quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?
Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ik hoop het niet voor 376.271 euroquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:26 schreef lipje het volgende:
zou dit stukje Italiaanse techniek ook verroest zijn bij het einde van dit topic?
oh nee... deze fikt spontaan uitquote:
Die 15 euro mogen ze ergens steken waar de zon niet schijnt. Zolang genoeg mensen niet betalen voor die onzin komt het vanzelf weer terug op publiek toegankelijke tv.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:57 schreef BaraCuda het volgende:
Als formule 1 toch weer zo zou klinken, zou je toch bijna 15 euro per maand gaan betalen
De 2.5i. 3.0's zijn er niet zoveel. Wat er is voor rond deze prijs is importmeuk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:57 schreef Paladijn het volgende:
Je kentekenletters zijn gejat!1111
Gefeliciteerd, mooie aanwinst2.5i of meteen de 3.0?
Eens. Ik weiger ook te betalen voor 2 uur F1 in de 2 weken en 2 uur moto GP in de 2 weken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die 15 euro mogen ze ergens steken waar de zon niet schijnt. Zolang genoeg mensen niet betalen voor die onzin komt het vanzelf weer terug op publiek toegankelijke tv.
qftquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die 15 euro mogen ze ergens steken waar de zon niet schijnt.
Ik heb zo'n hok:quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:07 schreef densmee het volgende:
[..]
ter aanvulling
http://www.marktplaats.nl(...)b858f31&previousPage
Beetje lege garage?quote:
Die garage/schuur staat er pas sinds de zomer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Beetje lege garage?
Wel mooi ding zo'n Z4!
Als de winter voorbij isquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]!
Wanneer kom je me ophalen voor een ritje?
Goed idee. Ik ben nog steeds grieperig dus ik zoek het nu ook niet eens om maar één stap buiten te zetten, laat staan in een autoquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als de winter voorbij is![]()
Na die 2 dagen was ik al helemaal in de zomer stemming.
Als ik het weer bekijk, blijft die garage gesloten de komende weken
Niks zo lekker als een lekkere kotslucht in je autoquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ben nog steeds grieperig dus ik zoek het nu ook niet eens om maar één stap buiten te zetten, laat staan in een auto. Dadelijk kots ik hem nog onder ook
.
jij liever dan ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niks zo lekker als een lekkere kotslucht in je auto
Gelukkig is het morgen weer mannendag. Net als overmorgen. En de rest van het jaar.quote:
Respect. Mijn vorige auto heb ik in 10 jaar 2 keer gewassen, waarvan een keer op verzoek van mijn garage.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:03 schreef BaraCuda het volgende:
Wat een heerlijk weer vandaag!
De polio vandaag gewassen. Was volgens mij een maandje of 4 geleden![]()
Verder de BMW van binnen helemaal schoon gemaakt.
Een enorm productieve dag dus
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Respect. Mijn vorige auto heb ik in 10 jaar 2 keer gewassen, waarvan een keer op verzoek van mijn garage.
ach die mensen hebben van de politiek de opdracht om zo min mogelijk mensen aan een uitkering te helpen. die mensen die helpen met re-integreren hebben de opdracht zoveel mogelijk mensen te helpen aan een (deeltijd) baan. kun je dus niet vergelijken met de mensen die je tot nu toe bent tegen gekomen binnen het uwv gebeuren.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:13 schreef 2cv het volgende:
Ik heb elke vorm van vertrouwen in het UWV verloren in het afgelopen jaar. Het is dat ik geen uitkering van een andere instantie kan krijgen,anders mochten ze hun centen houden. Ik wil zo min mogelijk met die lui te maken te hebben. Ik zal er dus absoluut geen werk via zoeken.
Mja. Ik wil graag bij een bedrijf werken dat bewust één of meer arbeidsgehandicapten in dienst neemt. En hopelijk mij ook. Of ze dat doen omdat ze zo aardig zijn of omdat het moet zal me een worst zijn. Als het me niet bevalt zoek ik wel wat anders.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:14 schreef loveli het volgende:
http://www.hrpraktijk.nl/(...)-dienst.826435.lynkx
Participatiewet, het streven is mooi, als je voor een deel kunt werken, dan zoeken we er een oplossing voor. Succes met het in de praktijk toetsen hiervan.
Dat kan me echt niets schelen. Het UWV moet dokken en verder wil ik er geen donder mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ach die mensen hebben van de politiek de opdracht om zo min mogelijk mensen aan een uitkering te helpen. die mensen die helpen met re-integreren hebben de opdracht zoveel mogelijk mensen te helpen aan een (deeltijd) baan. kun je dus niet vergelijken met de mensen die je tot nu toe bent tegen gekomen binnen het uwv gebeuren.
quote:
als je in het echt ook zo bent zal het vast lastig worden om een baan vast te houden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat kan me echt niets schelen. Het UWV moet dokken en verder wil ik er geen donder mee te maken hebben.
Als jij met het UWV te maken krijgt word je ook zo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je in het echt ook zo bent zal het vast lastig worden om een baan vast te houden.
ik heb mijn tijd van grote frustraties gehad.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als jij met het UWV te maken krijgt word je ook zo.
tuurlijk maar 2 google searches hebben bij mij weinig opgeleverdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:27 schreef 2cv het volgende:
Vergeet ook niet dat er meer opties zijn dan alleen het UWV.
wgr is misschien ook wel een aardige om een topic te plaatsenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:31 schreef 2cv het volgende:
Daarom vraag ik het o.a. hier ookEn ik heb reeds wat tips binnen.
Gezien de reacties hier ("Ga werken!") dacht ik dat ik hier wel bedolven zou worden onder de tipsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wgr is misschien ook wel een aardige om een topic te plaatsen
Het risico dat ik dan voor fulltime aangenomen word is te groot. Nouja, de gevolgen daarvan tenminste.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:34 schreef loveli het volgende:
Gewoon solliciteren op fulltime functies en zo je CV overal achterlaten, is dat wat? Misschien is het met de huidige econimie aantrekkelijker om iemand een halve baan te geven dan een hele. Is er voor de werkgever een verhoogd risico als ze je in dienst nemen of wordt dat door andere instanties opgevangen? Voor het geval dat je pacemaker opgevoerd moet worden, zeg maar.
eerst zeurde je over dat je een uitkering wilde en nu zeur je dat je wilt werken. we got to cope with a lot of shitquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gezien de reacties hier ("Ga werken!") dacht ik dat ik hier wel bedolven zou worden onder de tipsMaar in WGR open ik ook even een topic.
je hart kan niet in een potje wonen, in een potje gaat het dood en dan heet het geen wonen meer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het risico dat ik dan voor fulltime aangenomen word is te groot. Nouja, de gevolgen daarvan tenminste.
En voor de werkgever is er geen financieel risico. Zelfs als ik thuis blijf vanwege een griepje hoeft hij geen ziektewet te betalen.
Zowieso wil ik een werkgever die kiest voor iemand met een fysieke beperking en daar ook rekening mee wil houden. Dus niet dat ik na m'n proefperiode tijdens de koffie eens subtiel laat vallen dat mijn hart voor een gedeelte in een potje woont en dat dat niet geloofd wordt.
Ik wil beide. Een halve baan, een halve uitkering.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
eerst zeurde je over dat je een uitkering wilde en nu zeur je dat je wilt werken. we got to cope with a lot of shit
Dan zit het in een potje dood te zijn, ook goed.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hart kan niet in een potje wonen, in een potje gaat het dood en dan heet het geen wonen meer.
pics van het potje?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan zit het in een potje dood te zijn, ook goed.
feliquote:
Hoe komt het dan dat mijn BX al bijna 10 keer zoveel gereden heeftquote:
Doe mij gewoon maar RWD. Maar als je niet weet hoe je er mee om moet gaan moet je idd FWD nemen. Zelfs AWD kan nog tricky zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:15 schreef Dingest het volgende:
Afro-jack heeft ook weer een nieuwe auto![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ari_458_spider_.html
Newb alert!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:18 schreef loveli het volgende:
Naamkenteken van daNpy met 2cv sticker op achterruit?
Racewereld, gok ik zo. Ik vind het mooier dan die moderne(re) troep met spoilers.quote:
Sorry..quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:18 schreef loveli het volgende:
Naamkenteken van daNpy met 2cvgejatte IJsmeis sticker op achterruit?
Thanks!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:26 schreef M5 het volgende:
[..]
felimooie aanwinst. bijna de zelfde kleur als mijn 350Z
En het wordt inderdaad tijd voor echte lente..
Lenteweer in de winterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Thanks!
As we speak rijden er hier oude auto's in een of andere tourrit door de straat door de regen en modderdie hadden vast ook op lenteweer gerekend.
Jags, porsches, mercedes, al het mooie spul![]()
Gisterenochtend was het nog zo'n topweer en nu dit
Ijzel was voor Friesland-Groningen-Drenthe, maar lijkt nu alweer afgezwakt te zijn tot 'kans op'.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:43 schreef daNpy het volgende:
Ik moet dalijk nog met de Golf naar huis vanuit Flevoland.
4motion tochquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:51 schreef Paladijn het volgende:
Smee mag binnenkort weer een boompje kappen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het regent hier wel, maar is nog wel te doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ijzel was voor Friesland-Groningen-Drenthe, maar lijkt nu alweer afgezwakt te zijn tot 'kans op'.
Nah, ik vind hem van hetzelfde niveau als de vorige; word ik ook niet echt warm of koud van. En er zijn Sedans zat waar wel een beetje smaak aan zit. Het lijkt wel of ze bij Mazda hun best hebben gedaan om hem vooral maar niet op te laten vallen tov de massa. Dat was bij de eerste generatie 6 wel anders.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:33 schreef Paladijn het volgende:
Hij ziet er aanmerkelijk beter uit dan de vorige en het is in mijn ogen wel een verademing ten opzichte van de meeste andere sedans (die van nature saai zijn).
[ afbeelding ]
Ze (stickerdump dus) hebben juist toestemming aan mij gevraagd of ze m'n icoontje mochten gebruiken als sticker. En als dank voor mijn toestemming heb ik toen een paar stickers gekregen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:37 schreef BaraCuda het volgende:
Anne, waarom heb jij geen rechten op die sticker?
Het is een kwestie van tijdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
gewoon overal trajectcontrole. klaar.
Die zal je in de daf niet nodig hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:01 schreef daNpy het volgende:
Beter nog; iedereen een kastje in de auto dat de snelheid limiteert.
Mag je overal 160 dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die zal je in de daf niet nodig hebben
Gaan ze nooit doen; ik zie meer mogelijkheden om iedereen te checken via GPS, dan blijf je zelf baas over je snelheid, alleen krijg je per direkt een prent zodra je ergens te hard rijdt. Blijft de staatskas ook gevuld.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:01 schreef daNpy het volgende:
Beter nog; iedereen een kastje in de auto dat de snelheid limiteert.
Ik dacht dat mijn obvious troll wel obvious was.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gaan ze nooit doen; ik zie meer mogelijkheden om iedereen te checken via GPS, dan blijf je zelf baas over je snelheid, alleen krijg je per direkt een prent zodra je ergens te hard rijdt. Blijft de staatskas ook gevuld.
Ik zou op zich niet zoveel problemen hebben met overal digitaal begrenzen via bijvoorbeeld GPS, maar dan wel op voorwaarde dat iedereen die max gaat rijden, dus geen opoetjes meer voor je smoel die 40 rijden op een 60 weg. maarja, niet de max rijden is nog steeds gewoon toegestaan overal.
Ik denk alleen dat je wel een beetje kriegel gaat worden van al die kutdorpen waar ze het nodig vonden om 30 binnen de kom standaard te maken, dat zuigt nogal als hij dan echt niet meer harder wil/gaat.
Troll of niet; de realiteit van je verhaal is dichterbij als je denktquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn obvious troll wel obvious was.
Dat is niet van vandaag of gisteren hoor; een jaartje of 10 - 15 geleden reed men op de snelweg standaard gemiddeld 140 ofzo, dat is tegenwoordig wel anders. Niet gek ook als je bedenkt dat in die tijd de benzine nog 1 GULDEN 60 kostte, en tegenwoordig 1 EURO 75.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:07 schreef .Neovo. het volgende:
Zijn er meer hier die merken dat mensen wat minder hard gaan rijden? Reed zonet vanaf Zwolle tot Heerenveen met een gangetje van 110 en er waren niet veel mensen die mij inhaalde. En mensen die mijn inhaalde kwam ik bij het stoplicht weer tegen..
Nu kan het ook van het slechte weer komen, dat ze wat minder hard gaan
Ohjee we're surrounded!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Troll of niet; de realiteit van je verhaal is dichterbij als je denkt
Hehehe, nee zo moet je het niet zien. Maar je moet toch met me eens zijn dat het qua techniek in principe al kan? GPS systemen zijn er zat, in je foon ben je via Google al realtime te volgen, en wie heeft er geen navi in zijn auto? Garmins houden al tracklogs bij, wat eigenlijk nog strakker is als een tachograaf. All we need is een vaste koppeling aan het voertuig qua identificatie en een systeem wat iedereen gaat volgen. Lijkt me toch wel te fiksen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ohjee we're surrounded!
Op mijn werk is er ook zo'n vent die overal complettheorieen voor heeft. Dat beheerst zijn leven gewoon.
no worries, over 10 jaar mag je zelf niet meer rijden op 80% van de plaatsen in nederland. gewoon geautomatiseerd van a naar b.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehehe, nee zo moet je het niet zien. Maar je moet toch met me eens zijn dat het qua techniek in principe al kan? GPS systemen zijn er zat, in je foon ben je via Google al realtime te volgen, en wie heeft er geen navi in zijn auto? Garmins houden al tracklogs bij, wat eigenlijk nog strakker is als een tachograaf. All we need is een vaste koppeling aan het voertuig qua identificatie en een systeem wat iedereen gaat volgen. Lijkt me toch wel te fiksen.
Net als dat er een tijd gaat komen dat je in je auto stapt, intikt (of spreekt) waar je heen wilt, en dat je voertuig je weer wakker maakt als je er bent. Ik zeg niet volgende week, maar het is vandaag de dag al zo goed als realiseerbaar. Google had toch al van die hokken gebouwd om mee te rommelen?
Mooi toch? kunnen we lekker interwebben onderweg, jammer van het irritatietopic, al zal dat dan meer over 'het systeem' gaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
no worries, over 10 jaar mag je zelf niet meer rijden op 80% van de plaatsen in nederland. gewoon geautomatiseerd van a naar b.
true. ik ben helemaal voor. mensen maken fouten, computers niet. los daarvan boeit het dan ook geen hol meer of je een accu elke 150 km moet wisselen, dat kun je allemaal mooi automatiseren als waggies uit zichzelf rijdenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi toch? kunnen we lekker interwebben onderweg, jammer van het irritatietopic, al zal dat dan meer over 'het systeem' gaan.
Pfff hoe ouderwetsch.quote:
Mja ik vind het ook leuk om te werken tijdens het rijden. Mensen die klagen over het ontbreken van stuurbekrachtigingquote:
nicequote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:00 schreef Paladijn het volgende:
Begint vaag, maar netjes van de weg afgebutst:
sneeuw?quote:
nee want die mijne ligt nog op de operatietafel te wachten op onderdelenquote:Op zondag 10 maart 2013 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb jij dan nog geen drabberig laagje wit op de auto?
maandag spullen bestellen dinsdag binnen dinsdagavond sleutelen, en dan hopelijk ook weer een stille tussenbakquote:Op zondag 10 maart 2013 10:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das minder, wanneer wordt de operatie verwacht?
Kun je dus net de ergste kou overbruggenquote:Op zondag 10 maart 2013 10:21 schreef densmee het volgende:
[..]
maandag spullen bestellen dinsdag binnen dinsdagavond sleutelen, en dan hopelijk ook weer een stille tussenbak
Jazeker; PTA / Post hier je palindroom- en gekke kilometerstanden (2)quote:Op zondag 10 maart 2013 10:59 schreef Knipoogje het volgende:
Hadden we hier niet een apart topic over ooit?
[ afbeelding ]
't is er wel drukjes.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:44 schreef Sounddragon het volgende:
Deze meneer is lichtjes teleurgesteld geloof ik![]()
http://www.borm.nl/borm/1/14/Einde_Borm_Festiviteiten.html
hij heeft de curator dadelijk ook het een en ander uit te leggen denk ikquote:Op zondag 10 maart 2013 14:44 schreef Sounddragon het volgende:
Deze meneer is lichtjes teleurgesteld geloof ik![]()
http://www.borm.nl/borm/1/14/Einde_Borm_Festiviteiten.html
Whehe, da's toevallig.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:45 schreef Paladijn het volgende:
wtf.
017 (017) 08902 M5
018 (019) 08902 Paladijn
Dan gaan ze 'm privé aanpakken. Goed geregeld.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:47 schreef densmee het volgende:
[..]
hij heeft de curator dadelijk ook het een en ander uit te leggen denk ik
inderdaad, je zou maar geld in die zaak hebben zitten. en die halve staat daar jou geld zo uit te delen.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan gaan ze 'm privé aanpakken. Goed geregeld.
Boeit hem geen kont volgens mijquote:Op zondag 10 maart 2013 14:47 schreef densmee het volgende:
[..]
hij heeft de curator dadelijk ook het een en ander uit te leggen denk ik
maar als ik daar toch geld in die zaak had zitten dan had ik daar vandaag toch vooraan gestaan om direct op alles beslag te laten leggen, wat een halve.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:56 schreef densmee het volgende:
[..]
Hier waarom hij onder andere failliet is gegaan (volgens eigen zeggen)
* 20-30 verkeersboetes op jaarbasis voor 3 tot 10 kilometer te hard rijden: Totaal 1500 euro
Ach ja, het is imho beter dattie zoiets flikt als dat hij met zijn gefrustreerde kop en een machinegeweer een halve Ikea gaat leegknallen op deze druilerige zondagquote:Op zondag 10 maart 2013 15:06 schreef daNpy het volgende:
Volgens mij snapt die meneer sowieso niet helemaal hoe de wereld draait.
"Maar ik heb toch gelijk" Calimero...
Ja idd, mijn vader zei altijd "als je de boel bedondert dan moet je het zo goed doen dat je er de rest van je leven van op de Bahama's kunt zitten".quote:
Leuk!quote:Op zondag 10 maart 2013 14:35 schreef Anne het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: PTA Slowchat
Gestart op 02-01-2003 om 20:58:10 door GizartFRL
Aantal topics: 1666
(tussen haakjes de stand van de vorige update van 2011-08-12 12:00 uur)
Ik denk zomaar dat ik daar blij om moet zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 20:01 schreef Duvel het volgende:
De mijne ook, maar ik kom er niet mee op tv.
Ja, nee, anders.quote:
Niet alleen daarom.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat ik daar blij om moet zijn
Hoe zou je het kunnen vergeten.quote:
*kuch* niks mis met een beetje buikquote:
Ik kan wel wat redenen verzinnen.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoe zou je het kunnen vergeten.
Een soort Andre van Toorn dus?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:12 schreef Duvel het volgende:
Omdat ik waarschijnlijk geen tv-presentatie-skills heb, niet zo leip ben van auto's en zijn Engels beter is.
Ik ben niet grijs, heb geen krullen, ben niet de pijplaaf van Koos.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een soort Andre van Toorn dus?
[ afbeelding ]
Goh, waarom krijg ik dan toch die impressie?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben niet grijs, heb geen krullen, ben niet de pijplaaf van Koos.
Vanwege die banaan in je oor?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goh, waarom krijg ik dan toch die impressie?
Beetje.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
*kuch* niks mis met een beetje buik*kuch*
Geheugen als een vergiet.quote:
Rekbaar begripquote:
Als het maar geleidelijk gaat, rekt alles mee.quote:
Zodat je tenminste tussendoor naar de wc kunt?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:33 schreef 2cv het volgende:
Ik wacht mooi tot de Nederlandse versie uitgezonden wordt.
waar ze van een 50 min tv bijna 2 uur makenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zodat je tenminste tussendoor naar de wc kunt?
Ook. Ik zie het bezwaar van die reclames niet zo in.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zodat je tenminste tussendoor naar de wc kunt?
Haha.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:51 schreef daNpy het volgende:
Jarenlang BMW gehad he
Maar ik ga een proefrit maken om te kijken of de auto in orde is, niet om een beetje te spelen op een P plaats
Overigens is daar ook te weinig sneeuw voor gevallen. Hoewel het redelijk sneeuwt blijft het niet echt goed liggen.
gelijk ssd erin doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:52 schreef Sounddragon het volgende:
Hier sneeuwt het inmiddels ook, blijft niet liggen vooralsnog maar dat zal straks vast wel gaan veranderen als het gaat afkoelen.
En mijn nieuwe HP klapjap is naar de kleaute. Ik gok dat de HD ter ziele is omdatr ik mijn foon op het toetsenbord liet stuiteren.. Werkt perfect dat systeem wat bij schokken je HD uitschakelt, ik ben alleen benieuwd wat nou de meerwaarde is, want het effect blijft hetzelfde
good old Nokia 3310quote:
Hoi!quote:Op maandag 11 maart 2013 18:40 schreef 2cv het volgende:
Help ! Mijn favoriete ijzerboer is gemoderniseerd ! Nu moet je alle onderdeeltjes per soort wegen op een digitale (!) weegschaal en de code die op de bakjes waar je de onderdeeltjes uit hebt gehaald invoeren. Vervolgens druk je op de 'bon'-toets en komt er een bonnetje met prijs, informatie en streepjescode uit rollen. En die streepjescode moet je dan weer laten scannen bij de kassa.
Dan moet ik ze eigenlijk hebbenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:50 schreef 2cv het volgende:
Kom ik nog op terug. Vraag het me morgen of overmorgen nog even.
Voorheen stopte ik wat ik nodig had in een zakje,rekende uit mijn hoofd wat het kostte, noemde de prijs en dat werd zonder blikken of blozen geaccepteerd en afgerekend.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Computers zijn goedkoper en betrouwbaarder dan BBL'ers.
Evax in duizel, die zitten met landbouwwerktuigen vaak in die onmogelijke maten, of Hatech in Eersel die hebben dat ook vaak op voorraadquote:
Offringa in Creil heeft in elk geval 7/16 UNC bouten met een lengte van 1 1/4" op voorraad.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:11 schreef densmee het volgende:
[..]
Evax in duizel, die zitten met landbouwwerktuigen vaak in die onmogelijke maten, of Hatech in Eersel die hebben dat ook vaak op voorraad
Beter duur dan niet te koop. Ik heb de hoop op goedkope bouten voor de Saab al opgegeven. 4 stuks zal altijd goedkoper zijn dan meteen een doos van 200.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:15 schreef Barcaconia het volgende:
Morgen ff wat afbellen dus. Ik zie ze her en der wel op internet staan maar het enige bedrijf dat ik zie dat ze niet per 200 verkoopt of alleen aan bedrijven kosten ze 60ct per stuk + 7.50 verzendkosten en dat zou kunnen, maar vind ik vrij stevig voor een paar boutjes... Als het niet anders kan bestel ik die alsnog morgen even.
= garantie denk ik, als ze dat betalen vind ik het best, maar ik denk dat dat niet gaat meevallen; volgens mij zijn die er nog niet in dat formaatquote:
hoeveel gig hebbie dan ?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
= garantie denk ik, als ze dat betalen vind ik het best, maar ik denk dat dat niet gaat meevallen; volgens mij zijn die er nog niet in dat formaat
daar kan je aardig wat van je fotocollectie op kwijtquote:
Die staat op een externe Tbquote:Op maandag 11 maart 2013 20:58 schreef lipje het volgende:
[..]
daar kan je aardig wat van je fotocollectie op kwijt
1 GB maar?quote:
dus je gaat de nieuwe OP vullen met thumbnailsquote:Op maandag 11 maart 2013 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, ik ze allemaal omgezet naar thumbnails, dan passen er meer op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |