Vitesse kan denk ik het beste mee.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben meer te zoeken idd, verdediging is veel beter. Die van PSV zou worden weggetikt in de CL, van Feyenoord kan ie goed mee mits Mathijsen niet de basisklant is.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:42 schreef Caland het volgende:
Geen enkele Nederlandse club heeft iets te zoeken in de CL.
Alleen clubs als Real en Juve hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:42 schreef Caland het volgende:
twitter:PSVStats twitterde op zaterdag 16-03-2013 om 16:17:21Advocaat: 'Mijn spelers moeten met plezier en overgave spelen, laten zien dat ze kampioen willen worden' #psvrkc [via Telegraaf] reageer retweet
Dat ben ik op zich met je eens. Aan de andere kant, Ajax heeft laten zien dit jaar dat je met fris voetbal kunt verrassen als je tactische plan klopt. In de zwaarste groep waren ze uiteindelijk alleen in de wedstrijden tegen Real kansloos.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:42 schreef Caland het volgende:
Zou zomaar kunnen. ADO thuis, deel 2. En dan zijn we weer kampioenskandidaat #1 tot Ajax morgen met 1-2 van Ajax wint en dan kunnen we volgende week weer opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:37 schreef Ludachrist het volgende:
Zal vanavond wel een ruime overwinning worden.
Ajax wint van ajaxquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. ADO thuis, deel 2. En dan zijn we weer kampioenskandidaat #1 tot Ajax morgen met 1-2 van Ajax wint en dan kunnen we volgende week weer opnieuw beginnen.
Waarom ben ik in hemelsnaam geen neutrale supporter. Wat heb je dan ongelofelijk veel plezier van ieder weekend.
Moeten tegen AZ toch?quote:
Zou mooi zijn als AZ weer eens iets van vorm te pakken krijgt. Anders wordt het een makkie voor ze. Maarja, eerst vanavond maar eens zien te winnen. Het is in ieder geval niet meer onder nul. Dat is voor het publiek wel zo aangenaam.quote:
Het niveau of de temperatuur?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als AZ weer eens iets van vorm te pakken krijgt. Anders wordt het een makkie voor ze. Maarja, eerst vanavond maar eens zien te winnen. Het is in ieder geval niet meer onder nul. Dat is voor het publiek wel zo aangenaam.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben meer te zoeken idd, verdediging is veel beter. Die van PSV zou worden weggetikt in de CL, van Feyenoord kan ie goed mee mits Mathijsen niet de basisklant is.
Ton Ojersquote:
Dat betekent dat ajax verliestquote:
Door jouw naam, UI, sig en ondertitel ben ik verward. Nu weet ik het niet meerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:57 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Is dit het PSV topic of die van Ajax?
Hopelijk stijgt het niveau evenredig mee met de temperatuurquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het niveau of de temperatuur?
ja, in juni ofzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hopelijk stijgt het niveau evenredig mee met de temperatuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |