Kunnen altijd wel ff die tokkies, provinciaaltjes fokken in de Bermuda ja toch wrm niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel jammer dat er niet meer gevochten gaat worden.
Goed punt.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit topic is nog minder concreet dan het vorige topic.Jammer wel.
Laten we ze even kennis maken met de FOK! knokploeg.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kunnen altijd wel ff die tokkies, provinciaaltjes fokken in de Bermuda ja toch wrm niet?
Waarom?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:47 schreef Argo het volgende:
Hmmm ik weet niet de lokale dancing met fokkers. Dat is vragen om problemen.
Gewoon je raakt vast overmoedig schuurt tegen chickies aan. Die chickies worden bang en dan komt de uitsmijter. Brb ik ga terug in bed slapen.quote:
Aha jij bent best een oldbie zie ik. Is er in al die jaren weleens een echte KLB-meet geweest?quote:
KLB-meet weet ik niet zeker, wel ONZ-meets in Utrecht en Arnhem meegemaakt. Er was natuurlijk wel de KLB-meet in Stairway met de opkomst van welgeteld één persoon (bonuspinten voor degene die de naam van deze persoon weet).quote:Op zondag 17 februari 2013 12:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha jij bent best een oldbie zie ik. Is er in al die jaren weleens een echte KLB-meet geweest?
Complexquote:Op zondag 17 februari 2013 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
KLB-meet weet ik niet zeker, wel ONZ-meets in Utrecht en Arnhem meegemaakt. Er was natuurlijk wel de KLB-meet in Stairway met de opkomst van welgeteld één persoon (bonuspinten voor degene die de naam van deze persoon weet).
Was dat niet Lamonquote:Op zondag 17 februari 2013 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
KLB-meet weet ik niet zeker, wel ONZ-meets in Utrecht en Arnhem meegemaakt. Er was natuurlijk wel de KLB-meet in Stairway met de opkomst van welgeteld één persoon (bonuspinten voor degene die de naam van deze persoon weet).
Vanwaar die omslag?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:09 schreef G.R.S. het volgende:
Schrap mij eens van de lijst. Ik kom sowieso niet.
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Omdat ik haast zeker weet dat er geen meet zal komenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Vanwaar die omslag?
[..]
Dat is wel zielig. Volgens mij was er zoiets ook een paar maanden terug in ONZ.
Niet meteen het vertrouwen verliezen. Ik zal er zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Omdat ik haast zeker weet dat er geen meet zal komen
Ik kom toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maar de enige reden dat die meets niet doorgaan is dat mensen niet komen, omdat ze denken dat de meet niet doorgaat. Als je echt wil kan het best.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Oh. Zielig.....quote:Op zondag 17 februari 2013 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom zomervakantie?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Als het in de zomervakantie is kom ik echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |