Kunnen altijd wel ff die tokkies, provinciaaltjes fokken in de Bermuda ja toch wrm niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel jammer dat er niet meer gevochten gaat worden.
Goed punt.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit topic is nog minder concreet dan het vorige topic.Jammer wel.
Laten we ze even kennis maken met de FOK! knokploeg.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kunnen altijd wel ff die tokkies, provinciaaltjes fokken in de Bermuda ja toch wrm niet?
Waarom?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:47 schreef Argo het volgende:
Hmmm ik weet niet de lokale dancing met fokkers. Dat is vragen om problemen.
Gewoon je raakt vast overmoedig schuurt tegen chickies aan. Die chickies worden bang en dan komt de uitsmijter. Brb ik ga terug in bed slapen.quote:
Aha jij bent best een oldbie zie ik. Is er in al die jaren weleens een echte KLB-meet geweest?quote:
KLB-meet weet ik niet zeker, wel ONZ-meets in Utrecht en Arnhem meegemaakt. Er was natuurlijk wel de KLB-meet in Stairway met de opkomst van welgeteld één persoon (bonuspinten voor degene die de naam van deze persoon weet).quote:Op zondag 17 februari 2013 12:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha jij bent best een oldbie zie ik. Is er in al die jaren weleens een echte KLB-meet geweest?
Complexquote:Op zondag 17 februari 2013 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
KLB-meet weet ik niet zeker, wel ONZ-meets in Utrecht en Arnhem meegemaakt. Er was natuurlijk wel de KLB-meet in Stairway met de opkomst van welgeteld één persoon (bonuspinten voor degene die de naam van deze persoon weet).
Was dat niet Lamonquote:Op zondag 17 februari 2013 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
KLB-meet weet ik niet zeker, wel ONZ-meets in Utrecht en Arnhem meegemaakt. Er was natuurlijk wel de KLB-meet in Stairway met de opkomst van welgeteld één persoon (bonuspinten voor degene die de naam van deze persoon weet).
Vanwaar die omslag?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:09 schreef G.R.S. het volgende:
Schrap mij eens van de lijst. Ik kom sowieso niet.
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Omdat ik haast zeker weet dat er geen meet zal komenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Vanwaar die omslag?
[..]
Dat is wel zielig. Volgens mij was er zoiets ook een paar maanden terug in ONZ.
Niet meteen het vertrouwen verliezen. Ik zal er zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Omdat ik haast zeker weet dat er geen meet zal komen
Ik kom toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maar de enige reden dat die meets niet doorgaan is dat mensen niet komen, omdat ze denken dat de meet niet doorgaat. Als je echt wil kan het best.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Oh. Zielig.....quote:Op zondag 17 februari 2013 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom zomervakantie?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Als het in de zomervakantie is kom ik echt.
Nee, dat werd het pas toen hij onverrichterzake huiswaarts keerde en zich meteen op Fok! vervoegde om daar te gaan fulmineren hoe alle KLB'ers de échte sneue losers waren, en vooral niet hij, want hij was tenminste wél echt komen opdagen.quote:
Link?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, dat werd het pas toen hij onverrichterzake huiswaarts keerde en zich meteen op Fok! vervoegde om daar te gaan fulmineren hoe alle KLB'ers de échte sneue losers waren, en vooral niet hij, want hij was tenminste wél echt komen opdagen.
Gelijk heeft hij hij was de baas die Kwamquote:Op zondag 17 februari 2013 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, dat werd het pas toen hij onverrichterzake huiswaarts keerde en zich meteen op Fok! vervoegde om daar te gaan fulmineren hoe alle KLB'ers de échte sneue losers waren, en vooral niet hij, want hij was tenminste wél echt komen opdagen.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 12:25:06 ]
Waarom moet het dan wanneer je ouders weg zijn?quote:
Oh, ik dacht dat je feestje bij mij bedoelde als in FOK! meet. Zie edit.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom moet het dan wanneer je ouders weg zijn?
Bedoelde ik ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je feestje bij mij bedoelde als in FOK! meet. Zie edit.
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Bedoelde ik ook.
Maar waarom moet je wachten tot je ouders weg zijn? Je mag niet naar buiten van je ouders of zo?
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kan alleen in de zomervakantie want dan zijn mijn ouders in het buitenland. Normaal kom ik nooit buiten als ik nu opeens naar buiten ga gaan ze denken dat ik stiekem een vriendinnetje heb.
Mijn instelling geeft geen vakantie. ;s Sommige docenten gaan wel gewoon vakantie maar moet alleen voor project uren naar school...quote:Op zondag 17 februari 2013 12:30 schreef ikjijallebei het volgende:
Wie heeft er volgende week ook vakantie?
Kan dan gewoon toch, dan hebben wij zielige autisten zeeen van tijd.
quote:
Aait heb je ook vakantie volgend week? Gaan we even biertje pakken?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:30 schreef ikjijallebei het volgende:
Wie heeft er volgende week ook vakantie?
Kan dan gewoon toch, dan hebben wij zielige autisten zeeen van tijd.
Lijkt me een uitstekend plan!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:33 schreef Piye het volgende:
Aait heb je ook vakantie volgend week? Gaan we even biertje pakken?
Waaro?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:37 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Lijkt me een uitstekend plan!
Ben jij erbijquote:
gewoon in hoog catha biertjes klappen jatoch de harde kernquote:Op zondag 17 februari 2013 12:39 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
NeeDoe dan op het Neude of Broers ofzo.
wil wel als jij meegaat of gwn met z'n tweetjes jatochquote:Op zondag 17 februari 2013 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon in hoog chata biertjes klappen jatoch de harde kern
Drink jij bier?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon in hoog catha biertjes klappen jatoch de harde kern
weenie of ik durf hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 12:40 schreef ThaTim het volgende:
[..]
wil wel als jij meegaat of gwn met z'n tweetjes jatoch
breezertjes zijn ook goedquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:40 schreef ThaTim het volgende:
[..]
wil wel als jij meegaat of gwn met z'n tweetjes jatoch
Dragen ze FOKshirts? Nej.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn dit foto's van een massale FOK!meet in de Stairway?
2e Van links op de voorste rij zou ik zeker wel even doorsmeren.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet genoeg metalfansquote:Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paar jaar geleden had ik zeker meegedaan, tegenwoordig moet ik echter de hele avond inhouden om nog iets van de avond te kunnen herinnerenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik kom ook. Iemand in voor een zuipwedstrijd?
Geen zorgen Hilarybanks en ik zullen.er zeker zijn.!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:57 schreef Piye het volgende:
Ik mis de optie "ik kom alleen als er meisjes komen".
Jullie kennen elkaar persoonlijk?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Geen zorgen Hilarybanks en ik zullen.er zeker zijn.!
Pussy.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef Ambipur het volgende:
Nee, mensen. Dit wordt niets zo. Ik skip
Echt jammer.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef Ambipur het volgende:
wat dacht je dan? Klbers die meeten?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef Ambipur het volgende:
Tsja als iedereen die echt wilde komen zich terugtrekt "want het gebeurt toch niet" komt het er nooit van. Daarmee zeg ik niet dat ik wel zou komen, maar het is wel zo.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:06 schreef Ambipur het volgende:
Pussy? Nou nee, zolang mensen normaal doen wil ik graag komen. Maar heb het vermoeden dat dit vnml stoerdoenerij is.
Ik heb 2 KLB'ers ontmoet.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat dacht je dan? Klbers die meeten?
Ja we wonen ca 5 km van elkaar vandaan.quote:
Aha. Heb jij ook zo'n goede muzieksmaak?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja we wonen ca 5 km van elkaar vandaan.
Misschien, wanneer?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Thatim kom je naar Amsterdam samen met leeelll
Het zijn toch niet allemaal autisten of wel?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat dacht je dan? Klbers die meeten?
Ja wij houden van precies dezelfde muziek/films/tv programmas .. echt eng eigenlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha. Heb jij ook zo'n goede muzieksmaak?
het is een en dezelfde persoonquote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha. Heb jij ook zo'n goede muzieksmaak?
Nee:') Volgende keer als hilary en ik afspreken maken we een foto met fok! briefje erbijquote:
Flikker op achterlijke shemales wat jullie zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Geen zorgen Hilarybanks en ik zullen.er zeker zijn.!
Afgesproken.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:19 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee:') Volgende keer als hilary en ik afspreken maken we een foto met fok! briefje erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
Ik kan oprecht zeggen dat als je mij tegen zou komen, je niet zou zeggen "heey dat is echt zo'n FOK!er".quote:Op zondag 17 februari 2013 13:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het zijn toch niet allemaal autisten of wel?Haha misschien.quote:Maak nu foto van jezelf dan. Ik heb al eens foto's van Hilary gezien.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:19 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee:') Volgende keer als hilary en ik afspreken maken we een foto met fok! briefje erbijIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Er zijn toch geen regels aan de meet gebonden he?
Want ben niet zo goed in het houden aan regels zeg maar.![]()
Alcohol en drugs zijn strikt verboden.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:22 schreef Smack10 het volgende:
Er zijn toch geen regels aan de meet gebonden he?
Want ben niet zo goed in het houden aan regels zeg maar.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Dus dan moet ik dat van tevoren innemenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Alcohol en drugs zijn strikt verboden.![]()
![]()
We kunnen samen een lijntje doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus dan moet ik dat van tevoren innemen![]()
Dat was wel mijn idee.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus dan moet ik dat van tevoren innemenDat mag jij toch helemaal niet?quote:
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
We kunnen er ook een meet nieuwe stijl van maken, doen we wat meth erdoor mixen en kunnen we 4 dagen doorquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
We kunnen er ook een meet nieuwe stijl van maken, doen we wat meth erdoor mixen en kunnen we 4 dagen doorGoed plan!
![]()
Ja ik kom ook ja
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
Ja dat zie je op de meet dan welquote:Op zondag 17 februari 2013 13:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Flikker op achterlijke shemales wat jullie zijn.
Het is een meet, geen carnavalIf you're easy to get, you are probably easy to forget.![]()
Ben ik ookquote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef Smack10 het volgende:
Overigens zijn de mensen uit KLB wel de meest leuke van FOK! denk ik.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
Ja? oke alleen als ik hem kan pm-enquote:Op zondag 17 februari 2013 13:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kan oprecht zeggen dat als je mij tegen zou komen, je niet zou zeggen "heey dat is echt zo'n FOK!er".
[..]
Haha misschien.
[..]
Maak nu foto van jezelf dan. Ik heb al eens foto's van Hilary gezien.If you're easy to get, you are probably easy to forget.![]()
Ik ook niet. Mag je wel alcohol?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik mag geen verdovende middelen innemen.
(Ja ik zie alcohol als niet verdovend.)
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 13:30:44 ]![]()
Blijf maar thuis dan.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik mag geen verdovende middelen innemen.![]()
Is goed, DM kan ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:29 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja? oke alleen als ik hem kan pm-enDat is erg optimistisch.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef Smack10 het volgende:
Overigens zijn de mensen uit KLB wel de meest leuke van FOK! denk ik.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
alles lijkt mij wel gezegdOp dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |