Het is toch 50/50? Is toch niet alleen een kantoorfunctie?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar een kantoorfunctie is heel anders dan een veldfunctie. Hoop wel dat hij slaagten geen heimwee naar het veld krijgt.
Wat zou hij nog meer moeten doen dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is toch 50/50? Is toch niet alleen een kantoorfunctie?
Jelle Goes trainde toch ook geen jeugdspelers?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is toch 50/50? Is toch niet alleen een kantoorfunctie?
Hij moet alle jeugd elftallen afgaan en kijken wie hij contracten geeft. Hij moet ook de trainers aansturen of ze wel goede speelstijl hanteren. Hij moet volgens mij ook de stap tussen de jeugd en eerste elftal kleiner maken. Ik denk wel dat er meer bij komt kijken dan een kantoorbaantje.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat zou hij nog meer moeten doen dan?
Hij staat niet zelf op het veld, dus heeft hij geen veldfunctie. Dan lijkt het mij evident dat het een kantoorfunctie isquote:Op zondag 17 maart 2013 23:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij moet alle jeugd elftallen afgaan en kijken wie hij contracten geeft. Hij moet ook de trainers aansturen of ze wel goede speelstijl hanteren. Hij moet volgens mij ook de stap tussen de jeugd en eerste elftal kleiner maken. Ik denk wel dat er meer bij komt kijken dan een kantoorbaantje.
Ik heb misschien een andere definitie van een kantoorbaantje.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij staat niet zelf op het veld, dus heeft hij geen veldfunctie. Dan lijkt het mij evident dat het een kantoorfunctie is
Deze zin snap ik even niet dus ik neem aan dat je bij een van de 2 keren Brands iemand anders bedoelt.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb misschien een andere definitie van een kantoorbaantje.Ik vind bijvoorbeeld ook dat Brands niet echt een kantoorbaantje heeft, terwijl ik dat bij Brands wel weer vind.
Ja Sanders.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Deze zin snap ik even niet dus ik neem aan dat je bij een van de 2 keren Brands iemand anders bedoelt.
Bij een kantoorbaan denk ik dan altijd aan iemand die de hele tijd achter zijn computer cijfertjes aan het invullen is. Dat vind ik bij hem weer niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:15 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar Brands heeft ook gewoon een kantoorbaan hoor imo.
Nee dat is ook niet zo, maar hij zal niet veel uren per week op het veld staan. In het voetbal kan je dan toch echt wel spreken van een kantoorfunctie, maar dat kan ook een kwestie van een term anders interpreteren zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij een kantoorbaan denk ik dan altijd aan iemand die de hele tijd achter zijn computer cijfertjes aan het invullen is. Dat vind ik bij hem weer niet.
Toch weer lekker om dat plaatje eens te gebruikenquote:Op maandag 18 maart 2013 07:27 schreef Lemming22 het volgende:
Het AD en de Telegraaf roepen om schorsing van Mertens. Voorspelbaar natuurlijk, in deze seizoensfinale. Ik denk overigens dat we Mertens in deze vorm niet gaan missen. Dus ze doen maar.
Edit: voetnoot, ik heb geen beelden gezien dus geen idee of een schorsing terecht zou zijn. Maar het feit dat die clubbladen er als bloedhonden opduiken, is geen verrassing.
quote:Op maandag 18 maart 2013 08:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch weer lekker om dat plaatje eens te gebruiken
[ afbeelding ]
Blij dat je dag weer goed begonnen is. En nou opflikkeren en naar het topic van je eigen kutclub, tyfustrol.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch weer lekker om dat plaatje eens te gebruiken
[ afbeelding ]
Ik mag jou wel. Sterker nog, je bent mijn held.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:15 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Blij dat je dag weer goed begonnen is. En nou opflikkeren en naar het topic van je eigen kutclub, tyfustrol.
Ik heb de beelden niet gezien maar als die duidelijk zijn dan doet een verklaring van Sneijder er weinig toe. Maar het is toch nog geen zaak?quote:Op maandag 18 maart 2013 08:56 schreef tompsv18 het volgende:
Mertens en Sneijder zijn vrienden. Komt wel goed jongens.
Wegereef heeft het niet in zijn verslag opgenomen. Dan heb je ook een belastende verklaring nodig.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb de beelden niet gezien maar als die duidelijk zijn dan doet een verklaring van Sneijder er weinig toe. Maar het is toch nog geen zaak?
Als op de beelden duidelijk te zien is dat Mertens slaat en Sneijder neergaat, kan die laatste toch moeilijk verklaren "hij raakte me niet, ik viel vanzelf"quote:Op maandag 18 maart 2013 09:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wegereef heeft het niet in zijn verslag opgenomen. Dan heb je ook een belastende verklaring nodig.
Toch is het zoquote:Op maandag 18 maart 2013 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als op de beelden duidelijk te zien is dat Mertens slaat en Sneijder neergaat, kan die laatste toch moeilijk verklaren "hij raakte me niet, ik viel vanzelf"
quote:PSV zou een onderzoek van de aanklager vrezen. De scheidsrechter maakte er echter geen melding van in zijn verslag. Dat zou betekenen dat er naast de tv-beelden nog een belastende verklaring moet komen om tot een veroordeling te kunnen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |