en op zijn Amsterdams gezegd, zo zo die pleurde ff lekker op zijn poffertjesporumquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef BendeBielzen het volgende:
Dit is ook een gezichtsuitdrukking
[ afbeelding ]
Vind het daar al een marionetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kon de juiste woorden niet vinden, sorry maar bedoel er echt niks mee, vind het triest voor haar, ach ik gooi er nog een gouwe ouwe van haar in.
Weekend
was mooie meid, en dat pak, weet nog wel dat werd inene helemaal hip, mijn zus en haar vriendinnen hadden het toen ook aangeschaftquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:40 schreef ZOA het volgende:
[..]
Toen was er niets mis met de uitdrukkingen
en jij je eerste bezem?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was mooie meid, en dat pak, weet nog wel dat werd inene helemaal hip, mijn zus en haar vriendinnen hadden het toen ook aangeschaft
Margo, zo was dat in die tijd de dansjes etc. vroeger zag je ook geen jongens met elkaar dansen en stond je als pubermeisje netjes in een rijtje met zijn allequote:
Doet me denken aan 'dirty dancing' dan ben jij de onschuldigequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Margo, zo was dat in die tijd de dansjes etc. vroeger zag je ook geen jongens met elkaar dansen en stond je als pubermeisje netjes in een rijtje met zijn allemaar ik ging vroeger mijn zus *ophalen* en die danste ergens in een lekkere negert tent, en ja daar is mijn soulmuziek tot leven gekomen
Ik kwam altijd in tenten terecht waar weer heel andere dingen tot leven kwamenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Margo, zo was dat in die tijd de dansjes etc. vroeger zag je ook geen jongens met elkaar dansen en stond je als pubermeisje netjes in een rijtje met zijn allemaar ik ging vroeger mijn zus *ophalen* en die danste ergens in een lekkere negert tent, en ja daar is mijn soulmuziek tot leven gekomen
Had best met patrick een dirty dansje willen doen hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Doet me denken aan 'dirty dancing' dan ben jij de onschuldige
op de achtergracht en in de paardensteeg zekerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik kwam altijd in tenten terecht waar weer heel andere dingen tot leven kwamen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:32 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat Parkinson jou bespaard blijft Pb.
Ach, iedereen maakte er maar wat graag grappen over.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien weet PB niet dat Jerney aan Parkinson lijdt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik achtte niemand kansloos, dat was Pullup
Ach, we willen allemaal weleens roomser dan Ratzinger zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef Jian het volgende:
PB zegt toch niks over Parkinson, ik moet zeggen dat ik het niet eens wist hoor. En los daarvan als was het zo, ik zie hier zoveel harde grappen en opmerkingen passeren, ik zie niet in waarom dit een uitzondering zou zijn?
Er is op Fok ook en boswachter actiefquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
FF opletten, ze doen het maar 1 keer per jaar en de boswachter heeft er een filmpje van gemaakt, de paring van de Oehoe`s straks in hart van Nederland
Wat een feest, maar ik ga naar Moordvrouw kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
FF opletten, ze doen het maar 1 keer per jaar en de boswachter heeft er een filmpje van gemaakt, de paring van de Oehoe`s straks in hart van Nederland
is dat nu met Wendy ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat een feest, maar ik ga naar Moordvrouw kijken.
hoorde het als promo net op SBS, en dacht misschien vinden jullie dat wel leuk, 2 wippende uiltjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is op Fok ook en boswachter actiefmaar die zie ik hier niet voor aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |