Flikker op achterlijke shemales wat jullie zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Geen zorgen Hilarybanks en ik zullen.er zeker zijn.!
Afgesproken.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:19 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee:') Volgende keer als hilary en ik afspreken maken we een foto met fok! briefje erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
Ik kan oprecht zeggen dat als je mij tegen zou komen, je niet zou zeggen "heey dat is echt zo'n FOK!er".quote:Op zondag 17 februari 2013 13:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het zijn toch niet allemaal autisten of wel?Haha misschien.quote:Maak nu foto van jezelf dan. Ik heb al eens foto's van Hilary gezien.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:19 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee:') Volgende keer als hilary en ik afspreken maken we een foto met fok! briefje erbijIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Er zijn toch geen regels aan de meet gebonden he?
Want ben niet zo goed in het houden aan regels zeg maar.![]()
Alcohol en drugs zijn strikt verboden.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:22 schreef Smack10 het volgende:
Er zijn toch geen regels aan de meet gebonden he?
Want ben niet zo goed in het houden aan regels zeg maar.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Dus dan moet ik dat van tevoren innemenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Alcohol en drugs zijn strikt verboden.![]()
![]()
We kunnen samen een lijntje doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus dan moet ik dat van tevoren innemen![]()
Dat was wel mijn idee.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus dan moet ik dat van tevoren innemenDat mag jij toch helemaal niet?quote:
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
We kunnen er ook een meet nieuwe stijl van maken, doen we wat meth erdoor mixen en kunnen we 4 dagen doorquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
We kunnen er ook een meet nieuwe stijl van maken, doen we wat meth erdoor mixen en kunnen we 4 dagen doorGoed plan!
![]()
Ja ik kom ook ja
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
Ja dat zie je op de meet dan welquote:Op zondag 17 februari 2013 13:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Flikker op achterlijke shemales wat jullie zijn.
Het is een meet, geen carnavalIf you're easy to get, you are probably easy to forget.![]()
Ben ik ookquote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef Smack10 het volgende:
Overigens zijn de mensen uit KLB wel de meest leuke van FOK! denk ik.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
Ja? oke alleen als ik hem kan pm-enquote:Op zondag 17 februari 2013 13:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kan oprecht zeggen dat als je mij tegen zou komen, je niet zou zeggen "heey dat is echt zo'n FOK!er".
[..]
Haha misschien.
[..]
Maak nu foto van jezelf dan. Ik heb al eens foto's van Hilary gezien.If you're easy to get, you are probably easy to forget.![]()
Ik ook niet. Mag je wel alcohol?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik mag geen verdovende middelen innemen.
(Ja ik zie alcohol als niet verdovend.)
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 13:30:44 ]![]()
Blijf maar thuis dan.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik mag geen verdovende middelen innemen.![]()
Is goed, DM kan ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:29 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja? oke alleen als ik hem kan pm-enDat is erg optimistisch.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef Smack10 het volgende:
Overigens zijn de mensen uit KLB wel de meest leuke van FOK! denk ik.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
alles lijkt mij wel gezegdOp dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |