Vind ik ook onzin. Als Ajax de prijs niet wil betalen moet Maher niet het gevecht met AZ aangaan, maar accepteren dat je met je volle verstand het contract hebt getekend. Hij heeft gewoon een glas champagne weggetikt na het krabbelen van zijn handtekening. Of een glaasje prik in het geval Maher.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:46 schreef Zorro het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)-vraagprijs-zakt.htm
Verschil ajax en PSV: PSV zegt dat Maher te duur is, dat gaan ze niet betalen. Punt. Ajax zegt dat Maher te duur is en de speler maar vervelend moet gaan doen bij zijn club om de prijs omlaag te krijgen.![]()
![]()
Precies. Eerst helft wel 3 a 4x een 100% kans gecreerd maar gemistquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Goed gewerkt, veel druk gezet. Mag creatiever en beter afronden.
3 punten
Ik doelde op de laatste 20minuten na de wissel eigenlijk. Dit was gewoon een goede wedstrijd, het afwerken was alleen niet zo.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:44 schreef Xaobotnik het volgende:
Onzin natuurlijk. Was gewoon weer een typische matige wedstrijd waarin weinig geforceerd werd. Een paar leuke kansen in de eerste helft, waar vervolgens in de tweede helft niet op doorgegaan kan worden.
Vond ze beiden zeer ongelukkig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:51 schreef Buitendam het volgende:
Locadia deze wedstrijd wel zichtbaar een stuk beter dan Matavz.
Speelden 90% van de tijd ook met de rug naar de goal. Daar zijn ze beiden niet bijster sterk in, vind ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vond ze beiden zeer ongelukkig.
Inderdaad blij dat Toivonen terug is. Zeker als Wijnaldum zo blijft spelen. Moet alleen iets meer aan de lijn kleven.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:22 schreef Lemming22 het volgende:
3 punten. Oersaaie wedstrijd. Koud. Toivonen een lichtpuntje, continu aanspeelbaar op 10, een verademing ten opzichte van Gini "verstoppertje" Wijnaldum.
yep.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:07 schreef Ludachrist het volgende:
Kunnen we nu stellen dat PSV weer nummer 1 is?
Je bent vergeten je eierdop aan de kapstok te hangen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:49 schreef RubenSosa het volgende:
Volgens NOS was die actie van mertens tegen sneijder een "dreun van mertens"
Zondag zal sjek ook wel weer een schorsing eisen. Maandag aanklager start onderzoek, dinsdag mertens geschorst voor 3 wedsrijden (en mist hij ajax).
Missie volbracht.
Je vergeet Valentijn Driessen van de Telegraaf nog even te noemen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:49 schreef RubenSosa het volgende:
Volgens NOS was die actie van mertens tegen sneijder een "dreun van mertens"
Zondag zal sjek ook wel weer een schorsing eisen. Maandag aanklager start onderzoek, dinsdag mertens geschorst voor 3 wedsrijden (en mist hij ajax).
Missie volbracht.
neequote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:07 schreef Ludachrist het volgende:
Kunnen we nu stellen dat PSV weer titelkandidaat nummer 1 is?
Eens, eerst kijken wat Feyenoord en Ajax er vandaag van bakkenquote:Op zondag 17 maart 2013 08:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand is titelkandidaat nummer 1, elke week kan 't anders zijn.
Winnen uiteraardquote:Op zondag 17 maart 2013 12:43 schreef KennySteppe het volgende:
[..]
Eens, eerst kijken wat Feyenoord en Ajax er vandaag van bakken
Of dat hij maar moet zorgen dat ze degraderenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:46 schreef Zorro het volgende:
Verschil ajax en PSV: PSV zegt dat Maher te duur is, dat gaan ze niet betalen. Punt. Ajax zegt dat Maher te duur is en de speler maar vervelend moet gaan doen bij zijn club om de prijs omlaag te krijgen.![]()
![]()
Best sneu, daarmee bedoeld de Boer dus dat hij vandaag expres slecht moet spelen. Hopelijk krijgen we gewoon 3 puntjes gratisquote:Op zondag 17 maart 2013 13:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Of dat hij maar moet zorgen dat ze degraderen
Walgelijke opmerkingen van De Boer
Hopen dat Maher zich beledigd voelt en er 3 injast.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best sneu, daarmee bedoeld de Boer dus dat hij vandaag expres slecht moet spelen. Hopelijk krijgen we gewoon 3 puntjes gratis
Ja, Djuricic naar Benfica. Hopelijk zegt ie nee en gaat naar PSV.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef De_Pel het volgende:
Finnbogason en Djuricic deden het goed overigens gisteren. Al nieuwe (miljoenen)transfergeruchten?
De Boerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:46 schreef Zorro het volgende:
![]()
Dat jullie nog wel een miljoentje of 8 overhebben voor djuricic is natuurlijk algemeen bekend, al heb ik er al een tijdje niets meer van gehoord. Dat Brands zich nog niet hard gemaakt heeft voor Finnbogason verbaast me eigenlijk flink.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, Djuricic naar Benfica. Hopelijk zegt ie nee en gaat naar PSV.
Waarom zou hij? We hebben Locadiaquote:Op zondag 17 maart 2013 13:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat jullie nog wel een miljoentje of 8 overhebben voor djuricic is natuurlijk algemeen bekend, al heb ik er al een tijdje niets meer van gehoord. Dat Brands zich nog niet hard gemaakt heeft voor Finnbogason verbaast me eigenlijk flink.
Is niet voor het eerst dat de boer weer eens vlak voor een wedstrijd (waar de speler in kwestie speelt) ff dit soort dingen roept.quote:
De Boer is daar inderdaad erg triest in. Is voor de wedstrijd te vaak met zijn tegenstander bezig, doet een beetje zielig aan.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Is niet voor het eerst dat de boer weer eens vlak voor een wedstrijd (waar de speler in kwestie speelt) ff dit soort dingen roept.
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik dacht dat dit het PSV topic was. Het lijkt hier over Frank de Boer te gaan
Ja, helaas blijven we over debielen praten Brands, de Boer en Marcelo.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik dacht dat dit het PSV topic was. Het lijkt hier over Frank de Boer te gaan
PSV kent vast en zeker nog wel een wethouder die mee wil denken.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef De_Pel het volgende:
Finnbogason en Djuricic deden het goed overigens gisteren. Al nieuwe (miljoenen)transfergeruchten?
Hahaha, vanwege de gemeentesteun. Hahaha. Goede grap.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:08 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
PSV kent vast en zeker nog wel een wethouder die mee wil denken.
De Boer is geen debiel. Zijn uitspraken over Maher zijn dat wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:15 schreef Ramboetan het volgende:
Frank de Boer een debiel vinden is erg triest, maar iedereen mag vinden wat hij vindt.
Je denk dat ze er bij PSV niet hetzelfde over denken?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zijn uitspraken over Maher zijn dat wel.
Misschien wel, ik weet het niet. Maar er is een wezenlijk verschil tussen het denken en iemand concreet aansporen om rotzooi te trappen bij zijn club. Dat laatste heeft PSV nooit gedaan en zal het ook nooit doen.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:21 schreef Devv het volgende:
[..]
Je denk dat ze er bij PSV niet hetzelfde over denken?
Daarnaast heeft ajax dat regelmatig al gedaan in het verleden.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Misschien wel, ik weet het niet. Maar er is een wezenlijk verschil tussen het denken en iemand concreet aansporen om rotzooi te trappen bij zijn club. Dat laatste heeft PSV nooit gedaan en zal het ook nooit doen.
Dat is waar. Maar ja, who cares. Bovendien hebben we Maher niet nodig. Spelers die 4x in de week iets moeten roepen over hun toekomst mogen van mij lekker wegblijven. Daarbij, zo uitzonderlijk sterk speelt hij niet dit seizoen en zoals van Gaal al aangaf: Hij is goed in de topwedstrijden, verder zie je hem nauwelijks. PSV heeft spelers nodig die er altijd staan. We hebben al genoeg wisselvallige rotzooi.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Daarnaast heeft ajax dat regelmatig al gedaan in het verleden.
PSV zal dat ook ongetwijfeld doen. Je bent naīef om te denken dat dit niet zo zou zijn. Ze doen het alleen uit het zicht.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Misschien wel, ik weet het niet. Maar er is een wezenlijk verschil tussen het denken en iemand concreet aansporen om rotzooi te trappen bij zijn club. Dat laatste heeft PSV nooit gedaan en zal het ook nooit doen.
Maher is meer dan welkom, mits Ola en Gini weggaatquote:Op zondag 17 maart 2013 19:27 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ja, who cares. Bovendien hebben we Maher niet nodig. Spelers die 4x in de week iets moeten roepen over hun toekomst mogen van mij lekker wegblijven. Daarbij, zo uitzonderlijk sterk speelt hij niet dit seizoen en zoals van Gaal al aangaf: Hij is goed in de topwedstrijden, verder zie je hem nauwelijks. PSV heeft spelers nodig die er altijd staan. We hebben al genoeg wisselvallige rotzooi.
En voor Ajax en voor Vitesse en voor Feyenoord en voor Twente en voor Roda JC en voor AZ en voor RKC en voor Zwolle.quote:
Nee alleen voor PSV en AZquote:Op zondag 17 maart 2013 20:29 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
En voor Ajax en voor Vitesse en voor Feyenoord en voor Twente en voor Roda JC en voor AZ en voor RKC en voor Zwolle.
Nee. Ik zie liever Tadic komen. Veel meer een PSV speler.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maher is meer dan welkom, mits Ola en Gini weggaat
Daar krijg je in ieder geval geen gezeik meequote:Op zondag 17 maart 2013 20:30 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Nee. Ik zie liever Tadic komen. Veel meer een PSV speler.
Die is natuurlijk niet betaalbaar.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:30 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
een psv-spelerquote:Op zondag 17 maart 2013 20:30 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
haha idd man gekke pisvee'ers xDquote:Op zondag 17 maart 2013 20:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
een psv-speler
jullie hebben toch geen identiteit, hoe kan iemand dan een psv-speler zijn?
Ah ok, dus als ajax, vitesse en/of feyenoord de komende wedstrijden punten verliezen, dan is dit geen probleem volgens jou?quote:
Hij bedoelt waarschijnlijk dat de rest nog 7 finales moet spelen. PSV en AZ 8 vanwege de bekerfinalequote:Op zondag 17 maart 2013 21:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ah ok, dus als ajax, vitesse en/of feyenoord de komende wedstrijden punten verliezen, dan is dit geen probleem volgens jou?
Die spelen nog maar 7 finales, PSV en AZ 8quote:Op zondag 17 maart 2013 21:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ah ok, dus als ajax, vitesse en/of feyenoord de komende wedstrijden punten verliezen, dan is dit geen probleem volgens jou?
Inderdaad. Hulde.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
AHA!
Verdomd scherp heren. Dat kan ik over mezelf niet zeggen op dit late tijdstip.
Een kleine club trainen is dan wel weer 180 graden anders dan hoofd jeugdopleidingen zijn bij een topclub die een koerswijziging wil inzetten.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
Lijkt me ook een goede keuze. Laat PEC leuk voetballen.
Tuurlijk is dat zo. Maar verder kan je hem op niet veel beoordelen. Ben benieuwd.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een kleine club trainen is dan wel weer 180 graden anders dan hoofd jeugdopleidingen zijn bij een topclub die een koerswijziging wil inzetten.
Hij heeft in ieder geval wel de gunfactor, slimme zet.
En hij kan ook met talenten omgaan. Een Mokthar bijvoorbeeld die niet bij PSV mocht blijven en hem toch bij PEC aan het voetballen heeft gebracht (omgaan dat hij het niet gered heeft bij een topclub enzo).quote:Op zondag 17 maart 2013 22:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een kleine club trainen is dan wel weer 180 graden anders dan hoofd jeugdopleidingen zijn bij een topclub die een koerswijziging wil inzetten.
Hij heeft in ieder geval wel de gunfactor, slimme zet.
Ja, maar een kantoorfunctie is heel anders dan een veldfunctie. Hoop wel dat hij slaagten geen heimwee naar het veld krijgt.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En hij kan ook met talenten omgaan. Een Mokthar bijvoorbeeld die niet bij PSV mocht blijven en hem toch bij PEC aan het voetballen heeft gebracht (omgaan dat hij het niet gered heeft bij een topclub enzo).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |