Oohw leuk, ik zeg doen!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:25 schreef GZ1000 het volgende:
Ik ben er wel voor in. Kan evt. wel beeldjes meenemen. Mag je voor 50 cent er op stampen.
Jatoggquote:
ken je geen meid mee nemen waar ik voor 50 cent op kan stampenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:25 schreef GZ1000 het volgende:
Ik ben er wel voor in. Kan evt. wel beeldjes meenemen. Mag je voor 50 cent er op stampen.
Dan kost het wat meer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:28 schreef yurt het volgende:
[..]
ken je geen meid mee nemen waar ik voor 50 cent op kan stampen
Ja hallo ik ben allergisch voor paardenvleesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:32 schreef GZ1000 het volgende:
Plan:
We gaan eerst bowlen en lasergamen (evt. ook nog minigolf als jullie dat willen)
Dan een frikandel eten en dan is het afgelopen. Je wordt niet thuisgebracht.
Neem ook je zwembroek mee (wat we gaan doen is deels nog een verrassing, spannond!!)
Groetjes,
G.Z. Duizond.
Vertoon jij je op FOK! zonder alcohol genuttigd te hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:34 schreef GZ1000 het volgende:
Oh en wellicht een biertje drinken, maar als je ook een leuke avond kan hebben zonder alcohol discussieren we daar nog even over.
Dan neem je een vegetarische frikandel?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:34 schreef Starm het volgende:
[..]
Ja hallo ik ben allergisch voor paardenvlees
Af en toequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:35 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Vertoon jij je op FOK! zonder alcohol genuttigd te hebben
Nee een kamp is toch gewoon een plek waar je gedeporteerde lui opslaat?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:38 schreef CyberCow het volgende:
Ik snap er geen zak meer van. Verschillende kampen gaan die ook naar verschillende plaatsen toe of hoe moet k me dat voorstellen. Jullie mogen me een ezel vinden als ik maar me antwoord krijg
nee allemaal station eindhoven en dan gaan we vechtenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:38 schreef CyberCow het volgende:
Ik snap er geen zak meer van. Verschillende kampen gaan die ook naar verschillende plaatsen toe of hoe moet k me dat voorstellen. Jullie mogen me een ezel vinden als ik maar me antwoord krijg
FOK! Knokploeg live?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee allemaal station eindhoven en dan gaan we vechten
ja maar dan gaan we tegen elkaar vechtenquote:
sowiesoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:43 schreef CristinaYang het volgende:
Ik denk dat Amsterdam of Utrecht sowieso wel een goed idee is
Best een vruchtbaar plan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:36 schreef Splutje het volgende:
Meet voor alleen Kamp A in Amsterdam of Utrecht
Ik wil mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:36 schreef Cucumissativus het volgende:
Of Utrecht, kan ik nog naar het Zandpad als het saai is.
Alleen maar klagenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
Met zn allen vervelende mensen opmerken tijdens de meet over pittige kapsels, kleren die niet kunnen mensen met haast mensen die te langzaam lopen en te dure drankjes bij de kroeg enzo
Een echte KLB meet
Net was het nog Genk...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef JennaSometimes het volgende:
Wat dacht je van Hasselt. Prachtige stad. Wie gaat er dan ook 200km reizen om naar een microstadje als Utrecht te gaan.![]()
Blijf je toch lekker wegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef JennaSometimes het volgende:
Wat dacht je van Hasselt. Prachtige stad. Wie gaat er dan ook 200km reizen om naar een microstadje als Utrecht te gaan.![]()
Ik ben voor Reykjavikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef JennaSometimes het volgende:
Genk is alleen mooi vanwege zijn voetbalclub. Doe dan maar Hasselt, daar ligt al het schoonheid wat België te bieden heeft, en dat ligt niet eens ver van huis ook!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:58 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Net was het nog Genk...
Doe dan gelijk Londen!
Indien Fok! voor de tickets regelt, wil ik mee. Ik ben goed gezelschap, vooral in moeilijke tijden.quote:
Met z'n allen feunen in Gulmez' bempie!quote:
Iedereen heeft praatjes, de grootste praatjes.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit topic gaat net zo'n dood sterven als die andere 3 reeksen die hier aan vooraf gingen met een ietwat ander concept.
Nee die skeerre turk heeft geen waggie meer, we gaan gwoon fuenen in Amenth zyn Bempie M5 jeweettogquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:09 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Met z'n allen feunen in Gulmez' bempie!
vergeet amenth haan33 en die andere hollywood gangsters nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:09 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Met z'n allen feunen in Gulmez' bempie!
De één net even wat meer dan de ander hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Iedereen heeft praatjes, de grootste praatjes.
Alleen maar omdat het kan
Nemen we Meloewa mee voor een bukkakequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:36 schreef Splutje het volgende:
Meet voor alleen Kamp A in Amsterdam of Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |