lekkere presentatie dan als je jezelf in een hoekje duwtquote:Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee? Meet draait niet om een enkel persoon hoor...
Ik kan mezelf prima presenteren.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
lekkere presentatie dan als je jezelf in een hoekje duwt
Ik en Meloewa op centraal station Roermond...quote:Op zondag 17 februari 2013 14:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het projectie gehalte is bij jou wel hoog zeg.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zou jou en een enkele andere FOK! bazen wel willen ontmoeten.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon tegen alle lekkere chicks dat je jarig bent.
Ondertussen geef ik jou baco's in plaats van normale cola's, dan komt het wel goed.
Wie nog meer?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zou jou en een enkele andere FOK! bazen wel willen ontmoeten.
Ikjijallebei is wel een baas ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ikjijallebei, jachtgeweer(?), feyenoordfan92, argo.
Zijn helemaal niet verzonnen. Als ikjijallebei je moeder zou willen versieren, krijg jij gewoon een nieuwe papa.quote:
Naah mijn ouders zijn zo monogaam als wat, de saaiste mensen die ik ken op dat gebied. ikjijallebei is gewoon een faker.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Zijn helemaal niet verzonnen. Als ikjijallebei je moeder zou willen versieren, krijg jij gewoon een nieuwe papa.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Naah mijn ouders zijn zo monogaam als wat, de saaiste mensen die ik ken op dat gebied. ikjijallebei is gewoon een faker.
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Zijn helemaal niet verzonnen. Als ikjijallebei je moeder zou willen versieren, krijg jij gewoon een nieuwe papa.
Waarom ik denk dat hij een faker is? Zijn topics hebben gewoon een hoog 'dit is verzonnen gehalte.' Maar hij mag zichzelf gerust bewijzen op een meet, als hij lekkerste chick uit de Bermuda vist, dan ok.quote:
jij neemt alles aan van thatim maar dat is zelf n loserquote:Op zondag 17 februari 2013 15:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Het projectie gehalte is bij jou wel hoog zeg.'Ik ben (licht) contactgestoord en niet goed in groepen, dus dan moeten anderen dat ook zijn'.
Daar gaat het toch helemaal niet om, leer eens lezen en interpreteren. Bovendien zijn dat dingen die je zelf op het forum zegt.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij neemt alles aan van thatim maar dat is zelf n loser
Ik vind dat wel meevallen. Als je topics opent over stappen of vrouwen heeft het al gelijk een hoog 'dit is verzonnen' gehalte.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom ik denk dat hij een faker is? Zijn topics hebben gewoon een hoog 'dit is verzonnen gehalte.' Maar hij mag zichzelf gerust bewijzen op een meet, als hij lekkerste chick uit de Bermuda vist, dan ok.
Feynoord jij moet eens klappen krijgen van iemand.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om, leer eens lezen en interpreteren. Bovendien zijn dat dingen die je zelf op het forum zegt.
Ja dat is ook wel zo...quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef Piye het volgende:
Gaan jullie 2 nu weer beginnen?Toch maar vechten dus?
[..]
Ik vind dat wel meevallen. Als je topics opent over stappen of vrouwen heeft het al gelijk een hoog 'dit is verzonnen' gehalte.
nee thatim had een obsessie met mij of zo een gezonde jongen doet dat niet. Maar oké het zal wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om, leer eens lezen en interpreteren. Bovendien zijn dat dingen die je zelf op het forum zegt.
Je bent weer lekker vroom bezig hè? Proleet.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Feynoord jij moet eens klappen krijgen van iemand.
Nee, ik stoor me gewoon oprecht aan het feit dat mensen als Meloewa anderen in een hoekje proberen te duwen (iedereen is toch half-autistisch/verlegen/naar de grond starend op de meet), terwijl ze zelf aangeven die kenmerken te bezitten. Projectie dus.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef Piye het volgende:
Gaan jullie 2 nu weer beginnen?Toch maar vechten dus?
Nee het is een algemeen feit dat FOK!ers contactgestoorde autisten zijn, die alleen naar buiten gaan als het dan echt moet...quote:Op zondag 17 februari 2013 15:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, ik stoor me gewoon oprecht aan het feit dat mensen als Meloewa anderen in een hoekje proberen te duwen (iedereen is toch half-autistisch/verlegen/naar de grond starend op de meet), terwijl ze zelf aangeven die kenmerken te bezitten. Projectie dus.
Vertel.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee thatim had een obsessie met mij of zo een gezonde jongen doet dat niet. Maar oké het zal wel.
Maar Dima zei dat toch juist zelf?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, ik stoor me gewoon oprecht aan het feit dat mensen als Meloewa anderen in een hoekje proberen te duwen (iedereen is toch half-autistisch/verlegen/naar de grond starend op de meet), terwijl ze zelf aangeven die kenmerken te bezitten. Projectie dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |