Dragen ze FOKshirts? Nej.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn dit foto's van een massale FOK!meet in de Stairway?
2e Van links op de voorste rij zou ik zeker wel even doorsmeren.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet genoeg metalfansquote:Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paar jaar geleden had ik zeker meegedaan, tegenwoordig moet ik echter de hele avond inhouden om nog iets van de avond te kunnen herinnerenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik kom ook. Iemand in voor een zuipwedstrijd?
Geen zorgen Hilarybanks en ik zullen.er zeker zijn.!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:57 schreef Piye het volgende:
Ik mis de optie "ik kom alleen als er meisjes komen".
Jullie kennen elkaar persoonlijk?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Geen zorgen Hilarybanks en ik zullen.er zeker zijn.!
Pussy.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef Ambipur het volgende:
Nee, mensen. Dit wordt niets zo. Ik skip
Echt jammer.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef Ambipur het volgende:
wat dacht je dan? Klbers die meeten?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef Ambipur het volgende:
Tsja als iedereen die echt wilde komen zich terugtrekt "want het gebeurt toch niet" komt het er nooit van. Daarmee zeg ik niet dat ik wel zou komen, maar het is wel zo.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:06 schreef Ambipur het volgende:
Pussy? Nou nee, zolang mensen normaal doen wil ik graag komen. Maar heb het vermoeden dat dit vnml stoerdoenerij is.
Ik heb 2 KLB'ers ontmoet.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat dacht je dan? Klbers die meeten?
Ja we wonen ca 5 km van elkaar vandaan.quote:
Aha. Heb jij ook zo'n goede muzieksmaak?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja we wonen ca 5 km van elkaar vandaan.
Misschien, wanneer?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Thatim kom je naar Amsterdam samen met leeelll
Het zijn toch niet allemaal autisten of wel?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat dacht je dan? Klbers die meeten?
Ja wij houden van precies dezelfde muziek/films/tv programmas .. echt eng eigenlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha. Heb jij ook zo'n goede muzieksmaak?
het is een en dezelfde persoonquote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha. Heb jij ook zo'n goede muzieksmaak?
Nee:') Volgende keer als hilary en ik afspreken maken we een foto met fok! briefje erbijquote:
Flikker op achterlijke shemales wat jullie zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Geen zorgen Hilarybanks en ik zullen.er zeker zijn.!
Afgesproken.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:19 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee:') Volgende keer als hilary en ik afspreken maken we een foto met fok! briefje erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
Ik kan oprecht zeggen dat als je mij tegen zou komen, je niet zou zeggen "heey dat is echt zo'n FOK!er".quote:Op zondag 17 februari 2013 13:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het zijn toch niet allemaal autisten of wel?Haha misschien.quote:Maak nu foto van jezelf dan. Ik heb al eens foto's van Hilary gezien.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:19 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee:') Volgende keer als hilary en ik afspreken maken we een foto met fok! briefje erbijIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |