Ik ben van Arabische afkomst.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ben je dus waarschijnlijk van Arabische afkomst of iets dergelijks. Moslims - en dat vind ik heel vreemd overigens - worden nog weleens voor een etnische groep aangezien.
Heel limburg wilt niet meeten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:47 schreef LethalNinja het volgende:
klb meet topic numero 4 en straks staan er 2-3 mensen bij het station en hebben 20 een smoesje gepost waarom ze er niet zijn ;/
Meloewa opent heel haar hart al voor jequote:
Ze kan beter wat anders openenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Meloewa opent heel haar hart al voor je
Limburgers zijn gezellig onder vrienden/ kennissen, contact leggen met onbekende IRL is veels te eng tochquote:
Zij wilt niet meeten, en GRS wilt liever in een groepje.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
2 Limburgers gemeet, waarvan een een goeie vriendin is, en de andere een baas die me wat dingen heeft geleerd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:49 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Limburgers zijn gezellig onder vrienden/ kennissen, contact leggen met onbekende IRL is veels te eng toch/generaliserende spot modus
Argo is best goodlooking.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Argo is best goodlooking.
Maar niet echt een mysterie
Ik ben GEEN larperquote:
Dus jullie gaan vrijdag op date? Top!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Argo is best goodlooking.
Maar niet echt een mysterie
Oke is al goed!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dus jullie gaan vrijdag op date? Top!
Kijk vooral niet goed uit bij het oversteken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Echt waar? Dan kom ik echt af naar Roermond.
Ik begin steeds meer de overtuiging te krijgen dat ik de persoon achter Pharkus ontdekt hebt, Robert ten Brink.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dus jullie gaan vrijdag op date? Top!
Ludo, wat bedoel je daar mee? Ik hoef niet eens over te steken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kijk vooral niet goed uit bij het oversteken.
hahaha oké daarna moet je wel een topic maken over hoe gewéldig sociaal ik nu wel niet ben, zodat ze me hier niet meer kunnen uit maken voor contactgestoorde.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Echt waar? Dan kom ik echt af naar Roermond.
Doen we.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahaha oké daarna moet je wel een topic maken over hoe gewéldig sociaal ik nu wel niet ben, zodat ze me hier niet meer kunnen uit maken voor contactgestoorde.
We gaan naar Los Angeles om de set van police academy te bekijken en 3 reclameblokken verder en een doosje tissues laat ik je met Leslie Nielsen knuffelenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer de overtuiging te krijgen dat ik de persoon achter Pharkus ontdekt hebt, Robert ten Brink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |