quote:
rauw omdat het lekker snel gaat, en omdat het snelle eiwitten zijnquote:
http://www.eigenkracht.nl/pijlers-eigen-kracht/voeding/eiwitten ?quote:Pas op met rauwe, onbewerkte voedingsmiddelen - zeker de eiwitrijke voedingsmiddelen. De tijd dat je rauwe eieren kon eten of kon verwerken tot zelfgemaakte eiwitshakes is voorbij: bij eieren en kippenvlees komt bijvoorbeeld de salmonella-bacterie nogal vaak voor. Andere ziekteverwekkers kan je ook tegenkomen bij rauw vlees en rauwe melk van de boer: dat soort voedingsmiddelen kun je niet veilig eten, zonder het eerst te bakken of te koken. Daarnaast zorgt de stof avidine in rauw eiwit dat het nauwelijks benut wordt door het lichaam.
OMDAT zoals ik net zei, het lekker makkelijk en snel gedaan is. wannabe grapjasquote:Op zondag 10 maart 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij het in de film 'Rocky' heeft gezien.
En je hebt er minder aan dan wanneer je ze kookt of bakt.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:52 schreef kurdische_watermeloen het volgende:
[..]
OMDAT zoals ik net zei, het lekker makkelijk en snel gedaan is. wannabe grapjas
Zo naar binnen proppen, even kraken en gaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:55 schreef SiGNe het volgende:
met schaal, ook goed voor de calcium.. je wil tenslotte ook sterkere botten.
Jup, dat was mijn voorstelling inderdaadquote:Op zondag 10 maart 2013 19:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo naar binnen proppen, even kraken en gaan.
Ik ga al over mijn nek bij het idee.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jup, dat was mijn voorstelling inderdaad
Echte mannen vetten ze in met olijfolie en slikken ze heel door.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo naar binnen proppen, even kraken en gaan.
echte mannen eten hem nog in de kip, rauw.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Echte mannen vetten ze in met olijfolie en slikken ze heel door.
Met kip en al...met veren.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:46 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
echte mannen eten hem nog in de kip, rauw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |