OK, maar dan blijft toch overeind wat ik stel, dat was hetzelfde als met Hoesen toen, die zei dat hij geraakt was door Marcelo?, dat kon hij ook moeilijk ontkennen aan de hand van de beeldenquote:
Als Sneijder gewoon zegt dat het een ongelukje was of iets dergelijks, dan neem ik aan dat Mertens geen straf kan krijgen. Maar ik weet ook niet hoe dat precies werkt.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, maar dan blijft toch overeind wat ik stel, dat was hetzelfde als met Hoesen toen, die zei dat hij geraakt was door Marcelo?, dat kon hij ook moeilijk ontkennen aan de hand van de beelden
Ik ook nietquote:Op maandag 18 maart 2013 09:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Sneijder gewoon zegt dat het een ongelukje was of iets dergelijks, dan neem ik aan dat Mertens geen straf kan krijgen. Maar ik weet ook niet hoe dat precies werkt.
De aanklager zal bij Sneijder aankloppen neem ik aan. Dan kan hij het inderdaad moeilijk ontkennen lijkt me.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, maar dan blijft toch overeind wat ik stel, dat was hetzelfde als met Hoesen toen, die zei dat hij geraakt was door Marcelo?, dat kon hij ook moeilijk ontkennen aan de hand van de beelden
Het gebeurt als PSV over de rechterflank een aanval inzet.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nu ben ik toch wel heel benieuwd naar beelden van het betreffende incident ;P
Ongelukkig afhouden. Net als toen met Marcelo. Altijd dat gezeik om niets. Het is verdomme geen curling.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:30 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het gebeurt als PSV over de rechterflank een aanval inzet.
Centraal, halverwege de helft van RKC, kruist Mertens Sneijder voorlangs en laat imho duidelijk zijn arm omhoog gaan richting gezicht van Sneijder. Ze lieten het zien in de samenvatting in ieder geval.
Ik verwacht een schorsing.
Veel duidelijker wordt het mijn inziens niet. Jammer dat hij zo laat in beeld komt. Kun je het niet helemaal goed beoordelen. Maar het lijkt goed afgekeken van de ToiBoy.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die het beeld niet hebben gezien.
Inderdaad, kijk ook hoe hoog zijn arm is. Denk 4 wedstrijden, minimaal.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Veel duidelijker wordt het mijn inziens niet. Jammer dat hij zo laat in beeld komt. Kun je het niet helemaal goed beoordelen. Maar het lijkt goed afgekeken van de ToiBoy.
Zat het in de samenvatting bij studio sport?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:06 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk ook hoe hoog zijn arm is. Denk 4 wedstrijden, minimaal.
Ja, dat zie je toch als je het gifje bekijktquote:Op maandag 18 maart 2013 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat het in de samenvatting bij studio sport?
Ik geef maandagochtend de schuld.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, dat zie je toch als je het gifje bekijktLogo van Nederland 1 en de NOS staan er op.
De Telegraaf helpt natuurlijk ook een handje mee.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef maandagochtend de schuld.
Maar dat is vaak een vereiste voor de aanklager om een vooronderzoek te starten
Als ik die Driessen voor de auto krijg geef ik gas bij.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De Telegraaf helpt natuurlijk ook een handje mee.
Dat is natuurlijk ook zo. Maar het is vooral dom van Mertens dat hij dit überhaupt doet. Je weet dat je club al door verschillende vreemde fratsen onder een vergrootglas ligt.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV vreest onderzoek aanklager na slaande beweging Mertens
Ik wist gewoon meteen welke krant dit meld
Mwha was niet eens expres. Gaan ze Rodney ook onderzoeken?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo. Maar het is vooral dom van Mertens dat hij dit überhaupt doet. Je weet dat je club al door verschillende vreemde fratsen onder een vergrootglas ligt.
Wat doen die spelers van PSV toch allemaal ineens debiel zodra er druk op de ketel staat.
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha was niet eens expres. Gaan ze Rodney ook onderzoeken?
Ik vind het nou niet echt een enorme elleboogstoot.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet je nog eens kijken. Maar joue gekleurde mening was te verwachten.quote:
Hij tilt zijn arm pas op op het moment dat Sneijder in zijn buurt komt, dus dan heb je denk ik als enige bedoeling hem te raken.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het nou niet echt een enorme elleboogstoot.
Hij tilt zijn arm op en Sneijder loopt er met zijn bakkes tegenaan. Ik vraag me alleen wel af wat hij nou eigenlijk met zijn arm doet, want hierdoor loopt Sneijder geen schade op en da's doorgaans wel de bedoeling van een elleboogstoot.
Niks aan het handjequote:Op maandag 18 maart 2013 09:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk goed hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 10:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet je nog eens kijken. Maar joue gekleurde mening was te verwachten.
Oeh! Daar heb je me hoor!quote:Kom je ook wel eens in een ander topic trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |