Truste!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:08 schreef Poezewoes het volgende:
Ga naar mijn mandje goede nacht all
vond hem wel goed gevonden, ja mijn fantasie is de laatste dagen weer toegenomen met leuke TT Titeltjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
Heks, wat is dit nu weer voor tt, waren de hutseflutsen en hatseflatsen op?
ppsssttttttttttttttt sommige Users ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:09 schreef sp3c het volgende:
echte hockeyers lachen om hun eigen grapjes
Kut, hij is wel leukquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:09 schreef sp3c het volgende:
echte hockeyers lachen om hun eigen grapjes
Had wel een originele TT van je verwachtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:06 schreef Toverheks het volgende:
ja sorry niemand opende een nieuwe, duurde te lang, en die SP3nogwat poste door het slotje heen
![]()
cquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:06 schreef Toverheks het volgende:
ja sorry niemand opende een nieuwe, duurde te lang, en die SP3nogwat poste door het slotje heen
![]()
dat, dat jou nou weer moet opvallenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Afgekort is de topictitel TT. Dat heeft wel weer wat, vind ik.
ben ondertussen ook aan het zoeken naar mooi haakpatroon, maar Japans is beetje moeilijk te lezenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had wel een originele TT van je verwacht![]()
oh sorry, maar komt door Emielquote:
spekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh sorry, maar komt door EmielSp...........waar staat jou naam voor als ik zo vrij mag zijn???
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:19 schreef Jian het volgende:
Oh, effe de FB bijlezen, ik zou het bijna vergeten.
actually ... !quote:
Noem mij dan maar boontje ik was niet goed in gamenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
actually ... !
wij deden vroeger back in the day mee met toernooitjes doom en Duke Nukem maar we waren zo slecht dat de grote jongens ervan moesten huilen maar ze vonden het wel gezellig ofzo
dus waren we spek en boon
Ik heb een leenhond, zo nu en dan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:31 schreef Jian het volgende:
Zo FB ook weer gelezen. Die Scrut pakt ze ook allemaal aan hoor, die heeft vast geen hond waarop ie zich af kan reageren, daar durf ik wel kudo's op te zetten
Got a leasedog.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een leenhond, zo nu en dan.
O, dat scheelt wel, die kan je dan lekker af en toe de tyfus scheldenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een leenhond, zo nu en dan.
Heb jij geen lease-dog waar je op kunt schelden?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
O, dat scheelt wel, die kan je dan lekker af en toe de tyfus scheldenNoem je 'm dan ook Gert als je dat doet?
Zoiets?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
O, dat scheelt wel, die kan je dan lekker af en toe de tyfus scheldenNoem je 'm dan ook Gert als je dat doet?
Jazker, een bitch, ik noem 'r Margoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:37 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Heb jij geen lease-dog waar je op kunt schelden?
De tyfus schelden? Ik scheld eigenlijk nooit iemand de tyfus; mensen niet, honden ook niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazker, een bitch, ik noem 'r Margo
Nou, ze lijkt er wel opquote:
Oké, als je het maar niet allemaal opkropt, da's niet goed voor je hart.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De tyfus schelden? Ik scheld eigenlijk nooit iemand de tyfus; mensen niet, honden ook niet.
Had je maar een lease-bitch, dat niet eensquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazker, een bitch, ik noem 'r Margo
Ondanks dat ik laat aanschuif hier is men goed wakker.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had je maar een lease-bitch, dat niet eens
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Stoer man, als je die dan roept, geweldig, Wodan, Wooodaaaannnn, ja dat klinkt best tof
Altijd maar twee lettergrepen dat volstaat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Stoer man, als je die dan roept, geweldig, Wodan, Wooodaaaannnn, ja dat klinkt best tof
Zeg je nou dat ik geen meisje hebquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had je maar een lease-bitch, dat niet eens
Ja het heeft iets Duitsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Meisje?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik geen meisje hebwat hard....
Kom meeeee naar buiten allemaaaaaaaalquote:
Dan komt bijna iedereen naar je toe gelopen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik sprak eens iemand die z'n hond 'Klootzak' wilde noemen. Dat heb ik 'm maar afgeraden. In een park staan roepen "Klootzak, kom hier!" leek mij niet zo'n goed idee.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik sprak eens iemand die z'n hond 'Klootzak' wilde noemen. Dat heb ik 'm maar afgeraden. In een park staan roepen "Klootzak, kom hier!" leek mij niet zo'n goed idee.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:49 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Dan komt bijna iedereen naar je toe gelopen.
Ja ik weet ook niet hoe dat gekomen is,maar met name in NWS, noemen ze het steeds "hommo" en ik vind het wel leuk klinkenquote:
Dat wordt vooral gepromoot door die vervelende Speculariumquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet hoe dat gekomen is,maar met name in NWS, noemen ze het steeds "hommo" en ik vind het wel leuk klinken
Daar lees ik alleen maar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet hoe dat gekomen is,maar met name in NWS, noemen ze het steeds "hommo" en ik vind het wel leuk klinken
Daar heb ik het inderdaad vaak van gezien ja, dat klopt!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt vooral gepromoot door die vervelende Specularium
In R&P kunnen ze je daar wel mee helpen, hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:56 schreef MichieldeR het volgende:
Ik heb pleinvrees, ik post alleen in RLS,
Je hebt anders hele leuke, pittoreske topicjes in NWS hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:56 schreef MichieldeR het volgende:
Ik heb pleinvrees, ik post alleen in RLS,
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten. Voor mij is die tijd ook gekomen
Als ik je hoorde stond je voor me neus, slijmjurkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:01 schreef BendeBielzen het volgende:
Trusten! En Margo... je hoort het...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:03 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als ik je hoorde stond je voor me neus, slijmjurk
Reldelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n staaltje old school subtiel rellen heb gezien.![]()
quote:
Goe, lekkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
M'n favoriete klootzak![]()
Hoe ben ut?
Ja, ik zag je ip nummer nog op m'n forum een kwartier terug.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Goe, lekker![]()
Ik wilde net duiken en toen zag ik dat lillelijke hoofd van je opduiken
Ja, maar Slaai, my brother, ik ken dit net als PB het kent, maar niet iedereen kent dit en kan het verdragen (lees waarderen) ah, zoiets dusquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, ik zag je ip nummer nog op m'n forum een kwartier terug.
Wat een kinderachtige gedrochten posten hierAls je kijkt in die feedback: zo erg was het nooit op mijn forum.
PB is toch die gozer met die kleine tietjes? Aardig joch wel, alleen moest ie worst lustenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar Slaai, my brother, ik ken dit net als PB het kent, maar niet iedereen kent dit en kan het verdragen (lees waarderen) ah, zoiets dus
Met 5 jaar lagere school en 2 jaar lts weet ik dat zelfs... Is inderdaad een contaminatie, dat weet het halve kamp hierquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:41 schreef Jian het volgende:
Het is trouwens een contaminatie, ...... of niet PB?Maar eigenlijk moet ik me daar, na afgeven op, niet begeven.
Hij heb wel een lekkere kont, maar ja, allemaal "no entrance" hèquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
PB is toch die gozer met die kleine tietjes? Aardig joch wel, alleen moest ie worst lusten
Volgens mij is het 'consternatie'quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Met 5 jaar lagere school en 2 jaar lts weet ik dat zelfs... Is inderdaad een contaminatie, dat weet het halve kamp hier
Ik had daar laatst met PBeetje een aardige discussie over, vandaarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Met 5 jaar lagere school en 2 jaar lts weet ik dat zelfs... Is inderdaad een contaminatie, dat weet het halve kamp hier
Ja, sorry, ik wilde echt naar bed en was al uitgelogd en toen ....... de rest is geschiedenis !quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:50 schreef BendeBielzen het volgende:
* BendeBielzen Doet het licht maar weer aan
Fruit dan maar weerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik wilde echt naar bed en was al uitgelogd en toen ....... de rest is geschiedenis !
Ze doet tquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:55 schreef tonja het volgende:
Chocolademousse.... doet ze het of doet ze het niet
"hamer"quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:53 schreef Jian het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat jij een technische opleiding heb gevolgd, bollie, je kan nog niet een hamer fatsoenlijk vasthouden .....
Blues tegen Flames, goed dat je het zegt, dan blijf ik nog een paar uur op, dat wil ik echt live zienquote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:00 schreef sp3c het volgende:
Blues pas over een uur tegen Flames maar dan slaap ik al hoor
ik kijk Bruins vs Sabres
1-1
In je pyamaatje?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:00 schreef sp3c het volgende:
Blues pas over een uur tegen Flames maar dan slaap ik al hoor
ik kijk Bruins vs Sabres
1-1
Aah, goed dat je het noemt d'r naar refereert. Ik gooi nog een paar vlammetjes in de pan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Blues tegen Flames, goed dat je het zegt, dan blijf ik nog een paar uur op, dat wil ik echt live zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Doe ik. Slaap lekker. Ik ga ook. Trusten spec en Jian.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:06 schreef BendeBielzen het volgende:
Doen jullie t licht uit?
Wij gaan vieze lekkere dingen doen
mzzllllll trustuh enzo
Bek houden lulhannes. Dat ik van honden houd geeft jou niet het recht te blaffen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk uit, als het moet doet ie de Cocker Spaniel van de buren nog ......
Ik duik nu ook, trust megolenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doe ik. Slaap lekker. Ik ga ook. Trusten spec en Jian.
Ik heb nog een leuke bitch in de aanbieding, ze heet Ma ....... ah la maar, niks voor jou, kale plekken en hier en daar schurft...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bek houden lulhannes. Dat ik van honden houd geeft jou niet het recht te blaffen.
Je bent er maar druk mee Jian, ow nee je noemt geen naam.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke bitch in de aanbieding, ze heet Ma ....... ah la maar, niks voor jou, kale plekken en hier en daar schurft...![]()
Trust
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Er is er hier maar één hier waar ik op ben, dat weet je toch
Wil je me nu bekeren tot Jezus ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee Jian, ow nee je noemt geen naam.
Goeie s'morgenss
[ afbeelding ]
Wat ben jij een zielig persoon zeg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke bitch in de aanbieding, ze heet Ma ....... ah la maar, niks voor jou, kale plekken en hier en daar schurft...![]()
Trust
'De tong is een scheppende kracht, maar ook een vuur dat relaties en reputaties kan verteren. 'quote:
Omg, de hulptroepen arriveren ...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:51 schreef annie68 het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig persoon zeg.
Hallelujah!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:54 schreef Margo37 het volgende:
[..]
'De tong is een scheppende kracht, maar ook een vuur dat relaties en reputaties kan verteren. '
Sommige zitten er nogal vol van dus zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:55 schreef ruktzichloos het volgende:
Wat is een kiekenkut? Heeft dat iets met voyeurisme te maken?
Hey Kerel heb jij nog een goed adresje voor nieuwe skeelerwielenquote:
Gelukkig heet ik geen Jacqquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:09 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Dat is altijd roepen elkaar op
Kopen via Internet Jack, ik ben zelf altijd zeer tevreden over de verschillende Zandstra's!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:12 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Hey Kerel heb jij nog een goed adresje voor nieuwe skeelerwielen
Nee Vooral zo houden ook aubquote:
Oke ga ff op zoek wil nl de schoen behouden. Deze zitten nl echt goed.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Kopen via Internet Jack, ik ben zelf altijd zeer tevreden over de verschillende Zandstra's!
Goeie schoen is erg belangrijk, die moet je koesteren!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:17 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Oke ga ff op zoek wil nl de schoen behouden. Deze zitten nl echt goed.
Ik heb wel een stevige enkel maar heb liever hogequote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:22 schreef Jian het volgende:
Ik heb ook Zandstra schoenen, maar dit is de schoen waar ik eigenlijk altijd op rijd, Raps Vulture, wel heel laag dus je moet een stevige enkel hebben.
[ afbeelding ]
Misschien moet je hier even kijken Jack, zijn niet duur.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:23 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ik heb wel een stevige enkel maar heb liever hoge
Dank je ga meteen ff kijken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien moet je hier even kijken Jack, zijn niet duur.
http://www.skate-dump.nl/index.php?pg=shop&soort=wielen
Sommige onderschriften zijn zó waarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:19 schreef Toverheks het volgende:
het wordt steeds gekker hier met sommige, met elkaar oproepen, was het maar waar dat ik eens geroepen werd
Ach weet je, heel veel mensen kiezen voor hele slijtvaste, harde wielen om bijvoorbeeld recreatief te rijden, maar wielen zijn relatief helemaal niet zo duur, dus je kan dan beter comfortabele wielen kiezen en ze gewoon op tijd vervangen als ze versleten zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:30 schreef jacqhassel het volgende:
Hebben hier een sportsworld maar bagger wielen
klopt die harde wielen vind ik niet lekker skeeleren.. Hiervoor had ik ook wielen ergens besteld maar bevielen niet zo vandaar nu alvast nieuwe erop zetten we gaan goede kant vd zomer op. Zodra het kan sta ik weer op mijn skeelersquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach weet je, heel veel mensen kiezen voor hele slijtvaste, harde wielen om bijvoorbeeld recreatief te rijden, maar wielen zijn relatief helemaal niet zo duur, dus je kan dan beter comfortabele wielen kiezen en ze gewoon op tijd vervangen als ze versleten zijn.
Weet jij alles vanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:09 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Dat is altijd roepen elkaar op
Vertel wie roep ik op dan en vooral waar?quote:
Nee nu niet meer maar wel gedaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:01 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Vertel wie roep ik op dan en vooral waar?
kom aub met feiten![]()
![]()
Ik heb geen forum waar ik copies bewust neer gooi of op een shout een kopie neergooi in de hoop op hulp
Hoi Heks ben jij ook geroepen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:19 schreef Toverheks het volgende:
en natuurlijk gaan we schaatsen kijken, Sven en Irene in aktie, wordt weer een heerlijk middagje
Jij hebt er jaren bij gehoord bij KK, beetje onenigheid, en niet net doen of jij brandschoon bent!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:06 schreef jacqhassel het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 16 februari 2013 13:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee nu niet meer maar wel gedaan
kuch goed onderbouwt dit![]()
sta even onder de douche heb je meer tijd voor een goed onderbouwt antwoord misschien even overleggen
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jij hebt er jaren bij gehoord bij KK, beetje onenigheid, en niet net doen of jij brandschoon bent!
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:26 schreef BendeBielzen het volgende:
Goedemiddag burgers en buitenlui
Oei! Goed dan dat je dat even ontkend hebt bij deze!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:26 schreef mootie het volgende:
Hey Gert, nou lijkt het net of ik een TR heb geplaatst.
Middag Bendequote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:26 schreef mootie het volgende:
Hey Gert, nou lijkt het net of ik een TR heb geplaatst.
Of het was een clevere afleidingsmanoeuvre.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei! Goed dan dat je dat even ontkend hebt bij deze!
Ach... het is een publiek geheim dat jij graag op het driehoekje klikt toch? Ik noem je stiekem ook mooTRie.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Of het was een clevere afleidingsmanoeuvre.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... het is een publiek geheim dat jij graag op het driehoekje klikt toch? Ik noem je stiekem ook mooTRie.
Hihi...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... het is een publiek geheim dat jij graag op het driehoekje klikt toch? Ik noem je stiekem ook mooTRie.
Zal ik es met míjn vingers aan jouw driehoe... Cheer up, it's WEEKEND!!!quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hoi Heks ben jij ook geroepen?
ga er ff rustig voor zitten met een bakkie koffie met opgeklopte melk .quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:46 schreef BendeBielzen het volgende:
Voor een ieder die t leuk lijkt om onze vakantie terug te lezen: http://members.upc.nl/r.vandijk32/Hurghada.htm
Hij is nu eindelijk af
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga er ff rustig voor zitten met een bakkie koffie met opgeklopte melk .
Ben ff laptop aan het update, al een poosje niet gebruikt norton en zoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga er ff rustig voor zitten met een bakkie koffie met opgeklopte melk .
Zo'n beginnersfout... Nortonquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben ff laptop aan het update, al een poosje niet gebruikt norton en zo
Dank jequote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:31 schreef Toverheks het volgende:
leuk gedaan BendeB en Tonja, vooral kameel met petje op, mooie foto`s leuk zo aan elkaar geschreven
Vind het een wereld programma, Norton, en altijd goede servise als je opbeld.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:22 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zo'n beginnersfout... Norton
Nja t zal wel goed zijn maar trekt veel RAM enzo, ik ben er niet dol opquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind het een wereld programma, Norton, en altijd goede servise als je opbeld.
Ja dat was zo maar is nu ook moderner!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:36 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nja t zal wel goed zijn maar trekt veel RAM enzo, ik ben er niet dol op
Eigenlijk mag ik er niet over oordelenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dat was zo maar is nu ook moderner!
Nortonquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:36 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nja t zal wel goed zijn maar trekt veel RAM enzo, ik ben er niet dol op
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nortonnet als McAfee, vroeger waren ze geweldig, tegenwoordig lomp, zwaar en bemoeizuchtig Nee, ik heb het er ook niet meer zo op.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:43 schreef Poezewoes het volgende:
Maar goed ik ben blij met mijn Norton
als ie blijft staan op de 500 meter is het al prima voor Svenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:46 schreef Toverheks het volgende:
nou we wachten op Svenen daar is ie
oh die noren, die truienquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:47 schreef Jian het volgende:
[..]
als ie blijft staan op de 500 meter is het al prima voor Sven
Goed je best doenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:56 schreef Poezewoes het volgende:
Bij twinig notes krijg je een cadeaubon van V&D
zit je in de verfquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:10 schreef Copycat het volgende:
Je kunt hier ook nooit rustig lunchen, shoppen en bij de kapper zitten.
Sprak zij met een hoofd vol alu-folie.
Lekker gek!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:15 schreef Copycat het volgende:
Nee, dat is de nieuwe haarmode ...
Alufolie all the way.
Amsterdam mag vanavond trouwens een invasie Eindhoven verwachten. Het wonder van Eindhoven in Paradiso. Helaas moet ik morgen de hele dag fris ende fruitig werken, anders was ik meegegaan.
Peter Koelewijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:15 schreef Copycat het volgende:
Nee, dat is de nieuwe haarmode ...
Alufolie all the way.
Amsterdam mag vanavond trouwens een invasie Eindhoven verwachten. Het wonder van Eindhoven in Paradiso. Helaas moet ik morgen de hele dag fris ende fruitig werken, anders was ik meegegaan.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:17 schreef Copycat het volgende:
Laat het zo helemaal kort knippen. Met rode plukjes. Nieuw, kek brilletje met kleurrijk montuur en ik ben er helemaal klaar voor. Voor de Huishoudbeurs.
mag ik dat niet vragen aan Cc Liesje?? snap je smilie niet die onder mijn post staat.quote:
Mooi dier! Gelukkig niets ernstigsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:38 schreef Toverheks het volgende:
Poezewoes, hier het filmpje van die Uil die onder de motorkap zat.
http://www.piepvandaag.nl(...)er-grill-auto-video/
vond het dacht gelijk ff voor je posten omdat we het er van de week over hadden hier in de Scquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mooi dier! Gelukkig niets ernstigs
Have funquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:49 schreef Poezewoes het volgende:
Ben in de leesmodus, zit spruitjes schoon te maken
Mooiquote:
leuke foto, en bbrrrr Poezewoes spruitjes op zaterdagquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
leuke foto, en bbrrrr Poezewoes spruitjes op zaterdag
weet jij waar ik kaboutertjes kan inhurenquote:
quote:
Zoek je ff Nederlanse kabouter voor Heksie Ben?quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zoek je ff Nederlanse kabouter voor Heksie Ben?
Al die tijd al muziekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nederlandse muziek in Hamar tijdens de rit?
Ik wist niet dat jij ook meespeelde bij Paulusquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:15 schreef Toverheks het volgende:
Pinkeltje is te oud BendeB, heeft een hernia hoorde ik fluisteren![]()
Eucalypta is mijn zus, wel opletten he had ik van de week al verteltquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:21 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook meespeelde bij Paulus
[ afbeelding ]
Ja dahag, alles bijhouden hier is onbegonnen werkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Eucalypta is mijn zus, wel opletten he had ik van de week al vertelt
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:28 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja dahag, alles bijhouden hier is onbegonnen werk
Rinusquote:
En je hebt ook geen jas en/of wandelschoenen bij de ANWB besteld?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:03 schreef Copycat het volgende:
Mijn haar is niet kort met rode plukjes, ik heb geen kleurtjesbril en ik ga ook niet naar de Huishoudbeurs. As if.
Ik denk dat verder ook niemand die post serieus nam hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:03 schreef Copycat het volgende:
Mijn haar is niet kort met rode plukjes, ik heb geen kleurtjesbril en ik ga ook niet naar de Huishoudbeurs. As if.
Plaatje doet t niet hierquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:04 schreef Gert het volgende:
Schaatsen![]()
Of doen er nog lekkere wijven mee?
[ afbeelding ]
nou ik wel, daarom vroeg ik wat je smilie onder mijn post betekende, maar geen antwoord.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat verder ook niemand die post serieus nam hoor.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:15 schreef BendeBielzen het volgende:
Wij gaan lekker bij moeders eten en zuipen![]()
Fijne avond allemaal!
dat is tig jaar terug Cc, je kan nou wel ander kleurtje hebben je haar lang of kort.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:25 schreef Copycat het volgende:
Niet liegen Heks! Je zat aan de buis gekluisterd toen die meet on stream was. En ook de bunkerbeelden zijn jou vast niet vreemd.
Maar ook geen ANWB-kledij of -schoeisel.
Wel een shopfittie, dus voldoende geld in de economie gepompt.
Dus je snapte het wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik wel, daarom vroeg ik wat je smilie onder mijn post betekende, maar geen antwoord.
en ik weet toevallig niet hoe Cc eruit ziet, voor hetzelfde ging ze wel door het leven met rode plukjes
En toch even kijken of er bekenden bijzittenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Stel je voor dat je op deze pagina terecht komt
LOL!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Stel je voor dat je op deze pagina terecht komt
Al helemaal omdat veel foto's rond het Spui geschoten lijken te zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:40 schreef pullup het volgende:
[..]
En toch even kijken of er bekenden bijzitten![]()
Vind ik ook.quote:Die in de duikpakken vind ik er niet bij horen eigenlijk.
ik SNAPTE het dus niet die smilie, daarom vroeg ik het je. en als je goed mijn post las, las je er ook in of ik vroeg of ze voor haar werk daarheen moest, niet zo maar voor mij gaan denken, dank je.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus je snapte het wel.
Maar goed ik emogifde inderdaad omdat ik me niet kon voorstellen dat je serieus geloofde dat Cc naar de huishoudbeurs ging.
En Cc is ook niet het type voor kekke rode plukjes. Maar misschien moet ik er niet vauit gaan dat iedereen dat snapt.
de huishoudbeurs sluit je, inde toekomst, nog niet uit?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:28 schreef Copycat het volgende:
Okay... Maar nee, ik heb nog steeds geen pittig kort kapsel met kleurtjes en bijbehorende kekke bril of ANWB-jas.
Zo'n drastische metamorfose hoop ik ook nooit door te maken.
De meesten zien er zo praktisch uit dat ik vermoed dat het gewoon goedkoper isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Zou het goedkoper zijn per twee of is het om aan de hele wereld te laten zien dat zebij elkaar horen
?
Nou dan hoop ik dat je het nu wel SNAPT.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik SNAPTE het dus niet die smilie, daarom vroeg ik het je.
had al iets onder mijn post neer gezet extra, dus nog een keer, niet voor mij gaan denken en ik vroeg of ze dan voor haar werk naar de huishoudbeurs moest.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik dat je het nu wel SNAPT.
Of het is een aantal keer misgegaan dat de man de bloemetjes jas van de vrouw per ongeluk aantrok naar zijn werk en willen ze dit soort ongemakken uitsluiten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
De meesten zien er zo praktisch uit dat ik vermoed dat het gewoon goedkoper is
De huishoudbeurs is wel een aanrader om van ongewenste eelt af te komenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:45 schreef Copycat het volgende:
Ik voel me bijna beledigd!
Maar gelukkig heb ik eelt. Ook op mijn ziel.
"Lekker zo'n praktische jas voor een dagje uit of voor op vakantie. Ik wil er ook zo één."quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
De meesten zien er zo praktisch uit dat ik vermoed dat het gewoon goedkoper is
Misschien hebben ze op de huishoudbeurs nog goeie tips voor je.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
Zucht. Dit is bijna vermoeiender dan het huishouden wat ik negeer.
huishouden? daar zouden ze iets mee moeten doen. iets met een beursquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
Maar dan wel met rode plukjes gaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien hebben ze op de huishoudbeurs nog goeie tips voor je.
Een leuk schortje zou ook niet misstaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dan wel met rode plukjes gaan
Inclusief kekke bril en ANWB jack.quote:
Wat is een ANWB jas?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:28 schreef Copycat het volgende:
Okay... Maar nee, ik heb nog steeds geen pittig kort kapsel met kleurtjes en bijbehorende kekke bril of ANWB-jas.
Zo'n drastische metamorfose hoop ik ook nooit door te maken.
Klik even op de link van Scrut.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |