quote:Op zondag 17 februari 2013 04:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wacht maar IRL.Dan haal je dat beetje ook weg.
He shoot, ik vergeet die autisten iedere keer.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]![]()
Je realiseert je trouwens wel dat waarschijnlijk heel lurkend FOK! hier nu op zit te fappen he?
Een complimentje van Meneer Sandersquote:Op zondag 17 februari 2013 04:23 schreef LudoSanders het volgende:
CristinaYang zou hoge ogen gooien bij voorleeswedstrijd.
Zij is van mij nu. Ga weg.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:23 schreef LudoSanders het volgende:
CristinaYang zou hoge ogen gooien bij voorleeswedstrijd.
Als ik een mic had zou ik het doen. Echtquote:Op zondag 17 februari 2013 04:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe jij eensIk doe het niet, omdat ik daarmee mijn geslacht bevestig.
Ook niet in DM? Ik beloof dat ik het geheim zal houdenquote:Op zondag 17 februari 2013 04:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe jij eensIk doe het niet, omdat ik daarmee mijn geslacht bevestig.
Tuurlijk schatje. Wat wil je dat ik zeg?quote:Op zondag 17 februari 2013 04:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ook niet in DM? Ik beloof dat ik het geheim zal houden
Kom maar opquote:Op zondag 17 februari 2013 04:26 schreef Ambipur het volgende:
Kan niet wachten om mijn geslacht bij Cristina te bevestigen.
Zou je een gedichtje aan me voor willen lezen?quote:Op zondag 17 februari 2013 04:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tuurlijk schatje. Wat wil je dat ik zeg?
Ja! Zoek maar zo'n gore vieze. Ik wil jou bevredigen, dus jij mag kiezenquote:Op zondag 17 februari 2013 04:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zou je een gedichtje aan me voor willen lezen?
Ik wel.. http://vocaroo.com/i/s0tK99IEQojCquote:Op zondag 17 februari 2013 04:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zou je een gedichtje aan me voor willen lezen?
Die probeert gewoon haar te hosselen met een kindergedichtje. Pfff.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wel.. http://vocaroo.com/i/s0tK99IEQojC
Moet het perse goor zijn? Dit is namelijk mijn lievelingsgedicht, maar het is absoluut niet goor of viesquote:Op zondag 17 februari 2013 04:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja! Zoek maar zo'n gore vieze. Ik wil jou bevredigen, dus jij mag kiezen
Die komt in ieder geval uit zichzelf met iets in plaats van dat alles voorgekauwd dient te worden.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die probeert gewoon haar te hosselen met een kindergedichtje. Pfff.
Ik vind het lief van je hoor. Maar volgens mij krijg ik Marie achter me aan als ik te positief reageer.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die komt in ieder geval uit zichzelf met iets in plaats van dat alles voorgekauwd dient te worden.
Bedriegerquote:Op zondag 17 februari 2013 04:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wel.. http://vocaroo.com/i/s0tK99IEQojC
Je krijgt hem... hij is niet trouw...quote:Op zondag 17 februari 2013 04:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind het lief van je hoor. Maar volgens mij krijg ik Marie achter me aan als ik te positief reageer.
Kijk schatje.. Gewoon in het openbaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 04:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Moet het perse goor zijn? Dit is namelijk mijn lievelingsgedicht, maar het is absoluut niet goor of vies
"Mijn moeder is mijn naam vergeten.
Mijn kind weet nog niet hoe ik heet.
Hoe moet ik mij geborgen weten?
Noem mij, bevestig mijn bestaan,
Laat mijn naam zijn als een keten.
Noem mij, noem mij, spreek mij aan,
o, noem mij bij mijn diepste naam.
Voor wie ik liefheb, wil ik heten."
wut, toch geen gulmezquote:Op zondag 17 februari 2013 04:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kijk schatje.. Gewoon in het openbaar.
http://vocaroo.com/i/s1upMnXxtF02
Let vooral niet op klemtooooonen, Noord-Hollander, eh.
Op commando iets lezen is ruk trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |