Dank u.quote:
Toivonen in ieder geval.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dank u.
Hebben jullie naast de Nederlanders en Mertens nog andere internationals die voor de komende week zijn opgeroepen?
Omdat er selectief "overtredingen" worden belicht en een overtredingen van een bepaalde club altijd met de mantel der liefde wordt bedekt.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zou het ook niet beter zijn om te wijzen naar Mertens? Als hij die domme actie gewoon niet doet dan heft die rioolkrant niets om over te beginnen.
Toivonen hè.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dank u.
Hebben jullie naast de Nederlanders en Mertens nog andere internationals die voor de komende week zijn opgeroepen?
Dat kan misschien wel zo zijn maar dat doet er toch niets aan af dat de fout gewoon bij Mertens ligt?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Omdat er selectief "overtredingen" worden belicht en een overtredingen van een bepaalde club altijd met de mantel der liefde wordt bedekt.
Wow, is die meteen opgeroepen? Heeft hij dus gerevalideerd voor het nationale team...quote:
Wutquote:Op maandag 18 maart 2013 11:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toivonen hè.
En Waterman voor Aruba.
Ajacied442 zou hier een plaatje van Calimero onder zettenquote:Op maandag 18 maart 2013 10:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De Telegraaf helpt natuurlijk ook een handje mee.
Dat is makkelijk gezegd, elke wedstrijd worden zulke "overtredingen" gemaakt, maar bij PSV wordt het altijd enorm opgeblazen door de Telegraaf en de NOS. Overtredingen tussen haakjes want er is net zoals bij Marcelo weer niks aan de hand, er zijn genoeg zwaardere overtredingen per speelronde die geen enkele media aandacht krijgen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat kan misschien wel zo zijn maar dat doet er toch niets aan af dat de fout gewoon bij Mertens ligt?
Eerst naar jezelf kijken, dan pas naar andere wijzen.
Ik ben het absoluut niet met je eens dat elke wedstrijd zulke overtredingen gemaakt worden. Er is geen bal in de buurt en hij vangt hem met zijn arm/elleboog op.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat is makkelijk gezegd, elke wedstrijd worden zulke "overtredingen" gemaakt, maar bij PSV wordt het altijd enorm opgeblazen door de Telegraaf en de NOS. Overtredingen tussen haakjes want er is net zoals bij Marcelo weer niks aan de hand, er zijn genoeg zwaardere overtredingen per speelronde die geen enkele media aandacht krijgen.
In before Calimero.
Nou ja, het is toch algemeen bekend dat De Telegraaf een ontzettende rioolkrant is en alles aanpakt om Ajax in een goed daglicht te stellen en de concurrenten niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ajacied442 zou hier een plaatje van Calimero onder zetten
is goed steve.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben het absoluut niet met je eens dat elke wedstrijd zulke overtredingen gemaakt worden. Er is geen bal in de buurt en hij vangt hem met zijn arm/elleboog op.
Ik vind echt dat je schromelijk overdrijft nu en je vooral in de slachtofferrol wegzet, wat absoluut niet nodig is.
Gewoon hopen dat er geen onderzoek komt en dan kom je goed weg, zo niet "that's football"
Het zijn gewoon feiten, heb een paar maanden terug toen er zoveel commotie was met Marcelo en Hoesen tijdens Ajax - PSV in dit topic toen een paar voorbeelden aangehaald van selectief belichten door diverse media. Er waren speelrondes ervoor, in die speelronde en speelrondes erna veel zwaardere overtredingen niet belicht. Ook de straf die volgde voor Marcelo viel hoger uit dan een vergelijkebare overtreding van een andere club en hoger dan een veel zwaardere overtreding van weer een andere club. Het is allemaal totale willekeur waar geen pijl op te trekken valt.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben het absoluut niet met je eens dat elke wedstrijd zulke overtredingen gemaakt worden. Er is geen bal in de buurt en hij vangt hem met zijn arm/elleboog op.
Ik vind echt dat je schromelijk overdrijft nu en je vooral in de slachtofferrol wegzet, wat absoluut niet nodig is.
Gewoon hopen dat er geen onderzoek komt en dan kom je goed weg, zo niet "that's football"
Over dodelijk vermoeiende trolls gesproken. Ik zou graag mijn kalashnikov een keer leegschieten.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef Tyron het volgende:
wie denken jullie dat kampioen wordt, ajax of feyenoord?
Dat het willekeur is dat kan denk ik ook niemand ontkennen. Ik vind alleen dat je te veel doet alsof PSV alleen benadeelt wordt. Dat siert je niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon feiten, heb een paar maanden terug toen er zoveel commotie was met Marcelo en Hoesen tijdens Ajax - PSV in dit topic toen een paar voorbeelden aangehaald van selectief belichten door diverse media. Er waren speelrondes ervoor, in die speelronde en speelrondes erna veel zwaardere overtredingen niet belicht. Ook de straf die volgde voor Marcelo viel hoger uit dan een vergelijkebare overtreding van een andere club en zelfs lichter dan een veel zwaardere overtreding van weer een andere club. Het is allemaal totale willekeur waar geen pijl op te trekken valt.
Het is allemaal inconsequent, als er maar genoeg media aandacht is kan de aanklager KNVB er niet omheen en volgt er altijd een onderzoek, missie geslaagd.
psv'rsquote:Op maandag 18 maart 2013 12:10 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Over dodelijk vermoeiende trolls gesproken. Ik zou graag mijn kalashnikov een keer leegschieten.
Reageer er dan niet op.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:10 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Over dodelijk vermoeiende trolls gesproken. Ik zou graag mijn kalashnikov een keer leegschieten.
Niet iedere PSV'er is zo hoor. Kijk eens naar bijvoorbeeld een Toivonen. Toonbeeld van de sport.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
psv'rs![]()
de één tikt een ruit in, de ander zoekt een andere speler op, jij wilt je wapen leeg schieten op andere mensen![]()
misselijk volk
Daarom zei ik ook in before calimeroquote:Op maandag 18 maart 2013 12:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat het willekeur is dat kan denk ik ook niemand ontkennen. Ik vind alleen dat je te veel doet alsof PSV alleen benadeelt wordt. Dat siert je niet.
Zolang het mensen zijn zijn ze beïnvloedbaar. Daar kan je gewoon niets tegen doen. Helemaal omdat er ook zo vaak context bij komt kijken is het ook vaak niet 1 op 1 vergelijkbaar bij situaties.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook in before calimeroIk vind straffen prima als het maar consequent gebeurt. De KNVB aanklager zou onafhankelijk moeten zijn en zich niet laten beïnvloeden door de media aandacht die een bepaalde overtreding krijgt.
Haha, Caland zegt ie. Lees ik dit goed?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind hem juist samen met Tarado en Caland de enige niet-PSV'ers die vaak iets nuttigs bijdragen aan dit topic.
Is best duidelijk eigenlijk. Maar we hebben 2 uitwedstrijden voor de boeg, dus maakt het niet zo veel uit.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die het beeld niet hebben gezien.
Zal mij niets verbazen als hij 3 wedstrijden krijgt, mocht hij schuldig bevonden worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is best duidelijk eigenlijk. Maar we hebben 2 uitwedstrijden voor de boeg, dus maakt het niet zo veel uit.
Ik verwacht eigenlijk 2 wedstrijden schorsing en 1 voorwaardelijk, omdat hij hier niet voor bekent staat.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zal mij niets verbazen als hij 3 wedstrijden krijgt, mocht hij schuldig bevonden worden.
Hoho. Ik heb niets gezegd over schieten op andere mensen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
psv'rs![]()
de één tikt een ruit in, de ander zoekt een andere speler op, jij wilt je wapen leeg schieten op andere mensen![]()
misselijk volk
Ik verwacht eigenlijk geen schorsing, omdat ik geen belastende verklaring verwacht.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk 2 wedstrijden schorsing en 1 voorwaardelijk, omdat hij hier niet voor bekent staat.
Wat wordt PSV dan toch weer gematst. Een speler van FC Zwolle zou daarvoor wel geschorst worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk geen schorsing, omdat ik geen belastende verklaring verwacht.
Denk van niet. Spelers van PEC Zwolle hebben meer pech.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat wordt PSV dan toch weer gematst. Een speler van FC Zwolle zou daarvoor wel geschorst worden.
Sneijder hoeft alleen maar te bevestigen dat hij geraakt is (dat kan hij moeilijk ontkennen)quote:Op maandag 18 maart 2013 12:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk geen schorsing, omdat ik geen belastende verklaring verwacht.
Eerst Toivonen die wegkomt zonder schorsing en nu Mertens. KNBB!!!!!quote:Op maandag 18 maart 2013 12:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk van niet. Spelers van PEC Zwolle hebben meer pech.
KNBBquote:Op maandag 18 maart 2013 12:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat wordt PSV dan toch weer gematst. Een speler van FC Zwolle zou daarvoor wel geschorst worden.
Serieus? Hij moet toch ook iets vermelden in de trant van: opzet/pijn/punt elleboog etcetc?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sneijder hoeft alleen maar te bevestigen dat hij geraakt is (dat kan hij moeilijk ontkennen)
Die logica ontgaat mij eigenlijk een beetje.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:39 schreef Buitendam het volgende:
Domme actie van Mertens, maar Depay kreeg toch ook een tik en geen penalty? Niet dat het identieke gevallen zijn, maar Mertens deelt een tik uit en krijgt geen schorsing dan tel je daarbij op dat Depay een schop krijgt en geen penalty = opgeheven.
In het geval van Hoesen was het zo, die gaf alleen aan dat hij geraakt was, (ook dat was niet te ontkennen)quote:Op maandag 18 maart 2013 12:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
KNBB
[..]
Serieus? Hij moet toch ook iets vermelden in de trant van: opzet/pijn/punt elleboog etcetc?
Hmm, oke. Apart. Misschien is ie wel niet echt vol geraakt danquote:Op maandag 18 maart 2013 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het geval van Hoesen was het zo, die gaf alleen aan dat hij geraakt was, (ook dat was niet te ontkennen)
Dat het een domme actie was, maar PSV is in principe tijdens de wedstrijd ook al benadeeld. Was een zuivere penalty. Niet dat de actie van Mertens daarmee goed te praten valt, maar het heft elkaar in mijn ogen wel op.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die logica ontgaat mij eigenlijk een beetje.
Maakt niet zo veel uit eigenlijk. 2 uitwedstrijden en 1 topwedstrijd. We spelen met Mertens dan altijd met 10 man.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hmm, oke. Apart. Misschien is ie wel niet echt vol geraakt dan![]()
Nee oke, dan kan er wel eens een schorsing volgen ja.
Ben hier niet mee eens. Dit is overduidelijk een elleboogstoot. Het is gewoon een onnatuurlijke beweging.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:43 schreef Buitendam het volgende:
Ook omdat het gewoon geen echte stoot met de elleboog was. Als Sneijder de kans had om 2 tanden te verliezen heb je een punt, maar in ieder kopduel komen dit soort geheven armen voor. Als je die allemaal moet schorsen...
Ik vind dit echt een debiele redenering maar goed.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat het een domme actie was, maar PSV is in principe tijdens de wedstrijd ook al benadeeld. Was een zuivere penalty. Niet dat de actie van Mertens daarmee goed te praten valt, maar het heft elkaar in mijn ogen wel op.
Ook omdat het gewoon geen echte stoot met de elleboog was. Als Sneijder de kans had om 2 tanden te verliezen heb je een punt, maar in ieder kopduel komen dit soort geheven armen voor. Als je die allemaal moet schorsen...
Wat een kolder.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat het een domme actie was, maar PSV is in principe tijdens de wedstrijd ook al benadeeld. Was een zuivere penalty. Niet dat de actie van Mertens daarmee goed te praten valt, maar het heft elkaar in mijn ogen wel op.
Jij bent de aanklager?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het geval van Hoesen was het zo, die gaf alleen aan dat hij geraakt was, (ook dat was niet te ontkennen)
Nee, want zoals ik zeg: als het een ferme stoot was met de elleboog waardoor Sneijder twee tanden mist heb je een punt. Ik vind dit een onnatuurlijk beweging: misschien verwacht ie de bal en wil zich breed maken.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een debiele redenering maar goed.
Je moet die 2 dingen gewoon apart zien en het ene heft het andere niet op.
Dus als NAC (Om maar een voorbeeld te noemen) een penalty niet krijgt en een speler van NAC later een kopstoot uitdeelt dan moet die kopstoot achteraf maar niet bestraft worden?
In topwedstrijden wil hij nog wel eens gevaarlijk doen andersquote:Op maandag 18 maart 2013 12:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maakt niet zo veel uit eigenlijk. 2 uitwedstrijden en 1 topwedstrijd. We spelen met Mertens dan altijd met 10 man.
Hmm. Ik heb vernomen dat Ajax contact heeft gelegd na dat incident.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik heb dat zo vernomen
Nee dat wordt er snel van gemaaktquote:Op maandag 18 maart 2013 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb vernomen dat Ajax contact heeft gelegd na dat incident.
Matavz heeft volgens mij zijn krediet wat verspeelt.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:47 schreef mrstylo het volgende:
Maar maakt niet zoveel uit. We zien dan Depay.
[ afbeelding ]
Of zal Advocaat zo spelen:
Lens - Matavz - Wijnaldum?
Zoiets had ik ook gehoord inderdaaquote:Op maandag 18 maart 2013 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb vernomen dat Ajax contact heeft gelegd na dat incident.
Ik vind dit een beetje een vreemde gedachte van je en je zegt wel dat je het niet wil goedpraten maar vervolgens doe je het tochquote:Op maandag 18 maart 2013 12:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, want zoals ik zeg: als het een ferme stoot was met de elleboog waardoor Sneijder twee tanden mist heb je een punt. Ik vind dit een onnatuurlijk beweging: misschien verwacht ie de bal en wil zich breed maken.
Ik haal hier niet echt de intentie uit om iemand een knal te verkopen dus dan vind ik schorsing niet echt een oplossing.
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:47 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:47 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat we dan met Locadia spelen. Hij is niet zo goed met rug naar het doel.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Matavz heeft volgens mij zijn krediet wat verspeelt.
Dat wordt het uiteraard al snel maar het is normaal dat de aanklager contact opneemt met betrokken partijen en niet andersomquote:Op maandag 18 maart 2013 12:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook gehoord inderdaa
Nee, helemaal niet. Het is een domme actie van Mertens omdat je weet dat alles en iedereen op je let, dan moet je de duels ingaan met dat in het achterhoofd met een 2-0 voorsprong, maar in feite gebeurt er niet zo veel.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een vreemde gedachte van je en je zegt wel dat je het niet wil goedpraten maar vervolgens doe je het toch
Ja, ik weet het ook niet hoor. Verneem altijd 3 verschillende verhalen in dit soort gevallen, maar uiteindelijk boeit het me niet zoveel. Sowieso een schorsing krijgen voor met een armpje te zwaaien vind ik al overdreven. Maar als het een ajacied was geweest, had ik als eerste, de KNVB persoonlijk opgebeld natuurlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wordt het uiteraard al snel maar het is normaal dat de aanklager contact opneemt met betrokken partijen en niet andersom
Vanmiddag zijn er ook users die zeggen dat hij sneijder onthoofd heeft.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er wordt net gedaan alsof Mertens zijn kaak heeft gebroken
Ben jij zn dokter?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat dit wel het geval is. Wanneer dit ergens niet goed te zien is. Kan me herinneren dat een PSV'er eens een ontlastende verklaring heeft gegeven terwijl een Ajacied in dezelfde wedstrijd een belastende verklaring af gaf.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wordt het uiteraard al snel maar het is normaal dat de aanklager contact opneemt met betrokken partijen en niet andersom
Heeft Mertens zijn kaak gebroken?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schrammretje. Move along there is nothing to see here.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft Mertens zijn kaak gebroken?
Gewoon de Telegraaf mailen. Staat het zo online.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:57 schreef mrstylo het volgende:
Ik zag Marcelo ook een elleboog stoot geven. Waar kan ik dit aangeven? Het was zo erg, dat hij ongeveer 7 wedstrijden geschorst moet worden.
I.S.Swart@KNVB.nlquote:Op maandag 18 maart 2013 12:57 schreef mrstylo het volgende:
Ik zag Marcelo ook een elleboog stoot geven. Waar kan ik dit aangeven? Het was zo erg, dat hij ongeveer 7 wedstrijden geschorst moet worden.
Zou best kunnen, maar in het geval van Hoesen was het zo, (al is de aanklager misschien wel aangestuurd door de Telegraaf)quote:Op maandag 18 maart 2013 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat dit wel het geval is. Wanneer dit ergens niet goed te zien is. Kan me herinneren dat een PSV'er eens een ontlastende verklaring heeft gegeven terwijl een Ajacied in dezelfde wedstrijd een belastende verklaring af gaf.
Ik zal eens kijken of ik daar nog iets over kan vinden.
Ohja, in die tijd dat PSV ook nooit in beroep gingquote:Op maandag 18 maart 2013 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat een PSV'er eens een ontlastende verklaring heeft gegeven terwijl een Ajacied in dezelfde wedstrijd een belastende verklaring af gaf.
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:46 schreef Chase_Utley het volgende:
Vooronderzoek naar actie Dries Mertens
De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar de actie van Dries Mertens tijdens de wedstrijd PSV – RKC Waalwijk op zaterdag 16 maart jl. De speler van PSV zou een slaande beweging in de richting van Rodney Sneijder (RKC Waalwijk) hebben gemaakt.
De aanklager heeft bij beide clubs verklaringen opgevraagd. Zij hebben tot dinsdag de tijd om te reageren.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_naar_Mertens__.html
De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar de actie van Dries Mertens tijdens de wedstrijd PSV – RKC Waalwijk op zaterdag 16 maart jl. De speler van PSV zou een slaande beweging in de richting van Rodney Sneijder (RKC Waalwijk) hebben gemaakt.
De aanklager heeft bij beide clubs verklaringen opgevraagd. Zij hebben tot dinsdag de tijd om te reageren.
Te voorspelbaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:46 schreef Chase_Utley het volgende:
Ben je nu aan het feesten?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:46 schreef Chase_Utley het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |