Ruikt naar spruitjesquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een leuk programma op NED 1 nu. Hollands Welvaren.
Goede morgenquote:
Goede morgen Poezewoesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Goede morgen![]()
Van mij hoeft dat niet
Ik dus ook niet , en van de wintersport houd ik dus ook niet , ik verlang naar het voorjaar Poezewoesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:44 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen Selam, sneeuw hier weg, en nu gaan er mensen naar de wintersport met vakantie.
Zelf kan ik geen sneeuw meer zien
Het staat in het artikel wat haar bezielt ...ik vraag me eerder af wat je bedoelt met 'dit soort vrouwen'?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:51 schreef Dotteke het volgende:
Ik vraag me altijd af wat dit soort vrouwen bezielt?
Argentijnse trouwt met moordenaar tweelingzus PICO TRUNCADO (ARGENTINIË) - De 23-jarige Argentijnse Edith Casas is op Valentijnsdag getrouwd met de man die vastzit voor de moord op haar tweelingzus
http://www.telegraaf.nl/b(...)oordenaar_zus__.html
Liefde maakt blind moet je maar denkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:05 schreef ZOA het volgende:
[..]
Het staat in het artikel wat haar bezielt ...ik vraag me eerder af wat je bedoelt met 'dit soort vrouwen'?
Ze is overtuigd van zijn onschuld hè en ze hopen dat in hoger beroep te bewijzen. Ik bedoel dat wil niet zeggen dat hij onschuldig is, maar zij is ervan overtuigd, dus voor haar gevoel trouwt ze niet met een moordenaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vrouwen die met zo man/moordenaar trouwen.
Ja heb het net gelezen en gezien, echt heftig!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:49 schreef Jian het volgende:
mogguh,![]()
dit is trouwens interessanter, bij ZOA in de achtertuin ...... , nou ja![]()
de filmpjes zijn wel heftig!
NWS / Paniek na meteorietenregen in drie Russische steden
Kan er niet bij met mij verstandquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze is overtuigd van zijn onschuld hè en ze hopen dat in hoger beroep te bewijzen. Ik bedoel dat wil niet zeggen dat hij onschuldig is, maar zij is ervan overtuigd, dus voor haar gevoel trouwt ze niet met een moordenaar.
Ja is zeker heftig, het zal je maar gebeuren!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:54 schreef Jian het volgende:
En allemaal verschillende stukjes film achter elkaar, hefffftiggggg
http://rt.com/news/meteorite-crash-urals-chelyabinsk-283/
Dit nieuws sloeg bij mij in als een bom ... ow w8quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:49 schreef Jian het volgende:
mogguh,![]()
dit is trouwens interessanter, bij ZOA in de achtertuin ...... , nou ja![]()
de filmpjes zijn wel heftig!
NWS / Paniek na meteorietenregen in drie Russische steden
quote:'Niks meteorieten, maar een nieuwe wapentest van de Amerikanen', meent Vladimir Volfovitsj Zjirinovski, leider van de extreemrechtse LDPR, vice-voorzitter van het Russische parlement, en algemeen gezien als een marionet van het Poetin-regime.(AD)
Wat een giga knal of niet dan!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:12 schreef Jian het volgende:
Deze is kort maar hevig, je hoort die Rus ook iets zeggen, ik denk zoiets als what the fuck![]()
Is het niet weer een nieuw wapen wat die dronken droppies daar gemaakt hebben?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:54 schreef Jian het volgende:
En allemaal verschillende stukjes film achter elkaar, hefffftiggggg
http://rt.com/news/meteorite-crash-urals-chelyabinsk-283/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |