Dank u.quote:
Toivonen in ieder geval.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dank u.
Hebben jullie naast de Nederlanders en Mertens nog andere internationals die voor de komende week zijn opgeroepen?
Omdat er selectief "overtredingen" worden belicht en een overtredingen van een bepaalde club altijd met de mantel der liefde wordt bedekt.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zou het ook niet beter zijn om te wijzen naar Mertens? Als hij die domme actie gewoon niet doet dan heft die rioolkrant niets om over te beginnen.
Toivonen hè.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dank u.
Hebben jullie naast de Nederlanders en Mertens nog andere internationals die voor de komende week zijn opgeroepen?
Dat kan misschien wel zo zijn maar dat doet er toch niets aan af dat de fout gewoon bij Mertens ligt?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Omdat er selectief "overtredingen" worden belicht en een overtredingen van een bepaalde club altijd met de mantel der liefde wordt bedekt.
Wow, is die meteen opgeroepen? Heeft hij dus gerevalideerd voor het nationale team...quote:
Wutquote:Op maandag 18 maart 2013 11:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toivonen hè.
En Waterman voor Aruba.
Ajacied442 zou hier een plaatje van Calimero onder zettenquote:Op maandag 18 maart 2013 10:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De Telegraaf helpt natuurlijk ook een handje mee.
Dat is makkelijk gezegd, elke wedstrijd worden zulke "overtredingen" gemaakt, maar bij PSV wordt het altijd enorm opgeblazen door de Telegraaf en de NOS. Overtredingen tussen haakjes want er is net zoals bij Marcelo weer niks aan de hand, er zijn genoeg zwaardere overtredingen per speelronde die geen enkele media aandacht krijgen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat kan misschien wel zo zijn maar dat doet er toch niets aan af dat de fout gewoon bij Mertens ligt?
Eerst naar jezelf kijken, dan pas naar andere wijzen.
Ik ben het absoluut niet met je eens dat elke wedstrijd zulke overtredingen gemaakt worden. Er is geen bal in de buurt en hij vangt hem met zijn arm/elleboog op.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat is makkelijk gezegd, elke wedstrijd worden zulke "overtredingen" gemaakt, maar bij PSV wordt het altijd enorm opgeblazen door de Telegraaf en de NOS. Overtredingen tussen haakjes want er is net zoals bij Marcelo weer niks aan de hand, er zijn genoeg zwaardere overtredingen per speelronde die geen enkele media aandacht krijgen.
In before Calimero.
Nou ja, het is toch algemeen bekend dat De Telegraaf een ontzettende rioolkrant is en alles aanpakt om Ajax in een goed daglicht te stellen en de concurrenten niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ajacied442 zou hier een plaatje van Calimero onder zetten
is goed steve.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben het absoluut niet met je eens dat elke wedstrijd zulke overtredingen gemaakt worden. Er is geen bal in de buurt en hij vangt hem met zijn arm/elleboog op.
Ik vind echt dat je schromelijk overdrijft nu en je vooral in de slachtofferrol wegzet, wat absoluut niet nodig is.
Gewoon hopen dat er geen onderzoek komt en dan kom je goed weg, zo niet "that's football"
Het zijn gewoon feiten, heb een paar maanden terug toen er zoveel commotie was met Marcelo en Hoesen tijdens Ajax - PSV in dit topic toen een paar voorbeelden aangehaald van selectief belichten door diverse media. Er waren speelrondes ervoor, in die speelronde en speelrondes erna veel zwaardere overtredingen niet belicht. Ook de straf die volgde voor Marcelo viel hoger uit dan een vergelijkebare overtreding van een andere club en hoger dan een veel zwaardere overtreding van weer een andere club. Het is allemaal totale willekeur waar geen pijl op te trekken valt.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben het absoluut niet met je eens dat elke wedstrijd zulke overtredingen gemaakt worden. Er is geen bal in de buurt en hij vangt hem met zijn arm/elleboog op.
Ik vind echt dat je schromelijk overdrijft nu en je vooral in de slachtofferrol wegzet, wat absoluut niet nodig is.
Gewoon hopen dat er geen onderzoek komt en dan kom je goed weg, zo niet "that's football"
Over dodelijk vermoeiende trolls gesproken. Ik zou graag mijn kalashnikov een keer leegschieten.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef Tyron het volgende:
wie denken jullie dat kampioen wordt, ajax of feyenoord?
Dat het willekeur is dat kan denk ik ook niemand ontkennen. Ik vind alleen dat je te veel doet alsof PSV alleen benadeelt wordt. Dat siert je niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon feiten, heb een paar maanden terug toen er zoveel commotie was met Marcelo en Hoesen tijdens Ajax - PSV in dit topic toen een paar voorbeelden aangehaald van selectief belichten door diverse media. Er waren speelrondes ervoor, in die speelronde en speelrondes erna veel zwaardere overtredingen niet belicht. Ook de straf die volgde voor Marcelo viel hoger uit dan een vergelijkebare overtreding van een andere club en zelfs lichter dan een veel zwaardere overtreding van weer een andere club. Het is allemaal totale willekeur waar geen pijl op te trekken valt.
Het is allemaal inconsequent, als er maar genoeg media aandacht is kan de aanklager KNVB er niet omheen en volgt er altijd een onderzoek, missie geslaagd.
psv'rsquote:Op maandag 18 maart 2013 12:10 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Over dodelijk vermoeiende trolls gesproken. Ik zou graag mijn kalashnikov een keer leegschieten.
Reageer er dan niet op.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:10 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Over dodelijk vermoeiende trolls gesproken. Ik zou graag mijn kalashnikov een keer leegschieten.
Niet iedere PSV'er is zo hoor. Kijk eens naar bijvoorbeeld een Toivonen. Toonbeeld van de sport.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
psv'rs![]()
de één tikt een ruit in, de ander zoekt een andere speler op, jij wilt je wapen leeg schieten op andere mensen![]()
misselijk volk
Daarom zei ik ook in before calimeroquote:Op maandag 18 maart 2013 12:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat het willekeur is dat kan denk ik ook niemand ontkennen. Ik vind alleen dat je te veel doet alsof PSV alleen benadeelt wordt. Dat siert je niet.
Zolang het mensen zijn zijn ze beïnvloedbaar. Daar kan je gewoon niets tegen doen. Helemaal omdat er ook zo vaak context bij komt kijken is het ook vaak niet 1 op 1 vergelijkbaar bij situaties.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook in before calimeroIk vind straffen prima als het maar consequent gebeurt. De KNVB aanklager zou onafhankelijk moeten zijn en zich niet laten beïnvloeden door de media aandacht die een bepaalde overtreding krijgt.
Haha, Caland zegt ie. Lees ik dit goed?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind hem juist samen met Tarado en Caland de enige niet-PSV'ers die vaak iets nuttigs bijdragen aan dit topic.
Is best duidelijk eigenlijk. Maar we hebben 2 uitwedstrijden voor de boeg, dus maakt het niet zo veel uit.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die het beeld niet hebben gezien.
Zal mij niets verbazen als hij 3 wedstrijden krijgt, mocht hij schuldig bevonden worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is best duidelijk eigenlijk. Maar we hebben 2 uitwedstrijden voor de boeg, dus maakt het niet zo veel uit.
Ik verwacht eigenlijk 2 wedstrijden schorsing en 1 voorwaardelijk, omdat hij hier niet voor bekent staat.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zal mij niets verbazen als hij 3 wedstrijden krijgt, mocht hij schuldig bevonden worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |