Oohw leuk, ik zeg doen!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:25 schreef GZ1000 het volgende:
Ik ben er wel voor in. Kan evt. wel beeldjes meenemen. Mag je voor 50 cent er op stampen.
Jatoggquote:
ken je geen meid mee nemen waar ik voor 50 cent op kan stampenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:25 schreef GZ1000 het volgende:
Ik ben er wel voor in. Kan evt. wel beeldjes meenemen. Mag je voor 50 cent er op stampen.
Dan kost het wat meer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:28 schreef yurt het volgende:
[..]
ken je geen meid mee nemen waar ik voor 50 cent op kan stampen
Ja hallo ik ben allergisch voor paardenvleesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:32 schreef GZ1000 het volgende:
Plan:
We gaan eerst bowlen en lasergamen (evt. ook nog minigolf als jullie dat willen)
Dan een frikandel eten en dan is het afgelopen. Je wordt niet thuisgebracht.
Neem ook je zwembroek mee (wat we gaan doen is deels nog een verrassing, spannond!!)
Groetjes,
G.Z. Duizond.
Vertoon jij je op FOK! zonder alcohol genuttigd te hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:34 schreef GZ1000 het volgende:
Oh en wellicht een biertje drinken, maar als je ook een leuke avond kan hebben zonder alcohol discussieren we daar nog even over.
Dan neem je een vegetarische frikandel?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:34 schreef Starm het volgende:
[..]
Ja hallo ik ben allergisch voor paardenvlees
Af en toequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:35 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Vertoon jij je op FOK! zonder alcohol genuttigd te hebben
Nee een kamp is toch gewoon een plek waar je gedeporteerde lui opslaat?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:38 schreef CyberCow het volgende:
Ik snap er geen zak meer van. Verschillende kampen gaan die ook naar verschillende plaatsen toe of hoe moet k me dat voorstellen. Jullie mogen me een ezel vinden als ik maar me antwoord krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |