nee thatim moet gewoon zijn bek houden dat is alles.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Vertel.
[..]
Maar Dima zei dat toch juist zelf?
Thatim.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee thatim moet gewoon zijn bek houden dat is alles.
Dit dus:quote:
En dat doen zijn en andere mensen constant. Verder is Dima gewoon oprecht, die krijgt nooit een sneer om de oren van mij.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
net zoals de rest van de fokkers dus.. Niks uitzonderlijks.
gezelligquote:Op zondag 17 februari 2013 15:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik kom als Meloewa komt en als het in Utrecht is.
En jij ben God? Dat jij de sneren mag uitdelen? Ga toch weg jongen er is maar een God die over mij zal oordelen op het eind, en dat ben jij niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
En dat doen zijn en andere mensen constant. Verder is Dima gewoon oprecht, die krijgt nooit een sneer om de oren van mij.
Vertel via DM.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee thatim moet gewoon zijn bek houden dat is alles.
Aha op die fiets.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
En dat doen zijn en andere mensen constant. Verder is Dima gewoon oprecht, die krijgt nooit een sneer om de oren van mij.
Het op 'achtergrond schuilen' neemt ze bv wel heel letterlijk op. Ze kan blijkbaar niet echt onderscheid maken tussen de wat meer introvertere persoonlijkheden en compleet contactgestoorde o.i.d.. Dat is denk ik wat feyenoordfan bedoeld.quote:
Oke feyenoordfan.. Jij bent sociaal, kk lekker, leuk en spontaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
En jij valt in de eerste groep?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het op 'achtergrond schuilen' neemt ze bv wel heel letterlijk op. Ze kan blijkbaar niet echt onderscheid maken tussen de wat meer introvertere persoonlijkheden en compleet contactgestoorde o.i.d.. Dat is denk ik wat feyenoordfan bedoeld.
Kijk ik ben gewoon stil, verlegen etc. Ik kan gerust een praatje maken maar ik ben niet de gangmaker zegmaar.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:29 schreef Ambipur het volgende:
Dima, abla zorgt voor jou, hoor. Korkma.
Bitchfights eindigen in orgies, wat doe je nuuuuquote:Op zondag 17 februari 2013 15:29 schreef Pharkus het volgende:
Als dat gebitchfight doorgaat dames dan flikker ik em dicht
Aha oke, dan gaan we dus naar Bermuda.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kijk ik ben gewoon stil, verlegen etc. Ik kan gerust een praatje maken maar ik ben niet de gangmaker zegmaar.
Ja, en dat er gewoon ook normale mensen bij kunnen zitten die wel in staat zijn in groepen makkelijk te praten.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het op 'achtergrond schuilen' neemt ze bv wel heel letterlijk op. Ze kan blijkbaar niet echt onderscheid maken tussen de wat meer introvertere persoonlijkheden en compleet contactgestoorde o.i.d.. Dat is denk ik wat feyenoordfan bedoeld.
Ok, vanaf hier niks meer erover.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:29 schreef Pharkus het volgende:
Als dat gebitchfight doorgaat dames dan flikker ik em dicht
Ja we gaan allemaal doen alsof dit echt doorgaat en dan komt uiteindelijk alleen Ambi opdagen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:38 schreef LudoSanders het volgende:
Dit topic gaat serieus over een meet?
Net zo serieus als de epic holly meetquote:Op zondag 17 februari 2013 15:38 schreef LudoSanders het volgende:
Dit topic gaat serieus over een meet?
Zolang Cristina er is vind ik 't goed.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja we gaan allemaal doen alsof dit echt doorgaat en dan komt uiteindelijk alleen Ambi opdagen.
Klb is nog niet rijp voor een meet, het beste is inderdaad mini meets waar mensen via dm iets regelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Net zo serieus als de epic holly meet
Beste meetquote:Op zondag 17 februari 2013 15:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Net zo serieus als de epic holly meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |