Best sneu, daarmee bedoeld de Boer dus dat hij vandaag expres slecht moet spelen. Hopelijk krijgen we gewoon 3 puntjes gratisquote:Op zondag 17 maart 2013 13:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Of dat hij maar moet zorgen dat ze degraderen
Walgelijke opmerkingen van De Boer
Hopen dat Maher zich beledigd voelt en er 3 injast.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best sneu, daarmee bedoeld de Boer dus dat hij vandaag expres slecht moet spelen. Hopelijk krijgen we gewoon 3 puntjes gratis
Ja, Djuricic naar Benfica. Hopelijk zegt ie nee en gaat naar PSV.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef De_Pel het volgende:
Finnbogason en Djuricic deden het goed overigens gisteren. Al nieuwe (miljoenen)transfergeruchten?
De Boerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:46 schreef Zorro het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)-vraagprijs-zakt.htm
Verschil ajax en PSV: PSV zegt dat Maher te duur is, dat gaan ze niet betalen. Punt. Ajax zegt dat Maher te duur is en de speler maar vervelend moet gaan doen bij zijn club om de prijs omlaag te krijgen.![]()
![]()
Dat jullie nog wel een miljoentje of 8 overhebben voor djuricic is natuurlijk algemeen bekend, al heb ik er al een tijdje niets meer van gehoord. Dat Brands zich nog niet hard gemaakt heeft voor Finnbogason verbaast me eigenlijk flink.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, Djuricic naar Benfica. Hopelijk zegt ie nee en gaat naar PSV.
Waarom zou hij? We hebben Locadiaquote:Op zondag 17 maart 2013 13:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat jullie nog wel een miljoentje of 8 overhebben voor djuricic is natuurlijk algemeen bekend, al heb ik er al een tijdje niets meer van gehoord. Dat Brands zich nog niet hard gemaakt heeft voor Finnbogason verbaast me eigenlijk flink.
Is niet voor het eerst dat de boer weer eens vlak voor een wedstrijd (waar de speler in kwestie speelt) ff dit soort dingen roept.quote:
De Boer is daar inderdaad erg triest in. Is voor de wedstrijd te vaak met zijn tegenstander bezig, doet een beetje zielig aan.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Is niet voor het eerst dat de boer weer eens vlak voor een wedstrijd (waar de speler in kwestie speelt) ff dit soort dingen roept.
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik dacht dat dit het PSV topic was. Het lijkt hier over Frank de Boer te gaan
Ja, helaas blijven we over debielen praten Brands, de Boer en Marcelo.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik dacht dat dit het PSV topic was. Het lijkt hier over Frank de Boer te gaan
PSV kent vast en zeker nog wel een wethouder die mee wil denken.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef De_Pel het volgende:
Finnbogason en Djuricic deden het goed overigens gisteren. Al nieuwe (miljoenen)transfergeruchten?
Hahaha, vanwege de gemeentesteun. Hahaha. Goede grap.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:08 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
PSV kent vast en zeker nog wel een wethouder die mee wil denken.
De Boer is geen debiel. Zijn uitspraken over Maher zijn dat wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:15 schreef Ramboetan het volgende:
Frank de Boer een debiel vinden is erg triest, maar iedereen mag vinden wat hij vindt.
Je denk dat ze er bij PSV niet hetzelfde over denken?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zijn uitspraken over Maher zijn dat wel.
Misschien wel, ik weet het niet. Maar er is een wezenlijk verschil tussen het denken en iemand concreet aansporen om rotzooi te trappen bij zijn club. Dat laatste heeft PSV nooit gedaan en zal het ook nooit doen.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:21 schreef Devv het volgende:
[..]
Je denk dat ze er bij PSV niet hetzelfde over denken?
Daarnaast heeft ajax dat regelmatig al gedaan in het verleden.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Misschien wel, ik weet het niet. Maar er is een wezenlijk verschil tussen het denken en iemand concreet aansporen om rotzooi te trappen bij zijn club. Dat laatste heeft PSV nooit gedaan en zal het ook nooit doen.
Dat is waar. Maar ja, who cares. Bovendien hebben we Maher niet nodig. Spelers die 4x in de week iets moeten roepen over hun toekomst mogen van mij lekker wegblijven. Daarbij, zo uitzonderlijk sterk speelt hij niet dit seizoen en zoals van Gaal al aangaf: Hij is goed in de topwedstrijden, verder zie je hem nauwelijks. PSV heeft spelers nodig die er altijd staan. We hebben al genoeg wisselvallige rotzooi.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Daarnaast heeft ajax dat regelmatig al gedaan in het verleden.
PSV zal dat ook ongetwijfeld doen. Je bent naïef om te denken dat dit niet zo zou zijn. Ze doen het alleen uit het zicht.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Misschien wel, ik weet het niet. Maar er is een wezenlijk verschil tussen het denken en iemand concreet aansporen om rotzooi te trappen bij zijn club. Dat laatste heeft PSV nooit gedaan en zal het ook nooit doen.
Maher is meer dan welkom, mits Ola en Gini weggaatquote:Op zondag 17 maart 2013 19:27 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ja, who cares. Bovendien hebben we Maher niet nodig. Spelers die 4x in de week iets moeten roepen over hun toekomst mogen van mij lekker wegblijven. Daarbij, zo uitzonderlijk sterk speelt hij niet dit seizoen en zoals van Gaal al aangaf: Hij is goed in de topwedstrijden, verder zie je hem nauwelijks. PSV heeft spelers nodig die er altijd staan. We hebben al genoeg wisselvallige rotzooi.
En voor Ajax en voor Vitesse en voor Feyenoord en voor Twente en voor Roda JC en voor AZ en voor RKC en voor Zwolle.quote:
Nee alleen voor PSV en AZquote:Op zondag 17 maart 2013 20:29 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
En voor Ajax en voor Vitesse en voor Feyenoord en voor Twente en voor Roda JC en voor AZ en voor RKC en voor Zwolle.
Nee. Ik zie liever Tadic komen. Veel meer een PSV speler.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maher is meer dan welkom, mits Ola en Gini weggaat
Daar krijg je in ieder geval geen gezeik meequote:Op zondag 17 maart 2013 20:30 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Nee. Ik zie liever Tadic komen. Veel meer een PSV speler.
Die is natuurlijk niet betaalbaar.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:30 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
een psv-spelerquote:Op zondag 17 maart 2013 20:30 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
haha idd man gekke pisvee'ers xDquote:Op zondag 17 maart 2013 20:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
een psv-speler
jullie hebben toch geen identiteit, hoe kan iemand dan een psv-speler zijn?
Ah ok, dus als ajax, vitesse en/of feyenoord de komende wedstrijden punten verliezen, dan is dit geen probleem volgens jou?quote:
Hij bedoelt waarschijnlijk dat de rest nog 7 finales moet spelen. PSV en AZ 8 vanwege de bekerfinalequote:Op zondag 17 maart 2013 21:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ah ok, dus als ajax, vitesse en/of feyenoord de komende wedstrijden punten verliezen, dan is dit geen probleem volgens jou?
Die spelen nog maar 7 finales, PSV en AZ 8quote:Op zondag 17 maart 2013 21:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ah ok, dus als ajax, vitesse en/of feyenoord de komende wedstrijden punten verliezen, dan is dit geen probleem volgens jou?
Inderdaad. Hulde.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
AHA!
Verdomd scherp heren. Dat kan ik over mezelf niet zeggen op dit late tijdstip.
Een kleine club trainen is dan wel weer 180 graden anders dan hoofd jeugdopleidingen zijn bij een topclub die een koerswijziging wil inzetten.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
Lijkt me ook een goede keuze. Laat PEC leuk voetballen.
Tuurlijk is dat zo. Maar verder kan je hem op niet veel beoordelen. Ben benieuwd.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een kleine club trainen is dan wel weer 180 graden anders dan hoofd jeugdopleidingen zijn bij een topclub die een koerswijziging wil inzetten.
Hij heeft in ieder geval wel de gunfactor, slimme zet.
En hij kan ook met talenten omgaan. Een Mokthar bijvoorbeeld die niet bij PSV mocht blijven en hem toch bij PEC aan het voetballen heeft gebracht (omgaan dat hij het niet gered heeft bij een topclub enzo).quote:Op zondag 17 maart 2013 22:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een kleine club trainen is dan wel weer 180 graden anders dan hoofd jeugdopleidingen zijn bij een topclub die een koerswijziging wil inzetten.
Hij heeft in ieder geval wel de gunfactor, slimme zet.
Ja, maar een kantoorfunctie is heel anders dan een veldfunctie. Hoop wel dat hij slaagten geen heimwee naar het veld krijgt.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En hij kan ook met talenten omgaan. Een Mokthar bijvoorbeeld die niet bij PSV mocht blijven en hem toch bij PEC aan het voetballen heeft gebracht (omgaan dat hij het niet gered heeft bij een topclub enzo).
Het is toch 50/50? Is toch niet alleen een kantoorfunctie?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar een kantoorfunctie is heel anders dan een veldfunctie. Hoop wel dat hij slaagten geen heimwee naar het veld krijgt.
Wat zou hij nog meer moeten doen dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is toch 50/50? Is toch niet alleen een kantoorfunctie?
Jelle Goes trainde toch ook geen jeugdspelers?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is toch 50/50? Is toch niet alleen een kantoorfunctie?
Hij moet alle jeugd elftallen afgaan en kijken wie hij contracten geeft. Hij moet ook de trainers aansturen of ze wel goede speelstijl hanteren. Hij moet volgens mij ook de stap tussen de jeugd en eerste elftal kleiner maken. Ik denk wel dat er meer bij komt kijken dan een kantoorbaantje.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat zou hij nog meer moeten doen dan?
Hij staat niet zelf op het veld, dus heeft hij geen veldfunctie. Dan lijkt het mij evident dat het een kantoorfunctie isquote:Op zondag 17 maart 2013 23:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij moet alle jeugd elftallen afgaan en kijken wie hij contracten geeft. Hij moet ook de trainers aansturen of ze wel goede speelstijl hanteren. Hij moet volgens mij ook de stap tussen de jeugd en eerste elftal kleiner maken. Ik denk wel dat er meer bij komt kijken dan een kantoorbaantje.
Ik heb misschien een andere definitie van een kantoorbaantje.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij staat niet zelf op het veld, dus heeft hij geen veldfunctie. Dan lijkt het mij evident dat het een kantoorfunctie is
Deze zin snap ik even niet dus ik neem aan dat je bij een van de 2 keren Brands iemand anders bedoelt.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb misschien een andere definitie van een kantoorbaantje.Ik vind bijvoorbeeld ook dat Brands niet echt een kantoorbaantje heeft, terwijl ik dat bij Brands wel weer vind.
Ja Sanders.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Deze zin snap ik even niet dus ik neem aan dat je bij een van de 2 keren Brands iemand anders bedoelt.
Bij een kantoorbaan denk ik dan altijd aan iemand die de hele tijd achter zijn computer cijfertjes aan het invullen is. Dat vind ik bij hem weer niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:15 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar Brands heeft ook gewoon een kantoorbaan hoor imo.
Nee dat is ook niet zo, maar hij zal niet veel uren per week op het veld staan. In het voetbal kan je dan toch echt wel spreken van een kantoorfunctie, maar dat kan ook een kwestie van een term anders interpreteren zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij een kantoorbaan denk ik dan altijd aan iemand die de hele tijd achter zijn computer cijfertjes aan het invullen is. Dat vind ik bij hem weer niet.
Toch weer lekker om dat plaatje eens te gebruikenquote:Op maandag 18 maart 2013 07:27 schreef Lemming22 het volgende:
Het AD en de Telegraaf roepen om schorsing van Mertens. Voorspelbaar natuurlijk, in deze seizoensfinale. Ik denk overigens dat we Mertens in deze vorm niet gaan missen. Dus ze doen maar.
Edit: voetnoot, ik heb geen beelden gezien dus geen idee of een schorsing terecht zou zijn. Maar het feit dat die clubbladen er als bloedhonden opduiken, is geen verrassing.
quote:Op maandag 18 maart 2013 08:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch weer lekker om dat plaatje eens te gebruiken
[ afbeelding ]
Blij dat je dag weer goed begonnen is. En nou opflikkeren en naar het topic van je eigen kutclub, tyfustrol.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch weer lekker om dat plaatje eens te gebruiken
[ afbeelding ]
Ik mag jou wel. Sterker nog, je bent mijn held.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:15 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Blij dat je dag weer goed begonnen is. En nou opflikkeren en naar het topic van je eigen kutclub, tyfustrol.
Ik heb de beelden niet gezien maar als die duidelijk zijn dan doet een verklaring van Sneijder er weinig toe. Maar het is toch nog geen zaak?quote:Op maandag 18 maart 2013 08:56 schreef tompsv18 het volgende:
Mertens en Sneijder zijn vrienden. Komt wel goed jongens.
Wegereef heeft het niet in zijn verslag opgenomen. Dan heb je ook een belastende verklaring nodig.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb de beelden niet gezien maar als die duidelijk zijn dan doet een verklaring van Sneijder er weinig toe. Maar het is toch nog geen zaak?
Als op de beelden duidelijk te zien is dat Mertens slaat en Sneijder neergaat, kan die laatste toch moeilijk verklaren "hij raakte me niet, ik viel vanzelf"quote:Op maandag 18 maart 2013 09:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wegereef heeft het niet in zijn verslag opgenomen. Dan heb je ook een belastende verklaring nodig.
Toch is het zoquote:Op maandag 18 maart 2013 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als op de beelden duidelijk te zien is dat Mertens slaat en Sneijder neergaat, kan die laatste toch moeilijk verklaren "hij raakte me niet, ik viel vanzelf"
quote:PSV zou een onderzoek van de aanklager vrezen. De scheidsrechter maakte er echter geen melding van in zijn verslag. Dat zou betekenen dat er naast de tv-beelden nog een belastende verklaring moet komen om tot een veroordeling te kunnen komen
OK, maar dan blijft toch overeind wat ik stel, dat was hetzelfde als met Hoesen toen, die zei dat hij geraakt was door Marcelo?, dat kon hij ook moeilijk ontkennen aan de hand van de beeldenquote:
Als Sneijder gewoon zegt dat het een ongelukje was of iets dergelijks, dan neem ik aan dat Mertens geen straf kan krijgen. Maar ik weet ook niet hoe dat precies werkt.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, maar dan blijft toch overeind wat ik stel, dat was hetzelfde als met Hoesen toen, die zei dat hij geraakt was door Marcelo?, dat kon hij ook moeilijk ontkennen aan de hand van de beelden
Ik ook nietquote:Op maandag 18 maart 2013 09:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Sneijder gewoon zegt dat het een ongelukje was of iets dergelijks, dan neem ik aan dat Mertens geen straf kan krijgen. Maar ik weet ook niet hoe dat precies werkt.
De aanklager zal bij Sneijder aankloppen neem ik aan. Dan kan hij het inderdaad moeilijk ontkennen lijkt me.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, maar dan blijft toch overeind wat ik stel, dat was hetzelfde als met Hoesen toen, die zei dat hij geraakt was door Marcelo?, dat kon hij ook moeilijk ontkennen aan de hand van de beelden
Het gebeurt als PSV over de rechterflank een aanval inzet.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nu ben ik toch wel heel benieuwd naar beelden van het betreffende incident ;P
Ongelukkig afhouden. Net als toen met Marcelo. Altijd dat gezeik om niets. Het is verdomme geen curling.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:30 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het gebeurt als PSV over de rechterflank een aanval inzet.
Centraal, halverwege de helft van RKC, kruist Mertens Sneijder voorlangs en laat imho duidelijk zijn arm omhoog gaan richting gezicht van Sneijder. Ze lieten het zien in de samenvatting in ieder geval.
Ik verwacht een schorsing.
Veel duidelijker wordt het mijn inziens niet. Jammer dat hij zo laat in beeld komt. Kun je het niet helemaal goed beoordelen. Maar het lijkt goed afgekeken van de ToiBoy.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die het beeld niet hebben gezien.
Inderdaad, kijk ook hoe hoog zijn arm is. Denk 4 wedstrijden, minimaal.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Veel duidelijker wordt het mijn inziens niet. Jammer dat hij zo laat in beeld komt. Kun je het niet helemaal goed beoordelen. Maar het lijkt goed afgekeken van de ToiBoy.
Zat het in de samenvatting bij studio sport?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:06 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk ook hoe hoog zijn arm is. Denk 4 wedstrijden, minimaal.
Ja, dat zie je toch als je het gifje bekijktquote:Op maandag 18 maart 2013 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat het in de samenvatting bij studio sport?
Ik geef maandagochtend de schuld.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, dat zie je toch als je het gifje bekijktLogo van Nederland 1 en de NOS staan er op.
De Telegraaf helpt natuurlijk ook een handje mee.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef maandagochtend de schuld.
Maar dat is vaak een vereiste voor de aanklager om een vooronderzoek te starten
Als ik die Driessen voor de auto krijg geef ik gas bij.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De Telegraaf helpt natuurlijk ook een handje mee.
Dat is natuurlijk ook zo. Maar het is vooral dom van Mertens dat hij dit überhaupt doet. Je weet dat je club al door verschillende vreemde fratsen onder een vergrootglas ligt.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV vreest onderzoek aanklager na slaande beweging Mertens
Ik wist gewoon meteen welke krant dit meld
Mwha was niet eens expres. Gaan ze Rodney ook onderzoeken?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo. Maar het is vooral dom van Mertens dat hij dit überhaupt doet. Je weet dat je club al door verschillende vreemde fratsen onder een vergrootglas ligt.
Wat doen die spelers van PSV toch allemaal ineens debiel zodra er druk op de ketel staat.
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha was niet eens expres. Gaan ze Rodney ook onderzoeken?
Ik vind het nou niet echt een enorme elleboogstoot.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet je nog eens kijken. Maar joue gekleurde mening was te verwachten.quote:
Hij tilt zijn arm pas op op het moment dat Sneijder in zijn buurt komt, dus dan heb je denk ik als enige bedoeling hem te raken.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het nou niet echt een enorme elleboogstoot.
Hij tilt zijn arm op en Sneijder loopt er met zijn bakkes tegenaan. Ik vraag me alleen wel af wat hij nou eigenlijk met zijn arm doet, want hierdoor loopt Sneijder geen schade op en da's doorgaans wel de bedoeling van een elleboogstoot.
Niks aan het handjequote:Op maandag 18 maart 2013 09:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk goed hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 10:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet je nog eens kijken. Maar joue gekleurde mening was te verwachten.
Oeh! Daar heb je me hoor!quote:Kom je ook wel eens in een ander topic trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |