Ben zelf niet zo goed in schatten. Hij heeft zelf wel gezeg op 7-8 te zitten, maar is misschien een andere foto. Zal even zoeken.quote:
Op die foto sowieso niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo goed in schatten. Hij heeft zelf wel gezeg op 7-8 te zitten, maar is misschien een andere foto. Zal even zoeken.
Op 7-8% zou je toch verwachten dat het gedeelte rond de abs veel gedefiniëerder is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lager. Met 10% krijg je neverdenooit niet zo'n definitie.
1.8 MB .png fotoquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:16 schreef Sapstengel het volgende:
Hoeveel % is dit dan ongeveer? Foto van een tijdje daarvoor.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het je mee gaat vallen als je ooit 12% gaat halenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op 7-8% zou je toch verwachten dat het gedeelte rond de abs veel gedefiniëerder is.
Hij heeft z'n schouders volgens mij erg naar voren hangen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
kvin dit niet eg een sexy back ofzo as je begrijpt wat k bedoel
Juli ~ 8%. We'll see. :pquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat het je mee gaat vallen als je ooit 12% gaat halen
Hoe ver ben je nu dan? Hopelijk weer een stuk verder dan de laatste foto?quote:
Ja is ook gewoon een back/lat spread foto.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij heeft z'n schouders volgens mij erg naar voren hangen.
VP weet ik niet exact. Stuk verder dan de laatste foto ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu dan? Hopelijk weer een stuk verder dan de laatste foto?
Je uiteindelijk gewicht op laag vp is altijd lager dan je denkt, tenzij je door-en-door getrained bent. wat is je BMI nu? 23 zo ergens?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
VP weet ik niet exact. Stuk verder dan de laatste foto ja.Zit nu op 82.5kg. Juli 2012 op 98/99. Vind dat ik erg licht wordt maar toch zit er massa, apart.
BMI heb ik echt nooit berekend.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je uiteindelijk gewicht op laag vp is altijd lager dan je denkt. wat is je BMI nu? 23 zo ergens?
1.87quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe lang ben je?
Je was 1.90 ergens toch?
BMI in combinatie met bf% is prima om in te schatten hoe iemand eruit ziet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:24 schreef Levolution het volgende:
BMI is een waardeloze maat voor BB'ers.
https://www.myspecialk.nl(...)tf67ucfyfjtaodtjqa6qquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:25 schreef 16meter het volgende:
ff me bmi checken wil niet tehoog zitte
Ja, ik had er al over nagedacht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
je BMI is 23.6.
Dus je moet nog wat vet eraf; als je per se naar 8% wil, zit je denk ik tegen BMI van 20-21 aan. Dat kan best skinny overkomen, die stats, dus ff goed kijken of je dat wil, of dat je rond 10-12% weer een bulk wil inzetten.
help mij ook met mn eerste kuur danquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, ik had er al over nagedacht.Ik kijk waar ik mij het prettigst bij voel. Ik wil minimaal de 10% halen zodat ik clean naar de 15 kan bulken. Daarna lkkr anaboluh.
succesquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, ik had er al over nagedacht.Ik kijk waar ik mij het prettigst bij voel. Ik wil minimaal de 10% halen zodat ik clean naar de 15 kan bulken. Daarna lkkr anaboluh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit staat er eigenlijk best netjes.Deathlift or Die.
Is goed mi mang. Vanaf augustus moet ik in Amsterdiggiedam zitten. :$quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
help mij ook met mn eerste kuur dan
durf alleen niet zelf injects te zette :S kom wel na damsco dan
myn bmi is 24 ik mag wel oppasse ben bijna obees :squote:Op donderdag 7 maart 2013 22:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
https://www.myspecialk.nl(...)tf67ucfyfjtaodtjqa6q
handige tool dit doe ik ook nu al 2 weken special k dieet
Ik ben benieuwd. De cravings worden wel heftiger, logisch ofc.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
succesIk vond de laatste paar % het lastigst.
Aight!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is goed mi mang. Vanaf augustus moet ik in Amsterdiggiedam zitten. :$
25,8 shit man nu wil ik doodquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
myn bmi is 24 ik mag wel oppasse ben bijna obees :s
Mijn cheatmeal (op refeed dag) is over twee weken al kardes.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:28 schreef Levolution het volgende:
Ga je na de cut ook zo'n legendary cheat meal doen? Ik wel.
niet dood willen gwn paar daagjes crashe ik drink nu 1 shake per dag van 500 kalorietjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Aight!
[..]
25,8 shit man nu wil ik dood
Fuark. Als je dit daadwerkelijk in 1 maaltijd wegkrijgt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn cheatmeal (op refeed dag) is over twee weken al kardes.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |