Je mag er wel je afscheid in aankondigen.quote:
afpoep?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je mag er wel je afscheid in aankondigen.
Welkom in KLB.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:18 schreef CristinaYang het volgende:
Verdomme, ben even op skype, kom terug, heel m'n topic volgebaggerd.
Maar ik ga maar even de OP aanpassen om erin te zetten wie er eventueel wel willen komen....
Discussie op intellectueel niveau het dat.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:18 schreef CristinaYang het volgende:
Verdomme, ben even op skype, kom terug, heel m'n topic volgebaggerd.
Maar ik ga maar even de OP aanpassen om erin te zetten wie er eventueel wel willen komen....
Kan je niet al die reacties opruimen voor me ofzo? Op deze manier wordt het nooit wat. En ik vind het eigenlijk echt wel een leuk idee, ook al lijk ik een van de weinige enthousiastelingen te zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 00:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Discussie op intellectueel niveau het dat.
Je mist een aantal essentiële elementen in de OP.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan je niet al die reacties opruimen voor me ofzo? Op deze manier wordt het nooit wat. En ik vind het eigenlijk echt wel een leuk idee, ook al lijk ik een van de wijnige enthousiastelingen te zijn
Ja ik ben nog een beetje onervarenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je mist een aantal essentiële elementen in de OP.
- Concreet plan/doel -> wat, waar, hoe
- Concreet tijdsbestek -> wanneer
- Lijst met namen die jij of een mod aanvult
En ga zo maar door.
En zelfs met die concrete dingen loopt het helaas vaak op niets uit.
Ervaring leert dat KLB-meets niet doorgaan vandaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan je niet al die reacties opruimen voor me ofzo? Op deze manier wordt het nooit wat. En ik vind het eigenlijk echt wel een leuk idee, ook al lijk ik een van de weinige enthousiastelingen te zijn
Daar kunnen we toch zelf wat aan doen?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Ervaring leert dat KLB-meets niet doorgaan vandaar.
Dat is waar.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daar kunnen we toch zelf wat aan doen?
Dus stel we organiseren wat leuks, kom jij dan ook? En heb je toevallig suggesties?quote:
Hoe bedoel je zo ver? Woon je in Limburg? Want wat mij betreft is Nijmegen of Eindhoven ook prima, maar dan moet daar wel voldoende animo voor zijn..quote:
Utrecht op zijn minst verder dan dat reis ik niet. - verstuurd vanuit Limburg.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe bedoel je zo ver? Woon je in Limburg? Want wat mij betreft is Nijmegen of Eindhoven ook prima, maar dan moet daar wel voldoende animo voor zijn..
Ben jij nederlands?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe bedoel je zo ver? Woon je in Limburg? Want wat mij betreft is Nijmegen of Eindhoven ook prima, maar dan moet daar wel voldoende animo voor zijn..
Het is niet animo, maar albino...quote:Op zondag 17 februari 2013 00:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Eindhoven of Den Bosch.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een van die twee? Ik heb namelijk totaal geen idee wat er in beide steden te doen is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |