Neuh, ik zou het niet raar vinden als hij hierom een schorsing krijgt. Niet direct beginnen te janken.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij tilt zijn arm pas op op het moment dat Sneijder in zijn buurt komt, dus dan heb je denk ik als enige bedoeling hem te raken.
Maar goed, er praten hier al weer mensen zijn actie goed....
Dit stelt geen reet voor, maargoed ik kijk door een bril volgens een paar..quote:Op maandag 18 maart 2013 10:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Neuh, ik zou het niet raar vinden als hij hierom een schorsing krijgt. Niet direct beginnen te janken.
Ik heb alleen wel eens mensen echt stoten uit zien delen met hun elleboog, wat dit voor moet stellen weet ik niet.
Ah ik jank niet hoor. Ik vind het alleen treffend dat bepaalde figuren dit weer bagatelliseren.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Neuh, ik zou het niet raar vinden als hij hierom een schorsing krijgt. Niet direct beginnen te janken.
Ik heb alleen wel eens mensen echt stoten uit zien delen met hun elleboog, wat dit voor moet stellen weet ik niet.
Je jankt continu als PSV negatief in het nieuws staat joh. Valt me heel erg op.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah ik jank niet hoor. Ik vind het alleen treffend dat bepaalde figuren dit weer bagatelliseren.
Ah, dan zal het wel aan mij liggen!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je jankt continu als PSV negatief in het nieuws staat joh. Valt me heel erg op.
Nee, niet proberen om te draaien. Ik heb over de Chase die hier alleen maar te vinden is als er iets bij PSV niet goed is. Valt me de laatste heel erg op. Nou, prettige dag verder ik gaquote:Op maandag 18 maart 2013 10:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, dan zal het wel aan mij liggen!
Dan moet je misschien wat beter opletten. Ik ben hier eigenlijk regelmatig. Het is eigenlijk zo dat het je misschien nu meer opvalt omdat PSV de laatste tijd weer wat negatiever in het nieuws is omdat de meeste zich weer als debielen gedragenquote:Op maandag 18 maart 2013 10:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, niet proberen om te draaien. Ik heb over de Chase die hier alleen maar te vinden is als er iets bij PSV niet goed is. Valt me de laatste heel erg op. Nou, prettige dag verder ik ga
Ik vind hem juist samen met Tarado en Caland de enige niet-PSV'ers die vaak iets nuttigs bijdragen aan dit topic.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, niet proberen om te draaien. Ik heb over de Chase die hier alleen maar te vinden is als er iets bij PSV niet goed is. Valt me de laatste heel erg op. Nou, prettige dag verder ik ga
Ik denk ook heel eerlijk gezegd dat je anders had gereageerd als Suarez dit had gedaan.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit stelt geen reet voor, maargoed ik kijk door een bril volgens een paar..
Dat zeg ik ook nie..quote:Op maandag 18 maart 2013 10:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind hem juist samen met Tarado en Caland de enige niet-PSV'ers die vaak iets nuttigs bijdragen aan dit topic.
Iets over Cocu waarschijnlijk. Of het feit dat Faber weg gaat. Of de 2e kandidaat naast Langerer.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nie..
Maar lees dat VI heet nieuws over PSV heeft vanavond. Ben benieuwd
Met Tarado ben ik het eens. Chase en Caland lopen ook wel heel regelmatig te trollen. Maar ze zijn niet zo droeftoeterig als die Jordiii en ajacied112.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind hem juist samen met Tarado en Caland de enige niet-PSV'ers die vaak iets nuttigs bijdragen aan dit topic.
Wordt ook wel makkelijk gehapt door sommige users.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:17 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Met Tarado ben ik het eens. Chase en Caland lopen ook wel heel regelmatig te trollen. Maar ze zijn niet zo droeftoeterig als die Jordiii en ajacied112.
Dan ben ik wel benieuwd naar die trollposts van mijquote:Op maandag 18 maart 2013 11:17 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Met Tarado ben ik het eens. Chase en Caland lopen ook wel heel regelmatig te trollen. Maar ze zijn niet zo droeftoeterig als die Jordiii en ajacied112.
Calandquote:Op maandag 18 maart 2013 10:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heyquote:Op maandag 18 maart 2013 10:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind hem juist samen met The Don, Tarado en Caland de enige niet-PSV'ers die vaak iets nuttigs bijdragen aan dit topic.
Jezelf quoten.quote:
Ik heb het aangepast. Excuses.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind alleen Doublepain wat toevoegen.
Tuurlijk niet, wat denk je wel niet van mijquote:Op maandag 18 maart 2013 11:08 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik denk ook heel eerlijk gezegd dat je anders had gereageerd als Suarez dit had gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal je er in het vervolg op wijzen. Maar doorgaans ben je best en toffe peer. Voor een neus dan.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar die trollposts van mij![]()
Als je ze mij laat zien kan ik er misschien wat aan veranderen.
De enige die ik af en toe laat happen is tompsv, maar dat is ook zo makkelijk
Zou het ook niet beter zijn om te wijzen naar Mertens? Als hij die domme actie gewoon niet doet dan heft die rioolkrant niets om over te beginnen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:30 schreef Scarface88 het volgende:
Ik wist op voorhand alweer dat de Telegraaf (Valentijn Driessen) over Mertens zouden berichtenWat een triest figuur is dat zeg. Het begint een beetje een sport an sich te worden van die walgelijke rioolkrant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |