Den Bosch dan maar.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een van die twee? Ik heb namelijk totaal geen idee wat er in beide steden te doen is.
Zou jij willen komen? Zo ja, wat lijkt je leuk om te doen en heb je voorkeur voor een stad?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
KLB meettopics, altijd leu.. hetzelfde.
Nee ''yang'' en UI hehequote:Op zondag 17 februari 2013 00:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja, hoezo, maakte ik een domme spelfout?
Lijkt me heel leuk om te gaan zwemmen met zijn allen en dan thuis worden gebracht met een snoepzakje.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zou jij willen komen? Zo ja, wat lijkt je leuk om te doen en heb je voorkeur voor een stad?
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kan alleen in de zomervakantie want dan zijn mijn ouders in het buitenland. Normaal kom ik nooit buiten als ik nu opeens naar buiten ga gaan ze denken dat ik stiekem een vriendinnetje heb.
Dat waren altijd de leuke zwempartijen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me heel leuk om te gaan zwemmen met zijn allen en dan thuis worden gebracht met een snoepzakje.
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders vinden het ook vanzelfsprekend als ik thuis blijf als ik dan wat doe moet ik een verantwoordiging afleggen van hier tot tokio
Oké nu lieg ik ook nogal vaak maar jaquote:Op zondag 17 februari 2013 00:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat waren altijd de leuke zwempartijen.
[..]Herkenbaar.
Ja ik ben altijd zogenaamd bij een bepaalde makker die ik normaal maar 1x in de maand zie.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oké nu lieg ik ook nogal vaak maar ja
Och, joh, dan is pa doltrots.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kan alleen in de zomervakantie want dan zijn mijn ouders in het buitenland. Normaal kom ik nooit buiten als ik nu opeens naar buiten ga gaan ze denken dat ik stiekem een vriendinnetje heb.
Ja kloptquote:Op zondag 17 februari 2013 00:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd zogenaamd bij een bepaalde makker die ik normaal maar 1x in de maand zie.
Ik ren altijd door de voordeur heen als ik van plan ben naar buiten te gaan, krijg wel vaak op mijn donder dan bij thuiskomst.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oké nu lieg ik ook nogal vaak maar ja
Als we nou met z'n allen een leuk smoesje voor je verzinnen, kom je dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja maar dan dan volgt de uithuwelijking al snel.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, joh, dan is pa doltrots.
Ach ik moet savonds als mijn ouders naar bed gaan mijn mobiel inleveren omdat ze bang is dat ik verkeerde contacten heb of rare plannen heb.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ren altijd door de voordeur heen als ik van plan ben naar buiten te gaan, krijg wel vaak op mijn donder dan bij thuiskomst.Of ik zeg heel snel ik ga naar buiten.
Wie weet ben ik ook wel een sexy pedo met een bierbuik!quote:Op zondag 17 februari 2013 00:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja kloptMaar mijn moeder vindt nooit zo'n goed plan als ik met mensen van internet afspreek dus als ik dat zou zeggen zou ze denken dat pedofiel is of loverboy
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ren altijd door de voordeur heen als ik van plan ben naar buiten te gaan, krijg wel vaak op mijn donder dan bij thuiskomst.Of ik zeg heel snel ik ga naar buiten.
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja maar dan dan volgt de uithuwelijking al snel.
Jij was toch Turks?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja maar dan dan volgt de uithuwelijking al snel.
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ach ik moet savonds als mijn ouders naar bed gaan mijn mobiel inleveren omdat ze bang is dat ik verkeerde contacten heb of rare plannen heb.
Ik kom je wel meeten, maar er moet echt iets duidelijk op touw gezet worden. Een dag een datum en een afspraak.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:03 schreef CristinaYang het volgende:
Jongens, liever er niet weer een slowchat van maken. Ik vind jullie allemaal heel lief en vind dit ook best gezellig, maar het topic wordt er niet beter van.
ben je serieus met dezequote:Op zondag 17 februari 2013 01:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ach ik moet savonds als mijn ouders naar bed gaan mijn mobiel inleveren omdat ze bang is dat ik verkeerde contacten heb of rare plannen heb.
I know, ik doe een poging dat op te zetten. Utrecht of Den Bosch dus.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik kom je wel meeten, maar er moet echt iets duidelijk op touw gezet worden. Een dag een datum en een afspraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |