Ja is goed, ik kom wel in mijn sloffiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Kunnen we doen, maar je moet me wel ooit nog een datum geven in maart ben ik naar het klooster.
Precies. Ik wil haar ook niet dwingen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, niets gaat hier zoals 'het hoort' dus dat zal niet zo'n probleem zijn.
Ik ben wel benieuwd naar je.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja is goed, ik kom wel in mijn sloffie
jij komt toch in een kostuumPJE?quote:
Soms een trollreactie, vind het heerlijk om me die 15-jarige jongetjes woedend achter hun pctje voor te stellenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha Voetbalzone, je reageert ook?
Ik heb borsten. Borsten zijn gewild op een meet. Lief doen dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:19 schreef Anshur het volgende:
[..]
Oeh. Wel achteraf een review schrijven he. Wil weten of Meloewa echt zo schattig is als wordt beweerd.
[..]
Ksssst. Terug naar je Slowchat jij.
Hmmm....nja, omdat jij het bentquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:35 schreef Rebbedebje het volgende:
Haha sommige reacties hierVooral in het begin.
Even tvptje, is wel eng maar dan kom ik ook nog eens buiten![]()
Dus ik lees wel of het doordaat of niet.
Oh enne
[..]
jij komt toch in een kostuumPJE?
Als je ze maar goed bedekt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb borsten. Borsten zijn gewild op een meet. Lief doen dus.
Oh, jij was toch die Candice-lookalike? In dat geval wil ik je wel op een meet zien ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb borsten. Borsten zijn gewild op een meet. Lief doen dus.
Ooit moet het eens een keer lukken zou je zeggen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:38 schreef sthomass het volgende:
Vorig jaar ook 10 delen voor een KLB meet.. Uiteindelijk komt er nooit iets van.
Maak je ook foto's danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hmmm....nja, omdat jij het bentIk kom in kostuumpje
Thanks honey, zal het in mijn overwegingen meenemen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:45 schreef Anshur het volgende:
[..]
Oh, jij was toch die Candice-lookalike? In dat geval wil ik je wel op een meet zien ja.
Op zijn minst een afspraak.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ooit moet het eens een keer lukken zou je zeggen.
En ach, zo sporadisch is het weleens leuk weekendvermaak.
En oja, wie weet - weliswaar geen meet - levert het een FOK!liefde op zoals je ziet.
Ik ben geen Fok!fotograaf dus NEEquote:
Ja Frank daar gaat het me om.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als jullie het maar gezellig hebben.
De enige die op de dagopvang zit ben jijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:54 schreef TrippleDistilled het volgende:
Vergeten jullie dit niet door te geven aan jullie begeleiders van de dagopvang? Oke gr gr
Kewl. Anders maar even een onderlinge meet, heb ik ook geen bezwaar tegen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thanks honey, zal het in mijn overwegingen meenemen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:02 schreef Anshur het volgende:
[..]
Kewl. Anders maar even een onderlinge meet, heb ik ook geen bezwaar tegen.
Schrijf dat bij voorbaat maar op je buik. xoxoquote:Op zondag 17 februari 2013 00:02 schreef Anshur het volgende:
[..]
Kewl. Anders maar even een onderlinge meet, heb ik ook geen bezwaar tegen.
quote:
Iets verkeerds gezegd?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Schrijf dat bij voorbaat maar op je buik. xoxo
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben geen Fok!fotograaf dus NEE
Je mag er wel je afscheid in aankondigen.quote:
afpoep?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je mag er wel je afscheid in aankondigen.
Welkom in KLB.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:18 schreef CristinaYang het volgende:
Verdomme, ben even op skype, kom terug, heel m'n topic volgebaggerd.
Maar ik ga maar even de OP aanpassen om erin te zetten wie er eventueel wel willen komen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |