SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Ambipur op 17-02-2013 12:37:52 ]
Match made in heaven...quote:Op zondag 17 februari 2013 04:41 schreef CristinaYang het volgende:
Ambipur heeft een hele mooie, zwoele, sexy stem![]()
Ik denk dat ik een beetje verliefd ben
Volgens mij vragen stiekem alle mannen hier zich af of we niet allemaal klonen zijn van dezelfde vent met een bierbuik.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:42 schreef Ambipur het volgende:
Wel jammer dat ik nu niet meer kan doen alsof ik een man ben, die gewoon een geile chick speelt
quote:Op zondag 17 februari 2013 04:42 schreef Ambipur het volgende:
Wel jammer dat ik nu niet meer kan doen alsof ik een man ben, die gewoon een geile chick speelt
Die versta ik echt niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:43 schreef Marie30 het volgende:
Heeel heeel mooi Ambi![]()
Ludo
[..]
http://vocaroo.com/i/s1ZC87WdSExX
Wat ben je onaardig...?quote:Op zondag 17 februari 2013 04:43 schreef Micson het volgende:
Ambipur die zich verheven voelt boven ons als fappers, terwijl hij zelf om 4 uur 's nachts kansloze geile praat tegen onbekenden op een forum praktiseerd.
Wel heerlijk op die stem gemasturbeerd overigens, daar niet van.
Wat nou onbekend. Ik weet hoe Ambi eruit ziet en andersom, dat is vast meer dan dat de meesten hier van elkaar kunnen zeggen.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:43 schreef Micson het volgende:
Ambipur die zich verheven voelt boven ons als fappers, terwijl hij zelf om 4 uur 's nachts kansloze geile praat tegen onbekenden op een forum praktiseerd.
Wel heerlijk op die stem gemasturbeerd overigens, daar niet van.
Ludo en ik liggen lagen in het zelfde bedquote:Op zondag 17 februari 2013 04:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat nou onbekend. Ik weet hoe Ambi eruit ziet en andersom, dat is vast meer dan dat de meesten hier van elkaar kunnen zeggen.
Dit dus.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat nou onbekend. Ik weet hoe Ambi eruit ziet en andersom, dat is vast meer dan dat de meesten hier van elkaar kunnen zeggen.
Eh.. Je hoort mijn stem toch, of gaf dat geen uitsluitsel?quote:Op zondag 17 februari 2013 04:45 schreef Micson het volgende:
oh Ambipur is ook een vrouwSorry, scherpte mist een beetje op dit tijdstip.
Wow, ja. Op zich wel duidelijk. Nu je het zegt. Ik probeerde er alleen iets Nederlands in te verstaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het Italiaanse woord bij uitstek...
Ik zeg toch sorryquote:Op zondag 17 februari 2013 04:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oeh, willen jullie svp jullie ruzie hier uitvechten middels die voicerecorder?quote:Op zondag 17 februari 2013 04:43 schreef Marie30 het volgende:
Heeel heeel mooi Ambi![]()
Ludo
[..]
http://vocaroo.com/i/s1ZC87WdSExX
dit klopt wel jaquote:Op zondag 17 februari 2013 04:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Volgens mij vragen stiekem alle mannen hier zich af of we niet allemaal klonen zijn van dezelfde vent met een bierbuik.
Ook van mij. En nog twijfelen of ik een vent ben.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij hebt foto's gezien en moet dus niet zeuren.
Ik luister slechts enkelen van die geluidsfragmentjes, want ik zit op mijn werk op een smartphonetje te FOK!-en. Dus ik moet steeds ieder geluidsbestand downloaden als ik het wil luisteren.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
Eh.. Je hoort mijn stem toch, of gaf dat geen uitsluitsel?
Compleet wederzijdsquote:Op zondag 17 februari 2013 04:48 schreef Ambipur het volgende:
Cristina is wel lekker. Ik zou haar doen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 04:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Compleet wederzijds![]()
Ik begin steeds meer zin in deze meet te krijgen.
http://vocaroo.com/i/s0zf2aP6F4JG[quote]quote:Op zondag 17 februari 2013 04:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wow, ja. Op zich wel duidelijk. Nu je het zegt. Ik probeerde er alleen iets Nederlands in te verstaan.
http://vocaroo.com/i/s1cKFBLeNwlfquote:Op zondag 17 februari 2013 04:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0zf2aP6F4JG
[..]
Zie hierboven, your wish is my command... en we zijn gewoon ook Tokkies
Ik heb helaas best wel een kutstem, inclusief verutrechtst Limburgs accent.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is al goed hoorHeb jij eigenlijk al wat ingesproken?
Iemand licht mij trouwens even in, ik kom hier duidelijk nog niet lang genoeg. Hebben jullie echt een relatie buiten FOK!?quote:Op zondag 17 februari 2013 04:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1cKFBLeNwlf
Valt vast hartstikke mee joh!quote:Op zondag 17 februari 2013 04:53 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik heb helaas best wel een kutstem, inclusief verutrechtst Limburgs accent.
http://vocaroo.com/i/s0eN2vRvhPQYquote:Op zondag 17 februari 2013 04:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1cKFBLeNwlf
Hihi thanksquote:Op zondag 17 februari 2013 04:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat lachje aan het einde is superlief!
http://vocaroo.com/i/s1wHgSPZBvwVquote:Op zondag 17 februari 2013 04:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Iemand licht mij trouwens even in, ik kom hier duidelijk nog niet lang genoeg. Hebben jullie echt een relatie buiten FOK!?
thanks, jij hebt ook een hele mooie stemquote:Op zondag 17 februari 2013 04:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad een leuke lach
Wat is dit een ontzettend gezellig topic. Helemaal voor de KLBquote:Op zondag 17 februari 2013 05:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
thanks, jij hebt ook een hele mooie stem
Daar staan we voor bekendquote:Op zondag 17 februari 2013 05:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is dit een ontzettend gezellig topic. Helemaal voor de KLB
Ik dacht het nog... wat een lul jij.quote:Op zondag 17 februari 2013 05:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0AOkxssDkxP
Volgende keer gewoon ff naar mijn ondertitel kijken, dan weet je het ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 05:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik dacht het nog... wat een lul jij.
http://vocaroo.com/i/s1YUnOIjYdD7quote:Op zondag 17 februari 2013 05:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0AOkxssDkxP
Speelt hij... achter de schermen vraagt hij om mijn hand en ook om een liefdesbaby... niet per se in die volgordenquote:Op zondag 17 februari 2013 05:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik dacht het nog... wat een lul jij.
Weten allemaal dat dat gelul is, wij hebben nooit samen achter de schermen gekund.quote:Op zondag 17 februari 2013 05:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Speelt hij... achter de schermen vraagt hij om mijn hand en ook om een liefdesbaby... niet per se in die volgorden
Oh dat klinkt lief, het type 'grote bek, klein hartje'?quote:Op zondag 17 februari 2013 05:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Speelt hij... achter de schermen vraagt hij om mijn hand en ook om een liefdesbaby... niet per se in die volgorden
http://vocaroo.com/i/s0bFlGZAdRq2quote:Op zondag 17 februari 2013 05:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weten allemaal dat dat gelul is, wij hebben nooit samen achter de schermen gekund.
En het laatste dat ik per dm kreeg... wel... nu ben ik in love...quote:Op zondag 17 februari 2013 05:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh dat klinkt lief, het type 'grote bek, klein hartje'?
Nu maak je me wel heel nieuwsgierigquote:Op zondag 17 februari 2013 05:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En het laatste dat ik per dm kreeg... wel... nu ben ik in love...Wat een lieverd is die Ludo
Mogen ze die uberlieve recording niet horen? pretty please? Alleen deze twee damesquote:Op zondag 17 februari 2013 05:13 schreef LudoSanders het volgende:
Marie, stop even. Mijn FOK!cred hangt hierdoor aan een zijden touwtje.
Wij zullen niks door vertellen, beloofd. En je stijgt daardoor alleen maar in onze achting, Ludoquote:Op zondag 17 februari 2013 05:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mogen ze die uberlieve recording niet horen? pretty please? Alleen deze twee dames
Wij zeggen niets door!quote:Op zondag 17 februari 2013 05:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mogen ze die uberlieve recording niet horen? pretty please? Alleen deze twee dames
Aaawwwwh...quote:Op zondag 17 februari 2013 05:16 schreef Marie30 het volgende:
Hoewel het is wel intiem... en er staat echt bij: voor jou alleen...
Maar ik kan je zeggen, het is om te smelten.
JAAAAAA. Zie ik dit in mijn DMbox verschijnen?quote:Op zondag 17 februari 2013 05:17 schreef LudoSanders het volgende:
Nou vooruit, doe wat je niet laten kunt.
Dit. Heb je het zelf geschreven? Dan krijg je daar zeker bonuspunten voorquote:Op zondag 17 februari 2013 05:25 schreef Ambipur het volgende:
Ik vind het erg lief, maar begrijp jouw Kim Holland accent niet, eh..
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 februari 2013 05:28 schreef Ambipur het volgende:
Mensen, ik wens jullie een fijn nachtrust toeSlaap lekker!
Slaap lekker lieverdquote:Op zondag 17 februari 2013 05:28 schreef Ambipur het volgende:
Mensen, ik wens jullie een fijn nachtrust toeSlaap lekker!
En ik ben helemaal voor. Ik ben pas weer in mei in Nederland, voor die tijd wil ik wel via Skype aanwezig zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 05:28 schreef Ambipur het volgende:
Oh en kunnen we een datum regelen voor die meet?
Die bewaar ik enkel voor Marie.quote:Op zondag 17 februari 2013 05:25 schreef Ambipur het volgende:
Ik vind het erg lief, maar begrijp jouw Kim Holland accent niet, eh..
Waar hang jij nu uit dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 05:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Slaap lekker lieverd
[..]
En ik ben helemaal voor. Ik ben pas weer in mei in Nederland, voor die tijd wil ik wel via Skype aanwezig zijn
De VS. Chicago om precies te zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 05:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die bewaar ik enkel voor Marie.
[..]
Waar hang jij nu uit dan?
Luxe! Voor studie?quote:Op zondag 17 februari 2013 05:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De VS. Chicago om precies te zijn
Gulmez pestenquote:Op zondag 17 februari 2013 06:44 schreef klabbakus het volgende:
gaan we doen op die meet?
beetje klagen de hele dag?
Eerst een activiteit als bowlen of lasertag, en daarna zuipen en feesten. Er zal champagne zijn voor Frank en kanon voor Haan.quote:Op zondag 17 februari 2013 06:44 schreef klabbakus het volgende:
gaan we doen op die meet?
beetje klagen de hele dag?
quote:Op zondag 17 februari 2013 04:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij hebt foto's gezien en moet dus niet zeuren.
Ah, Hugh_Myron is toch de grootste hosselkoning van FOK!quote:Op zondag 17 februari 2013 04:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ook van mij. En nog twijfelen of ik een vent ben.
`quote:Op zondag 17 februari 2013 11:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Ah, Hugh_Myron is toch de grootste hosselkoning van FOK!
Erg subtiel hoor
Goeie stem heb je wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
`
Nee. Hugh heeft mij niet gehosseld. Sommigen kunnen verder kijken en iemand gewoon aardig vinden:P
Koester het.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Merci. Tering. mijn eerste compliment van jou!!
I know.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
`
Nee. Hugh heeft mij niet gehosseld. Sommigen kunnen verder kijken en iemand gewoon aardig vinden:P
Spannund!quote:
Neequote:Op zondag 17 februari 2013 11:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
I know.
Jij hebt niet zoveel slaap nodig he
Wel jammer dat er niet meer gevochten gaat worden.quote:
Kunnen altijd wel ff die tokkies, provinciaaltjes fokken in de Bermuda ja toch wrm niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel jammer dat er niet meer gevochten gaat worden.
Goed punt.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit topic is nog minder concreet dan het vorige topic.Jammer wel.
Laten we ze even kennis maken met de FOK! knokploeg.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kunnen altijd wel ff die tokkies, provinciaaltjes fokken in de Bermuda ja toch wrm niet?
Waarom?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:47 schreef Argo het volgende:
Hmmm ik weet niet de lokale dancing met fokkers. Dat is vragen om problemen.
Gewoon je raakt vast overmoedig schuurt tegen chickies aan. Die chickies worden bang en dan komt de uitsmijter. Brb ik ga terug in bed slapen.quote:
Aha jij bent best een oldbie zie ik. Is er in al die jaren weleens een echte KLB-meet geweest?quote:
KLB-meet weet ik niet zeker, wel ONZ-meets in Utrecht en Arnhem meegemaakt. Er was natuurlijk wel de KLB-meet in Stairway met de opkomst van welgeteld één persoon (bonuspinten voor degene die de naam van deze persoon weet).quote:Op zondag 17 februari 2013 12:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha jij bent best een oldbie zie ik. Is er in al die jaren weleens een echte KLB-meet geweest?
Complexquote:Op zondag 17 februari 2013 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
KLB-meet weet ik niet zeker, wel ONZ-meets in Utrecht en Arnhem meegemaakt. Er was natuurlijk wel de KLB-meet in Stairway met de opkomst van welgeteld één persoon (bonuspinten voor degene die de naam van deze persoon weet).
Was dat niet Lamonquote:Op zondag 17 februari 2013 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
KLB-meet weet ik niet zeker, wel ONZ-meets in Utrecht en Arnhem meegemaakt. Er was natuurlijk wel de KLB-meet in Stairway met de opkomst van welgeteld één persoon (bonuspinten voor degene die de naam van deze persoon weet).
Vanwaar die omslag?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:09 schreef G.R.S. het volgende:
Schrap mij eens van de lijst. Ik kom sowieso niet.
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Omdat ik haast zeker weet dat er geen meet zal komenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Vanwaar die omslag?
[..]
Dat is wel zielig. Volgens mij was er zoiets ook een paar maanden terug in ONZ.
Niet meteen het vertrouwen verliezen. Ik zal er zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Omdat ik haast zeker weet dat er geen meet zal komen
Ik kom toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maar de enige reden dat die meets niet doorgaan is dat mensen niet komen, omdat ze denken dat de meet niet doorgaat. Als je echt wil kan het best.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Oh. Zielig.....quote:Op zondag 17 februari 2013 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom zomervakantie?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Als het in de zomervakantie is kom ik echt.
Nee, dat werd het pas toen hij onverrichterzake huiswaarts keerde en zich meteen op Fok! vervoegde om daar te gaan fulmineren hoe alle KLB'ers de échte sneue losers waren, en vooral niet hij, want hij was tenminste wél echt komen opdagen.quote:
Link?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, dat werd het pas toen hij onverrichterzake huiswaarts keerde en zich meteen op Fok! vervoegde om daar te gaan fulmineren hoe alle KLB'ers de échte sneue losers waren, en vooral niet hij, want hij was tenminste wél echt komen opdagen.
Gelijk heeft hij hij was de baas die Kwamquote:Op zondag 17 februari 2013 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, dat werd het pas toen hij onverrichterzake huiswaarts keerde en zich meteen op Fok! vervoegde om daar te gaan fulmineren hoe alle KLB'ers de échte sneue losers waren, en vooral niet hij, want hij was tenminste wél echt komen opdagen.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 12:25:06 ]
Waarom moet het dan wanneer je ouders weg zijn?quote:
Oh, ik dacht dat je feestje bij mij bedoelde als in FOK! meet. Zie edit.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom moet het dan wanneer je ouders weg zijn?
Bedoelde ik ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je feestje bij mij bedoelde als in FOK! meet. Zie edit.
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Bedoelde ik ook.
Maar waarom moet je wachten tot je ouders weg zijn? Je mag niet naar buiten van je ouders of zo?
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kan alleen in de zomervakantie want dan zijn mijn ouders in het buitenland. Normaal kom ik nooit buiten als ik nu opeens naar buiten ga gaan ze denken dat ik stiekem een vriendinnetje heb.
Mijn instelling geeft geen vakantie. ;s Sommige docenten gaan wel gewoon vakantie maar moet alleen voor project uren naar school...quote:Op zondag 17 februari 2013 12:30 schreef ikjijallebei het volgende:
Wie heeft er volgende week ook vakantie?
Kan dan gewoon toch, dan hebben wij zielige autisten zeeen van tijd.
quote:
Aait heb je ook vakantie volgend week? Gaan we even biertje pakken?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:30 schreef ikjijallebei het volgende:
Wie heeft er volgende week ook vakantie?
Kan dan gewoon toch, dan hebben wij zielige autisten zeeen van tijd.
Lijkt me een uitstekend plan!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:33 schreef Piye het volgende:
Aait heb je ook vakantie volgend week? Gaan we even biertje pakken?
Waaro?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:37 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Lijkt me een uitstekend plan!
Ben jij erbijquote:
gewoon in hoog catha biertjes klappen jatoch de harde kernquote:Op zondag 17 februari 2013 12:39 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
NeeDoe dan op het Neude of Broers ofzo.
wil wel als jij meegaat of gwn met z'n tweetjes jatochquote:Op zondag 17 februari 2013 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon in hoog chata biertjes klappen jatoch de harde kern
Drink jij bier?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon in hoog catha biertjes klappen jatoch de harde kern
weenie of ik durf hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 12:40 schreef ThaTim het volgende:
[..]
wil wel als jij meegaat of gwn met z'n tweetjes jatoch
breezertjes zijn ook goedquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:40 schreef ThaTim het volgende:
[..]
wil wel als jij meegaat of gwn met z'n tweetjes jatoch
Dragen ze FOKshirts? Nej.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn dit foto's van een massale FOK!meet in de Stairway?
2e Van links op de voorste rij zou ik zeker wel even doorsmeren.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet genoeg metalfansquote:Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paar jaar geleden had ik zeker meegedaan, tegenwoordig moet ik echter de hele avond inhouden om nog iets van de avond te kunnen herinnerenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik kom ook. Iemand in voor een zuipwedstrijd?
Geen zorgen Hilarybanks en ik zullen.er zeker zijn.!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:57 schreef Piye het volgende:
Ik mis de optie "ik kom alleen als er meisjes komen".
Jullie kennen elkaar persoonlijk?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Geen zorgen Hilarybanks en ik zullen.er zeker zijn.!
Pussy.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef Ambipur het volgende:
Nee, mensen. Dit wordt niets zo. Ik skip
Echt jammer.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef Ambipur het volgende:
wat dacht je dan? Klbers die meeten?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef Ambipur het volgende:
Tsja als iedereen die echt wilde komen zich terugtrekt "want het gebeurt toch niet" komt het er nooit van. Daarmee zeg ik niet dat ik wel zou komen, maar het is wel zo.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:06 schreef Ambipur het volgende:
Pussy? Nou nee, zolang mensen normaal doen wil ik graag komen. Maar heb het vermoeden dat dit vnml stoerdoenerij is.
Ik heb 2 KLB'ers ontmoet.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat dacht je dan? Klbers die meeten?
Ja we wonen ca 5 km van elkaar vandaan.quote:
Aha. Heb jij ook zo'n goede muzieksmaak?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja we wonen ca 5 km van elkaar vandaan.
Misschien, wanneer?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Thatim kom je naar Amsterdam samen met leeelll
Het zijn toch niet allemaal autisten of wel?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat dacht je dan? Klbers die meeten?
Ja wij houden van precies dezelfde muziek/films/tv programmas .. echt eng eigenlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha. Heb jij ook zo'n goede muzieksmaak?
het is een en dezelfde persoonquote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha. Heb jij ook zo'n goede muzieksmaak?
Nee:') Volgende keer als hilary en ik afspreken maken we een foto met fok! briefje erbijquote:
Flikker op achterlijke shemales wat jullie zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Geen zorgen Hilarybanks en ik zullen.er zeker zijn.!
Afgesproken.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:19 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee:') Volgende keer als hilary en ik afspreken maken we een foto met fok! briefje erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
Ik kan oprecht zeggen dat als je mij tegen zou komen, je niet zou zeggen "heey dat is echt zo'n FOK!er".quote:Op zondag 17 februari 2013 13:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het zijn toch niet allemaal autisten of wel?Haha misschien.quote:Maak nu foto van jezelf dan. Ik heb al eens foto's van Hilary gezien.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:19 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee:') Volgende keer als hilary en ik afspreken maken we een foto met fok! briefje erbijIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Er zijn toch geen regels aan de meet gebonden he?
Want ben niet zo goed in het houden aan regels zeg maar.![]()
Alcohol en drugs zijn strikt verboden.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:22 schreef Smack10 het volgende:
Er zijn toch geen regels aan de meet gebonden he?
Want ben niet zo goed in het houden aan regels zeg maar.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Dus dan moet ik dat van tevoren innemenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Alcohol en drugs zijn strikt verboden.![]()
![]()
We kunnen samen een lijntje doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus dan moet ik dat van tevoren innemen![]()
Dat was wel mijn idee.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus dan moet ik dat van tevoren innemenDat mag jij toch helemaal niet?quote:
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
We kunnen er ook een meet nieuwe stijl van maken, doen we wat meth erdoor mixen en kunnen we 4 dagen doorquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
We kunnen er ook een meet nieuwe stijl van maken, doen we wat meth erdoor mixen en kunnen we 4 dagen doorGoed plan!
![]()
Ja ik kom ook ja
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
Ja dat zie je op de meet dan welquote:Op zondag 17 februari 2013 13:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Flikker op achterlijke shemales wat jullie zijn.
Het is een meet, geen carnavalIf you're easy to get, you are probably easy to forget.![]()
Ben ik ookquote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef Smack10 het volgende:
Overigens zijn de mensen uit KLB wel de meest leuke van FOK! denk ik.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
Ja? oke alleen als ik hem kan pm-enquote:Op zondag 17 februari 2013 13:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kan oprecht zeggen dat als je mij tegen zou komen, je niet zou zeggen "heey dat is echt zo'n FOK!er".
[..]
Haha misschien.
[..]
Maak nu foto van jezelf dan. Ik heb al eens foto's van Hilary gezien.If you're easy to get, you are probably easy to forget.![]()
Ik ook niet. Mag je wel alcohol?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik mag geen verdovende middelen innemen.
(Ja ik zie alcohol als niet verdovend.)
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 13:30:44 ]![]()
Blijf maar thuis dan.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik mag geen verdovende middelen innemen.![]()
Is goed, DM kan ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:29 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja? oke alleen als ik hem kan pm-enDat is erg optimistisch.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef Smack10 het volgende:
Overigens zijn de mensen uit KLB wel de meest leuke van FOK! denk ik.
alles lijkt mij wel gezegdOp dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat![]()
Stel je voor zo'n R&P meet, allemaal depri mensen en friendzoned figurenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Is goed, DM kan ook.
[..]
Dat is erg optimistisch.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Stel je voor zo'n R&P meet, allemaal depri mensen en friendzoned figuren![]()
![]()
Ja dat is waar, maar dan neem je ook wel een voorbeeld.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Stel je voor zo'n R&P meet, allemaal depri mensen en friendzoned figuren
ONZ lijkt me eigenlijk erger, lekker gek enzoquote:Op zondag 17 februari 2013 13:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Stel je voor zo'n R&P meet, allemaal depri mensen en friendzoned figuren![]()
Nog wat goeie musuck voor dit topic
*Fuck you, I won't do what you tell me*I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
Voor wat?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:48 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik neem wel een fles cola voor je mee x![]()
Ja vindt je t gek, Utrechtquote:Op zondag 17 februari 2013 13:48 schreef Piye het volgende:
Zit nu een beetje dit topic door te lezen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Is de meest logische plek als mensen vanuit alle windrichtingen komen. Ik denk dat het gewoon te makkelijk is om zo te roepen "ja ik kom ook", maar dan als puntje bij paaltje komt te denken "ja ik ga toch niet met een stel autisten zitten" of "ik ga liever gewoon stappen met m'n eigen vrienden, is nog dichterbij ook". Daarom als je echt serieus wil meeten, kan je dat denk ik beter doen met een paar mensen, waarvan je sowieso al het idee hebt dat die wel chill zijn. Dus niet met iedereen die in zo'n topic roept, dat het ze ook wel leuk lijkt om FOK!ers in het echt te zien.quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Captain obvious spreekt de waarheid.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Is de meest logische plek als mensen vanuit alle windrichtingen komen. Ik denk dat het gewoon te makkelijk is om zo te roepen "ja ik kom ook", maar dan als puntje bij paaltje komt te denken "ja ik ga toch niet met een stel autisten zitten" of "ik ga liever gewoon stappen met m'n eigen vrienden, is nog dichterbij ook". Daarom als je echt serieus wil meeten, kan je dat denk ik beter doen met een paar mensen, waarvan je sowieso al het idee hebt dat die wel chill zijn. Dus niet met iedereen die in zo'n topic roept, dat het ze ook wel leuk lijkt om FOK!ers in het echt te zien.Haten op Utrecht.quote:![]()
![]()
Ja er moet gewoon een besloten topic gemaakt worden. En dan concrete plannen maken in tinychat met regelmatige postende users ofzo . Krijg je ook niet van die gasten als bv "ja als meloewa komt kom ik ook wel ff kijke of ze in echt ook zo schattig is".quote:Op zondag 17 februari 2013 13:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Is de meest logische plek als mensen vanuit alle windrichtingen komen. Ik denk dat het gewoon te makkelijk is om zo te roepen "ja ik kom ook", maar dan als puntje bij paaltje komt te denken "ja ik ga toch niet met een stel autisten zitten" of "ik ga liever gewoon stappen met m'n eigen vrienden, is nog dichterbij ook". Daarom als je echt serieus wil meeten, kan je dat denk ik beter doen met een paar mensen, waarvan je sowieso al het idee hebt dat die wel chill zijn. Dus niet met iedereen die in zo'n topic roept, dat het ze ook wel leuk lijkt om FOK!ers in het echt te zien.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 14:02:47 ]![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:00 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Captain obvious spreekt de waarheid.Of gewoon iedereen 1 op 1 een FOK!er meeten en de week erop allemaal met je nieuwe buddy naar de meet.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja er moet gewoon een besloten topic gemaakt worden. En dan concrete plannen maken in tinychat met regelmatige postende users ofzo . Krijg je ook niet van die gasten als bv "ja als meloewa komt kom ik ook wel ff kijke of ze in echt ook zo schattig is".
Het zal allemaal vrij obvious zijn, maar waarom deze meet nooit gaat plaatsvinden: dit subforum gaat gepaard bij anonimiteit. Dagelijks worden de meest shockerende, chargerende en trollende posts in dit forum geplempt, na een tijdje posten worden er e-identiteiten aangemeten. De zelfverheerlijkingsfactor is daarbij zo hoog dat het echte leven wel een zwakke afspiegeling van de FOK!-persoon moet zijn. Iedereen wil natuurlijk dit natuurlijk vrijuit kunnen blijven doen, zonder dat er persoonlijke aanvallen komen. Wanneer er een grootschalige meet gehouden zal worden, is dit aspect volledig verdwenen en zal de poster zijn forumgedrag moeten aanpassen op zijn real life voorkomen, want gepakt op dat real life voorkomen zal hij, zelfs een Brad Pitt look-a-like zal er niet aan ontkomen, toch wel wanneer ie weer eens uitdagende teksten in dit subforum plempt.![]()
Dat heb ik dus eigenlijk totaal niet. Sowieso vind ik het best meevallen wat ik hier post. Daarnaast ben ik gewoon een erg leuke jongen. Eigenlijk zou ik jullie allemaal willen meeten, alleen om te laten zien dat ik echt zo baas ben.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het zal allemaal vrij obvious zijn, maar waarom deze meet nooit gaat plaatsvinden: dit subforum gaat gepaard bij anonimiteit. Dagelijks worden de meest shockerende, chargerende en trollende posts in dit forum geplempt, na een tijdje posten worden er e-identiteiten aangemeten. De zelfverheerlijkingsfactor is daarbij zo hoog dat het echte leven wel een zwakke afspiegeling van de FOK!-persoon moet zijn. Iedereen wil natuurlijk dit natuurlijk vrijuit kunnen blijven doen, zonder dat er persoonlijke aanvallen komen. Wanneer er een grootschalige meet gehouden zal worden, is dit aspect volledig verdwenen en zal de poster zijn forumgedrag moeten aanpassen op zijn real life voorkomen, want gepakt op dat real life voorkomen zal hij, zelfs een Brad Pitt look-a-like zal er niet aan ontkomen, toch wel wanneer ie weer eens uitdagende teksten in dit subforum plempt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
1 op 1 durf ik niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:08 schreef Piye het volgende:
Of gewoon iedereen 1 op 1 een FOK!er meeten en de week erop allemaal met je nieuwe buddy naar de meet.![]()
Terecht.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja er moet gewoon een besloten topic gemaakt worden. En dan concrete plannen maken in tinychat met regelmatige postende users ofzo . Krijg je ook niet van die gasten als bv "ja als meloewa komt kom ik ook wel ff kijke of ze in echt ook zo schattig is".
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het zal allemaal vrij obvious zijn, maar waarom deze meet nooit gaat plaatsvinden: dit subforum gaat gepaard bij anonimiteit. Dagelijks worden de meest shockerende, chargerende en trollende posts in dit forum geplempt, na een tijdje posten worden er e-identiteiten aangemeten. De zelfverheerlijkingsfactor is daarbij zo hoog dat het echte leven wel een zwakke afspiegeling van de FOK!-persoon moet zijn. Iedereen wil natuurlijk dit natuurlijk vrijuit kunnen blijven doen, zonder dat er persoonlijke aanvallen komen. Wanneer er een grootschalige meet gehouden zal worden, is dit aspect volledig verdwenen en zal de poster zijn forumgedrag moeten aanpassen op zijn real life voorkomen, want gepakt op dat real life voorkomen zal hij, zelfs een Brad Pitt look-a-like zal er niet aan ontkomen, toch wel wanneer ie weer eens uitdagende teksten in dit subforum plempt.Ik zou gewoon gaan.
Precies, ik trol ook niet, misschien dat feynoord92 een beetje onzeker is dat is alles.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat heb ik dus eigenlijk totaal niet. Sowieso vind ik het best meevallen wat ik hier post. Daarnaast ben ik gewoon een erg leuke jongen. Eigenlijk zou ik jullie allemaal willen meeten, alleen om te laten zien dat ik echt zo baas ben.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 14:21:21 ]![]()
Meloewa heeft echt een lief stemmetje. Dat je zin krijgt om haar een verhaaltje voor te lezen.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Meloewa heeft echt een lief stemmetje. Dat je zin krijgt om haar een verhaaltje voor te lezen.
Doei!![]()
Nee, dat is waar.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik kan niet tippen aan jullie stemmen.Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.![]()
Heeft ze al wat op vocaroo gezet dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Meloewa heeft echt een lief stemmetje. Dat je zin krijgt om haar een verhaaltje voor te lezen.
Nooit meer nee met GHB![]()
Grrrr. Watje.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik kan niet tippen aan jullie stemmen.![]()
Dat kun jij wel mooi zeggen en sterker nog, ik geloof bij jou dat dat best waar is. Echter, als jij naderhand een beetje uit de toon post, gaan ze je aanvallen op dingen van de meet. Ook jij ja, 'sociale en good-looking boy'.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat heb ik dus eigenlijk totaal niet. Sowieso vind ik het best meevallen wat ik hier post. Daarnaast ben ik gewoon een erg leuke jongen. Eigenlijk zou ik jullie allemaal willen meeten, alleen om te laten zien dat ik echt zo baas ben.Daarom kan een meet alleen doorgang vinden in een vertrouwd clubje achter de schermen waarvan je weet dat ze RL (dus ook de meet) en FOK! uit elkaar kunnen houden.
![]()
Ja is toch zo? Kan ik ook niks aan doen.quote:Ja, maar dat is al wel een tijd terug. Misschien heeft ze nu de baard in de keel.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:25 schreef Anshur het volgende:
[..]
Heeft ze al wat op vocaroo gezet dan?Hmm, ja daarin heb je misschien toch wel gelijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat kun jij wel mooi zeggen en sterker nog, ik geloof bij jou dat dat best waar is. Echter, als jij naderhand een beetje uit de toon post, gaan ze je aanvallen op dingen van de meet. Ook jij ja, 'sociale en good-looking boy'.Daarom kan een meet alleen doorgang vinden in een vertrouwd clubje achter de schermen waarvan je weet dat ze RL (dus ook de meet) en FOK! uit elkaar kunnen houden.
Je hoeft geen genie te zijn om te zien dat deze meet, in klb er nooooit gaat komen.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Dan is het dus toch niet zo'n slecht plan om een kloon te maken als je naar de meet wilt komen.Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Ik ben te saai en oppervlakkig voor een 1 op 1 meet. Bij iets meer mensen kan ik me nog op de achtergrond verschuilen of gewoon weg gaan als ik het niet naar mijn zin heb.quote:![]()
ook dat valt opquote:Op zondag 17 februari 2013 14:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben te saai en oppervlakkig voor een 1 op 1 meet. Bij iets meer mensen kan ik me nog op de achtergrond verschuilen of gewoon weg gaan als ik het niet naar mijn zin heb.
Doei!![]()
Ook niet als we sletjes gaan schuren in die ene tent (hoe heette het ook weer?)?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben te saai en oppervlakkig voor een 1 op 1 meet. Bij iets meer mensen kan ik me nog op de achtergrond verschuilen of gewoon weg gaan als ik het niet naar mijn zin heb.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
My words exactlyquote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat heb ik dus eigenlijk totaal niet. Sowieso vind ik het best meevallen wat ik hier post. Daarnaast ben ik gewoon een erg leuke jongen. Eigenlijk zou ik jullie allemaal willen meeten, alleen om te laten zien dat ik echt zo baas ben.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook niet als we sletjes gaan schuren in die ene tent (hoe heette het ook weer?)?Bermuda. Ik ben zo type die in een hoekje gaat staan met zijn colatje.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 14:54:23 ]![]()
ghb pillen wodka allesquote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Bermuda. Ik ben zo type die in een hoekje gaat staan met zijn colatje.
![]()
![]()
net zoals de rest van de fokkers dus.. Niks uitzonderlijks.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Doei!![]()
Ik zeg gewoon tegen alle lekkere chicks dat je jarig bent.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef Dimachaerus het volgende:
![]()
Ondertussen geef ik jou baco's in plaats van normale cola's, dan komt het wel goed.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
lekkere presentatie dan als je jezelf in een hoekje duwtquote:Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee? Meet draait niet om een enkel persoon hoor...Doei!![]()
Ik kan mezelf prima presenteren.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
lekkere presentatie dan als je jezelf in een hoekje duwt![]()
Ik en Meloewa op centraal station Roermond...quote:Op zondag 17 februari 2013 14:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
lekkere presentatie dan als je jezelf in een hoekje duwt![]()
![]()
Het projectie gehalte is bij jou wel hoog zeg.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
lekkere presentatie dan als je jezelf in een hoekje duwt'Ik ben (licht) contactgestoord en niet goed in groepen, dus dan moeten anderen dat ook zijn'.
![]()
Ik zou jou en een enkele andere FOK! bazen wel willen ontmoeten.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon tegen alle lekkere chicks dat je jarig bent.
Ondertussen geef ik jou baco's in plaats van normale cola's, dan komt het wel goed.![]()
![]()
Wie nog meer?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zou jou en een enkele andere FOK! bazen wel willen ontmoeten.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ikjijallebei is wel een baas ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ikjijallebei, jachtgeweer(?), feyenoordfan92, argo.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Zijn helemaal niet verzonnen. Als ikjijallebei je moeder zou willen versieren, krijg jij gewoon een nieuwe papa.quote:
Naah mijn ouders zijn zo monogaam als wat, de saaiste mensen die ik ken op dat gebied. ikjijallebei is gewoon een faker.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Zijn helemaal niet verzonnen. Als ikjijallebei je moeder zou willen versieren, krijg jij gewoon een nieuwe papa.![]()
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Naah mijn ouders zijn zo monogaam als wat, de saaiste mensen die ik ken op dat gebied. ikjijallebei is gewoon een faker.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Zijn helemaal niet verzonnen. Als ikjijallebei je moeder zou willen versieren, krijg jij gewoon een nieuwe papa.![]()
![]()
Waarom ik denk dat hij een faker is? Zijn topics hebben gewoon een hoog 'dit is verzonnen gehalte.' Maar hij mag zichzelf gerust bewijzen op een meet, als hij lekkerste chick uit de Bermuda vist, dan ok.quote:![]()
jij neemt alles aan van thatim maar dat is zelf n loserquote:Op zondag 17 februari 2013 15:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Het projectie gehalte is bij jou wel hoog zeg.'Ik ben (licht) contactgestoord en niet goed in groepen, dus dan moeten anderen dat ook zijn'.
Doei!![]()
Daar gaat het toch helemaal niet om, leer eens lezen en interpreteren. Bovendien zijn dat dingen die je zelf op het forum zegt.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij neemt alles aan van thatim maar dat is zelf n loser![]()
Gaan jullie 2 nu weer beginnen?Toch maar vechten dus?
Ik vind dat wel meevallen. Als je topics opent over stappen of vrouwen heeft het al gelijk een hoog 'dit is verzonnen' gehalte.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom ik denk dat hij een faker is? Zijn topics hebben gewoon een hoog 'dit is verzonnen gehalte.' Maar hij mag zichzelf gerust bewijzen op een meet, als hij lekkerste chick uit de Bermuda vist, dan ok.
Feynoord jij moet eens klappen krijgen van iemand.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om, leer eens lezen en interpreteren. Bovendien zijn dat dingen die je zelf op het forum zegt.Ja dat is ook wel zo...quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen. Als je topics opent over stappen of vrouwen heeft het al gelijk een hoog 'dit is verzonnen' gehalte.![]()
![]()
nee thatim had een obsessie met mij of zo een gezonde jongen doet dat niet. Maar oké het zal wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om, leer eens lezen en interpreteren. Bovendien zijn dat dingen die je zelf op het forum zegt.Doei!![]()
Je bent weer lekker vroom bezig hè? Proleet.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Feynoord jij moet eens klappen krijgen van iemand.Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat![]()
Nee, ik stoor me gewoon oprecht aan het feit dat mensen als Meloewa anderen in een hoekje proberen te duwen (iedereen is toch half-autistisch/verlegen/naar de grond starend op de meet), terwijl ze zelf aangeven die kenmerken te bezitten. Projectie dus.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef Piye het volgende:
![]()
Nee het is een algemeen feit dat FOK!ers contactgestoorde autisten zijn, die alleen naar buiten gaan als het dan echt moet...quote:Op zondag 17 februari 2013 15:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, ik stoor me gewoon oprecht aan het feit dat mensen als Meloewa anderen in een hoekje proberen te duwen (iedereen is toch half-autistisch/verlegen/naar de grond starend op de meet), terwijl ze zelf aangeven die kenmerken te bezitten. Projectie dus.![]()
Natuurlijk zijn er op FOK! ook mensen die beweren van niet, de fakers.![]()
Vertel.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee thatim had een obsessie met mij of zo een gezonde jongen doet dat niet. Maar oké het zal wel.Maar Dima zei dat toch juist zelf?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, ik stoor me gewoon oprecht aan het feit dat mensen als Meloewa anderen in een hoekje proberen te duwen (iedereen is toch half-autistisch/verlegen/naar de grond starend op de meet), terwijl ze zelf aangeven die kenmerken te bezitten. Projectie dus.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
nee thatim moet gewoon zijn bek houden dat is alles.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Vertel.
[..]
Maar Dima zei dat toch juist zelf?Doei!![]()
Thatim.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee thatim moet gewoon zijn bek houden dat is alles.![]()
![]()
Dit dus:quote:En dat doen zijn en andere mensen constant. Verder is Dima gewoon oprecht, die krijgt nooit een sneer om de oren van mij.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
net zoals de rest van de fokkers dus.. Niks uitzonderlijks.![]()
gezelligquote:Op zondag 17 februari 2013 15:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik kom als Meloewa komt en als het in Utrecht is.
Doei!![]()
En jij ben God? Dat jij de sneren mag uitdelen? Ga toch weg jongen er is maar een God die over mij zal oordelen op het eind, en dat ben jij niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
En dat doen zijn en andere mensen constant. Verder is Dima gewoon oprecht, die krijgt nooit een sneer om de oren van mij.![]()
Vertel via DM.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee thatim moet gewoon zijn bek houden dat is alles.Aha op die fiets.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
En dat doen zijn en andere mensen constant. Verder is Dima gewoon oprecht, die krijgt nooit een sneer om de oren van mij.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Het op 'achtergrond schuilen' neemt ze bv wel heel letterlijk op. Ze kan blijkbaar niet echt onderscheid maken tussen de wat meer introvertere persoonlijkheden en compleet contactgestoorde o.i.d.. Dat is denk ik wat feyenoordfan bedoeld.quote:![]()
Als dat gebitchfight doorgaat dames dan flikker ik em dicht
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Oke feyenoordfan.. Jij bent sociaal, kk lekker, leuk en spontaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
En dat doen zijn en andere mensen constant. Verder is Dima gewoon oprecht, die krijgt nooit een sneer om de oren van mij.Doei!![]()
En jij valt in de eerste groep?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het op 'achtergrond schuilen' neemt ze bv wel heel letterlijk op. Ze kan blijkbaar niet echt onderscheid maken tussen de wat meer introvertere persoonlijkheden en compleet contactgestoorde o.i.d.. Dat is denk ik wat feyenoordfan bedoeld.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Kijk ik ben gewoon stil, verlegen etc. Ik kan gerust een praatje maken maar ik ben niet de gangmaker zegmaar.quote:![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:29 schreef Ambipur het volgende:
Dima, abla zorgt voor jou, hoor. Korkma.![]()
![]()
![]()
Bitchfights eindigen in orgies, wat doe je nuuuuquote:Op zondag 17 februari 2013 15:29 schreef Pharkus het volgende:
Als dat gebitchfight doorgaat dames dan flikker ik em dicht![]()
![]()
Aha oke, dan gaan we dus naar Bermuda.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kijk ik ben gewoon stil, verlegen etc. Ik kan gerust een praatje maken maar ik ben niet de gangmaker zegmaar.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ja, en dat er gewoon ook normale mensen bij kunnen zitten die wel in staat zijn in groepen makkelijk te praten.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het op 'achtergrond schuilen' neemt ze bv wel heel letterlijk op. Ze kan blijkbaar niet echt onderscheid maken tussen de wat meer introvertere persoonlijkheden en compleet contactgestoorde o.i.d.. Dat is denk ik wat feyenoordfan bedoeld.Ok, vanaf hier niks meer erover.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:29 schreef Pharkus het volgende:
Als dat gebitchfight doorgaat dames dan flikker ik em dicht![]()
Dit topic gaat serieus over een meet?Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Ja we gaan allemaal doen alsof dit echt doorgaat en dan komt uiteindelijk alleen Ambi opdagen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:38 schreef LudoSanders het volgende:
Dit topic gaat serieus over een meet?
Net zo serieus als de epic holly meetquote:Op zondag 17 februari 2013 15:38 schreef LudoSanders het volgende:
Dit topic gaat serieus over een meet?Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Zolang Cristina er is vind ik 't goed.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja we gaan allemaal doen alsof dit echt doorgaat en dan komt uiteindelijk alleen Ambi opdagen.![]()
![]()
Klb is nog niet rijp voor een meet, het beste is inderdaad mini meets waar mensen via dm iets regelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Net zo serieus als de epic holly meet![]()
Beste meetquote:Op zondag 17 februari 2013 15:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Net zo serieus als de epic holly meetOp dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
Dan kom ik ook wel. Cristina is heet.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zolang Cristina er is vind ik 't goed.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |