Ben zelf niet zo goed in schatten. Hij heeft zelf wel gezeg op 7-8 te zitten, maar is misschien een andere foto. Zal even zoeken.quote:
Op die foto sowieso niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo goed in schatten. Hij heeft zelf wel gezeg op 7-8 te zitten, maar is misschien een andere foto. Zal even zoeken.
Op 7-8% zou je toch verwachten dat het gedeelte rond de abs veel gedefiniëerder is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lager. Met 10% krijg je neverdenooit niet zo'n definitie.
1.8 MB .png fotoquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:16 schreef Sapstengel het volgende:
Hoeveel % is dit dan ongeveer? Foto van een tijdje daarvoor.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het je mee gaat vallen als je ooit 12% gaat halenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op 7-8% zou je toch verwachten dat het gedeelte rond de abs veel gedefiniëerder is.
Hij heeft z'n schouders volgens mij erg naar voren hangen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
kvin dit niet eg een sexy back ofzo as je begrijpt wat k bedoel
Juli ~ 8%. We'll see. :pquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat het je mee gaat vallen als je ooit 12% gaat halen
Hoe ver ben je nu dan? Hopelijk weer een stuk verder dan de laatste foto?quote:
Ja is ook gewoon een back/lat spread foto.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij heeft z'n schouders volgens mij erg naar voren hangen.
VP weet ik niet exact. Stuk verder dan de laatste foto ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu dan? Hopelijk weer een stuk verder dan de laatste foto?
Je uiteindelijk gewicht op laag vp is altijd lager dan je denkt, tenzij je door-en-door getrained bent. wat is je BMI nu? 23 zo ergens?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
VP weet ik niet exact. Stuk verder dan de laatste foto ja.Zit nu op 82.5kg. Juli 2012 op 98/99. Vind dat ik erg licht wordt maar toch zit er massa, apart.
BMI heb ik echt nooit berekend.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je uiteindelijk gewicht op laag vp is altijd lager dan je denkt. wat is je BMI nu? 23 zo ergens?
1.87quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe lang ben je?
Je was 1.90 ergens toch?
BMI in combinatie met bf% is prima om in te schatten hoe iemand eruit ziet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:24 schreef Levolution het volgende:
BMI is een waardeloze maat voor BB'ers.
https://www.myspecialk.nl(...)tf67ucfyfjtaodtjqa6qquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:25 schreef 16meter het volgende:
ff me bmi checken wil niet tehoog zitte
Ja, ik had er al over nagedacht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
je BMI is 23.6.
Dus je moet nog wat vet eraf; als je per se naar 8% wil, zit je denk ik tegen BMI van 20-21 aan. Dat kan best skinny overkomen, die stats, dus ff goed kijken of je dat wil, of dat je rond 10-12% weer een bulk wil inzetten.
help mij ook met mn eerste kuur danquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, ik had er al over nagedacht.Ik kijk waar ik mij het prettigst bij voel. Ik wil minimaal de 10% halen zodat ik clean naar de 15 kan bulken. Daarna lkkr anaboluh.
succesquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, ik had er al over nagedacht.Ik kijk waar ik mij het prettigst bij voel. Ik wil minimaal de 10% halen zodat ik clean naar de 15 kan bulken. Daarna lkkr anaboluh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit staat er eigenlijk best netjes.Deathlift or Die.
Is goed mi mang. Vanaf augustus moet ik in Amsterdiggiedam zitten. :$quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
help mij ook met mn eerste kuur dan
durf alleen niet zelf injects te zette :S kom wel na damsco dan
myn bmi is 24 ik mag wel oppasse ben bijna obees :squote:Op donderdag 7 maart 2013 22:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
https://www.myspecialk.nl(...)tf67ucfyfjtaodtjqa6q
handige tool dit doe ik ook nu al 2 weken special k dieet
Ik ben benieuwd. De cravings worden wel heftiger, logisch ofc.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
succesIk vond de laatste paar % het lastigst.
Aight!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is goed mi mang. Vanaf augustus moet ik in Amsterdiggiedam zitten. :$
25,8 shit man nu wil ik doodquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
myn bmi is 24 ik mag wel oppasse ben bijna obees :s
Mijn cheatmeal (op refeed dag) is over twee weken al kardes.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:28 schreef Levolution het volgende:
Ga je na de cut ook zo'n legendary cheat meal doen? Ik wel.
niet dood willen gwn paar daagjes crashe ik drink nu 1 shake per dag van 500 kalorietjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Aight!
[..]
25,8 shit man nu wil ik dood
Fuark. Als je dit daadwerkelijk in 1 maaltijd wegkrijgt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn cheatmeal (op refeed dag) is over twee weken al kardes.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn cheatmeal (op refeed dag) is over twee weken al kardes.![]()
[ afbeelding ]
kom tot me broederquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dikke kankerhond ik hoop dat je sterft met je dikke vetnek.
Geen haat brother.quote:
True, true.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dere flexibel dieting.
If not now, then when.
Oh shit ja, daar moest ik me nog voor inschrijvenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Binnenkort is er toch weer zo'n obstacle parkour shit, alleen dan met modder?
Die vorige editie, van een ander bedrijf volgens mij, was finaal de mist ingegaan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh shit ja, daar moest ik me nog voor inschrijvenHoe heette die rotzooi ookalweer?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True, true.Cheatmeal sowieso 1x per maand en daarnaast nog 3 refeeds per maand, die ook erg leuk zijn. Refeed van zaterdag heb ik al gepland:
Ik heb helemaal geen refeed day geďntegreerd eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dere flexibel dieting.Goed plan om wel te doen?
Ben in mijn 3e week cut nu.This isn't even my final form.
Het ligt eraan hoe hard je cut/hoe hoog je deficit is en wat je VP is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen refeed day geďntegreerd eigenlijk.Goed plan om wel te doen?
Ben in mijn 3e week cut nu.
trek gewoon het bos in gekquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
Hebben jullie nog een leuk cardio workoutje voor mij morgen? Liefst beetje explosief/interval.
[..]
Geen haat brother.
Denk wel dat het een goed idee is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe hard je cut/hoe hoog je deficit is en wat je VP is.
Ik zou het in ieder geval eens in de twee weken doen. Naar wat ik begrepen heb is dat je spier glycogeen na twee weken aardig 'laag' staat als je in die twee weken goed getraind hebt. Goed moment om ze even op te vullen met carbs. En damn, lahmacun. Lang niet gehad. Sowieso dat ik er een paar van ga halen na m'n cut.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Denk wel dat het een goed idee is.
Deficit is rond 500, dieet is low-carb (geen brood, alleen rijst bij avondeten en natuurlijk groente/fruit). Semi-IF.
Binnenkort even die leptinespiegels laten knallen met lahmacun ofzo.
refeeds zijn voornamelijk nuttig als je gestalled bent. Als je lekker vet aan het vallen bent, gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen refeed day geďntegreerd eigenlijk.Goed plan om wel te doen?
Ben in mijn 3e week cut nu.
Is niet zo eenduidig te zeggen. 'flink grote maaltijd met flink veel zetmeel' is wel een goede leidraad.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:50 schreef 16meter het volgende:
hoeveel kcal moet zo'n refeed zijn dan?
en voornamelijk carbs dan?
Ik zelf begon op 600gr. carbs. Dit voer ik op of verlaag ik om de sweet spot te vinden waarbij ik m'n FAT LOSS niet hinder.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:50 schreef 16meter het volgende:
Naja, in ieder geval om die shit daar goed te houden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
ik denk dat omega-3 vetten weinig doen met je hormonen, gezien die voornamelijk uit gesatureerde vetten worden gesynthetiseerd.
quote:If there is a single nutrient that is almost impossible to achieve adequate amounts of with the modern diet (outside of the handful of people who eat a lot of fatty fish), it’s the w-3 fish oils. In a very real sense, fish oils ‘do everything’ and impact on not only overall health but help to control inflammation, promote fat oxidation, inhibit fat storage and a host of others. It’s a list of benefits that seems almost too good to be true but the research is there.
Due to their general unavailability in the food supply, supplementation is almost necessary and both pills (containing varying amounts of the active EPA/DHA) and liquids are available. Both are acceptable and some people simply prefer the liquids (which can be used on salads or in blender drinks) to pills (which often cause burps).
Years ago, flaxseed oil was suggested as a source of the essential fatty acids as it contains the parent fatty acid that can be converted into EPA/DHA. However, that conversion is exceedingly inefficient in most people (vegetarians appear to be an exception to this for some reason) and I do not feel that flax is an acceptable substitute for fish oil supplementation. I suggest that athletes find an omega-3 fatty acid source that they like and consume it daily (again, consuming cold water or fatty fish is also a possibility).
Waar zie jij het woord 'hormonen' in dit stukkie?quote:
Nergens, dat was de bedoeling ook niet. Even een toelichting voor mijn supplementatie daarvan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar zie jij het woord 'hormonen' in dit stukkie?
Gewicht gaat wel hard omlaag (ik weet het, veel vocht). Is toch een beetje eng hoor, lijkt net of je al het harde werk weggooit, ook al weet ik dat dat niet zo hard gaat. Ook al ging beendag deze week niet zo lekker.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
refeeds zijn voornamelijk nuttig als je gestalled bent. Als je lekker vet aan het vallen bent, gewoon doorgaan.
Ook lekker ja. Er zitten nog verrekte veel kcals in één sneetje brood.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:27 schreef Levolution het volgende:
Correctie, bruin brood met kaas en mosterd.
gwn iifym doen man is elke meal tsjieten als je dat wilquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:50 schreef 16meter het volgende:
Fuck tanden bleken, fuck Melanotan II, dit is de shit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:56 schreef ZetaOS het volgende:
Vandaag ga ik mijzelf in de brand steken tegen rimpels en vet.
http://www.telegraaf.nl/vrouw/21366672/__Tegen_rimpels__gezicht_in_de_hens__.html
"Best pittig worstje!"quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga ook sowieso zelf pizza's maken in m'n bulk.Heb het al eens gedaan en was verrassend lekker.
CUL / [Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #16
Brood kun je ook bakken. Zitten erg lekkere tussen!
CUL / Brood bakken in de oven #10: Als zoetje broodjes..
Dit. Honderd keer lekkerder dan wat je in eeb winkel koopt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga ook sowieso zelf pizza's maken in m'n bulk.Heb het al eens gedaan en was verrassend lekker.
CUL / [Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #16
Brood kun je ook bakken. Zitten erg lekkere tussen!
CUL / Brood bakken in de oven #10: Als zoetje broodjes..
Mastermind.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:28 schreef Levolution het volgende:
Je kan ook gewoon lahmacun maken. Deeg gewoon wat dunner uitrollen.
2010: http://www.bodyrecomposit(...)plements-part-1.htmlquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoe oud is dit? Recente onderzoeken zikn iets minder positief.
Had dat gezeik een aantal jaren geleden ook. Kreeg een keuring op me werk. Woog 104kg @ 1.90m. Gaat zo'n wijf lopen zeiken dat je af moet vallen. OK, ik was niet kurkdroog, maar zeker wel strak.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
myn bmi is 24 ik mag wel oppasse ben bijna obees :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te hoge test. levels doet rare dingen met jequote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik zie niet wat dit geval met een gym te maken heeft.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Had dat gezeik een aantal jaren geleden ook. Kreeg een keuring op me werk. Woog 104kg @ 1.90m. Gaat zo'n wijf lopen zeiken dat je af moet vallen. OK, ik was niet kurkdroog, maar zeker wel strak.En toen heb je hem er lafjes tegenaan gelegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
geen tetten.quote:
Nee. Niet tot iets Russisch i.i.g.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:10 schreef Levolution het volgende:
Wat is dat voor gezeik op de gym chick, zien jullie wel waartoe ze in staat is?
Taarten met abel ftwquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:19 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga sws een taart van rudolf bakery maken als ik ga refeeden
Ha, kom maar door! Heb wel interesse.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand trouwens interesse in wat van deze blikjes? 35 gr. protein per blikje. Ik ben zelf benieuwd naar de smaak en als er animo is dan laat ik er een hoop shippen.
[ afbeelding ]
Cookies 'n Creme
Frosty Chocolate
Vanilla Cream
Banana Cream
Strawberry Cream
Chocolate Mint
Dus jij accepteert het blind, zonder te weten wat het is?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ha, kom maar door! Heb wel interesse.
Jij onderzoekt elk product grondig in jouw home-lab?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dus jij accepteert het blind, zonder te weten wat het is?
Voor hetzelfde geld is het een partij afgekeurde Chinese babyvoeding die aangelengd met Chinees slootwater en geur, kleur en meurstoffen nu in een hip blikje gedumpt wordt.
Als er minimaal 10 mensen uit dit en het BB topic willen, dan zal ik eens kijken wat het in totaal gaat kosten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ha, kom maar door! Heb wel interesse.
Serieus? Ik ben altijd jelly op de Amerikanen dat ze zoveel gemaksvoedsel hebben of speciale varianten van bijvoorbeeld ijs en cereal. Ik eet op refeed dagen zelf Balans van cruesli, een betere kon ik niet vinden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:12 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt die dingen ook bij De Tuinen of B&F shop of XXL kopen he, misschien wel goedkoper?
Nee, maar ik kijk wel even of het een merk is dat bekend is / goede reviews op bb.com heeft.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij onderzoekt elk product grondig in jouw home-lab?
Precies. Alleen zinvol als je een dag lang in een vliegtuig moet zitten o.i.d. Maar dan kun je ook repen regelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:26 schreef fathank het volgende:
Dure shit. Beter investeer je in een blender en 2 minuten per dag om een paar van die shakes te maken en in een flesje te gieten.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben altijd jelly op de Amerikanen dat ze zoveel gemaksvoedsel hebben of speciale varianten van bijvoorbeeld ijs en cereal. Ik eet op refeed dagen zelf Balans van cruesli, een betere kon ik niet vinden.
Edit: Hmm, inderdaad.
http://www.bodyenfitshop.(...)wsb3JkZXJ0b3RhYWw%3D
Is dat niet een kwart suiker ofzo?quote:
Dat had ik al begrepen ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dat niet een kwart suiker ofzo?
Ontbijtcereals zijn zo ongeveer de ergste fabrieksproducten die je kunt vinden...
-edit-
per 100 gram:
5.6 g vet
67 g carbs (waaronder 24g tafelsuiker)
17g eiwit
Cruesli Balans etc. zeggen dan dat ze lean*er* zijn dan vergelijkbare producten. Klopt ook, want die hebben 33-40% suikerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen ja.
Hmm, dat is ongeveer hetzelfde als die van mij. Is het toch niet zo lean.
Ik zoek gewoon lekkere cereal zonder zoveel suikers. Die balans had de minste vetten ook als ik het mij goed herinner. Cereal is inderdaad een beetje voor het psychologische aspect, dat is bij wijze van voor mij die hele refeed, ondanks de suikers. Ik eet elke dag spinazie en kip, gaat ook vervelen op den duur. Zetmeel krijg ik in ieder geval genoeg binnen op zo'n dag.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Cruesli Balans etc. zeggen dan dat ze lean*er* zijn dan vergelijkbare producten. Klopt ook, want die hebben 33-40% suiker
Overigens als je doel in een refeed is je leptinesensitiviteit een schop te geven zodat je niet stallt in je cut, dan is tafelsuiker / fructose niet zo'n goed idee. Leptine reageert voornamelijk op glucose / zetmeel, en fructose dempt de boel juist een beetje.
Voor de psychologische refeed is suiker uiteraard wel fijn.
Elke dag spinazie?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zoek gewoon lekkere cereal zonder zoveel suikers. Die balans had de minste vetten ook als ik het mij goed herinner. Cereal is inderdaad een beetje voor het psychologische aspect, dat is bij wijze van voor mij die hele refeed, ondanks de suikers. Ik eet elke dag spinazie en kip, gaat ook vervelen op den duur. Zetmeel krijg ik in ieder geval genoeg binnen op zo'n dag.![]()
700 gr. kipquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Elke dag spinazie?Man ik zou na een week al kotsneigingen krijgen.
Door de blender, jwzquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
700 gr. kip
170 gr. spinazie
250 ml. melk
1 scoop whey
All day, errr day.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:29 schreef 16meter het volgende:
Whey Perfection nutella-smaak.. koop hem niet!
Ben naar dat winkeltje in Amersfoort geweest. 'Reguliere' smaken hadden ze niet echt meer. Elke keer als ik dan toch zo'n exotische smaak uitkies valt 't tegen. Voortaan alleen nog vanille/aardbei/chocola bestellen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:29 schreef 16meter het volgende:
Ben naar dat winkeltje in Amersfoort geweest. 'Reguliere' smaken hadden ze niet echt meer. Elke keer als ik dan toch zo'n exotische smaak uitkies valt 't tegen. Voortaan alleen nog vanille/aardbei/chocola bestellen.
op een refeed day moet je juist je vet laag houden. Vet heeft geen invloed op je leptin.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zelf begon op 600gr. carbs. Dit voer ik op of verlaag ik om de sweet spot te vinden waarbij ik m'n FAT LOSS niet hinder.
Yes. Eiwitten verlagen, vet iets verhogen (indien nodig) en carbs hoog.
haha die is vies ja. Ik vond kokos goed te doen. Heb nu een choc mint die ik erg lekker vind.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:29 schreef 16meter het volgende:
ik koop altijd een paar van van die giga bulk repen als ik moet vliegen. 45g eiwit en ~400 kcal per stukquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Precies. Alleen zinvol als je een dag lang in een vliegtuig moet zitten o.i.d. Maar dan kun je ook repen regelen.
Mijn zusje werkt in het ziekenhuis en die neemt ze altijd mee. Zijn van die kleine 250ml flesjes met een aardige hoeveelheid eiwtten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:12 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt die dingen ook bij De Tuinen of B&F shop of XXL kopen he, misschien wel goedkoper?
pics van je zusjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn zusje werkt in het ziekenhuis en die neemt ze altijd mee. Zijn van die kleine 250ml flesjes met een aardige hoeveelheid eiwtten.
Gebruik ze zelf alleen nooit. Neem gewoon 's avonds en eventueel in de ochtend een shake als ik thuis ben.
Bestel jij whey uit Nederland??quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
haha die is vies ja. Ik vond kokos goed te doen. Heb nu een choc mint die ik erg lekker vind.
pics van je zusje met die vrouwenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
Hebben jullie toch niks aan, want ze valt op vrouwen.
quote:
Dat zou zomaar kunnen, ander soort rijst...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:11 schreef 16meter het volgende:
Ging net rijst halen en merkte op dat er in de Basmati rijst van Silvo maar liefst 9g eiwit per 100g zit, bij het eigen merk van C1000 was dat slechts 3,3g ofzo. Liegt Silvo, of is er gewoon een groot kwaliteitsverschil? [ afbeelding ]
Hmm, ja wellicht niet juist verwoord. Mijn vet is doorgaans erg laag en op een refeed 'hoog' (40/50gr.). Mja, als je voornaamste doel op zo'n dag leptin de schop geven is, dan zou dat inderdaad kunnen, maar het hoeft niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
op een refeed day moet je juist je vet laag houden. Vet heeft geen invloed op je leptin.
Haha nee. Maar als ik in Nederland ben, laat ik altijd wat B&F spul bij mn ouders droppenquote:
Haha ja, die heb ik vaker gehoord.') Je huid wordt er inderdaad vettiger van (als in: oily skin), en vervolgens trekken die hampels dat door naar lichaamsvetpercentage.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:19 schreef fathank het volgende:
Gister gehoord: je moet geen melk drinken als je droog wil worden, daar krijg je nl een dikkere huid van.
Dit inderdaad. Vet in je eten = vet op je lichaam volgens die mensen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vet (als in, voedingsstof) en lichaamsvetmassa knopen ze ook altijd met het grootste gemak aan elkaar.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Opschieten graag, zit hier al een tijdje met mijn broek op de enkels.
Dit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vet (als in, voedingsstof) en lichaamsvetmassa knopen ze ook altijd met het grootste gemak aan elkaar.
Goeie kwarkquote:Op zondag 10 maart 2013 15:02 schreef Panzermaus het volgende:
Toch wel handig, zo'n overactief kookdier op je cheatday.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spaghettisalade en pannenkoeken.
Zusje van Panzer?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yeah. Die van AH eigen merk is 2x zo duur voor in totaal 5 gram extra eiwit per bakje.quote:
Haha nee! Deed ze dat maar. Dat kind maakt alleen maar brownies.quote:
nice hossel.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah. Die van AH eigen merk is 2x zo duur voor in totaal 5 gram extra eiwit per bakje.
Die van de Aldi is weer beter, dat wel.
[..]
Haha nee! Deed ze dat maar. Dat kind maakt alleen maar brownies.![]()
Does she even lift?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dance erryday.quote:
Haha grapjas. Ik weet wel wat ik voor materiaal heb.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:21 schreef IrCute het volgende:
No ass and tits. Kun je niet beter doen dan dat panzertje?
Waarom per se zo weinig carbs? Het gaat toch gewoon om de calorie deficit als je wilt cutten?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewicht gaat wel hard omlaag (ik weet het, veel vocht). Is toch een beetje eng hoor, lijkt net of je al het harde werk weggooit, ook al weet ik dat dat niet zo hard gaat. Ook al ging beendag deze week niet zo lekker.
Men schrikt wel van mijn dieet. Zelfs de 'health freaks', die wel het één en ander weten, schrikken als ik zeg dat ik 6 eieren per dag eet ("met eigeel?!"), 50 gram boter ("allemaal verzadigde vetten!"), en op rijst en groente/fruit na helemaal geen carbs.
Ik moet zeggen dat het me wel goed bevalt, het is prima vol te houden, geen cravings. Soms mis ik het gemak van een broodje pindakaas natuurlijk wel.
Eckte mannen gaan de natuur in voor voedsel. Jagen, speer erbij, vissen vangen met de blote hand en shitquote:Op zondag 10 maart 2013 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
Wel heerlijk, een vrouwtje die er van houdt om je foods te bereiden.![]()
kk geilquote:Op zondag 10 maart 2013 15:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2x in de week deadlifts, wat? Hallo CNS overtraining"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:27 schreef Pastapipos het volgende:
Zyzz trainingsschema:Iets met fietsen, schoon eten en hard trainen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2x in de week deadlifts, wat? Hallo CNS overtraining
Iemand zei net tegen me dat hij dat schema wou volgen, had ook al gezegd dat zyzz aan de roids zat natuurlijk maar dit is niet gezond voor gewone liftersquote:Op zondag 10 maart 2013 21:30 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Iets met fietsen, schoon eten en hard trainen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15-16%?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
True, maar smolov ken je wel toch. Speciaal schema met percentages van je 1RM zodat je in drie weken een stuk meer gewicht erbij paktquote:Op zondag 10 maart 2013 21:40 schreef Jahr00n het volgende:
wrom niet 7 day split met 6 keer bench
kun je gwn lekker die massa op je chest pakke
ik pak hem tegen de schijven aan lekker pompen tot ik me pecs bijna voel ontploffenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef Ethanolic het volgende:
pakke jullie ook die bench lkr breed zodat je die pomp voelt??
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:44 schreef Pastapipos het volgende:
Even een (lichte) cut doen.eerst ff goed kuurtje pakken om massa te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15-16%?
broertje ik jaag elke ochtend 5 uur op buffels en stieren en mijn meisje maakt gewoon die verse foods togquote:Op zondag 10 maart 2013 19:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eckte mannen gaan de natuur in voor voedsel. Jagen, speer erbij, vissen vangen met de blote hand en shit
mijne worden de boche buster genoemt, breed dat ze zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 22:30 schreef Jahr00n het volgende:
ik jaag op lkre smas in de dancing
hoeveel cm meten julie guns? mijna bijna 50 c m
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:27 schreef Pastapipos het volgende:
Zyzz trainingsschema:Ik deadlift regelmatig tweemaal per week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2x in de week deadlifts, wat? Hallo CNS overtrainingNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
Even een (lichte) cut doen.Dude, serieus, waarom in vredesnaam cutten? Ga eerst gewoon lekker massa pakken, pak 5 a 10 kilo en dan misschien aan cutten denken. Sorry maar je verliest alleen maar tijd waarin je meer gains zou kunnen maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15-16%?
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:[..]
Haha grapjas. Ik weet wel wat ik voor materiaal heb.
Heerlijkquote:Op maandag 11 maart 2013 04:41 schreef star_gazer het volgende:
Net per ongeluk een flinke slok whey met zure melk genomen. Lekker man
Zelfs een flinke tweede slok genomen, omdat ik bij de eerste dacht dat het wel aan mij zou liggenquote:Op maandag 11 maart 2013 04:53 schreef IrCute het volgende:
[..]
HeerlijkWel doorgeslikt toch? Echte mannen spugen niet.
Even een (lichte) cut doen.Jij wel deze zomer droog zijn? Dan zou je het kunnen overwegen, maar ga je wel erg langzaam groeien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15-16%?
Je was pas 16/17 toch? Ik zou gewoon doorgroeien tot volgend voorjaar en dan gaan cutten
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Even een (lichte) cut doen.Van wat ik van je foto's gezien heb: dergelijke size had ik in mid 2011 ook. Ben toen ook niet gaan cutten maar gewoon doorbulken, GOMAD erbij in de zomer, alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15-16%?
Voorjaar 2012 snel naar Apollo-mode gegaan, daar nu ongeveer een jaar rond gemaintain'd. Nu weer wat meer op BB.com aan het hangen en dan roept het toch wel weer.fking shredu y u so buf. Zomerbulken is verleidelijk nu, afgelopen zomer genoeg plezier van aesthetics gehad.
(10-11%)
Maar goed, zou als ik jou was nu niet gaan cutten. Dan lijk je straks net op zo'n 16-jarige met een sixpackje voor l'Loret, zonde man! Je bent nu goed op weg, beter kweek je nu dikke armen, back, legs, alles, en ben je vanaf voorjaar 2014 droog.En vanaf daar weer verder. Mirin' @ je Zyzz traps trouwens.
Dit is een cut.
Deze shit moet je vaker naar kijken. Merk dat ik dat te weinig heb gedaan.
die benen zijn ziek, manquote:Op maandag 11 maart 2013 11:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Van wat ik van je foto's gezien heb: dergelijke size had ik in mid 2011 ook. Ben toen ook niet gaan cutten maar gewoon doorbulken, GOMAD erbij in de zomer, alles.
Voorjaar 2012 snel naar Apollo-mode gegaan, daar nu ongeveer een jaar rond gemaintain'd. Nu weer wat meer op BB.com aan het hangen en dan roept het toch wel weer.fking shredu y u so buf. Zomerbulken is verleidelijk nu, afgelopen zomer genoeg plezier van aesthetics gehad.
(10-11%)
Maar goed, zou als ik jou was nu niet gaan cutten. Dan lijk je straks net op zo'n 16-jarige met een sixpackje voor l'Loret, zonde man! Je bent nu goed op weg, beter kweek je nu dikke armen, back, legs, alles, en ben je vanaf voorjaar 2014 droog.En vanaf daar weer verder. Mirin' @ je Zyzz traps trouwens.
Dit is een cut.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer goede fysiek!quote:Op maandag 11 maart 2013 11:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Van wat ik van je foto's gezien heb: dergelijke size had ik in mid 2011 ook. Ben toen ook niet gaan cutten maar gewoon doorbulken, GOMAD erbij in de zomer, alles.
(10-11%)
Dit is een cut.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij is grootste van deze forum den kikquote:Op maandag 11 maart 2013 13:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
dat is hij niet
maar jij bent zelf wel fucking groot vriend als ik je avatar zo zie
ik denk iets van 9%quote:Op maandag 11 maart 2013 13:39 schreef Panzermaus het volgende:
!
Hoeveel bf% is die tweede foto ongeveer? En dem legz inderdaad, ohmygattie. Zou me zo laten impregneren door die man.Dat teardrop.
Laat hem maar eens een rondje van 5km hardlopen. Hij kan dat niet eens. Ik heb liever gewoon functionele kracht en spieren. Lekker toned. Lekker afgetraind.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:39 schreef Panzermaus het volgende:
!
Hoeveel bf% is die tweede foto ongeveer? En dem legz inderdaad, ohmygattie. Zou me zo laten impregneren door die man.Dat teardrop.
Gatver die obliques man wat een uitstekende gezwellen lijken dat nu.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:50 schreef Panzermaus het volgende:
Wie gaat er nog hardlopen wanneer je eruit ziet alsof je uit marmer gehouwen bent.
[ afbeelding ]
HNNG
holy fucking
[ afbeelding ]
back brah.
5ft10. Mooi Panzerstreven na een fietstocht of twee.![]()
de justin bieber lookquote:Op maandag 11 maart 2013 13:52 schreef Weissman het volgende:
Dit is te gespiert en niet mooi :$
ik heb liefer zoiets, beetje spiere sixpeck
[ afbeelding ]
eat clen, tren hard, test yourselfquote:Op maandag 11 maart 2013 13:53 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Even serieus, hoe krijgt hij in godsnaam die veins zo dik.
hij traint sws minstens 6x per weekquote:Op maandag 11 maart 2013 13:50 schreef Panzermaus het volgende:
Wie gaat er nog hardlopen wanneer je eruit ziet alsof je uit marmer gehouwen bent.
[ afbeelding ]
HNNG
holy fucking
[ afbeelding ]
back brah.
5ft10. Mooi Panzerstreven na een fietstocht of twee.![]()
beestquote:
Godverdomme wat een blaag is het toch ook.quote:
Ik wil mezelf ook volgooien met hormonen en beestachtige gains kunnen maken.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
eat clen, tren hard, test yourself
[..]
hij traint sws minstens 6x per week
moet wel
en veel pindakaas op brood
btje tegestrijdig :Squote:Op maandag 11 maart 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
Drugs, not even once.
Ik wil mezelf ook volgooien met hormonen
Denk niet dat ik er ooit aan begin. Er lopen hier een paar rond die aan de saus zitten, zijn ook best wel huge ass motherfuckers. Ze zijn alleen niet zo snugger allemaal.quote:
wie denkt er dat je dan homo bent?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Denk niet dat ik er ooit aan begin. Er lopen hier een paar rond die aan de saus zitten, zijn ook best wel huge ass motherfuckers. Ze zijn alleen niet zo snugger allemaal.Dat dere potential wanneer je weet wanneer je mee bezig bent en alle puntjes op de i zet... Miauw...
Ik geloof best dat je heel ver kunt komen als natural (met goede genetics etc), maar toch, dan train je al snel 5-6 jaar ofzo. Ik ben nu 20, als je op je 26e met zo'n fysiek rondloopt ben je al gauw een soort van Borstbroer die zijn jeugd wil inhalen en denkt iedereen dat je homo bent.Natuurlijk train je in de eerste plaats voor jezelf, maar het is toch fantastisch als je zo'n Zeus-fysiek rockt in je early twenties.
Hangt ervanaf wat je doet natuurlijk. Als je een beetje shirtloos op festivals rond gaat lopen met de rest van je aesthetic no homo buddies zullen mensen dat wel gaan denken ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
als je op je 26e met zo'n fysiek rondloopt ben je al gauw een soort van Borstbroer die zijn jeugd wil inhalen en denkt iedereen dat je homo bent.![]()
dit is echt pijnlijk om te kijkenquote:
he; lift jij nog wel?quote:
Not even once bro. Gewoon test en lekker bankhangen. Nu al zo'n 3kg massa gepakt.quote:
Bitches geven er geen fuck om zolang je maar niet zo'n skinnyfat ecto van 60 kg bent. Zolang je een goeie grijns op je smoelwerk hebt pak je ze allemaal in.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:53 schreef Panzermaus het volgende:
Dit weekend ook hetzelfde, liep een niet-nader-te-noemen tent binnen in Amsterdam en al vrij dichtbij de trap stond ook een kerel met zijn (overduidelijke) gymbuddy. Te speuren op wat er zoal naar binnen liep. Italiaan/Turk ofzo, achter in de 20, strakke v-neck, zieke armen+chest. [ afbeelding ] Een kort moment van wederzijds mirin' gevolgd door een knikje, en je loopt weer verder.
Je boner zakt weer weg en je kijkt nog eens om je heen. [ afbeelding ] Maar eigenlijk denk je niet na bij wat je ziet, want de gedachten aan die stier bij de ingang zijn nog vers en het is tijd voor een filosofisch inzichtmomentje. Want je beseft je hoe stom het is. So much hard work en overduidelijk op zoek naar chicks, maar op zo'n moment weet je al dat je 2x zoveel poes pullt als hij. Ookal zouden zijn armen nog een keer zo dik zijn. Gewoon omdat hij er zo fucking awkward bij staat en daarmee alle sex-appeal van zo'n lichaam verdampt.ZONDE.
Hou je jezelf dat maar voor broeder.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Bitches geven er geen fuck om zolang je maar niet zo'n skinnyfat ecto van 60 kg bent. Zolang je een goeie grijns op je smoelwerk hebt pak je ze allemaal in.
Zo ken ik je weer.:7quote:Op maandag 11 maart 2013 14:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Not even once bro. Gewoon test en lekker bankhangen. Nu al zo'n 3kg massa gepakt.
T is echt zo.als je zulke wheels heb als die kerel die panzer gepost heeft vinden ze je maar een freak.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:25 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hou je jezelf dat maar voor broeder.
[..]
Zo ken ik je weer.:7
kom je 8erquote:Op maandag 11 maart 2013 17:53 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad. De meeste vrouwen vallen niet eens op shredded en helemaal niet met van die quads etc.
Sowieso gasten die denken dat als ze liften ze 10x meer pussy krijgen. Het gaat om je persoonlijkheid, je uitstraling, game etc. Als je straks shredded bent, blijf je nog steeds die autist die de hele avond in een hoekje staat.
fysieken zoals die van panzer komen wel voor die bieber boys ook al claimen chicks van nietquote:Op maandag 11 maart 2013 17:39 schreef fathank het volgende:
[..]
T is echt zo.als je zulke wheels heb als die kerel die panzer gepost heeft vinden ze je maar een freak.
Waarheid.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:53 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad. De meeste vrouwen vallen niet eens op shredded en helemaal niet met van die quads etc.
Sowieso gasten die denken dat als ze liften ze 10x meer pussy krijgen. Het gaat om je persoonlijkheid, je uitstraling, game etc. Als je straks shredded bent, blijf je nog steeds die autist die de hele avond in een hoekje staat.
als je gewoon hard traint en goed eet kun je alles bereiekenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:37 schreef seto het volgende:
endo etc. is toch allemaal bullshit, gewoon eten en trainen matties
vandaag is de eerste dag en ik voel het vet er vanaf brande gewoonquote:Op maandag 11 maart 2013 18:44 schreef Jahr00n het volgende:
hoeveel kg zijn jullie al kwijt tijdens het kutten en hoelang ben je al bezig`/?
het is een walvisquote:Op maandag 11 maart 2013 18:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
als je gewoon hard traint en goed eet kun je alles bereieken
kijk maar na jay cutler traint al langer dan 10 jaar en is beest
een keer op tv gezien, gingen ze lassen met varkensvet, fikt als een dolle,manquote:Op maandag 11 maart 2013 18:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vandaag is de eerste dag en ik voel het vet er vanaf brande gewoon
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had vandaag een craving (en kan niet wachten tot m'n cheatmeal) dus ging ik maar filmpjes van hamburgers kijken op YouTube.
WTFquote:Op maandag 11 maart 2013 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had vandaag een craving (en kan niet wachten tot m'n cheatmeal) dus ging ik maar filmpjes van hamburgers kijken op YouTube.
s0 h4rdc0requote:Op maandag 11 maart 2013 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha.quote:
daar is een speciaal topic voor, haha, als je het lang volhoudt, bereik je de god status,lolquote:Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha.Nu je het zegt, ik heb al heel lang geen porno meer gekeken, ook niet gefapt trouwens. Totaal geen behoefte meer aan. Sinds ik een filmpje zag waarin een gozer uitlegde dat je gewoon je rechterhand aan het neuken bent voel ik mij er niet meer goed bij. Kinda hopeless, really. Positieve is dan weer dat ik mij veel energieker, levendiger en alles voel. Best apart eigenlijk.
Ik fap ook al tijden niet meer. Merk zoals jij net zei dat ik veel energieker ben.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha.Nu je het zegt, ik heb al heel lang geen porno meer gekeken, ook niet gefapt trouwens. Totaal geen behoefte meer aan. Sinds ik een filmpje zag waarin een gozer uitlegde dat je gewoon je rechterhand aan het neuken bent voel ik mij er niet meer goed bij. Kinda hopeless, really. Positieve is dan weer dat ik mij veel energieker, levendiger en alles voel. Best apart eigenlijk.
Zal wel te maken heb met ons oerinstinct-shizz. Ik vertelde in een ander topic al dat ik mij een jager voel.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik fap ook al tijden niet meer. Merk zoals jij net zei dat ik veel energieker ben.
sex niet te kort broertjequote:Op maandag 11 maart 2013 19:42 schreef 16meter het volgende:
niet fappen/god mode is wel leu kallemaal
maar niet fappen icm geen seks is gewoon sneu
nog triester zou zijn seks weigeren om 'god mode' te behouden
Hahaha.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:42 schreef 16meter het volgende:
niet fappen/god mode is wel leu kallemaal
maar niet fappen icm geen seks is gewoon sneu
nog triester zou zijn seks weigeren om 'god mode' te behouden
deze boi weetquote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef 16meter het volgende:
zaadlozing is zaadlozing
zelfde invloed op test levels
ik doe nbeide niet ik wil gewoon voor altijd in god mode zitten
GOD OF SPERMquote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef 16meter het volgende:
zaadlozing is zaadlozing
Volgens mij is clen wel van een ander kaliber dan eca. Eca is gewoon een simpele gemalen plant in een capsule.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:59 schreef 16meter het volgende:
wat raden jullie aan voor cut
eca of clen
hoorde van mattie dat hij met clen heel warm had en veel zweet
souk nie doen maat van me heeft dat geprobeert hij viel zovee vet af dat je al se adere kon zien chicks vinde dat viesquote:Op maandag 11 maart 2013 23:20 schreef Jahr00n het volgende:
wat als je al die shit gewon combineerd? lijkt me wel lachen miss val je wel 2kg vet per dag af
mee eens broeder sowieso die vies grote bene altyd ik wil nog wel fatseonlk broek aan kunne doen zonder dat het zo plakt lijkt net skinny broek fckng gayquote:Op maandag 11 maart 2013 23:42 schreef 16meter het volgende:
chicks wille gwn dat je toned bent niet te zwaar en groot max 80kg ofzo en niet te dikken bene dus die doe k af en toe op de leg press is genoeg
beetje zoals pelle is me doel mooien lange spieren en sixpack
Ik draag ook handschoenen, best koud buiten.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:42 schreef Seam het volgende:
Het is weer maart hoor. vandaag beta nerds met metalshirts gezien, ecto's <70 kg met handschoenen en mensen die per ongeluk het licht uitmaken.
Het gaat helemaal niet om test levels. De stijging van test is erg minimaal en het is maar een piek, dus geen constante stijging of een constant verhoogd niveau. Het gaat puur om het psychologische aspect van geen porno kijken/fappen. Als je porno kijkt dan gebeurt er rare shit met je brainzzz man.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef 16meter het volgende:
zaadlozing is zaadlozing
welke rare shit gebeurt er dan of is dat weer een christelijke die dat vertelt?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om test levels. De stijging van test is erg minimaal en het is maar een piek, dus geen constante stijging of een constant verhoogd niveau. Het gaat puur om het psychologische aspect van geen porno kijken/fappen. Als je porno kijkt dan gebeurt er rare shit met je brainzzz man.
Je verandert langzaam in een moordlustige sociopaat die aanvankelijk kippen en uiteindelijk mensen verkracht.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
welke rare shit gebeurt er dan of is dat weer een christelijke die dat vertelt?
gast wat hebben ze jou allemaal wijsgemaaktquote:Op maandag 11 maart 2013 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om test levels. De stijging van test is erg minimaal en het is maar een piek, dus geen constante stijging of een constant verhoogd niveau. Het gaat puur om het psychologische aspect van geen porno kijken/fappen. Als je porno kijkt dan gebeurt er rare shit met je brainzzz man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |