Nee, dat werd het pas toen hij onverrichterzake huiswaarts keerde en zich meteen op Fok! vervoegde om daar te gaan fulmineren hoe alle KLB'ers de échte sneue losers waren, en vooral niet hij, want hij was tenminste wél echt komen opdagen.quote:
Link?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, dat werd het pas toen hij onverrichterzake huiswaarts keerde en zich meteen op Fok! vervoegde om daar te gaan fulmineren hoe alle KLB'ers de échte sneue losers waren, en vooral niet hij, want hij was tenminste wél echt komen opdagen.
Gelijk heeft hij hij was de baas die Kwamquote:Op zondag 17 februari 2013 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, dat werd het pas toen hij onverrichterzake huiswaarts keerde en zich meteen op Fok! vervoegde om daar te gaan fulmineren hoe alle KLB'ers de échte sneue losers waren, en vooral niet hij, want hij was tenminste wél echt komen opdagen.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 12:25:06 ]
Waarom moet het dan wanneer je ouders weg zijn?quote:
Oh, ik dacht dat je feestje bij mij bedoelde als in FOK! meet. Zie edit.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom moet het dan wanneer je ouders weg zijn?
Bedoelde ik ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je feestje bij mij bedoelde als in FOK! meet. Zie edit.
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Bedoelde ik ook.
Maar waarom moet je wachten tot je ouders weg zijn? Je mag niet naar buiten van je ouders of zo?
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kan alleen in de zomervakantie want dan zijn mijn ouders in het buitenland. Normaal kom ik nooit buiten als ik nu opeens naar buiten ga gaan ze denken dat ik stiekem een vriendinnetje heb.
Mijn instelling geeft geen vakantie. ;s Sommige docenten gaan wel gewoon vakantie maar moet alleen voor project uren naar school...quote:Op zondag 17 februari 2013 12:30 schreef ikjijallebei het volgende:
Wie heeft er volgende week ook vakantie?
Kan dan gewoon toch, dan hebben wij zielige autisten zeeen van tijd.
quote:
Aait heb je ook vakantie volgend week? Gaan we even biertje pakken?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:30 schreef ikjijallebei het volgende:
Wie heeft er volgende week ook vakantie?
Kan dan gewoon toch, dan hebben wij zielige autisten zeeen van tijd.
Lijkt me een uitstekend plan!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:33 schreef Piye het volgende:
Aait heb je ook vakantie volgend week? Gaan we even biertje pakken?
Waaro?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:37 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Lijkt me een uitstekend plan!
Ben jij erbijquote:
gewoon in hoog catha biertjes klappen jatoch de harde kernquote:Op zondag 17 februari 2013 12:39 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
NeeDoe dan op het Neude of Broers ofzo.
wil wel als jij meegaat of gwn met z'n tweetjes jatochquote:Op zondag 17 februari 2013 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon in hoog chata biertjes klappen jatoch de harde kern
Drink jij bier?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon in hoog catha biertjes klappen jatoch de harde kern
weenie of ik durf hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 12:40 schreef ThaTim het volgende:
[..]
wil wel als jij meegaat of gwn met z'n tweetjes jatoch
breezertjes zijn ook goedquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:40 schreef ThaTim het volgende:
[..]
wil wel als jij meegaat of gwn met z'n tweetjes jatoch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |