quote:Op maandag 18 maart 2013 12:47 schreef mrstylo het volgende:
Maar maakt niet zoveel uit. We zien dan Depay.
[ afbeelding ]
Of zal Advocaat zo spelen:
Lens - Matavz - Wijnaldum?
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:47 schreef mrstylo het volgende:
Maar maakt niet zoveel uit. We zien dan Depay.
[ afbeelding ]
Of zal Advocaat zo spelen:
Lens - Matavz - Wijnaldum?
Ik hoop niet dat we dan met Locadia spelen. Hij is niet zo goed met rug naar het doel.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Matavz heeft volgens mij zijn krediet wat verspeelt.
Dat wordt het uiteraard al snel maar het is normaal dat de aanklager contact opneemt met betrokken partijen en niet andersomquote:Op maandag 18 maart 2013 12:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook gehoord inderdaa
Nee, helemaal niet. Het is een domme actie van Mertens omdat je weet dat alles en iedereen op je let, dan moet je de duels ingaan met dat in het achterhoofd met een 2-0 voorsprong, maar in feite gebeurt er niet zo veel.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een vreemde gedachte van je en je zegt wel dat je het niet wil goedpraten maar vervolgens doe je het toch
Ja, ik weet het ook niet hoor. Verneem altijd 3 verschillende verhalen in dit soort gevallen, maar uiteindelijk boeit het me niet zoveel. Sowieso een schorsing krijgen voor met een armpje te zwaaien vind ik al overdreven. Maar als het een ajacied was geweest, had ik als eerste, de KNVB persoonlijk opgebeld natuurlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wordt het uiteraard al snel maar het is normaal dat de aanklager contact opneemt met betrokken partijen en niet andersom
Vanmiddag zijn er ook users die zeggen dat hij sneijder onthoofd heeft.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er wordt net gedaan alsof Mertens zijn kaak heeft gebroken
Ben jij zn dokter?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat dit wel het geval is. Wanneer dit ergens niet goed te zien is. Kan me herinneren dat een PSV'er eens een ontlastende verklaring heeft gegeven terwijl een Ajacied in dezelfde wedstrijd een belastende verklaring af gaf.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wordt het uiteraard al snel maar het is normaal dat de aanklager contact opneemt met betrokken partijen en niet andersom
Heeft Mertens zijn kaak gebroken?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schrammretje. Move along there is nothing to see here.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft Mertens zijn kaak gebroken?
Gewoon de Telegraaf mailen. Staat het zo online.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:57 schreef mrstylo het volgende:
Ik zag Marcelo ook een elleboog stoot geven. Waar kan ik dit aangeven? Het was zo erg, dat hij ongeveer 7 wedstrijden geschorst moet worden.
I.S.Swart@KNVB.nlquote:Op maandag 18 maart 2013 12:57 schreef mrstylo het volgende:
Ik zag Marcelo ook een elleboog stoot geven. Waar kan ik dit aangeven? Het was zo erg, dat hij ongeveer 7 wedstrijden geschorst moet worden.
Zou best kunnen, maar in het geval van Hoesen was het zo, (al is de aanklager misschien wel aangestuurd door de Telegraaf)quote:Op maandag 18 maart 2013 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat dit wel het geval is. Wanneer dit ergens niet goed te zien is. Kan me herinneren dat een PSV'er eens een ontlastende verklaring heeft gegeven terwijl een Ajacied in dezelfde wedstrijd een belastende verklaring af gaf.
Ik zal eens kijken of ik daar nog iets over kan vinden.
Ohja, in die tijd dat PSV ook nooit in beroep gingquote:Op maandag 18 maart 2013 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat een PSV'er eens een ontlastende verklaring heeft gegeven terwijl een Ajacied in dezelfde wedstrijd een belastende verklaring af gaf.
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:46 schreef Chase_Utley het volgende:
Vooronderzoek naar actie Dries Mertens
De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar de actie van Dries Mertens tijdens de wedstrijd PSV – RKC Waalwijk op zaterdag 16 maart jl. De speler van PSV zou een slaande beweging in de richting van Rodney Sneijder (RKC Waalwijk) hebben gemaakt.
De aanklager heeft bij beide clubs verklaringen opgevraagd. Zij hebben tot dinsdag de tijd om te reageren.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_naar_Mertens__.html
De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar de actie van Dries Mertens tijdens de wedstrijd PSV – RKC Waalwijk op zaterdag 16 maart jl. De speler van PSV zou een slaande beweging in de richting van Rodney Sneijder (RKC Waalwijk) hebben gemaakt.
De aanklager heeft bij beide clubs verklaringen opgevraagd. Zij hebben tot dinsdag de tijd om te reageren.
Te voorspelbaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:46 schreef Chase_Utley het volgende:
Ben je nu aan het feesten?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:46 schreef Chase_Utley het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |