Oohw leuk, ik zeg doen!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:25 schreef GZ1000 het volgende:
Ik ben er wel voor in. Kan evt. wel beeldjes meenemen. Mag je voor 50 cent er op stampen.
Jatoggquote:
ken je geen meid mee nemen waar ik voor 50 cent op kan stampenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:25 schreef GZ1000 het volgende:
Ik ben er wel voor in. Kan evt. wel beeldjes meenemen. Mag je voor 50 cent er op stampen.
Dan kost het wat meer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:28 schreef yurt het volgende:
[..]
ken je geen meid mee nemen waar ik voor 50 cent op kan stampen
Ja hallo ik ben allergisch voor paardenvleesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:32 schreef GZ1000 het volgende:
Plan:
We gaan eerst bowlen en lasergamen (evt. ook nog minigolf als jullie dat willen)
Dan een frikandel eten en dan is het afgelopen. Je wordt niet thuisgebracht.
Neem ook je zwembroek mee (wat we gaan doen is deels nog een verrassing, spannond!!)
Groetjes,
G.Z. Duizond.
Vertoon jij je op FOK! zonder alcohol genuttigd te hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:34 schreef GZ1000 het volgende:
Oh en wellicht een biertje drinken, maar als je ook een leuke avond kan hebben zonder alcohol discussieren we daar nog even over.
Dan neem je een vegetarische frikandel?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:34 schreef Starm het volgende:
[..]
Ja hallo ik ben allergisch voor paardenvlees
Af en toequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:35 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Vertoon jij je op FOK! zonder alcohol genuttigd te hebben
Nee een kamp is toch gewoon een plek waar je gedeporteerde lui opslaat?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:38 schreef CyberCow het volgende:
Ik snap er geen zak meer van. Verschillende kampen gaan die ook naar verschillende plaatsen toe of hoe moet k me dat voorstellen. Jullie mogen me een ezel vinden als ik maar me antwoord krijg
nee allemaal station eindhoven en dan gaan we vechtenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:38 schreef CyberCow het volgende:
Ik snap er geen zak meer van. Verschillende kampen gaan die ook naar verschillende plaatsen toe of hoe moet k me dat voorstellen. Jullie mogen me een ezel vinden als ik maar me antwoord krijg
FOK! Knokploeg live?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee allemaal station eindhoven en dan gaan we vechten
ja maar dan gaan we tegen elkaar vechtenquote:
sowiesoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:43 schreef CristinaYang het volgende:
Ik denk dat Amsterdam of Utrecht sowieso wel een goed idee is
Best een vruchtbaar plan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:36 schreef Splutje het volgende:
Meet voor alleen Kamp A in Amsterdam of Utrecht
Ik wil mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:36 schreef Cucumissativus het volgende:
Of Utrecht, kan ik nog naar het Zandpad als het saai is.
Alleen maar klagenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
Met zn allen vervelende mensen opmerken tijdens de meet over pittige kapsels, kleren die niet kunnen mensen met haast mensen die te langzaam lopen en te dure drankjes bij de kroeg enzo
Een echte KLB meet
Net was het nog Genk...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef JennaSometimes het volgende:
Wat dacht je van Hasselt. Prachtige stad. Wie gaat er dan ook 200km reizen om naar een microstadje als Utrecht te gaan.![]()
Blijf je toch lekker wegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef JennaSometimes het volgende:
Wat dacht je van Hasselt. Prachtige stad. Wie gaat er dan ook 200km reizen om naar een microstadje als Utrecht te gaan.![]()
Ik ben voor Reykjavikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef JennaSometimes het volgende:
Genk is alleen mooi vanwege zijn voetbalclub. Doe dan maar Hasselt, daar ligt al het schoonheid wat België te bieden heeft, en dat ligt niet eens ver van huis ook!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:58 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Net was het nog Genk...
Doe dan gelijk Londen!
Indien Fok! voor de tickets regelt, wil ik mee. Ik ben goed gezelschap, vooral in moeilijke tijden.quote:
Met z'n allen feunen in Gulmez' bempie!quote:
Iedereen heeft praatjes, de grootste praatjes.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit topic gaat net zo'n dood sterven als die andere 3 reeksen die hier aan vooraf gingen met een ietwat ander concept.
Nee die skeerre turk heeft geen waggie meer, we gaan gwoon fuenen in Amenth zyn Bempie M5 jeweettogquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:09 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Met z'n allen feunen in Gulmez' bempie!
vergeet amenth haan33 en die andere hollywood gangsters nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:09 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Met z'n allen feunen in Gulmez' bempie!
De één net even wat meer dan de ander hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Iedereen heeft praatjes, de grootste praatjes.
Alleen maar omdat het kan
Nemen we Meloewa mee voor een bukkakequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:36 schreef Splutje het volgende:
Meet voor alleen Kamp A in Amsterdam of Utrecht
Ja klopt, echt erg in real allemaal heel verlegenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De één net even wat meer dan de ander hoor.
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:10 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Nee die skeerre turk heeft geen waggie meer, we gaan gwoon fuenen in Amenth zyn Bempie M5 jeweettog
Spot eens een keer niet met mij timquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nemen we Meloewa mee voor een bukkake
Er moeten gewoon concrete plannen worden gemaakt, en dan moeten mensen die datum vrij houden. Zoals dit bij elk gepland evenement het geval is, en wat al duizenden jaren succesvol door groepen mensen wordt gepraktiseerd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit topic gaat net zo'n dood sterven als die andere 3 reeksen die hier aan vooraf gingen met een ietwat ander concept.
Maar jij zou dus echt komen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:13 schreef Micson het volgende:
[..]
Er moeten gewoon concrete plannen worden gemaakt, en dan moeten mensen die datum vrij houden. Zoals dit bij elk gepland evenement het geval is, en wat al duizenden jaren succesvol door groepen mensen wordt gepraktiseerd.
Jammer is alleen dat enkele zelfbenoemde bazen hier telkens te boel lopen te saboteren met hun: "Huhuhu die meet komt er toch niet, wie wil nu tussen een hoop autisten staan". Puur zodat ze hun eigen afwezigheid kunnen rechtvaardigen. Afwezigheid op grond van onzekerheid, blijkbaar is men niet zo stoer als men hier doet voorkomen.
Ik wel.quote:
Ja is toch mooi?quote:
Ja dat is wel hoor. Ben ook wel benieuwd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja is toch mooi?
Mensen met wie je al jaren ongenuanceerd loopt te discussieren, eindelijk in levende lijve ontmoeten. In potentie kan dat een prachtig verhaal opleveren, filmscript-waardig zelfs.
Openbare meet of een select groepje?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja is toch mooi?
Mensen met wie je al jaren ongenuanceerd loopt te discussieren, eindelijk in levende lijve ontmoeten. In potentie kan dat een prachtig verhaal opleveren, filmscript-waardig zelfs.
Ik ben niet zo goed in groepenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:15 schreef Anshur het volgende:
[..]
Als jij komt komen er geloof ik wel een hoop mensen
Daarom wij twee meeten, lekker terrasje Roermond of zo.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in groepen
durf alleen me mond open te trekken 1 op 1
Geen idee, al heb ik wel meer met sommige users dan met anderen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Openbare meet of een select groepje?
Het is vaak lastig, vooral in een forum als KLB waar nogal een hoop lieden doorgaans ongenuanceerd hun mening ventileren en dus eigenlijk een bepaald 'imago' hoog te houden hebben wat er voor zorgt dat de drempel hoger ligt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:13 schreef Micson het volgende:
[..]
Er moeten gewoon concrete plannen worden gemaakt, en dan moeten mensen die datum vrij houden. Zoals dit bij elk gepland evenement het geval is, en wat al duizenden jaren succesvol door groepen mensen wordt gepraktiseerd.
Jammer is alleen dat enkele zelfbenoemde bazen hier telkens te boel lopen te saboteren met hun: "Huhuhu die meet komt er toch niet, wie wil nu tussen een hoop autisten staan". Puur zodat ze hun eigen afwezigheid kunnen rechtvaardigen. Afwezigheid op grond van onzekerheid, blijkbaar is men niet zo stoer als men hier doet voorkomen.
Mhm. 1 op 1 zou ik je best willen meeten hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in groepen
durf alleen me mond open te trekken 1 op 1
Het probleem is dat de klb slowchat volzit met van die patserige zogenaamde elite users, die zich zelden laten zien in klb. Eigenlijk zou je alleen een sc in mogen als je ook actief bent in het forum zelf. Want nu heeft de echte klb bevolking geen plekje om heen te gaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is vaak lastig, vooral in een forum als KLB waar nogal een hoop lieden doorgaans ongenuanceerd hun mening ventileren en dus eigenlijk een bepaald 'imago' hoog te houden hebben wat er voor zorgt dat de drempel hoger ligt.
Daarbij is het fantaseren en praatjes vooraf vertellen veel makkelijker dan het in de praktijk brengen en dit soort dingen lopen vaak op SC uit. Nu valt op dat laatste natuurlijk wel te modden, in het verleden ook wel gedaan - vorig jaar waren er ook topics over - maar je ziet toch dat het doorgaans op niets uitloopt. Denk toch dat het praktischer is voor mensen die elkaar regelmatig spreken (over DM of zo bijv.) en elkaar mogen om minimeets te organiseren zonder algemeen topic.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:13 schreef Micson het volgende:
[..]
Probleem is dat iedereen te gaar is, naar de meet te komen. Niemand wilt ver reizen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer zeggen.
Daarom Skype.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Probleem is dat iedereen te gaar is, naar de meet te komen. Niemand wilt ver reizen.
Nou, ik had het eigenlijk nog niet zo zeer over een SC topic maar gewoon over plannen over een meet die steevast op een SC uitlopen doordat de één nog meer praatjes heeft dan de ander waardoor uiteindelijk de concrete plannen volledig uit het zich verdwijnen. Je zult zien - hoewel dit topic tot nu toe sowieso op niets uitdraait juist door het ontbreken van die plannen - dat uiteindelijk niemand het meer over een meet heeft.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Het probleem is dat de klb slowchat volzit met van die patserige zogenaamde elite users, die zich zelden laten zien in klb. Eigenlijk zou je alleen een sc in mogen als je ook actief bent in het forum zelf. Want nu heeft de echte klb bevolking geen plekje om heen te gaan.
KLB lijkt wel de jordaan met klb 1.0 users die hun sc hebben. En klb 2.0 die er geen hebben.
''te gaar''quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Probleem is dat iedereen te gaar is, naar de meet te komen. Niemand wilt ver reizen.
quote:
Maar wij drietjes kunnen makkelijk meeten in Maastricht.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
''te gaar''
eerder te mietachtig.
Lijkt me wel gezelligquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:32 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Maar wij drietjes kunnen makkelijk meeten in Maastricht.
ik ben ook wel benieuwd naar een aantal mensen ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Prullenbak6 het volgende:
Ik zal Argo wel eens willen meeten, ik wil wel eens weten welke aansteller er achter dat beeldscherm zit.
Nouja ik wil je sowieso wel meeten, dat ik eens af kom naar Maastricht. Weet niet of Meloewa ook mee wilt komen, maar anders kunnen we misschien saampjes wat leuks doen als Meloewa niet wilt.quote:
Zooo gooi die vishengel maar in de vijver hier op FOK! wil het een fokmeisje niet probeer je het bij het anderquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Nouja ik wil je sowieso wel meeten, dat ik eens af kom naar Maastricht. Weet niet of Meloewa ook mee wilt komen, maar anders kunnen we misschien saampjes wat leuks doen als Meloewa niet wilt.
Snel erbij zijn meloewa, anders mis je deze hosselbaasquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zooo gooi die vishengel maar in de vijver hier op FOK! wil het een fokmeisje niet probeer je het bij het ander
Nee maar gezien jij niet echt wilt, en G.R.S. misschien wel, vraag ik haar ook gewoon mee. Jij bent ook welkom, maar als jij niet wilt dan houdt het op, en om dan niet af te spreken is ook jammer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zooo gooi die vishengel maar in de vijver hier op FOK! wil het een fokmeisje niet probeer je het bij het ander
Ik ben wel moslim he, mag je wel met mij praten?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Nouja ik wil je sowieso wel meeten, dat ik eens af kom naar Maastricht. Weet niet of Meloewa ook mee wilt komen, maar anders kunnen we misschien saampjes wat leuks doen als Meloewa niet wilt.
Ben je praktiserend moslim?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben wel moslim he, mag je wel met mij praten?
Ik heb niets tegen andere gelovige, zolang ze ook accepteren dat ik christelijk ben.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben wel moslim he, mag je wel met mij praten?
Alleen uitdagingen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Snel erbij zijn meloewa, anders mis je deze hosselbaas
Hmm, wie?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ben ook wel benieuwd naar een aantal mensen ja.
Oh, maak je maar geen zorgen hoor. Ik respecteer iedereen ongeacht geloof.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen andere gelovige, zolang ze ook accepteren dat ik christelijk ben.
Maja dat jij gelovig bent respecteer ik ook. Dus als je echt serieus bent laat het me weten dan praten we even wat op de dm of zo?
Dan ben je dus waarschijnlijk van Arabische afkomst of iets dergelijks. Moslims - en dat vind ik heel vreemd overigens - worden nog weleens voor een etnische groep aangezien.quote:
Dan ben je toch geen moslim joh?quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ben je dus waarschijnlijk van Arabische afkomst of iets dergelijks. Moslims - en dat vind ik heel vreemd overigens - worden nog weleens voor een etnische groep aangezien.
Ik ben van Arabische afkomst.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ben je dus waarschijnlijk van Arabische afkomst of iets dergelijks. Moslims - en dat vind ik heel vreemd overigens - worden nog weleens voor een etnische groep aangezien.
Heel limburg wilt niet meeten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:47 schreef LethalNinja het volgende:
klb meet topic numero 4 en straks staan er 2-3 mensen bij het station en hebben 20 een smoesje gepost waarom ze er niet zijn ;/
Meloewa opent heel haar hart al voor jequote:
Ze kan beter wat anders openenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Meloewa opent heel haar hart al voor je
Limburgers zijn gezellig onder vrienden/ kennissen, contact leggen met onbekende IRL is veels te eng tochquote:
Zij wilt niet meeten, en GRS wilt liever in een groepje.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
2 Limburgers gemeet, waarvan een een goeie vriendin is, en de andere een baas die me wat dingen heeft geleerd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:49 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Limburgers zijn gezellig onder vrienden/ kennissen, contact leggen met onbekende IRL is veels te eng toch/generaliserende spot modus
Argo is best goodlooking.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Argo is best goodlooking.
Maar niet echt een mysterie
Ik ben GEEN larperquote:
Dus jullie gaan vrijdag op date? Top!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Argo is best goodlooking.
Maar niet echt een mysterie
Oke is al goed!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dus jullie gaan vrijdag op date? Top!
Kijk vooral niet goed uit bij het oversteken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Echt waar? Dan kom ik echt af naar Roermond.
Ik begin steeds meer de overtuiging te krijgen dat ik de persoon achter Pharkus ontdekt hebt, Robert ten Brink.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dus jullie gaan vrijdag op date? Top!
Ludo, wat bedoel je daar mee? Ik hoef niet eens over te steken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kijk vooral niet goed uit bij het oversteken.
hahaha oké daarna moet je wel een topic maken over hoe gewéldig sociaal ik nu wel niet ben, zodat ze me hier niet meer kunnen uit maken voor contactgestoorde.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Echt waar? Dan kom ik echt af naar Roermond.
Doen we.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahaha oké daarna moet je wel een topic maken over hoe gewéldig sociaal ik nu wel niet ben, zodat ze me hier niet meer kunnen uit maken voor contactgestoorde.
We gaan naar Los Angeles om de set van police academy te bekijken en 3 reclameblokken verder en een doosje tissues laat ik je met Leslie Nielsen knuffelenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer de overtuiging te krijgen dat ik de persoon achter Pharkus ontdekt hebt, Robert ten Brink.
Hij is dood.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
We gaan naar Los Angeles om de set van police academy te bekijken en 3 reclameblokken verder en een doosje tissues laat ik je met Leslie Nielsen knuffelen
Awkward maar alles voor de kijkcijfersquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
We gaan naar Los Angeles om de set van police academy te bekijken en 3 reclameblokken verder en een doosje tissues laat ik je met Leslie Nielsen knuffelen
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Awkward maar alles voor de kijkcijfers
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Awkward maar alles voor de kijkcijfers
Je mist het punt een beetje Splutje,quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:33 schreef Splutje het volgende:
Ik weet ook niet of ik zou komen hoor. Heb genoeg te doen met mensen waarmee het sowieso gezellig is, waarom gaan afspreken met potentiële autisten die ik van het internet kenHoe zou ik dat überhaupt moeten uitleggen aan mijn huisgenoten
Oeh. Wel achteraf een review schrijven he. Wil weten of Meloewa echt zo schattig is als wordt beweerd.quote:
Ksssst. Terug naar je Slowchat jij.quote:
Normaler of nog raarder?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:19 schreef Micson het volgende:
[..]
Je mist het punt een beetje Splutje,
Het gaat er niet om dat het een hele leuke uitgaansavond gaat worden oid, dat doe je maar met je vrienden. Hier is waar het wel om gaat:
Ook jij spendeert al jaren tamelijk wat uren per week op dit forum, en spuit hier ongegeneerd beledigende, provocerende en grove teksten, net als vele andere KLB'ers. Dat maakt KLB ook het meest interessante subforum van FOK! Als mijn familie wist welke troep ik hier af en toe neerplempte, zouden meteen alle familiebanden worden verbroken.
Dit maakt een meet dan ook heel interessant. Allemaal mensen die hier heel grof, stoer of op een andere manier extreem gedrag vertonen, maar in het echt waarschijnlijk een heel stuk normaler zijn. Dit gaat heel ongemakkelijke, maar ook hele interessante ontmoetingen opleveren.
Ik ben een van de weinige serieuze klbersquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:19 schreef Micson het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het een hele leuke uitgaansavond gaat worden oid, dat doe je maar met je vrienden. Hier is waar het wel om gaat:
Ook jij spendeert al jaren tamelijk wat uren per week op dit forum, en spuit hier ongegeneerd beledigende, provocerende en grove teksten, net als vele andere KLB'ers. Dat maakt KLB ook het meest interessante subforum van FOK! Als mijn familie wist welke troep ik hier af en toe neerplempte, zouden meteen alle familiebanden worden verbroken.
Dit maakt een meet dan ook heel interessant. Allemaal mensen die hier heel grof, stoer of op een andere manier extreem gedrag vertonen, maar in het echt waarschijnlijk een heel stuk normaler zijn. Dit gaat heel ongemakkelijke, maar ook hele interessante ontmoetingen opleveren.
Plemp jij de uitkomsten van de meet meloewa hier neer - eventueel als Romeo en Julia verhaal met een modern tintje - of blijft dat discreet?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige serieuze klbers
Ons Heer in de hemelen, Uw Naam zij overal geheiligd. Uw Koninkrijk kome, voor ons en voor onze kinderen. Vergeef ons onze talrijke zonden, en verleen Uw Zegen ook aan het kleinste stapje dat wijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:25 schreef Gridlok het volgende:
Dames en heren, wil even een moment nemen om de goede heer satan te verheerlijken en stil te staan bij wat we te danken hebben aan onze duistere leider.
Alleen als Meloewa het goedkeurt, dan wil ik FOK! wel vertellen hoe het ging.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Plemp jij de uitkomsten van de meet meloewa hier neer - eventueel als Romeo en Julia verhaal met een modern tintje - of blijft dat discreet?
Ik kan nou niet zeggen dat FOK! een aanzienlijke betekenis heeft in mijn levenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:19 schreef Micson het volgende:
[..]
Bent u ook satanist?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Ons Heer in de hemelen, Uw Naam zij overal geheiligd. Uw Koninkrijk kome, voor ons en voor onze kinderen. Vergeef ons onze talrijke zonden, en verleen Uw Zegen ook aan het kleinste stapje dat wij
[..]
Alleen als Meloewa het goedkeurt, dan wil ik FOK! wel vertellen hoe het ging.
nee katholiek. God overwint de duivel!quote:
Ja we maken ook wat kiekjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Ons Heer in de hemelen, Uw Naam zij overal geheiligd. Uw Koninkrijk kome, voor ons en voor onze kinderen. Vergeef ons onze talrijke zonden, en verleen Uw Zegen ook aan het kleinste stapje dat wij
[..]
Alleen als Meloewa het goedkeurt, dan wil ik FOK! wel vertellen hoe het ging.
Haha Voetbalzone, je reageert ook?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik kan nou niet zeggen dat FOK! een aanzienlijke betekenis heeft in mijn levenIs meer een soort vermaak voor wanneer ik heel Facebook, 9gag en Voetbalzone gelezen heb. Hoe iedereen in het echt is boeit me eigenlijk vrij weinig, iedereen neemt toch maar een rol aan, net als ik
o.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:27 schreef Argo het volgende:
[..]
nee katholiek. God overwint de zonde.
In het echt ben je dus geen alpaca?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik kan nou niet zeggen dat FOK! een aanzienlijke betekenis heeft in mijn levenIs meer een soort vermaak voor wanneer ik heel Facebook, 9gag en Voetbalzone gelezen heb. Hoe iedereen in het echt is boeit me eigenlijk vrij weinig, iedereen neemt toch maar een rol aan, net als ik
Kunnen we doen, maar je moet me wel ooit nog een datum geven in maart ben ik naar het klooster.quote:
Argo, je maakt hier weer een grove fout. JIJ moet de datum en tijdstip + agenda vaststellen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Kunnen we doen, maar je moet me wel ooit nog een datum geven in maart ben ik naar het klooster.
Ach, niets gaat hier zoals 'het hoort' dus dat zal niet zo'n probleem zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Argo, je maakt hier weer een grove fout. JIJ moet de datum en tijdstip + agenda vaststellen.
Ja is goed, ik kom wel in mijn sloffiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Kunnen we doen, maar je moet me wel ooit nog een datum geven in maart ben ik naar het klooster.
Precies. Ik wil haar ook niet dwingen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, niets gaat hier zoals 'het hoort' dus dat zal niet zo'n probleem zijn.
Ik ben wel benieuwd naar je.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja is goed, ik kom wel in mijn sloffie
jij komt toch in een kostuumPJE?quote:
Soms een trollreactie, vind het heerlijk om me die 15-jarige jongetjes woedend achter hun pctje voor te stellenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha Voetbalzone, je reageert ook?
Ik heb borsten. Borsten zijn gewild op een meet. Lief doen dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:19 schreef Anshur het volgende:
[..]
Oeh. Wel achteraf een review schrijven he. Wil weten of Meloewa echt zo schattig is als wordt beweerd.
[..]
Ksssst. Terug naar je Slowchat jij.
Hmmm....nja, omdat jij het bentquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:35 schreef Rebbedebje het volgende:
Haha sommige reacties hierVooral in het begin.
Even tvptje, is wel eng maar dan kom ik ook nog eens buiten![]()
Dus ik lees wel of het doordaat of niet.
Oh enne
[..]
jij komt toch in een kostuumPJE?
Als je ze maar goed bedekt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb borsten. Borsten zijn gewild op een meet. Lief doen dus.
Oh, jij was toch die Candice-lookalike? In dat geval wil ik je wel op een meet zien ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb borsten. Borsten zijn gewild op een meet. Lief doen dus.
Ooit moet het eens een keer lukken zou je zeggen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:38 schreef sthomass het volgende:
Vorig jaar ook 10 delen voor een KLB meet.. Uiteindelijk komt er nooit iets van.
Maak je ook foto's danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hmmm....nja, omdat jij het bentIk kom in kostuumpje
Thanks honey, zal het in mijn overwegingen meenemen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:45 schreef Anshur het volgende:
[..]
Oh, jij was toch die Candice-lookalike? In dat geval wil ik je wel op een meet zien ja.
Op zijn minst een afspraak.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ooit moet het eens een keer lukken zou je zeggen.
En ach, zo sporadisch is het weleens leuk weekendvermaak.
En oja, wie weet - weliswaar geen meet - levert het een FOK!liefde op zoals je ziet.
Ik ben geen Fok!fotograaf dus NEEquote:
Ja Frank daar gaat het me om.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als jullie het maar gezellig hebben.
De enige die op de dagopvang zit ben jijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:54 schreef TrippleDistilled het volgende:
Vergeten jullie dit niet door te geven aan jullie begeleiders van de dagopvang? Oke gr gr
Kewl. Anders maar even een onderlinge meet, heb ik ook geen bezwaar tegen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thanks honey, zal het in mijn overwegingen meenemen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:02 schreef Anshur het volgende:
[..]
Kewl. Anders maar even een onderlinge meet, heb ik ook geen bezwaar tegen.
Schrijf dat bij voorbaat maar op je buik. xoxoquote:Op zondag 17 februari 2013 00:02 schreef Anshur het volgende:
[..]
Kewl. Anders maar even een onderlinge meet, heb ik ook geen bezwaar tegen.
quote:
Iets verkeerds gezegd?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Schrijf dat bij voorbaat maar op je buik. xoxo
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben geen Fok!fotograaf dus NEE
Je mag er wel je afscheid in aankondigen.quote:
afpoep?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je mag er wel je afscheid in aankondigen.
Welkom in KLB.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:18 schreef CristinaYang het volgende:
Verdomme, ben even op skype, kom terug, heel m'n topic volgebaggerd.
Maar ik ga maar even de OP aanpassen om erin te zetten wie er eventueel wel willen komen....
Discussie op intellectueel niveau het dat.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:18 schreef CristinaYang het volgende:
Verdomme, ben even op skype, kom terug, heel m'n topic volgebaggerd.
Maar ik ga maar even de OP aanpassen om erin te zetten wie er eventueel wel willen komen....
Kan je niet al die reacties opruimen voor me ofzo? Op deze manier wordt het nooit wat. En ik vind het eigenlijk echt wel een leuk idee, ook al lijk ik een van de weinige enthousiastelingen te zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 00:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Discussie op intellectueel niveau het dat.
Je mist een aantal essentiële elementen in de OP.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan je niet al die reacties opruimen voor me ofzo? Op deze manier wordt het nooit wat. En ik vind het eigenlijk echt wel een leuk idee, ook al lijk ik een van de wijnige enthousiastelingen te zijn
Ja ik ben nog een beetje onervarenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je mist een aantal essentiële elementen in de OP.
- Concreet plan/doel -> wat, waar, hoe
- Concreet tijdsbestek -> wanneer
- Lijst met namen die jij of een mod aanvult
En ga zo maar door.
En zelfs met die concrete dingen loopt het helaas vaak op niets uit.
Ervaring leert dat KLB-meets niet doorgaan vandaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan je niet al die reacties opruimen voor me ofzo? Op deze manier wordt het nooit wat. En ik vind het eigenlijk echt wel een leuk idee, ook al lijk ik een van de weinige enthousiastelingen te zijn
Daar kunnen we toch zelf wat aan doen?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Ervaring leert dat KLB-meets niet doorgaan vandaar.
Dat is waar.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daar kunnen we toch zelf wat aan doen?
Dus stel we organiseren wat leuks, kom jij dan ook? En heb je toevallig suggesties?quote:
Hoe bedoel je zo ver? Woon je in Limburg? Want wat mij betreft is Nijmegen of Eindhoven ook prima, maar dan moet daar wel voldoende animo voor zijn..quote:
Utrecht op zijn minst verder dan dat reis ik niet. - verstuurd vanuit Limburg.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe bedoel je zo ver? Woon je in Limburg? Want wat mij betreft is Nijmegen of Eindhoven ook prima, maar dan moet daar wel voldoende animo voor zijn..
Ben jij nederlands?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe bedoel je zo ver? Woon je in Limburg? Want wat mij betreft is Nijmegen of Eindhoven ook prima, maar dan moet daar wel voldoende animo voor zijn..
Het is niet animo, maar albino...quote:Op zondag 17 februari 2013 00:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Eindhoven of Den Bosch.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een van die twee? Ik heb namelijk totaal geen idee wat er in beide steden te doen is.quote:
Den Bosch dan maar.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een van die twee? Ik heb namelijk totaal geen idee wat er in beide steden te doen is.
Zou jij willen komen? Zo ja, wat lijkt je leuk om te doen en heb je voorkeur voor een stad?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
KLB meettopics, altijd leu.. hetzelfde.
Nee ''yang'' en UI hehequote:Op zondag 17 februari 2013 00:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja, hoezo, maakte ik een domme spelfout?
Lijkt me heel leuk om te gaan zwemmen met zijn allen en dan thuis worden gebracht met een snoepzakje.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zou jij willen komen? Zo ja, wat lijkt je leuk om te doen en heb je voorkeur voor een stad?
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kan alleen in de zomervakantie want dan zijn mijn ouders in het buitenland. Normaal kom ik nooit buiten als ik nu opeens naar buiten ga gaan ze denken dat ik stiekem een vriendinnetje heb.
Dat waren altijd de leuke zwempartijen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me heel leuk om te gaan zwemmen met zijn allen en dan thuis worden gebracht met een snoepzakje.
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders vinden het ook vanzelfsprekend als ik thuis blijf als ik dan wat doe moet ik een verantwoordiging afleggen van hier tot tokio
Oké nu lieg ik ook nogal vaak maar jaquote:Op zondag 17 februari 2013 00:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat waren altijd de leuke zwempartijen.
[..]Herkenbaar.
Ja ik ben altijd zogenaamd bij een bepaalde makker die ik normaal maar 1x in de maand zie.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oké nu lieg ik ook nogal vaak maar ja
Och, joh, dan is pa doltrots.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kan alleen in de zomervakantie want dan zijn mijn ouders in het buitenland. Normaal kom ik nooit buiten als ik nu opeens naar buiten ga gaan ze denken dat ik stiekem een vriendinnetje heb.
Ja kloptquote:Op zondag 17 februari 2013 00:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd zogenaamd bij een bepaalde makker die ik normaal maar 1x in de maand zie.
Ik ren altijd door de voordeur heen als ik van plan ben naar buiten te gaan, krijg wel vaak op mijn donder dan bij thuiskomst.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als we nou met z'n allen een leuk smoesje voor je verzinnen, kom je dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja maar dan dan volgt de uithuwelijking al snel.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, joh, dan is pa doltrots.
Ach ik moet savonds als mijn ouders naar bed gaan mijn mobiel inleveren omdat ze bang is dat ik verkeerde contacten heb of rare plannen heb.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ren altijd door de voordeur heen als ik van plan ben naar buiten te gaan, krijg wel vaak op mijn donder dan bij thuiskomst.Of ik zeg heel snel ik ga naar buiten.
Wie weet ben ik ook wel een sexy pedo met een bierbuik!quote:Op zondag 17 februari 2013 00:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja kloptMaar mijn moeder vindt nooit zo'n goed plan als ik met mensen van internet afspreek dus als ik dat zou zeggen zou ze denken dat pedofiel is of loverboy
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ren altijd door de voordeur heen als ik van plan ben naar buiten te gaan, krijg wel vaak op mijn donder dan bij thuiskomst.Of ik zeg heel snel ik ga naar buiten.
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja maar dan dan volgt de uithuwelijking al snel.
Jij was toch Turks?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja maar dan dan volgt de uithuwelijking al snel.
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ach ik moet savonds als mijn ouders naar bed gaan mijn mobiel inleveren omdat ze bang is dat ik verkeerde contacten heb of rare plannen heb.
Ik kom je wel meeten, maar er moet echt iets duidelijk op touw gezet worden. Een dag een datum en een afspraak.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:03 schreef CristinaYang het volgende:
Jongens, liever er niet weer een slowchat van maken. Ik vind jullie allemaal heel lief en vind dit ook best gezellig, maar het topic wordt er niet beter van.
ben je serieus met dezequote:Op zondag 17 februari 2013 01:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ach ik moet savonds als mijn ouders naar bed gaan mijn mobiel inleveren omdat ze bang is dat ik verkeerde contacten heb of rare plannen heb.
I know, ik doe een poging dat op te zetten. Utrecht of Den Bosch dus.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik kom je wel meeten, maar er moet echt iets duidelijk op touw gezet worden. Een dag een datum en een afspraak.
Ja maar komt ook dat ik geen school of werk heb. Maar ja wel beetje kinderregeltjes hier ja.quote:
Meloewa, heb jij ideeen voor een activiteit?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar komt ook dat ik geen school of werk heb. Maar ja wel beetje kinderregeltjes hier ja.
je bent volgens mij nog ouder dan mij is echt raar hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 01:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar komt ook dat ik geen school of werk heb. Maar ja wel beetje kinderregeltjes hier ja.
Klinkt mij prima maar het beste kunnen we dan wat doen zodat je interactief bezig bent maar ook wat aan het praten bent.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
I know, ik doe een poging dat op te zetten. Utrecht of Den Bosch dus.
En mijn idee was dus eerst een activiteit (bijvoorbeeld lasertag, desnoods bowlen ofzo) en daarna met z'n alleen drinken/stappen. Is dit wat ja/nee? Aanvullingen?
Mijn ouders denken dat ik in 2e van hbo zit maar zit eigenlijk in 1e.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn ouders denken dat ik in 2e van hbo zit maar zit eigenlijk in 1e.!
Zoals?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Klinkt mij prima maar het beste kunnen we dan wat doen zodat je interactief bezig bent maar ook wat aan het praten bent.
Lastig, lastig. Met bowlen ben je in ieder geval wel samen bezig en wat aan het praten, dus dat is z'n slechte nog niet. Verder ben ik vriendloos en weet ik het dus niet goed.quote:
Ja ik ben Turks. Waar ik vandaan kom zijn ze dat dus ontzettend niet, ook niet hier in mijn directe omgeving. Nou overdrijf ik wel met dat uithuwelijkenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij was toch Turks?
De meeste Turken die ik spreek - ook uit Turkije - zijn ontzettend seculier.
Kan niet op korte termijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als we nou met z'n allen een leuk smoesje voor je verzinnen, kom je dan?
Kom gewoon man np, zeg dat je met de school een dagje uit gaat.quote:
Als we zorgen dat we na de activiteit naar een bar gaan waar dat geschonken wordt, telt dat dan ook?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als er overigens op de meet champagne is - bij voorkeur Tattinger - ben echt verzot op champagne (wel brut en niet dat smerige demi sec dat je in Nederland hebt) zet mij er dan maar bij.
Ergens een drankje doen , broodje eten lijkt mij het beste. Daarna kan je altijd nog wel ff de stad in, cafeetje o.i.d.quote:
Inderdaad Dimachaerus, gewoon gezellig erbij zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 01:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Kom gewoon man np, zeg dat je met de school een dagje uit gaat.
Ik ga nu slapen, slaap lekker.
Vooruit de ervaring leert dat je met de groep waarmee je na een activiteit wat gaat drinken toch het gezelligste is.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als we zorgen dat we na de activiteit naar een bar gaan waar dat geschonken wordt, telt dat dan ook?
Wat mij betreft alcohol. Maakt me vrij weinig uit wat, hoewel mijn lievelingsdrankje Cointreau isquote:Op zondag 17 februari 2013 01:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vooruit de ervaring leert dat je met de groep waarmee je na een activiteit wat gaat drinken toch het gezelligste is.
Maar wat wordt er vooraf geschonken eigenlijk?
Sexy stem. Ben jij er ook bij?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1NdJQTS2H4d
Cointreau drankjes zijn mij iets te roze en iets te vrouwelijk. Voor een Single malt, XO of gewoon bier vooraf doe ik het ook wel overigens.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat mij betreft alcohol. Maakt me vrij weinig uit wat, hoewel mijn lievelingsdrankje Cointreau is
Top, regelen we!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Cointreau drankjes zijn mij iets te roze en iets te vrouwelijk. Voor een Single malt, XO of gewoon bier vooraf doe ik het ook wel overigens.
Ben nu wel elitair aan het doen maar als het alcohol is zuip ik praktisch alles. Nog overgehouden aan de studententijd.
Ben jij er ook gezellig bij? Dan komt Hugh_Myron trouwens ookquote:Op zondag 17 februari 2013 01:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jezus man.. Kom eens op voor jezelf en ga gewoon.
http://vocaroo.com/i/s0WEHoFYUimgquote:Op zondag 17 februari 2013 01:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sexy stem. Ben jij er ook bij?
tazzzquote:Op zondag 17 februari 2013 01:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1NdJQTS2H4d
luisteren naar je oudersquote:Op zondag 17 februari 2013 01:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jezus man.. Kom eens op voor jezelf en ga gewoon.
Je lijkt griezelig veel op iemand die ik ken.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0WEHoFYUimg
quote:
nerdquote:Op zondag 17 februari 2013 01:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0WEHoFYUimg
wauw vet cool manquote:Op zondag 17 februari 2013 01:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja hieruit heb ik dat gifje zelf gemaakt.
http://vocaroo.com/i/s0gX3p6xz5hMquote:Op zondag 17 februari 2013 01:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je lijkt griezelig veel op iemand die ik ken.
Ja, maar je hebt mij niet in de de OP gezetquote:Op zondag 17 februari 2013 01:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben jij er ook gezellig bij? Dan komt Hugh_Myron trouwens ook
wat hoe durf jequote:Op zondag 17 februari 2013 01:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0TwPYcG2SJC
Begint je naam met een R?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0gX3p6xz5hM
ik kom alleen als er in mijn kamp minstens 4 meisjes zittenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt mij niet in de de OP gezet
Oh shut up, jij. Ik kom alleen als er mannen van boven de 183 zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:27 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik kom alleen als er in mijn kamp minstens 4 meisjes zitten
Er zijn geen kampen. En tot dusver lijken er sowieso 4 dames te komen. Waarvan er vast wel eentje met je naar huis wilt naderhand.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:27 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik kom alleen als er in mijn kamp minstens 4 meisjes zitten
Hij klonk wel wat jong inderdaad. Verstond er ook geen reet van overigens maar dat ligt meer aan mij als Westerling.quote:
is goed, ik hoorde dat argo 185 wasquote:Op zondag 17 februari 2013 01:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh shut up, jij. Ik kom alleen als er mannen van boven de 183 zijn.
eentje maar?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er zijn geen kampen. En tot dusver lijken er sowieso 4 dames te komen. Waarvan er vast wel eentje met je naar huis wilt naderhand.
Gatver. Wat een kakstem.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1vS0qownLfb
Goddank.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1vS0qownLfb
wordt al interessanter. morgen meteen de sportschool in om wat vetrolletjes weg te trainenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Afhankelijk van wie die ene is misschien wel meer.
http://vocaroo.com/i/s0XJTo147Ol7quote:Op zondag 17 februari 2013 01:24 schreef deadprez het volgende:
stijfje gekregen van chroestjov zijn stem
Nice, je bent toch veels te intidimiderend. Bovendien ben ik dan ook de enige Turk en kan je niet over mij roddelen over mij in mijn omgeving.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh shut up, jij. Ik kom alleen als er mannen van boven de 183 zijn.
Ik kom om die haan eens op zijn gezicht te klappen.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:30 schreef F7 het volgende:
Ik kom zodat ik met Haan Kanon kan gaan klappen
hmmmja ga doorquote:Op zondag 17 februari 2013 01:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0XJTo147Ol7
Ik intimiderend? Waarom dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nice, je bent toch veels te intidimiderend. Bovendien ben ik dan ook de enige Turk en kan je niet over mij roddelen over mij in mijn omgeving.
heeft ze al gedaan, ze zegt dat jij kleine piemel hebtquote:Op zondag 17 februari 2013 01:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nice, je bent toch veels te intidimiderend. Bovendien ben ik dan ook de enige Turk en kan je niet over mij roddelen over mij in mijn omgeving.
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1CZSaywKDmn
Ja, best shocking.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
heeft ze al gedaan, ze zegt dat jij kleine piemel hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |