SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Ambipur op 17-02-2013 12:37:52 ]
Match made in heaven...quote:Op zondag 17 februari 2013 04:41 schreef CristinaYang het volgende:
Ambipur heeft een hele mooie, zwoele, sexy stem![]()
Ik denk dat ik een beetje verliefd ben
Volgens mij vragen stiekem alle mannen hier zich af of we niet allemaal klonen zijn van dezelfde vent met een bierbuik.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:42 schreef Ambipur het volgende:
Wel jammer dat ik nu niet meer kan doen alsof ik een man ben, die gewoon een geile chick speelt
quote:Op zondag 17 februari 2013 04:42 schreef Ambipur het volgende:
Wel jammer dat ik nu niet meer kan doen alsof ik een man ben, die gewoon een geile chick speelt
Die versta ik echt niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:43 schreef Marie30 het volgende:
Heeel heeel mooi Ambi![]()
Ludo
[..]
http://vocaroo.com/i/s1ZC87WdSExX
Wat ben je onaardig...?quote:Op zondag 17 februari 2013 04:43 schreef Micson het volgende:
Ambipur die zich verheven voelt boven ons als fappers, terwijl hij zelf om 4 uur 's nachts kansloze geile praat tegen onbekenden op een forum praktiseerd.
Wel heerlijk op die stem gemasturbeerd overigens, daar niet van.
Wat nou onbekend. Ik weet hoe Ambi eruit ziet en andersom, dat is vast meer dan dat de meesten hier van elkaar kunnen zeggen.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:43 schreef Micson het volgende:
Ambipur die zich verheven voelt boven ons als fappers, terwijl hij zelf om 4 uur 's nachts kansloze geile praat tegen onbekenden op een forum praktiseerd.
Wel heerlijk op die stem gemasturbeerd overigens, daar niet van.
Ludo en ik liggen lagen in het zelfde bedquote:Op zondag 17 februari 2013 04:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat nou onbekend. Ik weet hoe Ambi eruit ziet en andersom, dat is vast meer dan dat de meesten hier van elkaar kunnen zeggen.
Dit dus.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat nou onbekend. Ik weet hoe Ambi eruit ziet en andersom, dat is vast meer dan dat de meesten hier van elkaar kunnen zeggen.
Eh.. Je hoort mijn stem toch, of gaf dat geen uitsluitsel?quote:Op zondag 17 februari 2013 04:45 schreef Micson het volgende:
oh Ambipur is ook een vrouwSorry, scherpte mist een beetje op dit tijdstip.
Wow, ja. Op zich wel duidelijk. Nu je het zegt. Ik probeerde er alleen iets Nederlands in te verstaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het Italiaanse woord bij uitstek...
Ik zeg toch sorryquote:Op zondag 17 februari 2013 04:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oeh, willen jullie svp jullie ruzie hier uitvechten middels die voicerecorder?quote:Op zondag 17 februari 2013 04:43 schreef Marie30 het volgende:
Heeel heeel mooi Ambi![]()
Ludo
[..]
http://vocaroo.com/i/s1ZC87WdSExX
dit klopt wel jaquote:Op zondag 17 februari 2013 04:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Volgens mij vragen stiekem alle mannen hier zich af of we niet allemaal klonen zijn van dezelfde vent met een bierbuik.
Ook van mij. En nog twijfelen of ik een vent ben.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij hebt foto's gezien en moet dus niet zeuren.
Ik luister slechts enkelen van die geluidsfragmentjes, want ik zit op mijn werk op een smartphonetje te FOK!-en. Dus ik moet steeds ieder geluidsbestand downloaden als ik het wil luisteren.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
Eh.. Je hoort mijn stem toch, of gaf dat geen uitsluitsel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |