abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124202066
quote:
3s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:47 schreef mrstylo het volgende:
Maar maakt niet zoveel uit. We zien dan Depay. _O_

[ afbeelding ]

Of zal Advocaat zo spelen:
Lens - Matavz - Wijnaldum?
_O- :D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_124202094
quote:
3s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:47 schreef mrstylo het volgende:
Maar maakt niet zoveel uit. We zien dan Depay. _O_

[ afbeelding ]

Of zal Advocaat zo spelen:
Lens - Matavz - Wijnaldum?
:D
pi_124202098
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Matavz heeft volgens mij zijn krediet wat verspeelt.
Ik hoop niet dat we dan met Locadia spelen. Hij is niet zo goed met rug naar het doel.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  maandag 18 maart 2013 @ 12:50:48 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124202108
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zoiets had ik ook gehoord inderdaa
Dat wordt het uiteraard al snel maar het is normaal dat de aanklager contact opneemt met betrokken partijen en niet andersom
  maandag 18 maart 2013 @ 12:52:36 #280
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_124202165
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:49 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik vind dit een beetje een vreemde gedachte van je en je zegt wel dat je het niet wil goedpraten maar vervolgens doe je het toch :D
Nee, helemaal niet. Het is een domme actie van Mertens omdat je weet dat alles en iedereen op je let, dan moet je de duels ingaan met dat in het achterhoofd met een 2-0 voorsprong, maar in feite gebeurt er niet zo veel.

Als Mertens die gozer een elleboog verkoopt: direct schorsen. Collega's elleboogjes geven is te treurig voor woorden, of hij nou een PSV'er, Ajacied of wat dan ook is. Maar als je andere momenten in de wedstrijd bekijkt: Depay krijgt geen penalty, Sneijder geeft van Bommel een enorme veeg in de 89e minuut waarop van Bommel de scheidsrechter maant om de kaart op zak te houden.

Dat is een beetje mijn punt; als er niet zo veel aan de hand is, niet direct elkaar proberen het maximale aan te naaien. Geen penalty, geen kaart voor Sneijder, maar hier is ook niet echt veel aan de hand dus ook die schorsing is wat mij betreft te veel van het goeie.
Dit, dus.
pi_124202201
Er wordt net gedaan alsof Mertens zijn kaak heeft gebroken
pi_124202222
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat wordt het uiteraard al snel maar het is normaal dat de aanklager contact opneemt met betrokken partijen en niet andersom
Ja, ik weet het ook niet hoor. Verneem altijd 3 verschillende verhalen in dit soort gevallen, maar uiteindelijk boeit het me niet zoveel. Sowieso een schorsing krijgen voor met een armpje te zwaaien vind ik al overdreven. Maar als het een ajacied was geweest, had ik als eerste, de KNVB persoonlijk opgebeld natuurlijk ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 18 maart 2013 @ 12:54:37 #283
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_124202227
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanmiddag zijn er ook users die zeggen dat hij sneijder onthoofd heeft.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_124202248
quote:
Ben jij zn dokter?
pi_124202276
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat dit wel het geval is. Wanneer dit ergens niet goed te zien is. Kan me herinneren dat een PSV'er eens een ontlastende verklaring heeft gegeven terwijl een Ajacied in dezelfde wedstrijd een belastende verklaring af gaf.

Ik zal eens kijken of ik daar nog iets over kan vinden.
pi_124202282
quote:
Heeft Mertens zijn kaak gebroken? :o
pi_124202324
Ik zag Marcelo ook een elleboog stoot geven. Waar kan ik dit aangeven? Het was zo erg, dat hij ongeveer 7 wedstrijden geschorst moet worden.
pi_124202339
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:56 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Heeft Mertens zijn kaak gebroken? :o
Schrammretje. Move along there is nothing to see here.
pi_124202355
quote:
3s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:57 schreef mrstylo het volgende:
Ik zag Marcelo ook een elleboog stoot geven. Waar kan ik dit aangeven? Het was zo erg, dat hij ongeveer 7 wedstrijden geschorst moet worden.
Gewoon de Telegraaf mailen. Staat het zo online.
pi_124202398
quote:
3s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:57 schreef mrstylo het volgende:
I.S.Swart@KNVB.nl

Of anders stuur je er een naar de Telgraaf. Komt wel goed :*
  maandag 18 maart 2013 @ 12:59:45 #291
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124202401
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat dit wel het geval is. Wanneer dit ergens niet goed te zien is. Kan me herinneren dat een PSV'er eens een ontlastende verklaring heeft gegeven terwijl een Ajacied in dezelfde wedstrijd een belastende verklaring af gaf.

Ik zal eens kijken of ik daar nog iets over kan vinden.
Zou best kunnen, maar in het geval van Hoesen was het zo, (al is de aanklager misschien wel aangestuurd door de Telegraaf)
pi_124202453
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Kan me herinneren dat een PSV'er eens een ontlastende verklaring heeft gegeven terwijl een Ajacied in dezelfde wedstrijd een belastende verklaring af gaf.
Ohja, in die tijd dat PSV ook nooit in beroep ging :r
pi_124203377
Voor het nieuwe topic:

Goede aktie ook van Strootstoot.
pi_124203942
Vooronderzoek naar actie Dries Mertens

De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar de actie van Dries Mertens tijdens de wedstrijd PSV – RKC Waalwijk op zaterdag 16 maart jl. De speler van PSV zou een slaande beweging in de richting van Rodney Sneijder (RKC Waalwijk) hebben gemaakt.

De aanklager heeft bij beide clubs verklaringen opgevraagd. Zij hebben tot dinsdag de tijd om te reageren.

http://www.telegraaf.nl/t(...)_naar_Mertens__.html
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_124203968
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:46 schreef Chase_Utley het volgende:

De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar de actie van Dries Mertens tijdens de wedstrijd PSV – RKC Waalwijk op zaterdag 16 maart jl. De speler van PSV zou een slaande beweging in de richting van Rodney Sneijder (RKC Waalwijk) hebben gemaakt.

De aanklager heeft bij beide clubs verklaringen opgevraagd. Zij hebben tot dinsdag de tijd om te reageren.

_O- _O_
pi_124203977
quote:

_O-
pi_124204027
quote:

Te voorspelbaar.
pi_124204033
quote:

Ben je nu aan het feesten?
pi_124204051
quote:

:D _O-
pi_124204053
Alle Ajacieden zijn bang voor Mertens. Mooi man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')