abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122981904
quote:
9s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zijn dit foto's van een massale FOK!meet in de Stairway? :{
Dragen ze FOKshirts? Nej.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  zondag 17 februari 2013 @ 12:44:52 #152
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_122981906
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:38 schreef ThaTim het volgende:

[..]

Waaro?
amsterdam / den haag / rotterdam
  zondag 17 februari 2013 @ 12:46:12 #153
351780 Piye
King of Kush
pi_122981957
quote:
9s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zijn dit foto's van een massale FOK!meet in de Stairway? :{
2e Van links op de voorste rij zou ik zeker wel even doorsmeren. :Y
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  zondag 17 februari 2013 @ 12:46:59 #154
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_122981973
quote:
9s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zijn dit foto's van een massale FOK!meet in de Stairway? :{
Niet genoeg metalfans
Graag op anoniem
pi_122982209
quote:
7s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik kom ook. Iemand in voor een zuipwedstrijd?
Paar jaar geleden had ik zeker meegedaan, tegenwoordig moet ik echter de hele avond inhouden om nog iets van de avond te kunnen herinneren
Eens met wat hierboven staat
  zondag 17 februari 2013 @ 12:57:16 #157
351780 Piye
King of Kush
pi_122982273
Ik mis de optie "ik kom alleen als er meisjes komen".
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  zondag 17 februari 2013 @ 13:02:27 #159
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_122982498
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:57 schreef Piye het volgende:
Ik mis de optie "ik kom alleen als er meisjes komen".
Geen zorgen Hilarybanks en ik zullen.er zeker zijn.!
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  zondag 17 februari 2013 @ 13:03:54 #160
351780 Piye
King of Kush
pi_122982556
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:02 schreef britneycheers het volgende:

[..]

Geen zorgen Hilarybanks en ik zullen.er zeker zijn.!
Jullie kennen elkaar persoonlijk?
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_122982578
Nee, mensen. Dit wordt niets zo. Ik skip :D
  zondag 17 februari 2013 @ 13:05:50 #162
351780 Piye
King of Kush
pi_122982647
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef Ambipur het volgende:
Nee, mensen. Dit wordt niets zo. Ik skip :D
Pussy.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_122982656
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef Ambipur het volgende:
Nee, mensen. Dit wordt niets zo. Ik skip :D
Echt jammer.
pi_122982675
Sowieso is in de zomer beter. Mensen zijn vrij, lekker weer ook.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 13:06:42 ]
pi_122982686
Pussy? Nou nee, zolang mensen normaal doen wil ik graag komen. Maar heb het vermoeden dat dit vnml stoerdoenerij is.
pi_122982771
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef Ambipur het volgende:
Nee, mensen. Dit wordt niets zo. Ik skip :D
wat dacht je dan? Klbers die meeten? :')
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  zondag 17 februari 2013 @ 13:09:40 #167
351780 Piye
King of Kush
pi_122982798
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:06 schreef Ambipur het volgende:
Pussy? Nou nee, zolang mensen normaal doen wil ik graag komen. Maar heb het vermoeden dat dit vnml stoerdoenerij is.
Tsja als iedereen die echt wilde komen zich terugtrekt "want het gebeurt toch niet" komt het er nooit van. Daarmee zeg ik niet dat ik wel zou komen, maar het is wel zo. :9

quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

wat dacht je dan? Klbers die meeten? :')
Ik heb 2 KLB'ers ontmoet. 8-)
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  zondag 17 februari 2013 @ 13:10:22 #168
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_122982816
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef Piye het volgende:

[..]

Jullie kennen elkaar persoonlijk?
Ja we wonen ca 5 km van elkaar vandaan.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_122982820
Thatim kom je naar Amsterdam samen met leeelll
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  zondag 17 februari 2013 @ 13:10:44 #170
351780 Piye
King of Kush
pi_122982829
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef britneycheers het volgende:

[..]

Ja we wonen ca 5 km van elkaar vandaan.
Aha. Heb jij ook zo'n goede muzieksmaak? :D
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_122982886
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Thatim kom je naar Amsterdam samen met leeelll
Misschien, wanneer?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_122982936
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

wat dacht je dan? Klbers die meeten? :')
Het zijn toch niet allemaal autisten of wel? ;(
  zondag 17 februari 2013 @ 13:15:06 #173
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_122982953
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef Piye het volgende:

[..]

Aha. Heb jij ook zo'n goede muzieksmaak? :D
Ja wij houden van precies dezelfde muziek/films/tv programmas .. echt eng eigenlijk

we wisten van elkaar niet dat de ander op Fok! zat. Maar ze had me herkent.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_122982994
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef Piye het volgende:

[..]

Aha. Heb jij ook zo'n goede muzieksmaak? :D
het is een en dezelfde persoon :')
  zondag 17 februari 2013 @ 13:19:45 #175
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_122983096
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:16 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

het is een en dezelfde persoon :')
Nee:') Volgende keer als hilary en ik afspreken maken we een foto met fok! briefje erbij
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_122983129
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:02 schreef britneycheers het volgende:

[..]

Geen zorgen Hilarybanks en ik zullen.er zeker zijn.!
Flikker op achterlijke shemales wat jullie zijn.

Het is een meet, geen carnaval :')
pi_122983138
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:19 schreef britneycheers het volgende:

[..]

Nee:') Volgende keer als hilary en ik afspreken maken we een foto met fok! briefje erbij
Afgesproken.
  zondag 17 februari 2013 @ 13:21:03 #178
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_122983149
Als Frank komt, kom ik ook :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 17 februari 2013 @ 13:21:53 #179
351780 Piye
King of Kush
pi_122983171
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:14 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Het zijn toch niet allemaal autisten of wel? ;(
Ik kan oprecht zeggen dat als je mij tegen zou komen, je niet zou zeggen "heey dat is echt zo'n FOK!er". :)

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:16 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

het is een en dezelfde persoon :')
Haha misschien. :9

quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:19 schreef britneycheers het volgende:

[..]

Nee:') Volgende keer als hilary en ik afspreken maken we een foto met fok! briefje erbij
Maak nu foto van jezelf dan. Ik heb al eens foto's van Hilary gezien.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_122983176
Ik wil ook komen, dus als jullie nou gewoon komen.
pi_122983195
Er zijn toch geen regels aan de meet gebonden he?

Want ben niet zo goed in het houden aan regels zeg maar.
  zondag 17 februari 2013 @ 13:22:48 #182
351780 Piye
King of Kush
pi_122983201
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:22 schreef Smack10 het volgende:
Er zijn toch geen regels aan de meet gebonden he?

Want ben niet zo goed in het houden aan regels zeg maar.
Alcohol en drugs zijn strikt verboden.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_122983221
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:22 schreef Piye het volgende:

[..]

Alcohol en drugs zijn strikt verboden.
Dus dan moet ik dat van tevoren innemen ^O^
pi_122983277
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:23 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dus dan moet ik dat van tevoren innemen ^O^
We kunnen samen een lijntje doen.
  zondag 17 februari 2013 @ 13:25:47 #185
351780 Piye
King of Kush
pi_122983310
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:23 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dus dan moet ik dat van tevoren innemen ^O^
Dat was wel mijn idee.

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:24 schreef Ambipur het volgende:

[..]

We kunnen samen een lijntje doen.
Dat mag jij toch helemaal niet? :o
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_122983336
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:24 schreef Ambipur het volgende:

[..]

We kunnen samen een lijntje doen.
We kunnen er ook een meet nieuwe stijl van maken, doen we wat meth erdoor mixen en kunnen we 4 dagen door ~O>
pi_122983346
Haan33, is die al uitgenodigd?
pi_122983364
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:26 schreef Smack10 het volgende:

[..]

We kunnen er ook een meet nieuwe stijl van maken, doen we wat meth erdoor mixen en kunnen we 4 dagen door ~O>
:P Goed plan!
  zondag 17 februari 2013 @ 13:27:53 #189
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122983393
Ja ik kom ook ja _O_
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_122983396
Overigens zijn de mensen uit KLB wel de meest leuke van FOK! denk ik.
  zondag 17 februari 2013 @ 13:28:26 #191
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_122983424
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:20 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Flikker op achterlijke shemales wat jullie zijn.

Het is een meet, geen carnaval :')
Ja dat zie je op de meet dan wel
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  zondag 17 februari 2013 @ 13:29:03 #192
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122983445
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef Smack10 het volgende:
Overigens zijn de mensen uit KLB wel de meest leuke van FOK! denk ik.
Ben ik ook :)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_122983453
Ik kom alleen als haan komt.
Then lit up a cigarette, decided to call his fat friend Fred
  zondag 17 februari 2013 @ 13:29:35 #194
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_122983465
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:21 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik kan oprecht zeggen dat als je mij tegen zou komen, je niet zou zeggen "heey dat is echt zo'n FOK!er". :)

[..]

Haha misschien. :9

[..]

Maak nu foto van jezelf dan. Ik heb al eens foto's van Hilary gezien.
Ja? oke alleen als ik hem kan pm-en
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_122983470
Ik mag geen verdovende middelen innemen.
pi_122983501
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik mag geen verdovende middelen innemen.
Ik ook niet. Mag je wel alcohol?

(Ja ik zie alcohol als niet verdovend.)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 13:30:44 ]
pi_122983502
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik mag geen verdovende middelen innemen.
Blijf maar thuis dan.
  zondag 17 februari 2013 @ 13:30:47 #198
351780 Piye
King of Kush
pi_122983509
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:29 schreef britneycheers het volgende:

[..]

Ja? oke alleen als ik hem kan pm-en
Is goed, DM kan ook.

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef Smack10 het volgende:
Overigens zijn de mensen uit KLB wel de meest leuke van FOK! denk ik.
Dat is erg optimistisch. :9
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_122983521
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:30 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Blijf maar thuis dan.
Wij kunnen samen naar de kerk.
pi_122983523
alles lijkt mij wel gezegd
Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')