Hoho. Ik heb niets gezegd over schieten op andere mensen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
psv'rs![]()
de één tikt een ruit in, de ander zoekt een andere speler op, jij wilt je wapen leeg schieten op andere mensen![]()
misselijk volk
Ik verwacht eigenlijk geen schorsing, omdat ik geen belastende verklaring verwacht.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk 2 wedstrijden schorsing en 1 voorwaardelijk, omdat hij hier niet voor bekent staat.
Wat wordt PSV dan toch weer gematst. Een speler van FC Zwolle zou daarvoor wel geschorst worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk geen schorsing, omdat ik geen belastende verklaring verwacht.
Denk van niet. Spelers van PEC Zwolle hebben meer pech.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat wordt PSV dan toch weer gematst. Een speler van FC Zwolle zou daarvoor wel geschorst worden.
Sneijder hoeft alleen maar te bevestigen dat hij geraakt is (dat kan hij moeilijk ontkennen)quote:Op maandag 18 maart 2013 12:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk geen schorsing, omdat ik geen belastende verklaring verwacht.
Eerst Toivonen die wegkomt zonder schorsing en nu Mertens. KNBB!!!!!quote:Op maandag 18 maart 2013 12:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk van niet. Spelers van PEC Zwolle hebben meer pech.
KNBBquote:Op maandag 18 maart 2013 12:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat wordt PSV dan toch weer gematst. Een speler van FC Zwolle zou daarvoor wel geschorst worden.
Serieus? Hij moet toch ook iets vermelden in de trant van: opzet/pijn/punt elleboog etcetc?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sneijder hoeft alleen maar te bevestigen dat hij geraakt is (dat kan hij moeilijk ontkennen)
Die logica ontgaat mij eigenlijk een beetje.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:39 schreef Buitendam het volgende:
Domme actie van Mertens, maar Depay kreeg toch ook een tik en geen penalty? Niet dat het identieke gevallen zijn, maar Mertens deelt een tik uit en krijgt geen schorsing dan tel je daarbij op dat Depay een schop krijgt en geen penalty = opgeheven.
In het geval van Hoesen was het zo, die gaf alleen aan dat hij geraakt was, (ook dat was niet te ontkennen)quote:Op maandag 18 maart 2013 12:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
KNBB
[..]
Serieus? Hij moet toch ook iets vermelden in de trant van: opzet/pijn/punt elleboog etcetc?
Hmm, oke. Apart. Misschien is ie wel niet echt vol geraakt danquote:Op maandag 18 maart 2013 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het geval van Hoesen was het zo, die gaf alleen aan dat hij geraakt was, (ook dat was niet te ontkennen)
Dat het een domme actie was, maar PSV is in principe tijdens de wedstrijd ook al benadeeld. Was een zuivere penalty. Niet dat de actie van Mertens daarmee goed te praten valt, maar het heft elkaar in mijn ogen wel op.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die logica ontgaat mij eigenlijk een beetje.
Maakt niet zo veel uit eigenlijk. 2 uitwedstrijden en 1 topwedstrijd. We spelen met Mertens dan altijd met 10 man.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hmm, oke. Apart. Misschien is ie wel niet echt vol geraakt dan![]()
Nee oke, dan kan er wel eens een schorsing volgen ja.
Ben hier niet mee eens. Dit is overduidelijk een elleboogstoot. Het is gewoon een onnatuurlijke beweging.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:43 schreef Buitendam het volgende:
Ook omdat het gewoon geen echte stoot met de elleboog was. Als Sneijder de kans had om 2 tanden te verliezen heb je een punt, maar in ieder kopduel komen dit soort geheven armen voor. Als je die allemaal moet schorsen...
Ik vind dit echt een debiele redenering maar goed.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat het een domme actie was, maar PSV is in principe tijdens de wedstrijd ook al benadeeld. Was een zuivere penalty. Niet dat de actie van Mertens daarmee goed te praten valt, maar het heft elkaar in mijn ogen wel op.
Ook omdat het gewoon geen echte stoot met de elleboog was. Als Sneijder de kans had om 2 tanden te verliezen heb je een punt, maar in ieder kopduel komen dit soort geheven armen voor. Als je die allemaal moet schorsen...
Wat een kolder.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat het een domme actie was, maar PSV is in principe tijdens de wedstrijd ook al benadeeld. Was een zuivere penalty. Niet dat de actie van Mertens daarmee goed te praten valt, maar het heft elkaar in mijn ogen wel op.
Jij bent de aanklager?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het geval van Hoesen was het zo, die gaf alleen aan dat hij geraakt was, (ook dat was niet te ontkennen)
Nee, want zoals ik zeg: als het een ferme stoot was met de elleboog waardoor Sneijder twee tanden mist heb je een punt. Ik vind dit een onnatuurlijk beweging: misschien verwacht ie de bal en wil zich breed maken.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een debiele redenering maar goed.
Je moet die 2 dingen gewoon apart zien en het ene heft het andere niet op.
Dus als NAC (Om maar een voorbeeld te noemen) een penalty niet krijgt en een speler van NAC later een kopstoot uitdeelt dan moet die kopstoot achteraf maar niet bestraft worden?
In topwedstrijden wil hij nog wel eens gevaarlijk doen andersquote:Op maandag 18 maart 2013 12:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maakt niet zo veel uit eigenlijk. 2 uitwedstrijden en 1 topwedstrijd. We spelen met Mertens dan altijd met 10 man.
Hmm. Ik heb vernomen dat Ajax contact heeft gelegd na dat incident.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik heb dat zo vernomen
Nee dat wordt er snel van gemaaktquote:Op maandag 18 maart 2013 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb vernomen dat Ajax contact heeft gelegd na dat incident.
Matavz heeft volgens mij zijn krediet wat verspeelt.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:47 schreef mrstylo het volgende:
Maar maakt niet zoveel uit. We zien dan Depay.
[ afbeelding ]
Of zal Advocaat zo spelen:
Lens - Matavz - Wijnaldum?
Zoiets had ik ook gehoord inderdaaquote:Op maandag 18 maart 2013 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb vernomen dat Ajax contact heeft gelegd na dat incident.
Ik vind dit een beetje een vreemde gedachte van je en je zegt wel dat je het niet wil goedpraten maar vervolgens doe je het tochquote:Op maandag 18 maart 2013 12:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, want zoals ik zeg: als het een ferme stoot was met de elleboog waardoor Sneijder twee tanden mist heb je een punt. Ik vind dit een onnatuurlijk beweging: misschien verwacht ie de bal en wil zich breed maken.
Ik haal hier niet echt de intentie uit om iemand een knal te verkopen dus dan vind ik schorsing niet echt een oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |