Nou, ze lijkt er wel opquote:
Oké, als je het maar niet allemaal opkropt, da's niet goed voor je hart.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De tyfus schelden? Ik scheld eigenlijk nooit iemand de tyfus; mensen niet, honden ook niet.
Had je maar een lease-bitch, dat niet eensquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazker, een bitch, ik noem 'r Margo
Ondanks dat ik laat aanschuif hier is men goed wakker.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had je maar een lease-bitch, dat niet eens
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Stoer man, als je die dan roept, geweldig, Wodan, Wooodaaaannnn, ja dat klinkt best tof
Altijd maar twee lettergrepen dat volstaat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Stoer man, als je die dan roept, geweldig, Wodan, Wooodaaaannnn, ja dat klinkt best tof
Zeg je nou dat ik geen meisje hebquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had je maar een lease-bitch, dat niet eens
Ja het heeft iets Duitsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Meisje?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik geen meisje hebwat hard....
Kom meeeee naar buiten allemaaaaaaaalquote:
Dan komt bijna iedereen naar je toe gelopen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik sprak eens iemand die z'n hond 'Klootzak' wilde noemen. Dat heb ik 'm maar afgeraden. In een park staan roepen "Klootzak, kom hier!" leek mij niet zo'n goed idee.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik sprak eens iemand die z'n hond 'Klootzak' wilde noemen. Dat heb ik 'm maar afgeraden. In een park staan roepen "Klootzak, kom hier!" leek mij niet zo'n goed idee.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:49 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Dan komt bijna iedereen naar je toe gelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |