11:30 schreef Ajacied422 het volgende: PSV: De laatste keer dat een club kampioen werd met 7 nederlagen of meer is 56 jaar geleden in het seizoen 1956-1957 (Ajax).
2007 kon ook niet volgens de statistieken
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op zaterdag 16 maart 2013 12:05 schreef Dj_Day-V het volgende: Wie op de laatste dag bovenaan staat is gewoon terecht kampioen. Wat maakt 7 nederlagen of 2 nederlagen nou weer uit
En wie er ook kampioen wordt, het is geen competitie om trots op te zijn de laatste jaren.
En wie er ook kampioen wordt, het is geen competitie om trots op te zijn de laatste jaren.
hou toch op, ik zou er geen greintje minder enthousiasme om hebben mochten we titel pakken.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Een echt waardige kampioen wint van zijn directe concurrenten in een onderlinge confrontatie vind ik. Punten laten liggen tegen kleine ploegen overkomt elke club, maar wat is een kampioenschap waard als je het bent geworden door falen van een ander en je je concurrenten onderling niet kon verslaan.
Op zaterdag 16 maart 2013 15:10 schreef Scarface88 het volgende: Een echt waardige kampioen wint van zijn directe concurrenten in een onderlinge confrontatie vind ik. Punten laten liggen tegen kleine ploegen overkomt elke club, maar wat is een kampioenschap waard als je het bent geworden door falen van een ander en je je concurrenten onderling niet kon verslaan.
Vitesse enige terechte kampioen dus?
Un dann rettet kein Kavallerie, keine Zorro kümmert sich dodrömm. Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
In principe is het beter voor het Nederlandse voetbal als de sterkste club in de Champions League speelt en niet de gelukkige uit de loterij die kampioen is geworden omdat de rest faalde en punten liet liggen tegen clubs als VVV en NAC.
In principe is het beter voor het Nederlandse voetbal als de sterkste club in de Champions League speelt en niet de gelukkige uit de loterij die kampioen is geworden omdat de rest faalde en punten liet liggen tegen clubs als VVV en NAC.
Hebben meer te zoeken idd, verdediging is veel beter. Die van PSV zou worden weggetikt in de CL, van Feyenoord kan ie goed mee mits Mathijsen niet de basisklant is.
Hebben meer te zoeken idd, verdediging is veel beter. Die van PSV zou worden weggetikt in de CL, van Feyenoord kan ie goed mee mits Mathijsen niet de basisklant is.
Vitesse kan denk ik het beste mee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat ben ik op zich met je eens. Aan de andere kant, Ajax heeft laten zien dit jaar dat je met fris voetbal kunt verrassen als je tactische plan klopt. In de zwaarste groep waren ze uiteindelijk alleen in de wedstrijden tegen Real kansloos.
En daarbij, Galatasaray haalt de kwartfinale en die schat ik (als je kijkt naar de individuele spelers) echt niet veel beter in dan Vitesse, PSV, Ajax of Feyenoord.
Zou zomaar kunnen. ADO thuis, deel 2. En dan zijn we weer kampioenskandidaat #1 tot Ajax morgen met 1-2 van Ajax wint en dan kunnen we volgende week weer opnieuw beginnen.
Waarom ben ik in hemelsnaam geen neutrale supporter. Wat heb je dan ongelofelijk veel plezier van ieder weekend.
Zou zomaar kunnen. ADO thuis, deel 2. En dan zijn we weer kampioenskandidaat #1 tot Ajax morgen met 1-2 van Ajax wint en dan kunnen we volgende week weer opnieuw beginnen.
Waarom ben ik in hemelsnaam geen neutrale supporter. Wat heb je dan ongelofelijk veel plezier van ieder weekend.
Ajax wint van ajax
Zou mooi zijn als AZ weer eens iets van vorm te pakken krijgt. Anders wordt het een makkie voor ze. Maarja, eerst vanavond maar eens zien te winnen. Het is in ieder geval niet meer onder nul. Dat is voor het publiek wel zo aangenaam.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Zou mooi zijn als AZ weer eens iets van vorm te pakken krijgt. Anders wordt het een makkie voor ze. Maarja, eerst vanavond maar eens zien te winnen. Het is in ieder geval niet meer onder nul. Dat is voor het publiek wel zo aangenaam.
Het niveau of de temperatuur?
Door jouw naam, UI, sig en ondertitel ben ik verward. Nu weet ik het niet meer
Op zaterdag 16 maart 2013 17:03 schreef j0rdiiii het volgende: Vanavond weer op de counter of acht Advocaat het mogelijk om op de aanval te spelen tegen RKC thuis?
Ja
Un dann rettet kein Kavallerie, keine Zorro kümmert sich dodrömm. Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Logisch he. Was ook gehaald als backup. Dankzij Lens (wijnaldum moest rechtsbuiten gaan spelen) en schorsingen van strootman en v.Bommel zorgden ervoor dat hij bijna alles gespeeld heeft.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Ze moeten stoppen met scouten in die scandinavische landen zoals Denemarken en Zweden. Dat levert niets op behalve frustratie. Die competities zijn daar zwakker dus dat levert geen top spelers af.
en een assist, toch een goede overwinning. Toivonen op het middenveld is toch wel een wereld van verschil.
Onzin natuurlijk. Was gewoon weer een typische matige wedstrijd waarin weinig geforceerd werd. Een paar leuke kansen in de eerste helft, waar vervolgens in de tweede helft niet op doorgegaan kan worden.
Verschil ajax en PSV: PSV zegt dat Maher te duur is, dat gaan ze niet betalen. Punt. Ajax zegt dat Maher te duur is en de speler maar vervelend moet gaan doen bij zijn club om de prijs omlaag te krijgen.
Verschil ajax en PSV: PSV zegt dat Maher te duur is, dat gaan ze niet betalen. Punt. Ajax zegt dat Maher te duur is en de speler maar vervelend moet gaan doen bij zijn club om de prijs omlaag te krijgen.
Vind ik ook onzin. Als Ajax de prijs niet wil betalen moet Maher niet het gevecht met AZ aangaan, maar accepteren dat je met je volle verstand het contract hebt getekend. Hij heeft gewoon een glas champagne weggetikt na het krabbelen van zijn handtekening. Of een glaasje prik in het geval Maher.
Op zaterdag 16 maart 2013 21:44 schreef Xaobotnik het volgende: Onzin natuurlijk. Was gewoon weer een typische matige wedstrijd waarin weinig geforceerd werd. Een paar leuke kansen in de eerste helft, waar vervolgens in de tweede helft niet op doorgegaan kan worden.
Ik doelde op de laatste 20minuten na de wissel eigenlijk. Dit was gewoon een goede wedstrijd, het afwerken was alleen niet zo.
3 punten. Oersaaie wedstrijd. Koud. Toivonen een lichtpuntje, continu aanspeelbaar op 10, een verademing ten opzichte van Gini "verstoppertje" Wijnaldum.
Op zaterdag 16 maart 2013 22:22 schreef Lemming22 het volgende: 3 punten. Oersaaie wedstrijd. Koud. Toivonen een lichtpuntje, continu aanspeelbaar op 10, een verademing ten opzichte van Gini "verstoppertje" Wijnaldum.
Inderdaad blij dat Toivonen terug is. Zeker als Wijnaldum zo blijft spelen. Moet alleen iets meer aan de lijn kleven.
Of dat hij maar moet zorgen dat ze degraderen Walgelijke opmerkingen van De Boer
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef De_Pel het volgende: Finnbogason en Djuricic deden het goed overigens gisteren. Al nieuwe (miljoenen)transfergeruchten?
Ja, Djuricic naar Benfica. Hopelijk zegt ie nee en gaat naar PSV.
Ja, Djuricic naar Benfica. Hopelijk zegt ie nee en gaat naar PSV.
Dat jullie nog wel een miljoentje of 8 overhebben voor djuricic is natuurlijk algemeen bekend, al heb ik er al een tijdje niets meer van gehoord. Dat Brands zich nog niet hard gemaakt heeft voor Finnbogason verbaast me eigenlijk flink.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Dat jullie nog wel een miljoentje of 8 overhebben voor djuricic is natuurlijk algemeen bekend, al heb ik er al een tijdje niets meer van gehoord. Dat Brands zich nog niet hard gemaakt heeft voor Finnbogason verbaast me eigenlijk flink.
Is niet voor het eerst dat de boer weer eens vlak voor een wedstrijd (waar de speler in kwestie speelt) ff dit soort dingen roept.
De Boer is daar inderdaad erg triest in. Is voor de wedstrijd te vaak met zijn tegenstander bezig, doet een beetje zielig aan.
Verder wel een top-trainer trouwens. Ik zou willen dat PSV zo iemand voor de groep had staan. Denk dat hij over een paar jaar de trainer van Barca gaat worden.
Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef De_Pel het volgende: Finnbogason en Djuricic deden het goed overigens gisteren. Al nieuwe (miljoenen)transfergeruchten?
PSV kent vast en zeker nog wel een wethouder die mee wil denken.
Je denk dat ze er bij PSV niet hetzelfde over denken?
Misschien wel, ik weet het niet. Maar er is een wezenlijk verschil tussen het denken en iemand concreet aansporen om rotzooi te trappen bij zijn club. Dat laatste heeft PSV nooit gedaan en zal het ook nooit doen.
Misschien wel, ik weet het niet. Maar er is een wezenlijk verschil tussen het denken en iemand concreet aansporen om rotzooi te trappen bij zijn club. Dat laatste heeft PSV nooit gedaan en zal het ook nooit doen.
Daarnaast heeft ajax dat regelmatig al gedaan in het verleden.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Daarnaast heeft ajax dat regelmatig al gedaan in het verleden.
Dat is waar. Maar ja, who cares. Bovendien hebben we Maher niet nodig. Spelers die 4x in de week iets moeten roepen over hun toekomst mogen van mij lekker wegblijven. Daarbij, zo uitzonderlijk sterk speelt hij niet dit seizoen en zoals van Gaal al aangaf: Hij is goed in de topwedstrijden, verder zie je hem nauwelijks. PSV heeft spelers nodig die er altijd staan. We hebben al genoeg wisselvallige rotzooi.
PSV zal dat ook ongetwijfeld doen. Je bent naïef om te denken dat dit niet zo zou zijn. Ze doen het alleen uit het zicht.
Dat is waar. Maar ja, who cares. Bovendien hebben we Maher niet nodig. Spelers die 4x in de week iets moeten roepen over hun toekomst mogen van mij lekker wegblijven. Daarbij, zo uitzonderlijk sterk speelt hij niet dit seizoen en zoals van Gaal al aangaf: Hij is goed in de topwedstrijden, verder zie je hem nauwelijks. PSV heeft spelers nodig die er altijd staan. We hebben al genoeg wisselvallige rotzooi.
Maher is meer dan welkom, mits Ola en Gini weggaat
Een kleine club trainen is dan wel weer 180 graden anders dan hoofd jeugdopleidingen zijn bij een topclub die een koerswijziging wil inzetten. Hij heeft in ieder geval wel de gunfactor, slimme zet.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Een kleine club trainen is dan wel weer 180 graden anders dan hoofd jeugdopleidingen zijn bij een topclub die een koerswijziging wil inzetten. Hij heeft in ieder geval wel de gunfactor, slimme zet.
Tuurlijk is dat zo. Maar verder kan je hem op niet veel beoordelen. Ben benieuwd.
En hij kan ook met talenten omgaan. Een Mokthar bijvoorbeeld die niet bij PSV mocht blijven en hem toch bij PEC aan het voetballen heeft gebracht (omgaan dat hij het niet gered heeft bij een topclub enzo).
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
En hij kan ook met talenten omgaan. Een Mokthar bijvoorbeeld die niet bij PSV mocht blijven en hem toch bij PEC aan het voetballen heeft gebracht (omgaan dat hij het niet gered heeft bij een topclub enzo).
Ja, maar een kantoorfunctie is heel anders dan een veldfunctie. Hoop wel dat hij slaagten geen heimwee naar het veld krijgt.
Hij moet alle jeugd elftallen afgaan en kijken wie hij contracten geeft. Hij moet ook de trainers aansturen of ze wel goede speelstijl hanteren. Hij moet volgens mij ook de stap tussen de jeugd en eerste elftal kleiner maken. Ik denk wel dat er meer bij komt kijken dan een kantoorbaantje.
Hij moet alle jeugd elftallen afgaan en kijken wie hij contracten geeft. Hij moet ook de trainers aansturen of ze wel goede speelstijl hanteren. Hij moet volgens mij ook de stap tussen de jeugd en eerste elftal kleiner maken. Ik denk wel dat er meer bij komt kijken dan een kantoorbaantje.
Hij staat niet zelf op het veld, dus heeft hij geen veldfunctie. Dan lijkt het mij evident dat het een kantoorfunctie is
Hij staat niet zelf op het veld, dus heeft hij geen veldfunctie. Dan lijkt het mij evident dat het een kantoorfunctie is
Ik heb misschien een andere definitie van een kantoorbaantje. Ik vind bijvoorbeeld ook dat Brands niet echt een kantoorbaantje heeft, terwijl ik dat bij Sanders wel weer vind.
Ik heb misschien een andere definitie van een kantoorbaantje. Ik vind bijvoorbeeld ook dat Brands niet echt een kantoorbaantje heeft, terwijl ik dat bij Brands wel weer vind.
Deze zin snap ik even niet dus ik neem aan dat je bij een van de 2 keren Brands iemand anders bedoelt.
Bij een kantoorbaan denk ik dan altijd aan iemand die de hele tijd achter zijn computer cijfertjes aan het invullen is. Dat vind ik bij hem weer niet.
Nee dat is ook niet zo, maar hij zal niet veel uren per week op het veld staan. In het voetbal kan je dan toch echt wel spreken van een kantoorfunctie, maar dat kan ook een kwestie van een term anders interpreteren zijn.
Het AD en de Telegraaf roepen om schorsing van Mertens. Voorspelbaar natuurlijk, in deze seizoensfinale. Ik denk overigens dat we Mertens in deze vorm niet gaan missen. Dus ze doen maar.
Edit: voetnoot, ik heb geen beelden gezien dus geen idee of een schorsing terecht zou zijn. Maar het feit dat die clubbladen er als bloedhonden opduiken, is geen verrassing.
Op maandag 18 maart 2013 07:27 schreef Lemming22 het volgende: Het AD en de Telegraaf roepen om schorsing van Mertens. Voorspelbaar natuurlijk, in deze seizoensfinale. Ik denk overigens dat we Mertens in deze vorm niet gaan missen. Dus ze doen maar.
Edit: voetnoot, ik heb geen beelden gezien dus geen idee of een schorsing terecht zou zijn. Maar het feit dat die clubbladen er als bloedhonden opduiken, is geen verrassing.
Wegereef heeft het niet in zijn verslag opgenomen. Dan heb je ook een belastende verklaring nodig.
Als op de beelden duidelijk te zien is dat Mertens slaat en Sneijder neergaat, kan die laatste toch moeilijk verklaren "hij raakte me niet, ik viel vanzelf"
Als op de beelden duidelijk te zien is dat Mertens slaat en Sneijder neergaat, kan die laatste toch moeilijk verklaren "hij raakte me niet, ik viel vanzelf"
Toch is het zo
quote:
PSV zou een onderzoek van de aanklager vrezen. De scheidsrechter maakte er echter geen melding van in zijn verslag. Dat zou betekenen dat er naast de tv-beelden nog een belastende verklaring moet komen om tot een veroordeling te kunnen komen
OK, maar dan blijft toch overeind wat ik stel, dat was hetzelfde als met Hoesen toen, die zei dat hij geraakt was door Marcelo?, dat kon hij ook moeilijk ontkennen aan de hand van de beelden
OK, maar dan blijft toch overeind wat ik stel, dat was hetzelfde als met Hoesen toen, die zei dat hij geraakt was door Marcelo?, dat kon hij ook moeilijk ontkennen aan de hand van de beelden
Als Sneijder gewoon zegt dat het een ongelukje was of iets dergelijks, dan neem ik aan dat Mertens geen straf kan krijgen. Maar ik weet ook niet hoe dat precies werkt.
Als Sneijder gewoon zegt dat het een ongelukje was of iets dergelijks, dan neem ik aan dat Mertens geen straf kan krijgen. Maar ik weet ook niet hoe dat precies werkt.
De aanklager zal bij Sneijder aankloppen neem ik aan. Dan kan hij het inderdaad moeilijk ontkennen lijkt me.
Het gebeurt als PSV over de rechterflank een aanval inzet. Centraal, halverwege de helft van RKC, kruist Mertens Sneijder voorlangs en laat imho duidelijk zijn arm omhoog gaan richting gezicht van Sneijder. Ze lieten het zien in de samenvatting in ieder geval. Ik verwacht een schorsing.
Het gebeurt als PSV over de rechterflank een aanval inzet. Centraal, halverwege de helft van RKC, kruist Mertens Sneijder voorlangs en laat imho duidelijk zijn arm omhoog gaan richting gezicht van Sneijder. Ze lieten het zien in de samenvatting in ieder geval. Ik verwacht een schorsing.
Ongelukkig afhouden. Net als toen met Marcelo. Altijd dat gezeik om niets. Het is verdomme geen curling.
Veel duidelijker wordt het mijn inziens niet. Jammer dat hij zo laat in beeld komt. Kun je het niet helemaal goed beoordelen. Maar het lijkt goed afgekeken van de ToiBoy.
Veel duidelijker wordt het mijn inziens niet. Jammer dat hij zo laat in beeld komt. Kun je het niet helemaal goed beoordelen. Maar het lijkt goed afgekeken van de ToiBoy.
Inderdaad, kijk ook hoe hoog zijn arm is. Denk 4 wedstrijden, minimaal.
Dat is natuurlijk ook zo. Maar het is vooral dom van Mertens dat hij dit überhaupt doet. Je weet dat je club al door verschillende vreemde fratsen onder een vergrootglas ligt. Wat doen die spelers van PSV toch allemaal ineens debiel zodra er druk op de ketel staat.
Dat is natuurlijk ook zo. Maar het is vooral dom van Mertens dat hij dit überhaupt doet. Je weet dat je club al door verschillende vreemde fratsen onder een vergrootglas ligt. Wat doen die spelers van PSV toch allemaal ineens debiel zodra er druk op de ketel staat.
Mwha was niet eens expres. Gaan ze Rodney ook onderzoeken?
Ik vind het nou niet echt een enorme elleboogstoot.
Hij tilt zijn arm op en Sneijder loopt er met zijn bakkes tegenaan. Ik vraag me alleen wel af wat hij nou eigenlijk met zijn arm doet, want hierdoor loopt Sneijder geen schade op en da's doorgaans wel de bedoeling van een elleboogstoot.
Ik vind het nou niet echt een enorme elleboogstoot.
Hij tilt zijn arm op en Sneijder loopt er met zijn bakkes tegenaan. Ik vraag me alleen wel af wat hij nou eigenlijk met zijn arm doet, want hierdoor loopt Sneijder geen schade op en da's doorgaans wel de bedoeling van een elleboogstoot.
Hij tilt zijn arm pas op op het moment dat Sneijder in zijn buurt komt, dus dan heb je denk ik als enige bedoeling hem te raken. Maar goed, er praten hier al weer mensen zijn actie goed....
Hij tilt zijn arm pas op op het moment dat Sneijder in zijn buurt komt, dus dan heb je denk ik als enige bedoeling hem te raken. Maar goed, er praten hier al weer mensen zijn actie goed....
Neuh, ik zou het niet raar vinden als hij hierom een schorsing krijgt. Niet direct beginnen te janken.
Ik heb alleen wel eens mensen echt stoten uit zien delen met hun elleboog, wat dit voor moet stellen weet ik niet.
Nee, niet proberen om te draaien. Ik heb over de Chase die hier alleen maar te vinden is als er iets bij PSV niet goed is. Valt me de laatste heel erg op. Nou, prettige dag verder ik ga
Nee, niet proberen om te draaien. Ik heb over de Chase die hier alleen maar te vinden is als er iets bij PSV niet goed is. Valt me de laatste heel erg op. Nou, prettige dag verder ik ga
Dan moet je misschien wat beter opletten. Ik ben hier eigenlijk regelmatig. Het is eigenlijk zo dat het je misschien nu meer opvalt omdat PSV de laatste tijd weer wat negatiever in het nieuws is omdat de meeste zich weer als debielen gedragen . Prettige dag verder
Ik vind hem juist samen met Tarado en Caland de enige niet-PSV'ers die vaak iets nuttigs bijdragen aan dit topic.
Ik vind hem juist samen met Tarado en Caland de enige niet-PSV'ers die vaak iets nuttigs bijdragen aan dit topic.
Met Tarado ben ik het eens. Chase en Caland lopen ook wel heel regelmatig te trollen. Maar ze zijn niet zo droeftoeterig als die Jordiii en ajacied112.
Met Tarado ben ik het eens. Chase en Caland lopen ook wel heel regelmatig te trollen. Maar ze zijn niet zo droeftoeterig als die Jordiii en ajacied112.
Wordt ook wel makkelijk gehapt door sommige users.
Dan ben ik wel benieuwd naar die trollposts van mij Als je ze mij laat zien kan ik er misschien wat aan veranderen.
De enige die ik af en toe laat happen is tompsv, maar dat is ook zo makkelijk
Ik wist op voorhand alweer dat de Telegraaf (Valentijn Driessen) over Mertens zouden berichten Wat een triest figuur is dat zeg. Het begint een beetje een sport an sich te worden van die walgelijke rioolkrant.
Op maandag 18 maart 2013 11:30 schreef Scarface88 het volgende: Ik wist op voorhand alweer dat de Telegraaf (Valentijn Driessen) over Mertens zouden berichten Wat een triest figuur is dat zeg. Het begint een beetje een sport an sich te worden van die walgelijke rioolkrant.
Zou het ook niet beter zijn om te wijzen naar Mertens? Als hij die domme actie gewoon niet doet dan heft die rioolkrant niets om over te beginnen.
Omdat er selectief "overtredingen" worden belicht en een overtredingen van een bepaalde club altijd met de mantel der liefde wordt bedekt.
Dat kan misschien wel zo zijn maar dat doet er toch niets aan af dat de fout gewoon bij Mertens ligt? Eerst naar jezelf kijken, dan pas naar andere wijzen.
Dat kan misschien wel zo zijn maar dat doet er toch niets aan af dat de fout gewoon bij Mertens ligt? Eerst naar jezelf kijken, dan pas naar andere wijzen.
Dat is makkelijk gezegd, elke wedstrijd worden zulke "overtredingen" gemaakt, maar bij PSV wordt het altijd enorm opgeblazen door de Telegraaf en de NOS. Overtredingen tussen haakjes want er is net zoals bij Marcelo weer niks aan de hand, er zijn genoeg zwaardere overtredingen per speelronde die geen enkele media aandacht krijgen.
Dat is makkelijk gezegd, elke wedstrijd worden zulke "overtredingen" gemaakt, maar bij PSV wordt het altijd enorm opgeblazen door de Telegraaf en de NOS. Overtredingen tussen haakjes want er is net zoals bij Marcelo weer niks aan de hand, er zijn genoeg zwaardere overtredingen per speelronde die geen enkele media aandacht krijgen.
In before Calimero.
Ik ben het absoluut niet met je eens dat elke wedstrijd zulke overtredingen gemaakt worden. Er is geen bal in de buurt en hij vangt hem met zijn arm/elleboog op. Ik vind echt dat je schromelijk overdrijft nu en je vooral in de slachtofferrol wegzet, wat absoluut niet nodig is. Gewoon hopen dat er geen onderzoek komt en dan kom je goed weg, zo niet "that's football"
Ajacied442 zou hier een plaatje van Calimero onder zetten
Nou ja, het is toch algemeen bekend dat De Telegraaf een ontzettende rioolkrant is en alles aanpakt om Ajax in een goed daglicht te stellen en de concurrenten niet. Net zoals het AD een ontzettende rioolkrant is tegenwoordig die weer meer gericht is op Feyenoord.
Ik ben het absoluut niet met je eens dat elke wedstrijd zulke overtredingen gemaakt worden. Er is geen bal in de buurt en hij vangt hem met zijn arm/elleboog op. Ik vind echt dat je schromelijk overdrijft nu en je vooral in de slachtofferrol wegzet, wat absoluut niet nodig is. Gewoon hopen dat er geen onderzoek komt en dan kom je goed weg, zo niet "that's football"
is goed steve.
Het zijn gewoon feiten, heb een paar maanden terug toen er zoveel commotie was met Marcelo en Hoesen tijdens Ajax - PSV in dit topic toen een paar voorbeelden aangehaald van selectief belichten door diverse media. Er waren speelrondes ervoor, in die speelronde en speelrondes erna veel zwaardere overtredingen niet belicht. Ook de straf die volgde voor Marcelo viel hoger uit dan een vergelijkebare overtreding van een andere club en hoger dan een veel zwaardere overtreding van weer een andere club. Het is allemaal totale willekeur waar geen pijl op te trekken valt.
Het is allemaal inconsequent, als er maar genoeg media aandacht is kan de aanklager KNVB er niet omheen en volgt er altijd een onderzoek, missie geslaagd.
Het zijn gewoon feiten, heb een paar maanden terug toen er zoveel commotie was met Marcelo en Hoesen tijdens Ajax - PSV in dit topic toen een paar voorbeelden aangehaald van selectief belichten door diverse media. Er waren speelrondes ervoor, in die speelronde en speelrondes erna veel zwaardere overtredingen niet belicht. Ook de straf die volgde voor Marcelo viel hoger uit dan een vergelijkebare overtreding van een andere club en zelfs lichter dan een veel zwaardere overtreding van weer een andere club. Het is allemaal totale willekeur waar geen pijl op te trekken valt.
Het is allemaal inconsequent, als er maar genoeg media aandacht is kan de aanklager KNVB er niet omheen en volgt er altijd een onderzoek, missie geslaagd.
Dat het willekeur is dat kan denk ik ook niemand ontkennen. Ik vind alleen dat je te veel doet alsof PSV alleen benadeelt wordt. Dat siert je niet.
Dat het willekeur is dat kan denk ik ook niemand ontkennen. Ik vind alleen dat je te veel doet alsof PSV alleen benadeelt wordt. Dat siert je niet.
Daarom zei ik ook in before calimero Ik vind straffen prima als het maar consequent gebeurt. De KNVB aanklager zou onafhankelijk moeten zijn en zich niet laten beïnvloeden door de media aandacht die een bepaalde overtreding krijgt.
Daarom zei ik ook in before calimero Ik vind straffen prima als het maar consequent gebeurt. De KNVB aanklager zou onafhankelijk moeten zijn en zich niet laten beïnvloeden door de media aandacht die een bepaalde overtreding krijgt.
Zolang het mensen zijn zijn ze beïnvloedbaar. Daar kan je gewoon niets tegen doen. Helemaal omdat er ook zo vaak context bij komt kijken is het ook vaak niet 1 op 1 vergelijkbaar bij situaties.
Domme actie van Mertens, maar Depay kreeg toch ook een tik en geen penalty? Niet dat het identieke gevallen zijn, maar Mertens deelt een tik uit en krijgt geen schorsing dan tel je daarbij op dat Depay een schop krijgt en geen penalty = opgeheven.
Op maandag 18 maart 2013 12:39 schreef Buitendam het volgende: Domme actie van Mertens, maar Depay kreeg toch ook een tik en geen penalty? Niet dat het identieke gevallen zijn, maar Mertens deelt een tik uit en krijgt geen schorsing dan tel je daarbij op dat Depay een schop krijgt en geen penalty = opgeheven.
Die logica ontgaat mij eigenlijk een beetje.
Dat het een domme actie was, maar PSV is in principe tijdens de wedstrijd ook al benadeeld. Was een zuivere penalty. Niet dat de actie van Mertens daarmee goed te praten valt, maar het heft elkaar in mijn ogen wel op.
Ook omdat het gewoon geen echte stoot met de elleboog was. Als Sneijder de kans had om 2 tanden te verliezen heb je een punt, maar in ieder kopduel komen dit soort geheven armen voor. Als je die allemaal moet schorsen...
Hmm, oke. Apart. Misschien is ie wel niet echt vol geraakt dan
Nee oke, dan kan er wel eens een schorsing volgen ja.
Maakt niet zo veel uit eigenlijk. 2 uitwedstrijden en 1 topwedstrijd. We spelen met Mertens dan altijd met 10 man.
quote:
Op maandag 18 maart 2013 12:43 schreef Buitendam het volgende: Ook omdat het gewoon geen echte stoot met de elleboog was. Als Sneijder de kans had om 2 tanden te verliezen heb je een punt, maar in ieder kopduel komen dit soort geheven armen voor. Als je die allemaal moet schorsen...
Ben hier niet mee eens. Dit is overduidelijk een elleboogstoot. Het is gewoon een onnatuurlijke beweging.
Dat het een domme actie was, maar PSV is in principe tijdens de wedstrijd ook al benadeeld. Was een zuivere penalty. Niet dat de actie van Mertens daarmee goed te praten valt, maar het heft elkaar in mijn ogen wel op.
Ook omdat het gewoon geen echte stoot met de elleboog was. Als Sneijder de kans had om 2 tanden te verliezen heb je een punt, maar in ieder kopduel komen dit soort geheven armen voor. Als je die allemaal moet schorsen...
Ik vind dit echt een debiele redenering maar goed. Je moet die 2 dingen gewoon apart zien en het ene heft het andere niet op. Dus als NAC (Om maar een voorbeeld te noemen) een penalty niet krijgt en een speler van NAC later een kopstoot uitdeelt dan moet die kopstoot achteraf maar niet bestraft worden?
Ik vind dit echt een debiele redenering maar goed. Je moet die 2 dingen gewoon apart zien en het ene heft het andere niet op. Dus als NAC (Om maar een voorbeeld te noemen) een penalty niet krijgt en een speler van NAC later een kopstoot uitdeelt dan moet die kopstoot achteraf maar niet bestraft worden?
Nee, want zoals ik zeg: als het een ferme stoot was met de elleboog waardoor Sneijder twee tanden mist heb je een punt. Ik vind dit een onnatuurlijk beweging: misschien verwacht ie de bal en wil zich breed maken.
Ik haal hier niet echt de intentie uit om iemand een knal te verkopen dus dan vind ik schorsing niet echt een oplossing.
Nee, want zoals ik zeg: als het een ferme stoot was met de elleboog waardoor Sneijder twee tanden mist heb je een punt. Ik vind dit een onnatuurlijk beweging: misschien verwacht ie de bal en wil zich breed maken.
Ik haal hier niet echt de intentie uit om iemand een knal te verkopen dus dan vind ik schorsing niet echt een oplossing.
Ik vind dit een beetje een vreemde gedachte van je en je zegt wel dat je het niet wil goedpraten maar vervolgens doe je het toch
Ik vind dit een beetje een vreemde gedachte van je en je zegt wel dat je het niet wil goedpraten maar vervolgens doe je het toch
Nee, helemaal niet. Het is een domme actie van Mertens omdat je weet dat alles en iedereen op je let, dan moet je de duels ingaan met dat in het achterhoofd met een 2-0 voorsprong, maar in feite gebeurt er niet zo veel.
Als Mertens die gozer een elleboog verkoopt: direct schorsen. Collega's elleboogjes geven is te treurig voor woorden, of hij nou een PSV'er, Ajacied of wat dan ook is. Maar als je andere momenten in de wedstrijd bekijkt: Depay krijgt geen penalty, Sneijder geeft van Bommel een enorme veeg in de 89e minuut waarop van Bommel de scheidsrechter maant om de kaart op zak te houden.
Dat is een beetje mijn punt; als er niet zo veel aan de hand is, niet direct elkaar proberen het maximale aan te naaien. Geen penalty, geen kaart voor Sneijder, maar hier is ook niet echt veel aan de hand dus ook die schorsing is wat mij betreft te veel van het goeie.
Dat wordt het uiteraard al snel maar het is normaal dat de aanklager contact opneemt met betrokken partijen en niet andersom
Ja, ik weet het ook niet hoor. Verneem altijd 3 verschillende verhalen in dit soort gevallen, maar uiteindelijk boeit het me niet zoveel. Sowieso een schorsing krijgen voor met een armpje te zwaaien vind ik al overdreven. Maar als het een ajacied was geweest, had ik als eerste, de KNVB persoonlijk opgebeld natuurlijk
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Dat wordt het uiteraard al snel maar het is normaal dat de aanklager contact opneemt met betrokken partijen en niet andersom
Ik kan me best voorstellen dat dit wel het geval is. Wanneer dit ergens niet goed te zien is. Kan me herinneren dat een PSV'er eens een ontlastende verklaring heeft gegeven terwijl een Ajacied in dezelfde wedstrijd een belastende verklaring af gaf.
Ik zal eens kijken of ik daar nog iets over kan vinden.
Op maandag 18 maart 2013 12:57 schreef mrstylo het volgende: Ik zag Marcelo ook een elleboog stoot geven. Waar kan ik dit aangeven? Het was zo erg, dat hij ongeveer 7 wedstrijden geschorst moet worden.
Op maandag 18 maart 2013 12:57 schreef mrstylo het volgende: Ik zag Marcelo ook een elleboog stoot geven. Waar kan ik dit aangeven? Het was zo erg, dat hij ongeveer 7 wedstrijden geschorst moet worden.
I.S.Swart@KNVB.nl
Of anders stuur je er een naar de Telgraaf. Komt wel goed
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ik kan me best voorstellen dat dit wel het geval is. Wanneer dit ergens niet goed te zien is. Kan me herinneren dat een PSV'er eens een ontlastende verklaring heeft gegeven terwijl een Ajacied in dezelfde wedstrijd een belastende verklaring af gaf.
Ik zal eens kijken of ik daar nog iets over kan vinden.
Zou best kunnen, maar in het geval van Hoesen was het zo, (al is de aanklager misschien wel aangestuurd door de Telegraaf)
Kan me herinneren dat een PSV'er eens een ontlastende verklaring heeft gegeven terwijl een Ajacied in dezelfde wedstrijd een belastende verklaring af gaf.
Ohja, in die tijd dat PSV ook nooit in beroep ging
De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar de actie van Dries Mertens tijdens de wedstrijd PSV – RKC Waalwijk op zaterdag 16 maart jl. De speler van PSV zou een slaande beweging in de richting van Rodney Sneijder (RKC Waalwijk) hebben gemaakt.
De aanklager heeft bij beide clubs verklaringen opgevraagd. Zij hebben tot dinsdag de tijd om te reageren.
De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar de actie van Dries Mertens tijdens de wedstrijd PSV – RKC Waalwijk op zaterdag 16 maart jl. De speler van PSV zou een slaande beweging in de richting van Rodney Sneijder (RKC Waalwijk) hebben gemaakt.
De aanklager heeft bij beide clubs verklaringen opgevraagd. Zij hebben tot dinsdag de tijd om te reageren.