Speelt hij... achter de schermen vraagt hij om mijn hand en ook om een liefdesbaby... niet per se in die volgordenquote:Op zondag 17 februari 2013 05:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik dacht het nog... wat een lul jij.
Weten allemaal dat dat gelul is, wij hebben nooit samen achter de schermen gekund.quote:Op zondag 17 februari 2013 05:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Speelt hij... achter de schermen vraagt hij om mijn hand en ook om een liefdesbaby... niet per se in die volgorden
Oh dat klinkt lief, het type 'grote bek, klein hartje'?quote:Op zondag 17 februari 2013 05:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Speelt hij... achter de schermen vraagt hij om mijn hand en ook om een liefdesbaby... niet per se in die volgorden
http://vocaroo.com/i/s0bFlGZAdRq2quote:Op zondag 17 februari 2013 05:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weten allemaal dat dat gelul is, wij hebben nooit samen achter de schermen gekund.
En het laatste dat ik per dm kreeg... wel... nu ben ik in love...quote:Op zondag 17 februari 2013 05:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh dat klinkt lief, het type 'grote bek, klein hartje'?
Nu maak je me wel heel nieuwsgierigquote:Op zondag 17 februari 2013 05:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En het laatste dat ik per dm kreeg... wel... nu ben ik in love...Wat een lieverd is die Ludo
Mogen ze die uberlieve recording niet horen? pretty please? Alleen deze twee damesquote:Op zondag 17 februari 2013 05:13 schreef LudoSanders het volgende:
Marie, stop even. Mijn FOK!cred hangt hierdoor aan een zijden touwtje.
Wij zullen niks door vertellen, beloofd. En je stijgt daardoor alleen maar in onze achting, Ludoquote:Op zondag 17 februari 2013 05:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mogen ze die uberlieve recording niet horen? pretty please? Alleen deze twee dames
Wij zeggen niets door!quote:Op zondag 17 februari 2013 05:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mogen ze die uberlieve recording niet horen? pretty please? Alleen deze twee dames
Aaawwwwh...quote:Op zondag 17 februari 2013 05:16 schreef Marie30 het volgende:
Hoewel het is wel intiem... en er staat echt bij: voor jou alleen...
Maar ik kan je zeggen, het is om te smelten.
JAAAAAA. Zie ik dit in mijn DMbox verschijnen?quote:Op zondag 17 februari 2013 05:17 schreef LudoSanders het volgende:
Nou vooruit, doe wat je niet laten kunt.
Dit. Heb je het zelf geschreven? Dan krijg je daar zeker bonuspunten voorquote:Op zondag 17 februari 2013 05:25 schreef Ambipur het volgende:
Ik vind het erg lief, maar begrijp jouw Kim Holland accent niet, eh..
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 februari 2013 05:28 schreef Ambipur het volgende:
Mensen, ik wens jullie een fijn nachtrust toeSlaap lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |