Geeft niet, was aan het uitzoeken hoe het moestquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:57 schreef Copycat het volgende:
Sorry.
Ik dacht dat je zo'n topicopenweigeraar was.
[ afbeelding ]
Volgende keer op 'open nieuw deel' drukken, titel aanpassen (nummertje wordt vanzelf verhoogd), eventueel de OP nog aanpassen en op invoeren drukken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:58 schreef Dotteke het volgende:
Geeft niet, was aan het uitzoeken hoe het moest
Thnx!quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgende keer op 'open nieuw deel' drukken, titel aanpassen (nummertje wordt vanzelf verhoogd), eventueel de OP nog aanpassen en op invoeren drukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er eik een topic over de meest slechte films die je gezien hebt, die dan zelfs weer leuk worden van slechtheidIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
voorbeschouwing is al begonnenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:32 schreef Toverheks het volgende:
In mijn mooie Arena![]()
![]()
![]()
Ajax met Sigthorsson tegen Steaua
Kolbeinn Sigthorsson begint donderdagavond om 19.00 uur met Ajax aan de thuiswedstrijd tegen Steaua Boekarest in de zestiende finale van de Europa League. De spits uit IJsland is volgens trainer Frank de Boer voldoende fit om aan de krachtmeting met de koploper van Roemenië te beginnen.
Sigthorsson stond nagenoeg de hele eerste helft van het seizoen aan de kant met een schouderblessure. Hij mocht de laatste duels van Ajax steeds invallen. De spits vormt een voorhoede met Isaac Cuenca en Viktor Fischer.Siem de Jong start op het middenveld, net als de jarige Christian Eriksen en Lasse Schöne. Christian Poulsen begint op de bank.Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander en Blind; De Jong, Schöne en Eriksen; Cuenca, Sigthorsson en Fischer.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:31 schreef Soury het volgende:
Haha UshiDie film ga ik zeker kijken met een vette joint op.
Ik wil er bijna één openen over The Bourne Identity met Matt Damon (en de rest van die boekverneukende trilogy)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er eik een topic over de meest slechte films die je gezien hebt, die dan zelfs weer leuk worden van slechtheid
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ja ja Joost is al in mijn huiskamerquote:
Ik heb het over echt slechtquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wil er bijna één openen over The Bourne Identity met Matt Damon (en de rest van die boekverneukende trilogy)
Ik ookquote:
Ik vond overigens de Bourne Identity met Richard Chamberlain een stuk beter als die met Matt Damonquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wil er bijna één openen over The Bourne Identity met Matt Damon (en de rest van die boekverneukende trilogy)
Wendy..quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:38 schreef Toverheks het volgende:
de naam Wendy v D of Ushi, liever niet meer laten vallen hier, krijg de kriebels van die griet over het paard getild denkt dat ze heel wat voorstelt. ( sorry voor haar *fans*)
Huh, ik kijk toch echt naar Gijp en Johanquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ja Joost is al in mijn huiskameren daar is mijn droomnegert Umberto
ik kijk eredivisie, ja verschil moet er zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh, ik kijk toch echt naar Gijp en Johan
Heb ik ook hoor, maar ik verkies toch echt Johan en Gijp boven die andere 2 klungelsquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kijk eredivisie, ja verschil moet er zijn
Vandaag opgezegt eredivisie live!quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, maar ik verkies toch echt Johan en Gijp boven die andere 2 klungels
+1quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vond overigens de Bourne Identity met Richard Chamberlain een stuk beter als die met Matt Damon
ik vind Umberto leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, maar ik verkies toch echt Johan en Gijp boven die andere 2 klungels
Sorry hoor, maar van een chick als Wendy gaan mijn hormonen door een achtbaan. Kan het niet helpen..quote:
Oh Pb , ben nu diep teleurgesteld in je hoor, had gedacht jij valt alleen op vrouwen met Klassequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar van een chick als Wendy gaan mijn hormonen door een achtbaan. Kan het niet helpen..
Zoals Thabita ...quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef Toverheks het volgende:
Oh Pb , ben nu diep teleurgesteld in je hoor, had gedacht jij valt alleen op vrouwen met Klasse
Heeft ze toch ook?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh Pb , ben nu diep teleurgesteld in je hoor, had gedacht jij valt alleen op vrouwen met Klasse
oh ja die ook, dat vond PB ook een lekker dingquote:
Je kan niet elke dag homard thermidor eten. Hoorde ik jou laatst ook niet over een worstenbroodje?quote:
Ik zou geen probleem hebben met een 'Ushi goes' toerquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja hoopt op een vervolg? Ushi must divorce?
als er eentje geen klasse heeft is het Wendy wel, ja neuken met die geilaard of hoe die baas van RTL heet, waarom denk je dat er zoveel geld in die film is gestoken, 3 keer raden, terwijl iedereen van te voren allang wist die film floptquote:
Ho ho nu moet ik het ff voor Cc opnemen, was wel een worstenbroodje van de ambachtelijke bakker hoor, en niet uit een schap van de AHquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kan niet elke dag homard thermidor eten. Hoorde ik jou laatst ook niet over een worstenbroodje?
De finesse van een ambachtelijk Brabants worstenbroodje vergelijken met een afgelikte boterhamquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Je kan niet elke dag homard thermidor eten. Hoorde ik jou laatst ook niet over een worstenbroodje?
huh waar lees je dat wie heeft de code`s van Danny gepiktquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
Wat een gedoe allemaal hè, met Glowmouse, Danny en de gestolen codes. Het zou zo een slecht, maar goed verkocht boek kunnen zijn.
Huh? Wat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
Wat een gedoe allemaal hè, met Glowmouse, Danny en de gestolen codes. Het zou zo een slecht, maar goed verkocht boek kunnen zijn.
Ach, na Xander Bisonkit is ze er wel op vooruitgegaan..quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als er eentje geen klasse heeft is het Wendy wel, ja neuken met die geilaard of hoe die baas van RTL heet, waarom denk je dat er zoveel geld in die film is gestoken, 3 keer raden, terwijl iedereen van te voren allang wist die film flopt
nou vind sander lekkerder dan die erjan of hoe die ouwe vent ook heetquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, na Xander Bisonkit is ze er wel op vooruitgegaan..
Gezellig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:07 schreef Copycat het volgende:
MED / Glowmouse per direct op zwart
En inmiddels deeltje vijf van de daaropvolgende reeks:
FB / Glowmouse #5
Ik bedoel meer zooo slecht dat het weer leuk word, gewoon lachen om de slechtheid.quote:
Het lijkt erop dat GM het zelf wel prettig vindt dat het zo open besproken wordt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:12 schreef Copycat het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel verbazingwekkend vind dat dit al zes delen lang openblijft.
Nou, ze was in die tijd al een jaar of vijf met hetzelfde vriendje, dus wat daar aan vlees is ingegaan is beter te controleren dan in dat ambachtelijke worstenbroodje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
De finesse van een ambachtelijk Brabants worstenbroodje vergelijken met een afgelikte boterham.
Lachen om een slechte film... Dat is lang geleden. Als me wat te binnen schiet meld ik het wel even.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel meer zooo slecht dat het weer leuk word, gewoon lachen om de slechtheid.
Dard Divorce (Video 2007– ) - IMDb
Het krijgt de ruimte, en dat op Fokquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:12 schreef Copycat het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel verbazingwekkend vind dat dit al zes delen lang openblijft.
En Danny blijkbaar ook. Dat verbaast me zo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt erop dat GM het zelf wel prettig vindt dat het zo open besproken wordt.
Nou dat niet, een beetje gretig is mijn meningquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef Toverheks het volgende:
Danny gebruikt in zijn stukje *dure* woorden zoals code enzo snap er weinig van, wat ik wel snap is dat die Gloeiendemuis de boel belazerd heeft, mensen buiten ging sluiten en iets van 20.000 euro
zit nu dat topic vluchtig te lezen, maar die GM deed alles vrijwillig en wilt nu geld zien??? en iedereen weet toch FOK = Danny er zijn toch geen medeeigenarenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat niet, een beetje gretig is mijn mening
Misschien open ik wel een topic, als die er al niet is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lachen om een slechte film... Dat is lang geleden. Als me wat te binnen schiet meld ik het wel even.
Zolang Glowmouse niet refereert aan de chat, is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Danny blijkbaar ook. Dat verbaast me zo.
Volgens mij gaat het in eerste instantie niet over geld.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit nu dat topic vluchtig te lezen, maar die GM deed alles vrijwillig en wilt nu geld zien??? en iedereen weet toch FOK = Danny er zijn toch geen medeeigenaren
Danny wordt gewoon genaaid, eerst was die GM vrijwillig en opent dus ook topic`s waar niemand anders een slotje op kan gooien, zoals dezequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het in eerste instantie niet over geld.
Danny word niet genaaid, die doet het volgens mij in dit geval goed. Er is vast een boel achter de schermen wat wij niet weten. GM is toen een beetje kinderachtig gaan doen met rechten weghalen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Danny wordt gewoon genaaid, eerst was die GM vrijwillig en opent dus ook topic`s waar niemand anders een slotje op kan gooien, zoals deze
Verklaar dan waarom het 'moet yvonne weg' topic in ONZ niet gesloten kon worden? Ik kon het niet verwijderen tot ik het handmatig direct in de database deed.
maar snap weinig van sode`s en al dat andere itertaal,
ja ik ben ondertussen al iets verder met lezen met het linkeroog, rechteroog kijkt naar Ajaxquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Danny word niet genaaid, die doet het volgens mij in dit geval goed. Er is vast een boel achter de schermen wat wij niet weten. GM is toen een beetje kinderachtig gaan doen met rechten weghalen.
Geweldige film! Zag ik voor het eerst toen ik in een studentenhuis in Tilbrug woonde, waar we met bijna 30 man met een tig keer vertakt Filmnet-abonnement deden. Meteen gefascineerd. En na de Burton biopic over Ed Wood helemaal. Heb een box met Ed Wood-klassiekers en deze en Glenn & Glenda blijven favoriet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:23 schreef Soury het volgende:
Misschien open ik wel een topic, als die er al niet is.
Plan 9 is een klassieker![]()
Plan 9 from Outer Space (1959) - IMDb
Maar die horen toch hoop ik wel in het rijtje slecht voor vermaak. Ed Wood heb ik ook gezienquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldige film! Zag ik voor het eerst toen ik in een studentenhuis in Tilbrug woonde, waar we met bijna 30 man met een tig keer vertakt Filmnet-abonnement deden. Meteen gefascineerd. En na de Burton biopic over Ed Wood helemaal. Heb een box met Ed Wood-klassiekers en deze en Glenn & Glenda blijven favoriet.
Uiteraard!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:45 schreef Soury het volgende:
Maar die horen toch hoop ik wel in het rijtje slecht voor vermaak. Ed Wood heb ik ook gezien
Glenn & Glenda niet, maar dat voorspeld een boel goeds
Whehehe ik begon erover door Ushi, maar die mag daar zelfs niet tussen staan ben ik bang.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard!
Bordkartonnen decors en acteurs die het woord acteren nog niet foutloos kunnen uitspreken.
Glen or Glenda (excuus) gaat via allerlei vreemde beelden en anderssoortige footage over Woods travestie en is met de Pull the strings!-scene van Bela Lugosi.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:19 schreef Jian het volgende:
Ajax speelt tot nu toe best lekker, Heks
Ja, wat dacht jij, de finale is in de Arena, dus ........quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef Toverheks het volgende:
we gaan ver komen Jian, ik voel het gewoon dit wordt een mooi AJAX seizoen.
Dank je poezewoes
dan ga ik toch heel lief iemand aankijken of ik op zijn plaats mag zitten met me vlaggetjequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, wat dacht jij, de finale is in de Arena, dus ........
dus dat wordt weer afzienquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, wat dacht jij, de finale is in de Arena, dus ........
Eigenlijk interesseert dat voetbal me helemaal niets, ik had gewoon zin om de Arena af te zeikenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo, Ajax die de Europa League wint in eigen stadion, hoe mooi wil je het hebben?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert dat voetbal me helemaal niets, ik had gewoon zin om de Arena af te zeiken
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert dat voetbal me helemaal niets, ik had gewoon zin om de Arena af te zeiken
Zit ik weer in een tochtige tramhalte omdat het glas eruit getrapt isquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef Toverheks het volgende:
Dat zou een feest worden van jewelste als AJAX wint, ik gun het Frank van harte
Sta ik net als vandaag weer bij groen licht te wachten met oversteken tot de colonne ME-busjes voorbij geraasd is en het licht alweer op rood staat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit ik weer in een tochtige tramhalte omdat het glas eruit getrapt is
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sta ik net als vandaag weer bij groen licht te wachten met oversteken tot de colonne ME-busjes voorbij geraasd is en het licht alweer op rood staat.
Het valt jou niet op dat de binnenstad vergeven is van de politie en ME bij europees voetbal en huldigingsfeestjes?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]Die rust dagen hebben je geen goed gedaan
Ik vraag me af waaromquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het valt jou niet op dat de binnenstad vergeven is van de politie en ME bij europees voetbal en huldigingsfeestjes?
Even terzijde,als ik Willem was dan zou ik die Marianne best op knietjes voor me willen hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef Toverheks het volgende:
AMSTERDAM - SP-kamerleden Sadet Karabulut en Farshad Bashir zullen bij de troonswisseling op 30 april niet de eed aan koning Willem-Alexander afleggen. De twee vinden het een overbodig ceremonieel omdat ze al een eed hebben afgelegd toen ze werden geïnstalleerd in de Tweede Kamer. Daarbij zijn de SP’ers naar eigen zeggen republikein.
Dat kondigen de Kamerleden donderdag aan in Nieuwsuur. Koning Willem-Alexander wordt op 30 april in de Nieuwe Kerk in Amsterdam beëdigd in een verenigde vergadering van de Eerste en Tweede Kamer. Kamerleden spreken daarin één voor één de eed uit:,,Wij zweren dat wij uw onschendbaarheid en de rechten van uw koningschap zullen handhaven".
Karabulut en Bashir zijn niet de enige SP’ers die moeite hebben de tekst. Meer partijgenoten twijfelen of ze wel naar de Nieuwe Kerk moeten gaan. Kamerlid Japser van Dijk wil een discussie in de SP-fractie over de kwestie. Ook binnen de Partij voor de Dieren zorgt de eed voor discussie. De fractie laat juristen onderzoeken wat "de rechten van het koningschap" precies inhouden. Als die bijvoorbeeld betekenen dat een koning het recht heeft om te jagen, kan dat reden zijn om het afleggen van de eed eveneens te weigeren.
Ik zou zeggen, lekker wegblijven dan![]()
![]()
Ruikt naar spruitjesquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een leuk programma op NED 1 nu. Hollands Welvaren.
Goede morgenquote:
Goede morgen Poezewoesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Goede morgen![]()
Van mij hoeft dat niet
Ik dus ook niet , en van de wintersport houd ik dus ook niet , ik verlang naar het voorjaar Poezewoesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:44 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen Selam, sneeuw hier weg, en nu gaan er mensen naar de wintersport met vakantie.
Zelf kan ik geen sneeuw meer zien
Het staat in het artikel wat haar bezielt ...ik vraag me eerder af wat je bedoelt met 'dit soort vrouwen'?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:51 schreef Dotteke het volgende:
Ik vraag me altijd af wat dit soort vrouwen bezielt?
Argentijnse trouwt met moordenaar tweelingzus PICO TRUNCADO (ARGENTINIË) - De 23-jarige Argentijnse Edith Casas is op Valentijnsdag getrouwd met de man die vastzit voor de moord op haar tweelingzus
http://www.telegraaf.nl/b(...)oordenaar_zus__.html
Liefde maakt blind moet je maar denkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:05 schreef ZOA het volgende:
[..]
Het staat in het artikel wat haar bezielt ...ik vraag me eerder af wat je bedoelt met 'dit soort vrouwen'?
Ze is overtuigd van zijn onschuld hè en ze hopen dat in hoger beroep te bewijzen. Ik bedoel dat wil niet zeggen dat hij onschuldig is, maar zij is ervan overtuigd, dus voor haar gevoel trouwt ze niet met een moordenaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vrouwen die met zo man/moordenaar trouwen.
Ja heb het net gelezen en gezien, echt heftig!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:49 schreef Jian het volgende:
mogguh,![]()
dit is trouwens interessanter, bij ZOA in de achtertuin ...... , nou ja![]()
de filmpjes zijn wel heftig!
NWS / Paniek na meteorietenregen in drie Russische steden
Kan er niet bij met mij verstandquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze is overtuigd van zijn onschuld hè en ze hopen dat in hoger beroep te bewijzen. Ik bedoel dat wil niet zeggen dat hij onschuldig is, maar zij is ervan overtuigd, dus voor haar gevoel trouwt ze niet met een moordenaar.
Ja is zeker heftig, het zal je maar gebeuren!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:54 schreef Jian het volgende:
En allemaal verschillende stukjes film achter elkaar, hefffftiggggg
http://rt.com/news/meteorite-crash-urals-chelyabinsk-283/
Dit nieuws sloeg bij mij in als een bom ... ow w8quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:49 schreef Jian het volgende:
mogguh,![]()
dit is trouwens interessanter, bij ZOA in de achtertuin ...... , nou ja![]()
de filmpjes zijn wel heftig!
NWS / Paniek na meteorietenregen in drie Russische steden
quote:'Niks meteorieten, maar een nieuwe wapentest van de Amerikanen', meent Vladimir Volfovitsj Zjirinovski, leider van de extreemrechtse LDPR, vice-voorzitter van het Russische parlement, en algemeen gezien als een marionet van het Poetin-regime.(AD)
Wat een giga knal of niet dan!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:12 schreef Jian het volgende:
Deze is kort maar hevig, je hoort die Rus ook iets zeggen, ik denk zoiets als what the fuck![]()
Is het niet weer een nieuw wapen wat die dronken droppies daar gemaakt hebben?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:54 schreef Jian het volgende:
En allemaal verschillende stukjes film achter elkaar, hefffftiggggg
http://rt.com/news/meteorite-crash-urals-chelyabinsk-283/
Dat komt pas in 2015.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Is het niet weer een nieuw wapen wat die dronken droppies daar gemaakt hebben?
Zoals Obelix het zou zeggen:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:54 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat komt pas in 2015.
Omdat het materiaal uit de jaren 70 nog steeds superieur is aan bijvoorbeeld 'onze' nieuwe JSF
http://nl.wikipedia.org/wiki/Soechoj_Soe-27
Nou, niet al het materieel uit de jaren 70 is superieur aan dat van nu .........quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:54 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat komt pas in 2015.
Omdat het materiaal uit de jaren 70 nog steeds superieur is aan bijvoorbeeld 'onze' nieuwe JSF
http://nl.wikipedia.org/wiki/Soechoj_Soe-27
Die kwam nadat ze de Antilliaanse gemeenschap over zich heen kreeg na Dushi.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:27 schreef BendeBielzen het volgende:
Vergeet Loesie niet
[ afbeelding ]
Ja, het is echt een moordvrouw.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef pullup het volgende:
Ik durf hier bijna niet meer te melden dat ik het wel een lekker wijf vind
Waarom nou meteen weer dat seksistische, beoordeel vrouwen toch eens gewoon op de inhoud!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef pullup het volgende:
Nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom nou meteen weer dat seksistische, beoordeel vrouwen toch eens gewoon op de inhoud!
Bovendien heeft ze neptieten
Waatom niet ? gewoon doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef pullup het volgende:
Dat deed ik stiekem ookquote:
Je bent niet de enige hier die dat vindtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef pullup het volgende:
Een gekkerd, dat is wat ik ben.quote:
Ja, maar die is kansloosquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hier die dat vindt
Oeh, dat is een gewetens vraagjequote:
Dan komen we daar op een later tijdstip nog wel op terugquote:
Omdat het een verveel is.quote:
quote:
O die was zo nep toch duidelijk te zien dat dat niet echt was??quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:27 schreef BendeBielzen het volgende:
Vergeet Loesie niet
[ afbeelding ]
Waarom niet? het is toch ook een lekker wijf?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef pullup het volgende:
Ook die acht ik niet eens kansloos...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou maar op Pearlbitch
Ik achtte niemand kansloos, dat was Pullupquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:11 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ook die acht ik niet eens kansloos...
Ik sluit mij aan bij team lekker wijfquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik achtte niemand kansloos, dat was Pullup
Tuurlijk wel, daar trapt toch bijna geen hond in, kom op zeg.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die was zo nep toch duidelijk te zien dat dat niet echt was??
Vraag me wel eens af of men toch niet stiekem is ingelicht het is en blijft tv hé
Inderdaad. Heel veel BN-ers spelen zo'n grap gewoon mee als ze het al lang in de gaten hebben. Kwestie van een beetje goodwill kweken bij de producent van dat programma.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, daar trapt toch bijna geen hond in, kom op zeg.
Nou, onder de Idols-kijkers scheen toch nog zeker wel 2% te geloven dat de echte Jerney Kaagman in de jury zat in plaats van een poppenkastpopquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, daar trapt toch bijna geen hond in, kom op zeg.
Misschien weet PB niet dat Jerney aan Parkinson lijdt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:32 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat Parkinson jou bespaard blijft Pb.
Ja, ja. Pb weet toch altijd alles? Het slimste jongetje van de klas.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien weet PB niet dat Jerney aan Parkinson lijdt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ja. Pb weet toch altijd alles?
Is soms ook duidelijk te merken!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Inderdaad. Heel veel BN-ers spelen zo'n grap gewoon mee als ze het al lang in de gaten hebben. Kwestie van een beetje goodwill kweken bij de producent van dat programma.
Uhhhhhhhh Jongetjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ja. Pb weet toch altijd alles? Het slimste jongetje van de klas.
Ik wist niet dat jij porno keekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is soms ook duidelijk te merken!!!
We worden met veel programma's genept waar we bijstaan.
Je hoeft ook niet alles te weten toch!!!quote:
Jerney die Parkinson heeft.. Dotteke die porno kijkt, het kan niet op!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles te weten toch!!!
He gatver... porno zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Porno is toch geen nep, die lui doen het echt hoor
Ik ga er ook vanuit dat PB dat niet weet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef Jian het volgende:
PB zegt toch niks over Parkinson, ik moet zeggen dat ik het niet eens wist hoor.
Mwah, dat is toch wel een ernstige aandoening. Ik vind het heel sneu voor haar.quote:En los daarvan als was het zo, ik zie hier zoveel harde grappen en opmerkingen passeren, ik zie niet in waarom dit een uitzondering zou zijn?
In IJsland zijn ze er ook net achter dat het allemaal echt isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:04 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
He gatver... porno zal nooit meer hetzelfde zijn
Ja natuurlijk ik gun weinig mensen op de wereld een ernstige ziekte, maar harde grappen is een beetje des Foks.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Mwah, dat is toch wel een ernstige aandoening. Ik vind het heel sneu voor haar.
Met zulke grappen zit ik te rillen in me tuig...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ik gun weinig mensen op de wereld een ernstige ziekte, maar harde grappen is een beetje des Foks.
Blinde Caberetiers ken nog nét? Blijven optreden met je "handicap"quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Met zulke grappen zit ik te rillen in me tuig...
Ja, maar jij bent dan ook uiterst teergevoelig van aard.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Met zulke grappen zit ik te rillen in me tuig...
Joe Frazier bleef ook doorgaan ...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blinde Caberetiers ken nog nét? Blijven optreden met je "handicap"![]()
Dat van Joe was meer opgezwollen..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen? Jerney bleef óók doorgaan met een "uitgestreken gezicht"
een gezichtsuitdrukking...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:24 schreef Toverheks het volgende:
ze is nou toch voorzitster van de parkisonClup. om die stichting een *gezicht* te geven, en nee bedoel het niet als grap hoor van dat gezicht enzo, is uitdrukking
die was ff niet blijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef BendeBielzen het volgende:
Dit is ook een gezichtsuitdrukking
[ afbeelding ]
Ja, ja, hij is leuk Heks, eigenlijk kan ie niet, maar tochquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:24 schreef Toverheks het volgende:
ze is nou toch voorzitster van de parkisonClup. om die stichting een *gezicht* te geven, en nee bedoel het niet als grap hoor van dat gezicht enzo, is uitdrukking
Auwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
kon de juiste woorden niet vinden, sorry maar bedoel er echt niks mee, vind het triest voor haar, ach ik gooi er nog een gouwe ouwe van haar in.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, hij is leuk Heks, eigenlijk kan ie niet, maar toch
Toen was er niets mis met de uitdrukkingenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kon de juiste woorden niet vinden, sorry maar bedoel er echt niks mee, vind het triest voor haar, ach ik gooi er nog een gouwe ouwe van haar in.
Weekend
en op zijn Amsterdams gezegd, zo zo die pleurde ff lekker op zijn poffertjesporumquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het daar al een marionetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kon de juiste woorden niet vinden, sorry maar bedoel er echt niks mee, vind het triest voor haar, ach ik gooi er nog een gouwe ouwe van haar in.
Weekend
was mooie meid, en dat pak, weet nog wel dat werd inene helemaal hip, mijn zus en haar vriendinnen hadden het toen ook aangeschaftquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:40 schreef ZOA het volgende:
[..]
Toen was er niets mis met de uitdrukkingen
en jij je eerste bezem?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was mooie meid, en dat pak, weet nog wel dat werd inene helemaal hip, mijn zus en haar vriendinnen hadden het toen ook aangeschaft
Margo, zo was dat in die tijd de dansjes etc. vroeger zag je ook geen jongens met elkaar dansen en stond je als pubermeisje netjes in een rijtje met zijn allequote:
Doet me denken aan 'dirty dancing' dan ben jij de onschuldigequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Margo, zo was dat in die tijd de dansjes etc. vroeger zag je ook geen jongens met elkaar dansen en stond je als pubermeisje netjes in een rijtje met zijn allemaar ik ging vroeger mijn zus *ophalen* en die danste ergens in een lekkere negert tent, en ja daar is mijn soulmuziek tot leven gekomen
Ik kwam altijd in tenten terecht waar weer heel andere dingen tot leven kwamenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Margo, zo was dat in die tijd de dansjes etc. vroeger zag je ook geen jongens met elkaar dansen en stond je als pubermeisje netjes in een rijtje met zijn allemaar ik ging vroeger mijn zus *ophalen* en die danste ergens in een lekkere negert tent, en ja daar is mijn soulmuziek tot leven gekomen
Had best met patrick een dirty dansje willen doen hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Doet me denken aan 'dirty dancing' dan ben jij de onschuldige
op de achtergracht en in de paardensteeg zekerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik kwam altijd in tenten terecht waar weer heel andere dingen tot leven kwamen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:32 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat Parkinson jou bespaard blijft Pb.
Ach, iedereen maakte er maar wat graag grappen over.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien weet PB niet dat Jerney aan Parkinson lijdt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik achtte niemand kansloos, dat was Pullup
Ach, we willen allemaal weleens roomser dan Ratzinger zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef Jian het volgende:
PB zegt toch niks over Parkinson, ik moet zeggen dat ik het niet eens wist hoor. En los daarvan als was het zo, ik zie hier zoveel harde grappen en opmerkingen passeren, ik zie niet in waarom dit een uitzondering zou zijn?
Er is op Fok ook en boswachter actiefquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
FF opletten, ze doen het maar 1 keer per jaar en de boswachter heeft er een filmpje van gemaakt, de paring van de Oehoe`s straks in hart van Nederland
Wat een feest, maar ik ga naar Moordvrouw kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
FF opletten, ze doen het maar 1 keer per jaar en de boswachter heeft er een filmpje van gemaakt, de paring van de Oehoe`s straks in hart van Nederland
is dat nu met Wendy ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat een feest, maar ik ga naar Moordvrouw kijken.
hoorde het als promo net op SBS, en dacht misschien vinden jullie dat wel leuk, 2 wippende uiltjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is op Fok ook en boswachter actiefmaar die zie ik hier niet voor aan
quote:
Kijk wel bij gemist morgenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoorde het als promo net op SBS, en dacht misschien vinden jullie dat wel leuk, 2 wippende uiltjes
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat een feest, maar ik ga naar Moordvrouw kijken.
Maar wie weet wat Pearlbitch voor effect op haar heeftquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]Het droop er toch wel een beetje vanaf
maar ik bedoelde natuurlijk dat Wendy 100 % hetero was
Die gaat maar naar Tabitha vind ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wie weet wat Pearlbitch voor effect op haar heeft
Hoef je niet bij na te denken zulke series, wel lekker laat op de avond!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]Wendy op de hoge hakjes achter iemand aan rennend door het zompige gras met haar speelgoedpistooltje in haar hand
wat een script
Blijkbaar, ik zie op Fok! wel groffere grappen langskomenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, we willen allemaal weleens roomser dan Ratzinger zijn
Voor sommigen/enkelen/anderen natuurlijk alleen als het in hun eigen straatje te pas komt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ik gun weinig mensen op de wereld een ernstige ziekte, maar harde grappen is een beetje des Foks.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor sommigen/enkelen/anderen natuurlijk alleen als het in hun eigen straatje te pas komt.
22.45 PowNews , daar zit een interview in met die Brent, die kopschopper uit Eindhovenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
Jaja snik snik ZIJN leven is kapot... boehoehoequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
22.45 PowNews , daar zit een interview in met die Brent, die kopschopper uit Eindhoven
Gelukkig is dat nog niet overgewaaid als ik terug benquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
22.45 PowNews , daar zit een interview in met die Brent, die kopschopper uit Eindhoven
Het is altijd het proberen waardquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wie weet wat Pearlbitch voor effect op haar heeft
sensatiezoekerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nog niet overgewaaid als ik terug ben
Veel plezier ermee en een beetje rustig aan met haar want ze rammelt aan alle kantenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is altijd het proberen waard
One wafer-thin mintquote:
Altijd interessante items! Gisteren ging het over de kutkruikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Die Spanjolen kennen dat niet hè. Ik ben heftig aan het afkicken.quote:
Terror Jaap?quote:
La Grande Bouffe was trouwens een topfilm!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft er vaag wel iets van weg ja
Dat is lang geledenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
La Grande Bouffe was trouwens een topfilm!
Volgens Buitendam is het allemaal alleen maar sensatiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Altijd interessante items! Gisteren ging het over de kutkruik
Ik had dit nog niet gezien, Nice!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Altijd interessante items! Gisteren ging het over de kutkruik
Maar dan hoef ik ze toch niet leuk te vinden? Het topic over Pistorius in NWS staat ook vol met verschrikkelijk flauwe rotgrappen. In dat geval vind ik de aanleiding ook te ernstig om daar om te kunnen lachen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je ze leuk moet vinden, ik zeg dat het een beetje des Foks is, kijk naar het topic dat je zelf aanhaalt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dan hoef ik ze toch niet leuk te vinden? Het topic over Pistorius in NWS staat ook vol met verschrikkelijk flauwe rotgrappen. In dat geval vind ik de aanleiding ook te ernstig om daar om te kunnen lachen.
Als je dan een harde grap wil maken, maak dan een goede. Anders is het het gewoon niet waard.
Je kutkruikje?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik zie de mijne meerdere keren per dag
hullie en zullie en degene vergeet je nogquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor sommigen/enkelen/anderen natuurlijk alleen als het in hun eigen straatje te pas komt.
is ie zwanger danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Poezewoes het volgende:
Zit ff naar Barney te kijken nu, vraag me af wanneer hij uitgerekend is
Voor wat mezelf betreft, geen idee, maar ik zal in elk geval niet weg blijven voor de "grappen" zoals die gemaakt worden in het topic van Pistorius. Gewoon alles met een gezond korreltje zout hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dan ook niet dat ik nog jarenlang op FOK! zal posten.
Je hebt het filmpje gezien ...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil geloof ik niet weten wat jij daar mee doet ....
Mwah. Ik kwam vroeger graag in NWS en POL. Tegenwoordig verzandt bijna ieder topic in een verzameling min of meer grappig bedoelde oneliners en worden er vooral persoonlijke vetes uitgevochten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor wat mezelf betreft, geen idee, maar ik zal in elk geval niet weg blijven voor de "grappen" zoals die gemaakt worden in het topic van Pistorius. Gewoon alles met een gezond korreltje zout hoor.
die was toch al gevallen in Rusland?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:47 schreef BendeBielzen het volgende:
Komeet is nu te zien op http://www.ustream.tv/nasajpl2
De bacootjes bij de Enphi en de shoarmaschotels van Sakara beginnen hun tol te eisen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Nee er vliegen er meer rondquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die was toch al gevallen in Rusland?
Och, niet ieder topic hoor, maar er zijn zeker een aantal onderwerpen die bijna standaard in de befaamde news vetes ontaarden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah. Ik kwam vroeger graag in NWS en POL. Tegenwoordig verzandt bijna ieder topic in een verzameling min of meer grappig bedoelde oneliners en worden er vooral persoonlijke vetes uitgevochten.
Ja en nu is Powned de boosdoener en hij het slachtofferquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef Jian het volgende:
Het is niet die Brent (de hoofdkopschopper) dus bij PowNews, het is diegene het eerste sloeg
Je begreep niet dat ik jouw pedanterie icm je domme fout chanant vond?quote:[b]Op vrijdag 15 februari 2013 22:20 schreef Jian het volgende:[/
en Cc. vond het alleen maar chanant, die heeft weer meer met Ushi
Juist... boeten moet ie... Dit kon hij verwachten in de tijd van Internetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:05 schreef Jian het volgende:
Hij heeft zo'n spijt en moest zo huilen, want de media ...... net goed
Je moet eens weten wat ik allemaal begrijp. In een NWS-topic nog wel, hoe durft ik hè, want dat heeft toch normaliter een status zeg, schei toch uit! En als jij pedanterie gezien hebt,zegt dat eigenlijk alleen maar wat over je beperkte vermogen tot echte observatie, m'n conceptdenkertje (dit laatste zul je overigens ook wel niet helemaal begrijpen) En wat jij een domme fout noemt is voor mij niet eens reden om, om te kijken of te corrigeren, ik ben geen kommaneukertje!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je begreep niet dat ik jouw pedanterie icm je domme fout chanant vond?
Schattig ook dat je dan in een NWS-topic gaat refereren aan een SC-onderwerpje om een 'puntje' proberen te scoren. Vruchteloos.
Juist deze hele toestand met die media is vreselijk hard aangekomen bij enkele van die gasten. Tsja, hard, maar volgens mij doet hij het echt nooit meer!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Juist... boeten moet ie... Dit kon hij verwachten in de tijd van Internet
Tis te hopen ja... dat het geen 2de Joran isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Juist deze hele toestand met die media is vreselijk hard aangekomen bij enkele van die gasten. Tsja, hard, maar volgens mij doet hij het echt nooit meer!
Ook dit geeft weer aan, dat je weliswaar leuk kunt schrijven, maar dat je inschattingsvermogen vooral gestoeld is op concepten, in jouw geval is dat zeer sterk ontwikkeld zelfs. Niet zo verwonderlijk hoor. Je luistert/leest/kijkt niet echt dat is een beetje je manco. Dus, "doet het pijn"? Neuh! Had ik al gezegd dat je wel leuk schrijft.quote:
Nee joh, ben je gek, dit was ook geen nep hoor, die is behoorlijk over z'n zeik. Ach, gaat wel over, maar wat ik zei, dit is harder aangekomen als 200 uur schoffelen of taarten bakken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:21 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Tis te hopen ja... dat het geen 2de Joran is
Ja, ik zou ook maar naar bed gaan want je valt wat in herhaling En dat volharden in je kommaneukerij en je taalnazisme werkt echt niet bij mij, ik begrijp niet dat, dat niet bij je binnenkomt, zo dom ben je toch niet....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef Copycat het volgende:
Schattig. Ga je nu weer een tenniswedstrijdje houden op vals toebedeelde punten?
Let je wel op je komma's? Soms te veel, dan weer te weinig.
Trusten.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook maar naar bed gaan want je valt wat in herhaling En dat volharden in je kommaneukerij en je taalnazisme werkt echt niet bij mij, ik begrijp niet dat, dat niet bij je binnenkomt, zo dom ben je toch niet....
Ik durf bijna te wedden voor euries dat jij vrijgezel bentquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook maar naar bed gaan want je valt wat in herhaling En dat volharden in je kommaneukerij en je taalnazisme werkt echt niet bij mij, ik begrijp niet dat, dat niet bij je binnenkomt, zo dom ben je toch niet....
Laten we hopen dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek, dit was ook geen nep hoor, die is behoorlijk over z'n zeik. Ach, gaat wel over, maar wat ik zei, dit is harder aangekomen als 200 uur schoffelen of taarten bakken.
Waarom denk jij dat je scherper bent dan Cc.? Als je wil prikken kom dan met iets scherps, niet met niveautje -12 kiekenflots, daar raakt hier echt niemand van in de war en ik zeker nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
[..]
Ik durf bijna te wedden voor euries dat jij vrijgezel bent
Cc staat er los van, dat is jou interpretatie, maar volgens mij aan je posts te zien ben je aardig in de war en ik denk dat ik gelijk hebquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat je scherper bent dan Cc.? Als je wil prikken kom dan met iets scherps, niet met niveautje -12 kiekenflots, daar raakt hier echt niemand van in de war en ik zeker niet
Nee, die heeft er alles mee te maken, want ik heb al zoveel tegen jou "aangeschopt" dat je denkt dat je nu een beetje steun hebt en je dus een duit in het zakje moet doen. Maar dat kan jij helemaal niet omdat het je daarvoor gewoon aan de benodigde intelligentie ontbreekt. Je bent een beetje dommige reldoos die op chats en fora als kiekenflots, in de loop der jaren de indruk heeft gekregen dat je een scherpe conversatie kunt voeren. Maar geloof me, dat lag puur aan de tegenstand, niet aan jouw capaciteiten. In het land der blinden is éénoog koning, welkom in het land der zienden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Cc staat er los van, dat is jou interpretatie, maar volgens mij aan je posts te zien ben je aardig in de war en ik denk dat ik gelijk heb
Ik zat ondertussen te luisteren en ja, hier kan ik wel wat mee hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef Gert het volgende:
Zo, effe gezellig hier buurten hoor, na de ietwat geprikkelde sfeer in de FB.
O wacht.![]()
Relaxt muziekje dan maar.![]()
Je voert graag monologen dus, onaantastbaar, ego, als ik het zeg dan is het zo, slaap lekker van een kiekenkut .quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die heeft er alles mee te maken, want ik heb al zoveel tegen jou "aangeschopt" dat je denkt dat je nu een beetje steun hebt en je dus een duit in het zakje moet doen. Maar dat kan jij helemaal niet omdat het je daarvoor gewoon aan de benodigde intelligentie ontbreekt. Je bent een beetje dommige reldoos die op chats en fora als kiekenflots, in de loop der jaren de indruk heeft gekregen dat je een scherpe conversatie kunt voeren. Maar geloof me, dat lag puur aan de tegenstand, niet aan jouw capaciteiten. In het land der blinden is éénoog koning, welkom in het land der zienden.
Oh en ik heb mijn vriendinnen graag, dom, blond en gewillig en niet voor al te lange periodes, want dan worden ze te bezitterig en brutaal en ik duld vooral geen tegenspraak. Denk je dat je er wat mee kan?
Het is Klitjeskotquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:03 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je voert graag monologen dus, onaantastbaar, ego, als ik het zeg dan is het zo, slaap lekker van een kiekenkut .
Dat is ff voor nu, jij hebt liever een 'blonde' doos die zegt van schatje hier en daar, vandaar dat je geen vriendin hebt, had ik toch euries kunnen verdienen
.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:02 schreef Toverheks het volgende:
vijandig Poezewoes, dit is nog niksvind het wel gesjellig de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |