Ben zelf niet zo goed in schatten. Hij heeft zelf wel gezeg op 7-8 te zitten, maar is misschien een andere foto. Zal even zoeken.quote:
Op die foto sowieso niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo goed in schatten. Hij heeft zelf wel gezeg op 7-8 te zitten, maar is misschien een andere foto. Zal even zoeken.
Op 7-8% zou je toch verwachten dat het gedeelte rond de abs veel gedefiniëerder is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lager. Met 10% krijg je neverdenooit niet zo'n definitie.
1.8 MB .png fotoquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:16 schreef Sapstengel het volgende:
Hoeveel % is dit dan ongeveer? Foto van een tijdje daarvoor.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het je mee gaat vallen als je ooit 12% gaat halenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op 7-8% zou je toch verwachten dat het gedeelte rond de abs veel gedefiniëerder is.
Hij heeft z'n schouders volgens mij erg naar voren hangen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
kvin dit niet eg een sexy back ofzo as je begrijpt wat k bedoel
Juli ~ 8%. We'll see. :pquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat het je mee gaat vallen als je ooit 12% gaat halen
Hoe ver ben je nu dan? Hopelijk weer een stuk verder dan de laatste foto?quote:
Ja is ook gewoon een back/lat spread foto.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij heeft z'n schouders volgens mij erg naar voren hangen.
VP weet ik niet exact. Stuk verder dan de laatste foto ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu dan? Hopelijk weer een stuk verder dan de laatste foto?
Je uiteindelijk gewicht op laag vp is altijd lager dan je denkt, tenzij je door-en-door getrained bent. wat is je BMI nu? 23 zo ergens?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
VP weet ik niet exact. Stuk verder dan de laatste foto ja.Zit nu op 82.5kg. Juli 2012 op 98/99. Vind dat ik erg licht wordt maar toch zit er massa, apart.
BMI heb ik echt nooit berekend.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je uiteindelijk gewicht op laag vp is altijd lager dan je denkt. wat is je BMI nu? 23 zo ergens?
1.87quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe lang ben je?
Je was 1.90 ergens toch?
BMI in combinatie met bf% is prima om in te schatten hoe iemand eruit ziet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:24 schreef Levolution het volgende:
BMI is een waardeloze maat voor BB'ers.
https://www.myspecialk.nl(...)tf67ucfyfjtaodtjqa6qquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:25 schreef 16meter het volgende:
ff me bmi checken wil niet tehoog zitte
Ja, ik had er al over nagedacht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
je BMI is 23.6.
Dus je moet nog wat vet eraf; als je per se naar 8% wil, zit je denk ik tegen BMI van 20-21 aan. Dat kan best skinny overkomen, die stats, dus ff goed kijken of je dat wil, of dat je rond 10-12% weer een bulk wil inzetten.
help mij ook met mn eerste kuur danquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, ik had er al over nagedacht.Ik kijk waar ik mij het prettigst bij voel. Ik wil minimaal de 10% halen zodat ik clean naar de 15 kan bulken. Daarna lkkr anaboluh.
succesquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, ik had er al over nagedacht.Ik kijk waar ik mij het prettigst bij voel. Ik wil minimaal de 10% halen zodat ik clean naar de 15 kan bulken. Daarna lkkr anaboluh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit staat er eigenlijk best netjes.Deathlift or Die.
Is goed mi mang. Vanaf augustus moet ik in Amsterdiggiedam zitten. :$quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
help mij ook met mn eerste kuur dan
durf alleen niet zelf injects te zette :S kom wel na damsco dan
myn bmi is 24 ik mag wel oppasse ben bijna obees :squote:Op donderdag 7 maart 2013 22:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
https://www.myspecialk.nl(...)tf67ucfyfjtaodtjqa6q
handige tool dit doe ik ook nu al 2 weken special k dieet
Ik ben benieuwd. De cravings worden wel heftiger, logisch ofc.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
succesIk vond de laatste paar % het lastigst.
Aight!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is goed mi mang. Vanaf augustus moet ik in Amsterdiggiedam zitten. :$
25,8 shit man nu wil ik doodquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
myn bmi is 24 ik mag wel oppasse ben bijna obees :s
Mijn cheatmeal (op refeed dag) is over twee weken al kardes.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:28 schreef Levolution het volgende:
Ga je na de cut ook zo'n legendary cheat meal doen? Ik wel.
niet dood willen gwn paar daagjes crashe ik drink nu 1 shake per dag van 500 kalorietjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Aight!
[..]
25,8 shit man nu wil ik dood
Fuark. Als je dit daadwerkelijk in 1 maaltijd wegkrijgt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn cheatmeal (op refeed dag) is over twee weken al kardes.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn cheatmeal (op refeed dag) is over twee weken al kardes.![]()
[ afbeelding ]
kom tot me broederquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dikke kankerhond ik hoop dat je sterft met je dikke vetnek.
Geen haat brother.quote:
True, true.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dere flexibel dieting.
If not now, then when.
Oh shit ja, daar moest ik me nog voor inschrijvenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Binnenkort is er toch weer zo'n obstacle parkour shit, alleen dan met modder?
Die vorige editie, van een ander bedrijf volgens mij, was finaal de mist ingegaan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh shit ja, daar moest ik me nog voor inschrijvenHoe heette die rotzooi ookalweer?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True, true.Cheatmeal sowieso 1x per maand en daarnaast nog 3 refeeds per maand, die ook erg leuk zijn. Refeed van zaterdag heb ik al gepland:
Ik heb helemaal geen refeed day geïntegreerd eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dere flexibel dieting.Goed plan om wel te doen?
Ben in mijn 3e week cut nu.This isn't even my final form.
Het ligt eraan hoe hard je cut/hoe hoog je deficit is en wat je VP is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen refeed day geïntegreerd eigenlijk.Goed plan om wel te doen?
Ben in mijn 3e week cut nu.
trek gewoon het bos in gekquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
Hebben jullie nog een leuk cardio workoutje voor mij morgen? Liefst beetje explosief/interval.
[..]
Geen haat brother.
Denk wel dat het een goed idee is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe hard je cut/hoe hoog je deficit is en wat je VP is.
Ik zou het in ieder geval eens in de twee weken doen. Naar wat ik begrepen heb is dat je spier glycogeen na twee weken aardig 'laag' staat als je in die twee weken goed getraind hebt. Goed moment om ze even op te vullen met carbs. En damn, lahmacun. Lang niet gehad. Sowieso dat ik er een paar van ga halen na m'n cut.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Denk wel dat het een goed idee is.
Deficit is rond 500, dieet is low-carb (geen brood, alleen rijst bij avondeten en natuurlijk groente/fruit). Semi-IF.
Binnenkort even die leptinespiegels laten knallen met lahmacun ofzo.
refeeds zijn voornamelijk nuttig als je gestalled bent. Als je lekker vet aan het vallen bent, gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen refeed day geïntegreerd eigenlijk.Goed plan om wel te doen?
Ben in mijn 3e week cut nu.
Is niet zo eenduidig te zeggen. 'flink grote maaltijd met flink veel zetmeel' is wel een goede leidraad.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:50 schreef 16meter het volgende:
hoeveel kcal moet zo'n refeed zijn dan?
en voornamelijk carbs dan?
Ik zelf begon op 600gr. carbs. Dit voer ik op of verlaag ik om de sweet spot te vinden waarbij ik m'n FAT LOSS niet hinder.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:50 schreef 16meter het volgende:
hoeveel kcal moet zo'n refeed zijn dan?
en voornamelijk carbs dan?
Naja, in ieder geval om die shit daar goed te houden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
ik denk dat omega-3 vetten weinig doen met je hormonen, gezien die voornamelijk uit gesatureerde vetten worden gesynthetiseerd.
quote:If there is a single nutrient that is almost impossible to achieve adequate amounts of with the modern diet (outside of the handful of people who eat a lot of fatty fish), it’s the w-3 fish oils. In a very real sense, fish oils ‘do everything’ and impact on not only overall health but help to control inflammation, promote fat oxidation, inhibit fat storage and a host of others. It’s a list of benefits that seems almost too good to be true but the research is there.
Due to their general unavailability in the food supply, supplementation is almost necessary and both pills (containing varying amounts of the active EPA/DHA) and liquids are available. Both are acceptable and some people simply prefer the liquids (which can be used on salads or in blender drinks) to pills (which often cause burps).
Years ago, flaxseed oil was suggested as a source of the essential fatty acids as it contains the parent fatty acid that can be converted into EPA/DHA. However, that conversion is exceedingly inefficient in most people (vegetarians appear to be an exception to this for some reason) and I do not feel that flax is an acceptable substitute for fish oil supplementation. I suggest that athletes find an omega-3 fatty acid source that they like and consume it daily (again, consuming cold water or fatty fish is also a possibility).
Waar zie jij het woord 'hormonen' in dit stukkie?quote:
Nergens, dat was de bedoeling ook niet. Even een toelichting voor mijn supplementatie daarvan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar zie jij het woord 'hormonen' in dit stukkie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |