Truste!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:08 schreef Poezewoes het volgende:
Ga naar mijn mandje goede nacht all
vond hem wel goed gevonden, ja mijn fantasie is de laatste dagen weer toegenomen met leuke TT Titeltjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
Heks, wat is dit nu weer voor tt, waren de hutseflutsen en hatseflatsen op?
ppsssttttttttttttttt sommige Users ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:09 schreef sp3c het volgende:
echte hockeyers lachen om hun eigen grapjes
Kut, hij is wel leukquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:09 schreef sp3c het volgende:
echte hockeyers lachen om hun eigen grapjes
Had wel een originele TT van je verwachtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:06 schreef Toverheks het volgende:
ja sorry niemand opende een nieuwe, duurde te lang, en die SP3nogwat poste door het slotje heen
![]()
cquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:06 schreef Toverheks het volgende:
ja sorry niemand opende een nieuwe, duurde te lang, en die SP3nogwat poste door het slotje heen
![]()
dat, dat jou nou weer moet opvallenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Afgekort is de topictitel TT. Dat heeft wel weer wat, vind ik.
ben ondertussen ook aan het zoeken naar mooi haakpatroon, maar Japans is beetje moeilijk te lezenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had wel een originele TT van je verwacht![]()
oh sorry, maar komt door Emielquote:
spekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh sorry, maar komt door EmielSp...........waar staat jou naam voor als ik zo vrij mag zijn???
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:19 schreef Jian het volgende:
Oh, effe de FB bijlezen, ik zou het bijna vergeten.
actually ... !quote:
Noem mij dan maar boontje ik was niet goed in gamenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
actually ... !
wij deden vroeger back in the day mee met toernooitjes doom en Duke Nukem maar we waren zo slecht dat de grote jongens ervan moesten huilen maar ze vonden het wel gezellig ofzo
dus waren we spek en boon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |