Terecht.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja er moet gewoon een besloten topic gemaakt worden. En dan concrete plannen maken in tinychat met regelmatige postende users ofzo . Krijg je ook niet van die gasten als bv "ja als meloewa komt kom ik ook wel ff kijke of ze in echt ook zo schattig is".
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het zal allemaal vrij obvious zijn, maar waarom deze meet nooit gaat plaatsvinden: dit subforum gaat gepaard bij anonimiteit. Dagelijks worden de meest shockerende, chargerende en trollende posts in dit forum geplempt, na een tijdje posten worden er e-identiteiten aangemeten. De zelfverheerlijkingsfactor is daarbij zo hoog dat het echte leven wel een zwakke afspiegeling van de FOK!-persoon moet zijn. Iedereen wil natuurlijk dit natuurlijk vrijuit kunnen blijven doen, zonder dat er persoonlijke aanvallen komen. Wanneer er een grootschalige meet gehouden zal worden, is dit aspect volledig verdwenen en zal de poster zijn forumgedrag moeten aanpassen op zijn real life voorkomen, want gepakt op dat real life voorkomen zal hij, zelfs een Brad Pitt look-a-like zal er niet aan ontkomen, toch wel wanneer ie weer eens uitdagende teksten in dit subforum plempt.
Precies, ik trol ook niet, misschien dat feynoord92 een beetje onzeker is dat is alles.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat heb ik dus eigenlijk totaal niet. Sowieso vind ik het best meevallen wat ik hier post. Daarnaast ben ik gewoon een erg leuke jongen. Eigenlijk zou ik jullie allemaal willen meeten, alleen om te laten zien dat ik echt zo baas ben.
Meloewa heeft echt een lief stemmetje. Dat je zin krijgt om haar een verhaaltje voor te lezen.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Meloewa heeft echt een lief stemmetje. Dat je zin krijgt om haar een verhaaltje voor te lezen.
Nee, dat is waar.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik kan niet tippen aan jullie stemmen.
Heeft ze al wat op vocaroo gezet dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Meloewa heeft echt een lief stemmetje. Dat je zin krijgt om haar een verhaaltje voor te lezen.
Grrrr. Watje.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik kan niet tippen aan jullie stemmen.
Dat kun jij wel mooi zeggen en sterker nog, ik geloof bij jou dat dat best waar is. Echter, als jij naderhand een beetje uit de toon post, gaan ze je aanvallen op dingen van de meet. Ook jij ja, 'sociale en good-looking boy'.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat heb ik dus eigenlijk totaal niet. Sowieso vind ik het best meevallen wat ik hier post. Daarnaast ben ik gewoon een erg leuke jongen. Eigenlijk zou ik jullie allemaal willen meeten, alleen om te laten zien dat ik echt zo baas ben.
Ja is toch zo? Kan ik ook niks aan doen.quote:
Ja, maar dat is al wel een tijd terug. Misschien heeft ze nu de baard in de keel.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:25 schreef Anshur het volgende:
[..]
Heeft ze al wat op vocaroo gezet dan?
Hmm, ja daarin heb je misschien toch wel gelijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat kun jij wel mooi zeggen en sterker nog, ik geloof bij jou dat dat best waar is. Echter, als jij naderhand een beetje uit de toon post, gaan ze je aanvallen op dingen van de meet. Ook jij ja, 'sociale en good-looking boy'.Daarom kan een meet alleen doorgang vinden in een vertrouwd clubje achter de schermen waarvan je weet dat ze RL (dus ook de meet) en FOK! uit elkaar kunnen houden.
Ik ben te saai en oppervlakkig voor een 1 op 1 meet. Bij iets meer mensen kan ik me nog op de achtergrond verschuilen of gewoon weg gaan als ik het niet naar mijn zin heb.quote:
ook dat valt opquote:Op zondag 17 februari 2013 14:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben te saai en oppervlakkig voor een 1 op 1 meet. Bij iets meer mensen kan ik me nog op de achtergrond verschuilen of gewoon weg gaan als ik het niet naar mijn zin heb.
Ook niet als we sletjes gaan schuren in die ene tent (hoe heette het ook weer?)?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben te saai en oppervlakkig voor een 1 op 1 meet. Bij iets meer mensen kan ik me nog op de achtergrond verschuilen of gewoon weg gaan als ik het niet naar mijn zin heb.
My words exactlyquote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef Piye het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook niet als we sletjes gaan schuren in die ene tent (hoe heette het ook weer?)?
ghb pillen wodka allesquote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Bermuda. Ik ben zo type die in een hoekje gaat staan met zijn colatje.
![]()
net zoals de rest van de fokkers dus.. Niks uitzonderlijks.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef Dimachaerus het volgende:
![]()
Ik zeg gewoon tegen alle lekkere chicks dat je jarig bent.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef Dimachaerus het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |