Best sneu, daarmee bedoeld de Boer dus dat hij vandaag expres slecht moet spelen. Hopelijk krijgen we gewoon 3 puntjes gratisquote:Op zondag 17 maart 2013 13:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Of dat hij maar moet zorgen dat ze degraderen
Walgelijke opmerkingen van De Boer
Hopen dat Maher zich beledigd voelt en er 3 injast.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best sneu, daarmee bedoeld de Boer dus dat hij vandaag expres slecht moet spelen. Hopelijk krijgen we gewoon 3 puntjes gratis
Ja, Djuricic naar Benfica. Hopelijk zegt ie nee en gaat naar PSV.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef De_Pel het volgende:
Finnbogason en Djuricic deden het goed overigens gisteren. Al nieuwe (miljoenen)transfergeruchten?
De Boerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:46 schreef Zorro het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)-vraagprijs-zakt.htm
Verschil ajax en PSV: PSV zegt dat Maher te duur is, dat gaan ze niet betalen. Punt. Ajax zegt dat Maher te duur is en de speler maar vervelend moet gaan doen bij zijn club om de prijs omlaag te krijgen.![]()
![]()
Dat jullie nog wel een miljoentje of 8 overhebben voor djuricic is natuurlijk algemeen bekend, al heb ik er al een tijdje niets meer van gehoord. Dat Brands zich nog niet hard gemaakt heeft voor Finnbogason verbaast me eigenlijk flink.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, Djuricic naar Benfica. Hopelijk zegt ie nee en gaat naar PSV.
Waarom zou hij? We hebben Locadiaquote:Op zondag 17 maart 2013 13:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat jullie nog wel een miljoentje of 8 overhebben voor djuricic is natuurlijk algemeen bekend, al heb ik er al een tijdje niets meer van gehoord. Dat Brands zich nog niet hard gemaakt heeft voor Finnbogason verbaast me eigenlijk flink.
Is niet voor het eerst dat de boer weer eens vlak voor een wedstrijd (waar de speler in kwestie speelt) ff dit soort dingen roept.quote:
De Boer is daar inderdaad erg triest in. Is voor de wedstrijd te vaak met zijn tegenstander bezig, doet een beetje zielig aan.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Is niet voor het eerst dat de boer weer eens vlak voor een wedstrijd (waar de speler in kwestie speelt) ff dit soort dingen roept.
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik dacht dat dit het PSV topic was. Het lijkt hier over Frank de Boer te gaan
Ja, helaas blijven we over debielen praten Brands, de Boer en Marcelo.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik dacht dat dit het PSV topic was. Het lijkt hier over Frank de Boer te gaan
PSV kent vast en zeker nog wel een wethouder die mee wil denken.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef De_Pel het volgende:
Finnbogason en Djuricic deden het goed overigens gisteren. Al nieuwe (miljoenen)transfergeruchten?
Hahaha, vanwege de gemeentesteun. Hahaha. Goede grap.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:08 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
PSV kent vast en zeker nog wel een wethouder die mee wil denken.
De Boer is geen debiel. Zijn uitspraken over Maher zijn dat wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:15 schreef Ramboetan het volgende:
Frank de Boer een debiel vinden is erg triest, maar iedereen mag vinden wat hij vindt.
Je denk dat ze er bij PSV niet hetzelfde over denken?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zijn uitspraken over Maher zijn dat wel.
Misschien wel, ik weet het niet. Maar er is een wezenlijk verschil tussen het denken en iemand concreet aansporen om rotzooi te trappen bij zijn club. Dat laatste heeft PSV nooit gedaan en zal het ook nooit doen.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:21 schreef Devv het volgende:
[..]
Je denk dat ze er bij PSV niet hetzelfde over denken?
Daarnaast heeft ajax dat regelmatig al gedaan in het verleden.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Misschien wel, ik weet het niet. Maar er is een wezenlijk verschil tussen het denken en iemand concreet aansporen om rotzooi te trappen bij zijn club. Dat laatste heeft PSV nooit gedaan en zal het ook nooit doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |