Nou, ze lijkt er wel opquote:
Oké, als je het maar niet allemaal opkropt, da's niet goed voor je hart.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De tyfus schelden? Ik scheld eigenlijk nooit iemand de tyfus; mensen niet, honden ook niet.
Had je maar een lease-bitch, dat niet eensquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazker, een bitch, ik noem 'r Margo
Ondanks dat ik laat aanschuif hier is men goed wakker.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had je maar een lease-bitch, dat niet eens
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Stoer man, als je die dan roept, geweldig, Wodan, Wooodaaaannnn, ja dat klinkt best tof
Altijd maar twee lettergrepen dat volstaat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Stoer man, als je die dan roept, geweldig, Wodan, Wooodaaaannnn, ja dat klinkt best tof
Zeg je nou dat ik geen meisje hebquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had je maar een lease-bitch, dat niet eens
Ja het heeft iets Duitsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Meisje?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik geen meisje hebwat hard....
Kom meeeee naar buiten allemaaaaaaaalquote:
Dan komt bijna iedereen naar je toe gelopen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik sprak eens iemand die z'n hond 'Klootzak' wilde noemen. Dat heb ik 'm maar afgeraden. In een park staan roepen "Klootzak, kom hier!" leek mij niet zo'n goed idee.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik sprak eens iemand die z'n hond 'Klootzak' wilde noemen. Dat heb ik 'm maar afgeraden. In een park staan roepen "Klootzak, kom hier!" leek mij niet zo'n goed idee.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:49 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Dan komt bijna iedereen naar je toe gelopen.
Ja ik weet ook niet hoe dat gekomen is,maar met name in NWS, noemen ze het steeds "hommo" en ik vind het wel leuk klinkenquote:
Dat wordt vooral gepromoot door die vervelende Speculariumquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet hoe dat gekomen is,maar met name in NWS, noemen ze het steeds "hommo" en ik vind het wel leuk klinken
Daar lees ik alleen maar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet hoe dat gekomen is,maar met name in NWS, noemen ze het steeds "hommo" en ik vind het wel leuk klinken
Daar heb ik het inderdaad vaak van gezien ja, dat klopt!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt vooral gepromoot door die vervelende Specularium
In R&P kunnen ze je daar wel mee helpen, hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:56 schreef MichieldeR het volgende:
Ik heb pleinvrees, ik post alleen in RLS,
Je hebt anders hele leuke, pittoreske topicjes in NWS hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:56 schreef MichieldeR het volgende:
Ik heb pleinvrees, ik post alleen in RLS,
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten. Voor mij is die tijd ook gekomen
Als ik je hoorde stond je voor me neus, slijmjurkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:01 schreef BendeBielzen het volgende:
Trusten! En Margo... je hoort het...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:03 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als ik je hoorde stond je voor me neus, slijmjurk
Reldelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n staaltje old school subtiel rellen heb gezien.![]()
quote:
Goe, lekkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
M'n favoriete klootzak![]()
Hoe ben ut?
Ja, ik zag je ip nummer nog op m'n forum een kwartier terug.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Goe, lekker![]()
Ik wilde net duiken en toen zag ik dat lillelijke hoofd van je opduiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |