Slaap lekker lieverdquote:Op zondag 17 februari 2013 05:28 schreef Ambipur het volgende:
Mensen, ik wens jullie een fijn nachtrust toeSlaap lekker!
En ik ben helemaal voor. Ik ben pas weer in mei in Nederland, voor die tijd wil ik wel via Skype aanwezig zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 05:28 schreef Ambipur het volgende:
Oh en kunnen we een datum regelen voor die meet?
Die bewaar ik enkel voor Marie.quote:Op zondag 17 februari 2013 05:25 schreef Ambipur het volgende:
Ik vind het erg lief, maar begrijp jouw Kim Holland accent niet, eh..
Waar hang jij nu uit dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 05:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Slaap lekker lieverd
[..]
En ik ben helemaal voor. Ik ben pas weer in mei in Nederland, voor die tijd wil ik wel via Skype aanwezig zijn
De VS. Chicago om precies te zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 05:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die bewaar ik enkel voor Marie.
[..]
Waar hang jij nu uit dan?
Luxe! Voor studie?quote:Op zondag 17 februari 2013 05:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De VS. Chicago om precies te zijn
Gulmez pestenquote:Op zondag 17 februari 2013 06:44 schreef klabbakus het volgende:
gaan we doen op die meet?
beetje klagen de hele dag?
Eerst een activiteit als bowlen of lasertag, en daarna zuipen en feesten. Er zal champagne zijn voor Frank en kanon voor Haan.quote:Op zondag 17 februari 2013 06:44 schreef klabbakus het volgende:
gaan we doen op die meet?
beetje klagen de hele dag?
quote:Op zondag 17 februari 2013 04:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij hebt foto's gezien en moet dus niet zeuren.
Ah, Hugh_Myron is toch de grootste hosselkoning van FOK!quote:Op zondag 17 februari 2013 04:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ook van mij. En nog twijfelen of ik een vent ben.
`quote:Op zondag 17 februari 2013 11:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Ah, Hugh_Myron is toch de grootste hosselkoning van FOK!
Erg subtiel hoor
Goeie stem heb je wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
`
Nee. Hugh heeft mij niet gehosseld. Sommigen kunnen verder kijken en iemand gewoon aardig vinden:P
Koester het.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Merci. Tering. mijn eerste compliment van jou!!
I know.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
`
Nee. Hugh heeft mij niet gehosseld. Sommigen kunnen verder kijken en iemand gewoon aardig vinden:P
Spannund!quote:
Neequote:Op zondag 17 februari 2013 11:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
I know.
Jij hebt niet zoveel slaap nodig he
Wel jammer dat er niet meer gevochten gaat worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |